Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winter15

winter15 Niet meer actief

@Yvette: wat een prachtig mooie foto's!

@Birthe: hebben nog geen echte plannen voor het weekend, ja, hebben een verjaardag zaterdagavond van een buurvrouw, maar daar ga ik maar even heen.

Heb idd zin in ijs en lekkers, maar hebben niets meer in huis en heb helemaal geen zin om alleen op pad te gaan, straks wel als mijn vriend thuis is..ben net lekker in bad geweest met een paar baby-tijdschriften, heerlijk! Het stormt hier!

Wilde eigenlijk vanmiddag nog wel naar Kidsfactory in Amsterdam of naar BabyMax in Veenendaal, maar dacht dat vriend vroeg thuis zou zijn, maar is er nog niet dan is het straks te laat om te gaan, nou ja, scheelt weer enorm veel geld... :D

2. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    @ Sanne: Dat scheelt weer ja, kan je het volgende week extra uitgeven haha :)

...Ik bind mijn keuken schort weer om en verdwijn weer even in de keuken...

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Birthe: Nou ja MAC verslaving is een groot woord denk ik.. Ik heb meer euhm, een afspraak altijd met de vriendin van collega van mn mannetje.. Maar die afspraak wordt straks ook anders.. Dan gaan we niet meer elek donderdag.. Maar 't is wel gezellig, ben alleen wel blij als ik dan weer thuis ben.. hahaha!

Yvette: Dankje wel :D Heb het gister ook zo gezien, zoals jullie het hebben.. Maar wij hebben al 2 losse bruine stoelen.. Dus nu moeten we alleen nog een nieuwe bank..

Iloveandres is nog niet terug zeker? of ben ik nou een beetje achter aan het lopen?

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @yvette, jeetje wat een mooie foto's zeg.. knap stel zijn jullie.... kan me dan ook niet voorstellen waarom je kereltje zn ego moet strelen bij een of andere muts die je vorige week teisterde.... :) ;)

nou ben nu wel benieuwd naar IloveA.... wachten duurt soms zoooooo lang

@mikki, leuk is dat he, precies voelen waar die kleine is... effe porren bij de voetjes.... en als manlief tegen me aanligt met de billen draait die kleine met de rug tegen hem aan, das echt zo grappig hihi

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    ooooh dat is echt lieffff! :D

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Zucht...naast mijn shopverslaving heb ik nog een andere verslaving op babygebied: ik wil steeds dingetjes zelf maken :rolleyes:
    Mijn behangboom en het vogelhuislampje zijn klaar, het speelbankje is klaar, ik wacht nog op stof die ik heb besteld voor een paar schilderijtjes die ik ga maken, maar mijn creatieve handjes beginnen alweer te jeuken... :rolleyes: Dus nu ga ik weer vier kleine Nijntje-schilderijtjes maken, die ik dan in verschillende fotolijstjes aan de muur ga doen. Nu alleen nog bedenken wat leuker is: in acryl of in aquarelverf...

Ik wil trouwens ook een quilt zelf maken! Pfff...ik word echt een moeke :rolleyes: :p Straks ga ik van ellende nog breien!

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Pff.. Ik moet echt de was gaan opvouwen en nieuwe wassen en in droger doen.. Maar ik heb weer geen zin! Hele nacht bijna wakker geweest en nu zo moe als het maar kan.. wie helpt mij?

8. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Zwijmel... Genieten is het, dat gerommel in je buik. Ik kan er uren mee bezig zijn, alleen maar voelen en kijken naar die buik![/i]

9. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    @ Joyce: dump je was hier maar, moet toch nog wassen en strijken.

