Hier nog zo'n kleintje hoor.. Af en toe een schopje of een box beweging van de hand en dan is het weer klaar.. Maar soms kan ze ook zo heen en weer bewegen.. Ben gelukkig niet de enige dus.. Iloveandres: In het voorstukje had ze al een test gedaan.. En weetje, ze deed een eigenmerk test en had dus ook met de streepjes en alles op papier, ineens had ze een digitale.. Klopt ook niets van.. Vreemde soap vind ik het af en toe.. Maar Bing gaat nu niet met Lorena volgens mij toch? Derona: Hoezo mooi? Arme Ronja, want Bing wil toch niet meer? Heeft hij trouwens wel verteld over hem en Lorena? Klossen: Er is niet eens naar mijn bed gekeken, maar dat is misschien wel omdat ik een kraambed laat komen.. Dat is een hoogbed dus dan heb je geen klossen meer nodig.. Ik lig dan alleen wel voor het raam Jessica: misschien wordt een ruggeprik dan wel een beetje moeilijk bij jou.. Hoop dat ze je wat info kunnen geven.. Yvette: ik moet dat eens opzoeken op internet.. Over die geboortetens.. Heb absoluut geen idee wat dat is.. Maar goed, ik ga als het goed is pas met 7 centimeter naar het ziekenhuis omdat ik poliklinisch beval dus ik mag ook meteen (als het goed is gegaan) naar huis.. En ik denk maar zo, als de vriendin van m'n broertje het kan met een pijn grens van niets, dan moet ik het ook kunnen Mikmak: Ik dacht dus dat ze daar al naar op zoek was.. Die pillen ofzo.. Hahaha! Nou ja, of Bing met Lorena wil sexen weet ik niet, maar ik weet wel dat ik het een vreemd verhaal vind! Tascha: Nee geen dikke voeten nu.. Maar ik heb wel het idee dat ik m'n oude vertrouwde schoentjes niet meer aan kan Maar dat is al een tijdje zo.. en niet van een paar dagen.. hahaha! Mikki: Veel plezier op de verjaardag! De sneeuw hier is ook weg, als het er al lag.. Hier is het zonnetje lekker aan het schijnen..
Gister: Ik dacht gister oh gaat goed vandaag.. Geen gespuug.. Nou wel dus.. Iets voor 5en alles er weer uit Toen zou ik paella maken (doen we met kip) ruikt de kip niet zo lekker.. Dus ik mannetje bellen, of ik dan aardappels moest koken.. Nou ja dat mocht wel maar we konden ook wat anders eten.. Voor de 3e keer snackbar.. Erg is dat he? Maar patat gaat er bij mij wel in.. En ik heb er ook elke dag zin in.. Later bij schoonmoeder geweest, schoonvader is nog steeds bezig bij zwager en schoonzus.. Eerst ging daar de babykamer, toen de hele bovenverdieping en nu beneden nog.. Pff, volgens mij is het einde nu wel in zicht.. Nou ja hoop ik voor die man Vannacht: Waaide er gewoon een dakpan van het dak.. Of het bij ons was weet ik niet.. Maar die liggen er net een jaar op Vandaag: Liefje werken.. Daarna komt er nog iemand voor z'n uitlaat dus ik zal wel aardig lang alleen zijn nog tot half 2 ofzo.. Maar niet zo erg.. Ik ben nog maar pas wakker.. Zo wasje in droger en wasje in machine.. heb nog wat babykleertjes die ik wil wassen.. Hebben we gekregen laatst kan dat lekker fris in de kast.. En en en.. De tafel wordt geschuurd en ik denk dat de nieuwe salontafel ook komt te staan.. En ik hoop dat we snel het hok op gaan ruimen.. Met weer als nu kan dat wel.. Droog enzo.. Dan kan de nieuwe tv kast ook staan.. En morgen komt het laminaat in de bijkeuken.. Ik zal nog even mail kijken en rond struinen op internet.. en dan ga ik er weer vandoor!
