Ach ja, dat kan ook.. maakt ook niet uit.. Hahaha! Krijg ook geen verzorging, maar regels zullen wel anders zijn dan hier.. laten we het daar maar op houden!
hihi... beetje maar. Ik vind het ook heerlijk om dingen voor de baby te maken! Ik heb trouwens net mijn vlinderboom en wat andere fotootjes van de babykamer in m'n album gezet. Iloveandres: fijn dat de bekkentherapeut wat met je klachten kan doen. @ Lotus: Gelukkig hoeven kantklossen niet onder je bed. lol
zucht.. en ik dacht dat jullie klossen bedoelde.. hoe doen julli ehet.. als de achterkant niet op de klossen pas..? mijn manneke zegt we doen wel met lege kratten Liefs mir
@yvette... oh ja... goh.. normaal gesproken is contact met andere mensen tijdens een huwelijk of relatie ook niet erg... mits er niet gestookt wordt hahahahaha.. En ja zuid en midden limburg hebben hele mooie stukken om te wonen... zelfs maastricht (ondanks hun vreselijk dialect).. nee ben geen limburgse en versta wel alle dialecten binnen limburg maar spreek ze als niet limburgse niet.. dat zou echt echt nog vreselijker klinken dan dat zuidlimburgse dialect @IlovA, nou ik ben blij voor je dat ze wat voor je kunnen betekenen, zodat je iig minder pijn hebt tot het einde van de rit! @mikki, kan er ook nog bij gaan punniken en borduren hoor..... moet zeggen koop graag wat voor de baby, maar om nu zelf wat te gaan maken.. nope... niet aan mij besteed!
ik ga ff slapen kom misschien vanavond wel weer alngs.. om na deze reactie weer te reageren... en ook ff vertellen waarom ik zo druk heb.. liefs mir
Wow! 8) Echt heeeeeeel erg mooi die boom! Superidee hoor! En mooie meubeltjes ook. Ik ben dus niet de enige fröbelaar hier
@ Patricia: Perfect meid en nu maar hopen dat de pijn zich een dalende lijn voortzet (ik bedoel dus minder wordt!) @ Birthe: Wauw, wat ontzettend mooi, die vlinderboom! Echt helemaal geweldig! @ Lotus: Een extra matras op het bed mag vaak ook! Gewoon in plaats van klossen dan. @ MikMak: Ik vind dat Maastricht ook zeker hele mooie plekken heeft! Om te wonen en het centrum is ook mooi. (Maar ik zou er zelf nooit willen wonen eigenlijk, lijkt me veel te druk ) Aan Heerlen daarentegen heb ik een hekel! Gatver en al zeker dat dialect! Precies, als vrienden gewoon vrienden blijven zonder te stoken, dan kan dat prima in een huwelijk. Onze vrienden die we van ieders kant hadden zijn nou (op een enkeling na dan ) ook allemaal gewoon onze gezamenlijke vrienden @ KANTKLOSSEN: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kant_(textiel) Dit is het dus Nou, NIET aan mij besteed! Zo, en ik zou ook even gaan slapen dus ben nu echt weg, dalijk is hubbie al thuis en kan ik niet meer slapen Misschien tot vanavond en anders tot morgen!
Kom je weer goed weg he! Ja heb de meubeltjes ook zelf opgeknapt. De binnenkant is helemaal zilver! 8) En her en der heb ik wat zilver onder het wit doorgeschuurd aan de randen. Lakentjes, bekleding wieg en hemeltje ook zelf gemaakt.. En dat schapenvachtje is echt, dat heb ik niet gepunnikt of geklost. Jouw boom is ook zo super! @ Lotus: je kan inderdaad ook lege bierkratten eronder zetten. Maar dan moet je man nu ongeveer beginnen met het leegdrinken van die kratten! @ Yvette: bedankt voor het compliment!
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 21 nov.: Mamamakka 4D Echo 24 nov.: SimplyMe VK / Birthe VK 25 nov.: Naomiadaeze VK /patrieske16 Controle gyn / Birthe echo. 27 nov.: Journey groeiecho & Mikmak VK Yvette controle gyn / Sjansie VK (laatste keer) 28 nov.: Derona VK 02 dec.: Re81 VK 03 dec.: Iloveandres controle VK 04 dec.: Jessica83 VK 12 dec.: Libra begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 19 dec.: Jessica83 VK 22 dec.: Re81 VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
Woehoeoe! Ik werd net gebeld door het kdv bij mij in de buurt. Ze hebben een plekje voor mijn beeb, voor de donderdag en de vrijdag. Precies de dagen dat ik wil gaan werken tijdens mijn ouderschapsverlof. Ik ben heel blij nu! Ik had al een plek op een ander kdv, maar die had niet mijn voorkeur. Het kdv waar hij nu heen zal gaan ligt midden in het park, op 100 meter van mijn huis, en het ziet er heel gezellig uit allemaal. En ze hebben ruimere openingstijden 8)
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 21 nov.: Mamamakka 4D Echo 24 nov.: SimplyMe VK / Birthe VK 25 nov.: Naomiadaeze VK /patrieske16 Controle gyn / Birthe echo. 27 nov.: Journey groeiecho & Mikmak VK Yvette controle gyn / Sjansie VK (laatste keer) 28 nov.: Derona VK 02 dec.: Re81 VK 03 dec.: Iloveandres controle VK/ iloveandres bekkentherapie ziekenhuis 04 dec.: Jessica83 VK 12 dec.: Libra begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 19 dec.: Jessica83 VK 22 dec.: Re81 VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 21 nov.: Mamamakka 4D Echo 24 nov.: SimplyMe VK / Birthe VK 25 nov.: Naomiadaeze VK /patrieske16 Controle gyn / Birthe echo. 27 nov.: Journey groeiecho & Mikmak VK Yvette controle gyn / Sjansie VK (laatste keer) / Joyce1983 VK 28 nov.: Derona VK 02 dec.: Re81 VK 03 dec.: Iloveandres controle VK/ iloveandres bekkentherapie ziekenhuis 04 dec.: Jessica83 VK 12 dec.: Libra begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 19 dec.: Jessica83 VK 22 dec.: Re81 VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
Als het goed is heb ik deze keer de juiste en laatste lijst gepakt.. Dus ik hoop dat ik het goed heb gedaan
@mikki.. geweldig.. je zult wel een van de weinigen zijn... die een plek hebben.. ik heb namelijk gehoord dat bij ons nog lang gaat duren