@ Mikki: Kantklossen lijkt me ook enig ;)

10. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, even lekker 3 kiwi’s gegeten :D Heb vandaag niet zo’n zin in eten… Straks nog maar wat bleekselderij tegen het vocht… jummie ;)

Ja, dat doe ik dus ook! Heerlijk is het he, als je zo leuk contact kunt maken met je kleintje! Nu al! wauw... *zwijmel zwijmel*

Oh, goed hoor, die tip van de tens om hem op tijd aan te zetten! Ik het het er dus gisteren met mijn schoonzusje over, zij zat gewoon te puzzelen tijdens de weeën en op een gegeven moment is zij even naar de wc gegaan en gaan douchen en toen ze van de wc op stond, merkte ze ineens dat ze persdrang had! Meteen de vk gebeld en kindje was er met 26 minuten vanaf het moment dat ze naar boven ging (dus met douchen en wc nog erbij inbegrepen ;) )

Hihi, ja, ik vind Limburg zelf ook mooi hoor,maar het ligt er wel aan waar je zit, Noord Limburg is niet zo heel geweldig mooi, maar Midden Limburg en veel stukken in het zuiden wel! (Alleen in het zuiden hebben ze wel echt een vreselijk accent, ik kan die mensen zelfs niet verstaan, terwijl ik wel dialect spreek!)

Heerlijk! dat je zo bezig bent voor je kleintje! Ik wou dat ik dat kon… een quilt maken… is super mooi! En die schilderijtjes lijken me ook leuk hoor :)

@ Iuno: nou, ik hoop dat hij blijft zitten tot 40 weken (ook omdat ik graag wil dat hij pas in januari geboren wordt) maar we zullen wel zien. Het grootste gevaar is in ieder geval geweken en hij heeft wel longrijpertjes gehad.
    Hoe kwam het dat jou zoontje zo vroeg geboren is?

@ Derona: Dankjewel :D Zo voelden we ons ook!
    Zo hee, dan was hij een flinke baby voor die zwangerschapsduur! Erg netjes :D

@ Sanne: Nee, ik heb hem nog niet gereserveerd, ik ga hem reserveren via geboortetens.nl, daar heeft mijn schoonzusje hem ook gehuurd en dat is haar prima bevallen!
    Ik heb gek genoeg helemaal geen angst voor de bevalling… Ik heb echt zoiets van: het zal er toch uit moeten en er is er nog nooit een blijven zitten, dus als al die andere vrouwen dat kunnen, kan ik het ook!
    Lekker, in bad…. heerlijk met zo’n stormachtig weer… Hier gaat het ook tekeer, bleh, vind er niets aan! Is je vriend al thuis?

@ MamaMakka: Krijg jij vandaag niet de 4D echo? Veel plezier!

@ Birthe: Dankje, dankje ;)
    Ja, we moeten eerst het hout halen, dan kan ik aan de slag en we kunnen de paddington nog afbestellen gelukkig, kost ons wel 10 euro, maar dat vind ik niet zo duur! Ik bestel hem pas af op het moment dat onze Dombo klaar is ;)
    Ja, het jurkje is ook geweldig, super lief van je mannetje!
    Succes met koken!

@ Joyce: Nou, ideaal toch?! Hebben jullie hem al gekocht?

@ MikMak: :oops: Wordt er verlegen van :oops: Dankjewel ;)
    Ach en die domme muts is uit beeld, hij vertelde me gisteren dat hij een krabbel op zijn hyves had gekregen van zus nr. 3: “Ik hoop dat wij in ons huwelijk wel onze vriendschappen mogen houden” Bleh… hij heeft haar meteen verwijderd, dus hij heeft zijn les wel geleerd, dacht ik zo ;)

Ik heb Patricia even gesmst, maar heb nog niets terug… Ben heel benieuwd wat ze vanmorgen gezegd hebben.

11. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Ehm, wat is kantklossen?

En Joyce: Hier nog zo één die de hele nacht wakker was, weet je wat je dan goed kunt doen? Juist ja, je was ;) Hihi, heb ik dus wel weer gedaan vannacht... :rolleyes: sterkte meid!

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Goofychick: dankjewel meid.

@ Derona: lekker zeg dat je kleintje vrij is. :D

@ Sanne: dankjewel meid.
    Heb je goed meis, als je het niet meer trekt...

@ Patrieske: ja, houd het nog steeds in de gaten. Ze mauwt nog steeds, maar weet niet of ze boven weer naast de bak heeft geplast...

@ Yvette: ik weet wat je bedoeld. Echt frustrerend, tegen de tijd dat we moeten bevallen zijn we helemaal op, omdat we zo slecht slapen, of soms gewoon bijna niet...
    Dat wat ik gelezen heb, klinkt als blaasontsteking. Alles wat ze deed stond daarbij...
    Jeetje dat is inderdaad door het oog van de naald zeg. Zal wel weer schrikken geweest zijn denk ik he, dat het hartje in eerste instantie niet goed was?
    Ik ben inmiddels terug, nu even reageren en dan m'n verslagje :D.

@ Mikmak: dankjewel meid.

@ Joyce: wat bedoel je met dat de kraamintaker zei dat het wel kon? (ben het even kwijt...)
    Ja we hebben wel pech hoor steeds...
    Het is dus erg gezellig geweest gisteren. HIHIHIHIHI.
    Het is inderdaad bagger weer vandaag...

@ Mikki: fijn dat alles goed was bij de VK meid!

@ Birthe: nee ze heeft geen blaasgruis, want heb al gekeken naar kristalletjes, maar dat zit er niet tussen (was bij Charlie destijds wel zo)

Zow en dan nu mijn verslagje. HIHIHIHI, wel grappig om te lezen dat jullie me missen. :p :)

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    [quote="Birthe]@ Mikki: Kantklossen lijkt me ook enig ;)[/quote]

Nouwww...je pest me! :evil:

Ik kan het niet helpen, ik MOET die dingen gewoon doen! :(

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb voor een wees huis liggen..

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Is er iets mis met breien? ;)

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Yvette: Nee nog niet besteld.. Het geld groeid ons niet op de rug :p hahaha! Ik denk dat het nieuwe jaar pas word, voordat we hem krijgen.. Misschien wel volgende maand al bestellen.. Ach ja, ik wilde dat hij een playstation 3 ging kopen, maar hij wil liever nog meer meubels kopen. hahaha!

Nou ik denk niet dat de buren en mijn mannetje daar heel blij mee zullen zijn.. hahahha!

@ Iloveandres: Dat kraambed! Dat je dat wel eerder kan aanvragen.. Ik neem aan dat je dan niet opeens huur hoeft gaan te betalen want zo'n bed is gewoon gratis dacht ik..

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Zow en dan nu m'n verslagje. :D Daar hebben jullie lang genoeg op gewacht nu. :)

Vanmorgen om 9.00 uur werd ik opgehaald door de therapeute en hebben eerst een hele vragenlijst ingevuld.

Daarna zijn we begonnen met de therapie. Ik zat ondertussen al op een soort van kaarsevet met modder. Weet zo niet meer hoe het heet, maar het was lekker warm in iedergeval.
    Daarna druk bezig geweest met ontspanningsoefeningen.
    Doordat ik zoveel pijn heb, span ik alles onbewust heel erg aan, waardoor ik dus nog meer pijn krijg. Door die ontspanningsoefeningen zal dit dus minder moeten worden in combinatie met die kruiken.

Verder was het heel erg goed als ik 1x in de week naar het zwembad ga en lekker in de warme baden ga zitten voor totale ontspanning.

Verder moet ik in principe om het uur dat ik iets doe/niet rust 15 minuten rusten en tijdens dat rusten kan ik de ontspanningsoefeningen inpassen. :D

Ik blijf nu in behandeling bij deze therapeute, dus ben helemaal blij... Ik heb zelfs nu al ietsje minder pijn...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    kantklossen.. vraag ik ook me af wat dat is... ik krijg problemen met onze bed denk ik :|

Liefs mir

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Joyce: ik kon hem wel aanvragen, maar omdat ik geen verzorging krijg, moet ik dan dus de huur zelf betalen...

Hier staat nu in iedergeval het logeerbed in de woonkamer, dus het is opgelost en heb in iedergeval extra gratis klossen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hartstikke mooi voor je meid! Ik ben echt blij dat je tohc hebt gebeld en een doorverwijzing hebt gevraagt.. Kan je maar weer zien waar het goed voor is.. En je mannetje zal wel helemaal opgelucht zijn.. Lekker genieten van het water in het zwembad.. en de therapieen die je nog krijgt.. Misschien wordt het nu nog een beetje dragelijk voor de laatste weekjes..

Ben echt blij voor je!

Deel Deze Pagina