Zo, heb ff bijgelezen, kan niet op iedereen reageren maar enkel op de dingen die ik me nog herinner @ Yvette: Pfoe wat goed dat alles goed was ih ziekenhuis meid! Gelukkig moest je niet blijven.. Hihi klinkt idd al heel snel he over 3 weken mogen ze al komen! Echt raar! Super mooie foto's trouwens! @ iloveandres: Super dat je een goede therapeute hebt meid, ik hoop dat de oefeningen helpen en je je gauw beter voelt *knuffel* @ Journey: ik voel mijn meisje ook niet super veel hoor, placenta ligt voor en ze ligt nog in stuit dus als ze stampt is dat tegen mn blaas MAar af en toe beweegt ze wel hard dan zie je de hele buik bewegen Maar vind het ook jammer dat ik niet zoals anderen haar voetje kan 'pakken' of dat ze niet vaker beweegt.. We zullen rustige kindjes hebben @ Lotus: Wow sorry maar zo zou mijn vriend ook niet tegen me moeten doen hoor meid! Hij zou JOU ontbijt op bed moeten brengen Idd mannen Ze begrijpen er niets van! @ Mikki:¨Pijn in heupen heb ik tegenwoordig ook hoor, lastig he? En maakt niet uit hoe ik lig, na een tijdje komt de pijn terug Pff ben de laatste dagen zooo emotioneel! Om het minste huil ik. Gisterenavond heel de avond ook liggen huilen "gewoon" Mn vriend weet echt niet wat hij dan moet doen, ik ben dan ook echt kwaad tegen hem zonder reden .. Dan komt ie vragen "Wil je snoep, moet ik je masseren, wil je iets van de winkel, ...?" En dan wil ik niets! Gewoon ff uithuilen en kwaad op hem zijn Ocharme.. heb er soms echt medelijden mee..
hihi een rustig kindje is ook wel lekker toch? Ze zeggen dat ze na de geboorte het zelfde ritme aanhouden nou laten we hope ndan zal het vrij gemakkelijk worden. Vanacht eindelijk een goede nachtrust gehad zonder paniekaanval had het ook echt nodig want af en toe raak ik echt oververmoeid. Ben nu even wat was aan het doen vriendlief naar de voetbal en vanmiddag moet ie werken tot vanavond 11 uur ik ga naar een kennis wel zo gezellig toch? fijne dag allemaal
Een rustig kindje is zeker wel lekker, straks als het geboren is helemaal denk ik.. Hahaha! Wat is het hier trouwens rustig.. ook niets aan.. echt weer weekend he.. Heb net de was opgevouwen en zal de droger nog een keertje aan zetten.. En dan aankleden en wachten op mijn ventje.. Ik wil een lekker visje of een broodje bij een broodjeszaak eten.. Even afwachten wat hij wil.. Ik wens iedereen een prettig weekend!
nou hier dus sneeuw... hahahaha, effe brunchen nu met danerolles croissantjes met kaas.. daarna ben ik de hort op.... moet nog eea bij de winkel halen en niet geheel onbelangrijk, eindelijk tijd om mn lampje te halen.... vanavond dan gamba's in knoflook, parmazaanse aardappels, salade en gebakken courgettes.. en als toetje vienetta.... moet loslopen toch.... nou tot strax
goedemorgen ladies! Heb voor het eerst in tijden goed geslapen, ben zelfs maar 1x middernacht wakker geworden in plaats van 3x. Ben druk bezig het huis aan kant te maken. alles moet alf als de beeb komt...
Libra: Hier ook.. alles moet af voor de baby komt.. Maar er zijn zoveel kleine dingetjes.. en zo weinig tijd Ach nou ja, komt vanzelf wel zeg ik dan maar weer.. Succes met huis aan kant maken.. Ik wacht nog steeds op mijn mannetje.. Pff..
