Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wie volgt GTST? Ik heb wat gemist.. Bing en Ronja.. Het is uit.. En ze is zwanger? Ik weet het niet maar ik zag het in een reclame stukje.. Kan iemand duidelijkheid geven?

2. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    sorry ik ben alleen maar een atwt fan! :)

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Jemig Yvette wat een verhaal weer zeg van de gyn, gelukkig mocht je weer naar huis en laat hummeltje idd nog maar 3 weekjes zitten.De foto's zijn super errug mooi hoor!

Mikki fijn dat alles goed gaat, ik heb eigenlijk nog niet over pijnbestrijding nagedacht moet dat ook maar eens gaan doen. Super dat de beeb naar het kdv kan waar jij wilt

Imps & Elfs ik heb er ook een vreselijk schattig truitje van het winterjasje is van Name it die hebben ook hele leuke spulletjes

Mijn kleine is niet zo heel erg beweeglijk dat vind ik best wel jammer voel haar maar af en toe maar soms heeft ze buien dan is het een komplete verschuiving tenminste zo voelt het

Nou hopen dat het zo nog even goed blijft gaan patricia met deze therapeut.

Zo heb lekker weekend en ben van plan weinig te doen moet echt bijkomen, en volgende week...............nog maar 2 daagjes werken jippie

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Joyce: dat is wat er deze week gebeurd, dus waarschijnlijk zal ze vanavond een test gaan doen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owwwh ja is ze zwanger,ik volg het wel.dat zou wel mooi zijn haha

6. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Pijnbestrijding: Ik ga bij mijn volgende controle even goed na vragen wat de mogelijkheden zijn. Ik ben namelijk 2x geopereerd aan mijn rug en weet nu niet of ze ruggeprikken kunnen geven ivm littekenweefsel. Ook heb ik het probleem dat mijn spieren alle kanten opschieten door plotselinge aanraking op mijn rug.

@ Klossen: Ons bed kan niet op klossen. Wel kunnen we de lattenbodem nog 3 of 4 gaatjes omhoog stellen. Meer kunnen we er niet aan doen.

7. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Birthe: You’re welcome ;) Het is ook gewoon prachtig! En die meubels trouwens ook hoor (dat had ik geloof ik nog niet gezegd)

@ Mikki: :whistle: jeeeeeeej! Dat is reden voor een feestje :D :whistle:

@ Journey: Dankjewel! Wij zijn ook erg blij met de foto’s! :D

@ Joyce: Is zo’n geboortetens dan niet ook wat voor jou?

@ GTST: Ik volg het ook niet echt, maar ga vanavond wel kijken, ben wel benieuwd hoor :D

8. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    zo, en nu kom ik niet meer terug vanavond!

Lekker met mijn schattie op de bank.

tot morgen!

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    tot morgen hoor, ik ga zo lekker alleen op de bank :cry:

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @gtst, ben nu aan het kijken.. ben benieuwd.. moet wel tijdens de pauze of er gelijk na mn haren uitspoelen, ben ze donkerder aan het maken.....

en daarna lord of the rings kijken...

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Dag dames,

Het wil hier maar niet echt opschieten :(
    Afgelopen nacht met Luca op de hap gezeten..hij werd benauwd wakker, piepte heel erg en had koorts( 39.3)
    Gelukkig geen longontsteking..onze eigen ha denkt weer aan het rs virus.
    Hij was al weer een paar dagen hangerig en gister al helemaal.
    Vandaag heb ik de hele dag gewerkt, maar door de gebroken nacht en het rondlopen met Luca heb ik heel veel last van mijn bekken vandaag.
    Ik ga nu lekker op de bank liggen filmpje kijken..voel ik me morgen hopenlijk beter.