He meiden, hier even een update: Van de week verder thuis geweest, niet gewerkt, vrijdag verloskundige, urine onderzoek was goed, bloeddruk nog hoog (wat kunnen ze soms streng kijken zeg....) Ze vroeg of ik nog werkte.....en met haar blik besefte ik me plotseling datgeen wat het belangrijkste is....maandag weer bloeddruk controleren. Maandag ga ik met mijn directeur praten, weet nog niet hoe want ik durf met mijn migraine aanvallen de auto niet meer in. Vrijdag besloten om vanaf de ziektewet het verlof in te duiken, dat betekent 2 1/2 week ziek en zes weken voor die tijd verlof. Moet alleen nog wat dingen afronden op school met mijn vervangster. Baal er van en vindt het nog moeilijk om me erbij neer te leggen, maar tis niet anders. Hubbie gaat niet naar het buitenland komende week, schrok er nogal van dat hij me huilend aan de tel had gisteren. Wil er voor me zijn, lieffie! Nou dit was mijn ego berichtje ff, kan niet teveel lezen achter de pc dus ik ben er van tussen. x aan iedereen.
Hey meiden, @ Derona: ja hier was het ook wit vanmorgen... @ Lotus: jeetje, volgens mij heeft je mannetje ook niet echt zijn humeur gevonden vandaag.... Ik hoop dat je toch nog een gezellige dag krijgt vandaag meid! Dikke knuff... @ Tascha: ow meid, wat balen van dat raam. Gaat het opgelost worden? Ik kan me goed voorstellen dat je opgelucht bent dat je stiefvader het goed maakt. HIHIHI. Ik denk dat dat goed gaat komen meid. Ze gaf ook als advies om met krukken te gaan lopen. Ik heb de krukken dus al gepakt en op de goede stand gezet. Heb er in de woonkamer al beetje mee gelopen en dat gaat erg goed moet ik zeggen... @ Joyce: ja dat was me ook al opgevallen inderdaad. het was duidelijk een test van kruidvat (de verpakking) en de test zelf was van clearblue... Daar klopte niets van inderdaad. Bing gaat inderdaad (nog) niet met Lorena. Ze willen elkaar wel, volgens mij... Is de dakpan van jullie meid? Of hebben jullie geluk? Hier gisteravond een kruik meegenomen naar bed en kon voor het eerst sinds weken weer een beetje beter inslapen. Vanacht wel een aantal keren wakker geweest, van de pijn, maar het was een stuk minder als de laatste weken. Ik heb dan ook een stuk beter geslapen. Vanmorgen ook weer tijd op de de kruiken gezeten en heb de krukken net klaargezet. Ik moet zeggen dat ik daar aardig goed mee kan lopen... Het waggelen is een stuk minder in iedergeval. Ook weer ontspanningsoefeningen gedaan. Dat gaat ook nog steeds goed. Mijn mannetje heeft vandaag de takken met lichtjes en de kerstballen al in de vaas gedaan. HIHIHI. Hij kwam boven om te vragen hoe ik het vond. Lief he? Hij was alleen vergeten de sneeuw erin te doen, dus dat ga ik vandaag nog even doen... Wij hebben vanavond ook een verjaardag, alleen weet ik niet of we daar naartoe gaan... Er word daar echt flink wat af gerookt en ze hebben vaak alles potdicht zitten. Andres zegt we gaan niet, want ik moet thuis buiten roken en daar word binnen 5 uur meer gerookt als dat ik op 1 dag doe... Wat zouden jullie doen? Ik ga nu boodschappen doen met mijn mannetje. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Even kijken hoever ik ga komen met reageren..Luca ligt in bed, maar ik heb geen idee hoe lang hij er al in ligt. Kom net terug van mijn werk en manlief is meteen in de auto gesprongen omdat hij een afspraak had. Patricia, wat vervelend meid dat je zo'n last hebt van je bekken. Ik heb sinds ik ziek ben geweest ook veel pijn en moest er niet aan denken dat ik dit al die tijd al zo erg had gehad. Kan me dus wel een beetje voorstellen hoe *piep* dat voor je is. Journey, dat piekeren 's nachts komt me (helaas) ook bekend voor...hoort erbij zeggen ze Derona, haha ja gek is dat..als het blauw is koop je het wel, maar roze niet Female, hoe gaat het met jou? Beetje opgeknapt? Lastig is dat als je een kleine rond hebt rennen en jezelf ziek bent. Joyce, beetje vreemd van je vk en vriendin Ik lees liever ook niks over de bevalling (ookal heb ik er al 1 gehad ) wil er weer het liefst zo blanco mogelijk ingaan. Laat het wel over me heen komen en we zien wel hoe het loopt. Yvette, is het nog gelukt met de oliebollen? Wij zijn donderdag naar de gamma geweest en kwamen naast die gebakswagen..moest meteen aan jou denken Ik had van mezelf ook nooit gedacht dat ik zo bezitterig was Jessica, fijn dat het geen vruchtwater is. Patrieske, oooo heerlijk, ben jalours op jou ik wil ook zo lekker lang slapen Babykleertjes, ik heb nog heeeel veel van Luca dus dat scheelt weer. We hebben wel een paar nieuwe kleertjes gekocht..beetje sneu om alleen maar de kleertjes van broerlief te moeten dragen rompertjes hebben we in overvloed Het meeste in maatje 56. Tacha, vervelend zo'n oud mens op de werkvloer..helaas was het vroeger heel normaal dat je als je zwanger was wel hard werkte. Goedzo meid dat je eerder stopt met werken..dat gaat toch niet als je zo lang moet blijven staan. Knuff voor jou, hoop dat je snel rust kunt krijgen en nog lekker kunt genieten van je ukkie. Birthe, mooi jurkje. Patricia, oh jeetje arme kat. Female, fijn dat het slapen in het grote bed zo goed gaat. Ik heb idd nog een gesprek gehad met de vp van het cb. Luca wordt 's nachts wakker en dan zijn we een paar uur bezig om hem in slaap te krijgen. We kregen als advies om hem voorlopig nog zeker niet in een groot bed te leggen. Ook een paar tips gekregen. Als hij beter is gaan we aan de slag met die tips en hoop ik dat hij snel weer lekker doorslaapt. Mamamakka, jeetje wat schrikken van die klapband Yvette, knuff voor jou...jeetje wat een pech heb je toch ook. Gelukkig hebben ze je niet daar gehouden. Mikki, grappig die hikjes..al vind ik ze soms wel een beetje vervelend ruggeprik, bij Luca had manlief geregeld dat als ik de ruggeprik nodig had, hij de anesthesist (schrijf ik dat goed?) kon bellen en hij kwam mij dan de ruggeprik zetten. Manlief kent hem van zijn werk..hij heeft ook mijn moeder begeleid in de ambulance naar beverwijk omdat het de schoonmoeder van manlief was. Ik ben als de dood voor de ruggenprik dus die ane zou me eerst iets kalmerends geven. Mnalief mocht hem ook thuis bellen (ook 's nachts) als het nodig was. Hoop dat hij nu weer zoiets kan regelen Patricia, fijn dat die therapeute je nog kan helpen...hoop dat de pijn nu draaglijk wordt. Lotus, hier worden ook kratten gebruikt voor onder het bed de klossen passen ook hier niet op de achterkant. Mikki, fijn dat het kdv geregeld is..weer een zorg minder Joyce, Bing is vreemdgegaan met Lorena..daarom is het uit Die zw.sch test stond ik ook ff van te kijken...dacht dat ze naar een potje pillen ging grijpen Derona, thnx lief van je. l*llig van je mannetje. Zo gaat het hier soms ook Gelukkig niet te vaak! Hier vanmorgen alleen de daken een beetje wit. Sneeuwde wel heel hard gisteravond...haha en mijn moeder en zusje moesten toen op de fiets naae het Mega Piratenfestijn Lotus, oooo heerlijk sneeuw..ik krijg er altijd zo'n goede zin van pfff ja mannen..soms! :x Tacha, fijn dat de operatie goed is gegaan. En nu een beetje aan jezelf gaan denken Haha dat arme mannetje van je...knuffel hem maar eens lekker, voelt hij zich ook vast beter Joyce, heerlijk zo'n patatje...ik krijg er alleen buikkrampen van dus we eten het niet zo heel vaak 1x in de 2 weken ofzo. Patricia, fijn dat je wat beter hebt geslapen. Ik zou wel naar de verjaardag gaan (maar dat is persoonlijk natuurlijk ) Dat roken kun je toch niet tegen houden en verder kom ik zelden in rok terrecht dus dan denk ik ..dat eventjes maakt ook niet zoveel uit Zo niet te geloven....ik heb het gered Luca slaapt nog steeds! Hij slaapt al vanaf 11.45 u ga zo toch maar eens even kijken, want dat is niks voor hem.(manlief belde net vandaar dat ik nu weet hoe lang hij al ligt te slapen ) Vannacht heeft hij weer liggen spoken Verlang naar een nachtje doorslapen Oh babyfoon slaat aan wat een timing.
hallo meiden tis weer gezellig hier geloof ik jeetje wat een dagen de afgelopen 3 zeg pfff eerst die ruzie met me mannetje waar ik eingelijk niet veel over kwijt wil ( schaam me voor zijn gedrag ! ) toen die klapband ,wat ik erg heftig vond ! en gister die 4d echo was wel erg leuk hoor alleen een beetje te laat misschien maar goed dat had ik van te voren kunnen weten en het was er niet minder leuk om ! beebje lag er niet echt perfect voor en was ook zeker niet van plan om wel goed te gaan liggen voor de echo , het lag steeds met de handjes voor het gezichtje waardoor je vrij weinig kon zien maar af en toe gunde het ons wel een mooie blik en jeetje wat een dikkop zeg hahahaha echt zooooo lief van die dikke appelwangetjes en een klein dopneusje . Toen we daar klaar waren gelijk maar door naar me oh zo leuk schoonouders om de dvd te laten zien , waren ook mega enthosiast (not) maar goed het schijnt er bij te horen , toen eten halen ,eten koken en door naar mij ouders die vonden het wel helemaal geweldig ! me moeder wist niet hoe ze het had hahaha zo lief ! toen wilde ik naar bed gaan ,lag er net een uurtje in en ik werd me toch ziek ! volgens mij een buikgriep ofzo heb een paar uur op en voor de wc gezeten bah ben dus ook vandaag nog nix waard zal zo ff kijken of ik paar leuke foto's kan plaatsen .... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ @ iloveA persoonlijk zou ik niet gaan vind dat je mannetje gelijk heeft en ik vind dat je aan jezelf moet denken ! dat je je nu ff een klein stukkie beter voelt wil niet zeggen dat je ook een paar uur in een ongemakkelijke houden op een verjaardag moet gaan zitten , toch ? @ goofychick succes maandag ! zie je er tegenop ? @ libra wat fijn dat je zo lekker hebt geslapen ! kan je echt goed doen he . wat moet je dan nog allemaal doen voor dat de beeb komt ? ik maak me hier niet zo mega druk hoor , wat kleine dingetjes en de rest laat ik op me af komen. @ mikmak hoe laat verwacht je ons ook als weer ? @ tacha heb wel dikke voeten maar dat heb ik al veeeel lager , ik draag schoenen 2 maten groter omdat ik er ander niet in kom ga ik nu even proberen foto's te plaatsen !
Ben wel benieuwd hoor naar die foto's! Zie er niet zo tegenop, zit me alleen een openeningszin te bedenken....hoewel hij en ik altijd met de deur in huis vallen en er geen doekjes om heen wikkelen....ben "banger" voor een paar collega's die toch wel achter je rug om gaan lullen.
de echo foto's staan op de pc en ik zit nu achter de laptop heb geen id hoe ik ze hier na toe krijg .....heb er wel 3 als achtergrond op me hyves staan http://maikatje.hyves.nl/ hihihi ja collega's lullen altijd das minder leuk maar goed wacht maar eens af hoe het hun gaat als ze zelf hoogzwanger zijn ?
Hihihihi iid een lekkere dikkop! Zie trouwens dat wij gelijk lopen! Zal van de week mijn hyves adres ook even geven hier.
@ Oh arme Journey . Moest je mannetje overwerken, waarom was je alleen gisteren? @ MikMak: En is het mooi geworden, je haarkleur? En je mannetje, was die inderdaad vroeg aan de klus vandaag? En is l*l-de-behanger nog gekomen donderdag, die jullie badkamer maakt? Oh lekker eten vanavond! @ Chantal: Oh nee he, arm mannetje! Het schiet ook niet op he ? Als het RS is, moet hij dan naar het ziekenhuis? Heel veel sterkte en beterschap in ieder geval! Ja, het is gelukt met de oliebollen! Ik heb er nét een gegeten We moesten nog een piek halen voor de kerstboom en ik heb meteen mijn kans gegrepen Ik hoop de je vannacht kunt doorslapen meid! Als hij nu al zo lang geslapen heeft, gaat het misschien een beetje beter @ Derona: Ja, wat kan ik daar nog meer op zeggen dan alleen maar: mannen! Dan hadden jullie inderdaad gewoon ook naar die verjaardag kunnen gaan . @ Lotus: Grrrrrrrrr, zie hierboven bij Derona: mannen! Nou, je mag tegen ons wel even klagen hoor, dat lucht in ieder geval een beetje op! Hoe is het met je pesthumeur, is het een beetje over? (Gewoon even denken aan de leuke dingen!) @ Tacha: Wat heerlijk meid, die verwarming! Lekker genieten. En ook fijn dat alles is goed gegaan bij je stiefvader! En ja, dikke voeten heb ik ook, vocht he Dankje voor het compliment En dat huilen van je, komt dat niet ook door de oververmoeidheid? @ Mikki: Oei, kramp in je heupen? Wat een vervelende kwaal zeg en weer iets wat je nachtrust verstoort! @ Joyce: Ja, ik ben ook nog aan het twijfelen, maar van de andere kant denk ik: Waarom pijn lijden als het niet nodig is? @ Libra: Succes meid met die poetstic @ Goofychick: Wat heb je toch een schat van een man zeg! Eigenlijk vind ik wel dat dat zo hoort hoor Ik weet niet wat die van mij had gedaan, ik denk dat ie gewoon wel gegaan was Hoe voel jij je nu? @ Patricia: Fijn dat je weer wat geslapen hebt Had je nog niet eerder krukken dan? Dat je ze nu pas gebruikt? @ MamaMakka: Super dat je toch nog wat mooie echos hebt meid En leuk zeg, zulke schoonouders gelukkig reageerden jou ouders wel enthousiast! Mooi hoor, je buikie en die fotos van je kleine uk! Heb ook even op je hyves gekeken!
Hier heeft het ook gesneeuwd vanmorgen, maar dat is allemaal alweer weggesmolten! Nu schijnt hier het zonnetje en is het heeeeeeel koud buiten, maar binnen lekker warm Ben alweer 1,4 kilo aangekomen! Waar gaat dat heen Zoutloos helpt dus gewoon niet... vreselijk zeg, voel me echt zo'n propje nu, ben nog nooit van mijn leven zo zwaar geweest... Verder weer echt ongelooflijk veel pijn, maar goed, ik wil niet klagen, ik denk dat ik de schopjes straks ook heel erg ga missen, dus ik geniet daar wat extra van (dan probeeer ik de pijn te vergeten ) Ik kom niet meer terug vandaag. Straks komt mijn beste vriendinnetje me ophalen en gaan we naar de bios. Flight Bride geloof ik? Nu ff slapen. Tot morgen! Liefs