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    En jaaa ze is zwanger haha :p

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Aah gaat niet echt lekker he bij jullie,beterschap ermee,en doe rustig aan knuffie

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    whahahaha, ja en bing wil eigenlijk alleen maar sexen met blondie.... haha zal ze wel een miskraam krijgen of abortus doen....met de pillen van papa de huisarts hahaha ofzo.....

nou ja ga de pc uitzetten en een colaatje pakken en een reep witte milka cocolade.

oh ja iig gaat mannetje vroeg thuis zijn na scouting want morgen vroeg wil hij verder met klussen en hij is met mijn auto weg.. dus geen achterlijke nachelijke praktijken

fijne avond iedereen nog en tot een dezer

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh lekker stuur je wat choco hier naar toe :D:D

fijne avond nog

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    owh grrr mannen soms hihih,
    We hadden een verjaardag van Roelofs zijn oom,maar roelof was erg moe begrijpelijk,ik wou even spel spelen op de wii met mijn schoonzusje en broer,wonen hier bij ons aan de overkant,nou ROleof wou mee,dus Délano ook mee,gezellig Délano word erg moe dus ik zeg ik ga,ja ik blijf nog even,ok nu al 2 uur later zit hij ernog gezellig.ik gun hem alle plezier.maar denk dan van dan hadden we ook naar de verjaardag kunnen gaan,en een avondje samen is soms ook wel lekker,maja weer genoeg geklaagd,lucht wel ff op heeeeeeeeeeerlijk,

Wie volgt.*want klagen lucht op * hahahaha

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pff wat saai hier haha

goede morgen meiden,bij jullie ook sneeuw

18. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    hier ligt sneeuw.. ik heb meteen een pest humeur :|

*klaagbaak aan* alles gaat tegen zitten en manlief ligt nog in bed.. terwijl hij allang wakker is.. dus ik was al heen en weer gelopen naar boven om even te douchen.. wat denk je dat hij zegt.. mag ik koffie op bed.. hallo koffie is beneden.. niet hier.. ik ga niet nog een keer naar boven lopen.. heb al harde buik.. :|

of de kleine moet aan het indalen zijn.. ik heb geen idee.. en manlief wilde de kleine voelen wat denk je.. ze doet niks.. dus na 1 min haalt hij zn hand al weg.. ach ze doet niks.. en weg hand... schopt de kleine.. pff... word er gek van..

en vanavond hebben we verjaardag van de broer van manlief.. ik heb totaal geen band met ze.. maar ja ze hebben een kindje.. dus ik denk gezellie gaan we er heen.. maar ja nu heb ik totaal geen zin in.. dus ik zeg ik ga niet mee vanavond ga jij maar alleen.. wat denk je wat hij zegt.. ach.. is het weer zover.. pijn van je zwangerschap en thuis zitten.. :|

mannen afentoe! :|

klaagbaak uit*

LIefs mir

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Goedemorgen meiden!
    Heb nog niets bijgelezen er staat alweer zooooveel :D
    Iig hier is de verwarming gelegd! Wat een verschil zeg het is zooo warm! Maar dat is iig beter voor mn beebje ;)
    Maar nu hebben we weer een lek aan een van de ramen.. Dus de huisbaas komt zo dadelijk weer..
    Daarna ga ik poetsen want alles hangt nog vol stof :rolleyes: Heb niet veel zin want ik ben nog steeds heel moe maar ja het moet gebeuren he.
    Vanavond gaan we mn stiefpapa bezoeken in het ziekenhuis, alles is goed verlopen dus we zijn opgelucht ;)

Hebben jullie ook last van dikke voeten? Ik sinds 3 dagen wel. Echt heel irritant!

Wel ik ga ff bijlezen en dan begin ik te poetsen dus tot straks en fijn weekend iedereen!

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Goedemorgen ladies :D

Hier heeft het ook gesneeuwd, maar het is nu al bijna weer weg.
    Zometeen even een flessenwarmer ophalen die ik op marktplaats op de kop heb getikt, daarna boodschappen en een beetje poetsen in huis, en aan het eind van de middag naar een verjaardag. We gaan daar eten, dus ik hoef lekker niet te koken :)

Ik had vannacht onwijze kramp in mijn heupen....ik draaide steeds van de ene op de andere zij, want ik kon niet te lang op één kant liggen. Weer een nieuw kwaaltje erbij dus :rolleyes:

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina