@mamamakka, tussen 6 en 7....... hahaha @IloveA, beter dat je je ietsjes beter voelt, iig beter geslapen..... nou hopen dat de trend zich doorzet.... @yvette, nee l*l de behanger is niet gekomen donderdag.. hoe verrassen.... waarschijnlijk als hij komt dan is alles al klaar op deze manier... manlief is druk in de weer... zometeen moet ie er maar mee ophouden, want dan kan ik het hier nog een beetje toonbaar maken voor vanavond..... de haarkleur is wel wat donker geworden.. donkerder dan ik dacht.... maar ja das altijd denk ik dan maar, gezien het feit dat ik blond ben... verder mn lampje gehaald, en nog wat in de tuin gsnoeid met alle sneeuw van dien.. ligt een dik pak.... grappig om de poezen door de sneeuw te zien gaan hahahaha.... eerst de sneeuw afschudden en dan hard naar binnen rennen... 1 is effe gaan wandelen, maar was van korte duur, toen er weer een lading naar beneden kwam... nu allebei vbinen 1 op dr dekentje op de bank en de andere op tafel voor het raam om vogels te kijken... heb zo'n voederbak in de tuin opgehangen met vogelzaad... en het is er best druk... tja noem het maar pret voor de katten
Dan kunnen we elkaar de hand schudden Vanochtend op de weegschaal: 71 kilo, schoon aan de haak Vorige week woog ik nog 69 kilo, dus dat is weer lekker snel gegaan. Ik zit nu op 13 kilo extra...
Wat een geklaag hier Ik zit ook in zo'n modus, vreselijk is dat. Aan de ene kant vliegt de tijd voorbij, maar aan de andere kant vind ik het veel te langzaam gaan. Ik wil onze kleine man zien! En zwanger zijn hoeft voor mij niet meer zo. Pfff ik moet mezelf echt in de hand gaan houden qua uitgaven. Mijn man en ik hebben te veel geld op de spaarrekening staan, maar ik kan daar dus ook echt niet van afblijven op moment. Gister weer babykleertjes geshopt (wat betreft maat 56: ik heb gehoord dat sommige kinderen al direct in maat 62 passen dus ik zou niet te veel aanschaffen. Je kunt altijd nog bijhalen) en vandaag een digitale camera gekocht (canon ixus). Ik heb een EOS (spiegelreflex) maar doordat ie zo groot is, neem ik hem vaak niet mee of is het te veel moeite om hem even snel tevoorschijn te halen. Dus deze hebben we erbij gekocht. Maar nu moet ik echt stoppen met uitgeven @ mamakka: even terug, maar jeetje, wat schrikken van die klapband zeg! Pffff! Ik zou van de schrik helemaal overstuur raken denk ik, zeker nu ik zwanger ben. Gelukkig ben je weer veilig thuisgekomen @ Yvette: lijkt mij toch wel fijn dat die gyneacoloog je wel serieus nam (na dat telefoontje naar het ziekenhuis). Gelukkig hoefde je niet in het ziekenhuis te blijven, maar wel fijn dat ze je even goed onderzocht hebben Ik geloof dat de kans aardig groot is dat jouw kleine te vroeg komt (ipv na de 40 weken) dus nog eventjes en dan kun je inderdaad aan je herstel gaan werken! @ Mikki: oooooh ik ben jaloers Je hebt gewoon plek bij een kdv! Bij mij is het nog steeds helemaal hopeloos, ik word er echt gek van! Ik heb op dit moment echt nog geen flauw idee hoe we het gaan oplossen... Want ook gastouderopvang is behoorlijk hopeloos. @ goofychick: goed dat je het besluit hebt genomen om je werk naast je neer te leggen! Kan me wel voorstellen dat het een teleurstelling is, maar het is voor een geweldig goed doel En je man is lief zeg! Zwijmel Verder ben ik het weer kwijt Oh ik had laatst toch een nakijkklus gedaan voor de universiteit? Ik heb 20 euro per uur gekregen 8) En voor een ander oud klusje zelfs 25 euro per uur! Maar goed, ik heb vandaag nieuwe maandlenzen moeten bestellen EN een nieuwe bril (totaal van 450 euro ) en ik moest ook deze maand onze levensverzekering betalen (a 300 euro) dus het geld is ook direct weer verdwenen helaas
Oh ja! @ Tacha: geef die baas van jou eens een hele groot schop onder haar kont? Wat een stom wijf zeg door jou zo te behandelen, grrrr. Hoezo je mag niet zitten? Je bent hartstikke zwanger! Kom op zeg!
@tascha.. ja idd.. maar gelukkig hij heeft me vandaag meegenomen naar prenatal we moesten nog lakens hebben voor ledikantje en werden meteen verliefd op eentje met een draakje er op.. er staat bij er was eens.. zo lief..! @iloveandres.. nee idd.. maar gelukkig is allemaal weer goed en hij heeft ook me geholpen met stofzuigen van de trap... en de huiskamer super.. en tijdens het uithalen van de vaatwasser heeft hij de dingen aangepakt en opgeruimd.. en vanmiddag me naar prenatal genomen @chantalk.. dus je manneke is er mee bezig met drinken ik denk dat we hier gewoon halen althans die lege.. dat moet toch ook kunnen.. helaas is de sneeuw al heel snel weggegaan hier ik hoorde dat in limburg wel bleef liggen.. @yvette ja mijn pesthumeur is gelukkig over.. vanavond gaan we toch met zn tweetjes naar de verjaardag er wordt niet gerookt daar en blijven niet lang zegt hij. en hij heeft me mee genomen naar de prenatal
Hey meiden, @ beter geslapen: bedankt meiden, ben er zelf ook superblij mee. Vanavond gaat de kruik gewoon weer mee naar bed. HIHIHI. @ Yvette: ja ik heb standaard krukken in huis staan, omdat ik regelmatig door m'n enkels ga... Maar niemand heeft tegen met gezegd dat ik daarmee moest lopen. Bij de fysio in iedergeval niet... Nu begon de bekkentherapeute in het ziekenhuis erover... Veel plezier in de bios meid! @ Lotus: fijn dat alles weer opgelost is meid. En je hebt mooie spulletjes gekregen van je mannetje meid! Hier moet ik zometeen m'n oma nog even bellen. Was helemaal vergeten dat ze jarig is vandaag ... Vanavond ga ik lekker op bed hangen in de kamer. Heb het helemaal gehad. Gaan dus ook niet naar de verjaardag van m'n neef toe... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Pfffff hier een drukke dag gehad,Vanmorgen eerst naar de stad D.S gehaald voor Délano.hij helemaal happy daarna nog ergens wat gedronken,lRoelof kon zijn abonement verlengen dus we gingen even telefoons kijken,maar we wisten niet wat we wouden dus zijn we eerst even naar huis gegaan en hebben op internet gekeken,dus later weer terug naar de stad,telefoon uitgezocht dus ook weer geregeld,wouden we even naar de kijkshop een hoesje halen voor de nieuwe telefoon en je kan met de trap naar beneden en met de roltrap als je wilt weer naar boven dus eenmaal beneden roep ik Délano staat hij op de roltrap om naar boven te gaan,dus ik gezegd dat ik dat niet wou,dus hij is zowat boven aan wilt hij om kijken naar ons,valt hij toch van de roltrap naar beneden hij maakte 4 koprollen ik als een gek naar hem toe rennen om hem tegen te houden,pfff wat ben ik geschrokken zeg hij huilen,gelukkig niks ergs aan overgehouden maar wow wat was dat schrikken,hij huilen natuurlijk vingers kapot en zijn hoofd wat rood,maar gelukkig niks ergs daar gaat het om,ben echt kapot nu,nu net ff boodschappen gedaan en nu ff rust hopenlijk pff wat een verhaal zeg,hahaha sorry
@Derona: ow meid toch... wat schrikken. Dat maakt mijn fobie voor roltrappen nog erger. HIHIHI. Ik doe er altijd lang over om op de roltrap te komen. Ben altijd aan het tellen...dat ik eindelijk kwam... Ben echt blij voor je dat er niets ernstigs is met jullie kleine man... Hele dikke knuffel voor jou meid. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hai allemaal Zo heb weer heel wat bij te lezen en te schrijven Maar gisteren heb ik liggen rusten omdat we in de avond een feestje hadden een erg leuk feestje we werden gehaald en gebracht,alleen de terugweg naar huis was de taxi chauffeur volgens mij dronken we slingerden over de weg en die man luisterde helemaal niet,nu was het ook wel een heftige storm maar zat echt met tranen in mijn ogen,maar goed gelukkig zijn we thuis ik wilde echt bijna uitstappen. We waren om 2.00 thuis en heb vanmiddag geslapen tot 15.00,tot de fotograaf me wakker belde en zei dat ze er met de drukker is uitgekomen,gelukkig weer een pak last van me af  Noël hebben ze rond 16.00 terug gebracht,dus nu heb ik wat tijd om achter de pc te zitten De babykamer is getext moest nog een keer over het plafond en de muren zijn klaar echt heel fel,jeetje dat was niet de bedoeling maar het is wel mooi,de vloerbedekking lag niet meteen goed dus die hebben ze opnieuw gelegd en ligt er nu mooi strak in de tranen hebben even gevloeid het heeft helemaal niets meer van Zoë* haar kamertje en moest echt afscheid nemen,maar het voelde goed ,mijn lieve schatje zal erg trots zijn op haar broertje dat weet ik zeker,en ik wil jullie bedanken voor de lieve pb tjes die ik heb gehad jullie zijn echt schatjes Hai Yvette Nou zoals je hebt gelezen meid,ben ik erg aan het rusten hahahah,ik heb echt veel geslapen de afgelopen dagen . Ja ons mam is echt een schatje,echt ik heb zo veel aan haar en kan haar nooit genoeg bedanken,we hebben ze wel alvast een mooi kerst kado gegeven voor alles wat ze heeft gedaan voor ons en nog doet. Dat is ook niet normaal,maar als iemand zw is dan doe je zoiets al helemaal niet,dan verdient ze gewoon een pak slaag .Nou niet alle vrouwen zijn zo,hopelijk dan,ik ben zo zelf niet,maar goed ik denk dat het gewoon ook aan iemand zijn karakter ligt hoe vies je kan zijn,snap je wat ik bedoel te zeggen?...wat betreft de mannen heb je gelijk,Mart is ook zo dom die ziet ook overal het goede van in,maar goed als hij te ver gata doet hij dat toch zelf en niet een ander. Nou er is gelukkig niets gebeurt met de vloerbedekking een pak van mijn hart Jeetje meis dat was wel even schrikken als je dan aan de ctg moet omdat het hartje niet goed is,dan schrik je je toch helemaal het lazures ;-( Jeetje meid ik schrik er wel van van je harde buiken,gelukkig is de ctg goed maar toch,als je pijn krijgt wel gaan he meid. Veel succes met je pijn meid,petje af dat je het zo kan inzien,ik snap wel dat je zegt wat moet je dan negatieven heeft geen zin,maar toch vind ik het knap van je,ik weet niet of ik dat zelf zou kunnen ;-( Wat zijn jullie mooi meid,ik ben zo jaloers hahahah,jullie stralen zo mooi. Hai joyce Dat klopt inderdaad,ik voel me inderdaad als herboren Gaat hard he met die kleintjes Leuk dat je een bank hebt gevonden meid. Ja erg he dat weer echt niet normaal,ik hou wel van wind maar dit was wel heel erg ;-( Hia mikki Fijn dat alles goed is met jullie Wat goed zeg dat je zelf precies voelt hoe hij ligt,ik merk wel dat als hij met zijn rug naar buiten ligt dat mijn buik erg zeer doet ;-( Ik hoop het ook voor je meid,dat je dat niet nodig zal hebben. Leuk zeg dat je zo crea bent dat is toch geweldig Geweldig zeg dat het gelukt is met het kdv naar je keuze,dat is toch weer een hele opluchting. Hai Sjansie ..hahahah volgende keer wel opnemen van je man he hahahha,dat wil ik graag zien Lekker rustig aan doen meid,dat die harde buiken wat weg blijven. Fijn dat de babykamer klaar is meid. Hai Birthe .Bedankt meid Hai patricia weet anders of er bloed bij haar plas zat,die is nu wel boven geweest denk ik,ik hoop zo van niet meid. Meid wat ben ik zo blij om dit te lezen dat het wat helpt echt zo tof meid .. Hai chantalk ..jeetje meid wat zullen jullie geschrokken zijn,hoe gaat het met jullie manneke,en veel beterschap voor hem meid. Hai derona .hahahahaha nou ik pass nu even mijn vent heeft zijn best gedaan maar morgen kan het zo weer anders zijn hahahaha. Hai lotus ..mannen soms he meid ;-( Lekker klagen meid,dat lucht echt op,dikke knuf .. Hai Tacha ....Fijn dat het goed is met je stiefpa meid. Jongens ik ga morgen verder met reageren,ik moet nu even weg,en dan ga ik weer vroeg slapen en mijn pc krijgt het weer te pakken grrrrrrrrrrrrrr
Ja ik vind die dingen ook al niks,pfff heb ook echt gehuild toen we eenmaal in de auto zaten,was echt zooo geschrokken
Ja dat geloof ik graag meid. Geef je mannetje morgen nog maar even een dikke knuffel. Liefs en dikke knuffel, Patricia
MerleQ ik ben het ook hellemaal zat het zwanger zijn wil gewoon weer mijn eigen ik terug en geen last van die hormonen en gewoon weer lekker ver kunnen wandelen nu ben ik al buiten adem als ik de trap ben op gelopen. Nog 2 uur en dan is mijn mannetje weer klaar met werken voel me nu extreem zielig, gelukkig heeft ie morgen een snipperdag weer effe samen genieten
@ Journey: ja erg he? Mijn conditie is ook ver te zoeken! Wij wonen drie hoog zonder lift en je wilt niet weten hoe ik boven aankom na al die trappen te hebben beklommen
goedemorgen meide weer zo slecht geslapen als ik bevallen ben en ik kan weer op me buik slapen dan zal ik die eerste nacht zo slapen dat er volgens mij wel 10 baby's naast me bed kunnen liggen huilen maar ik het nog niet hoor Jouney heerlijk he er nu al over denken hoe fijn het is om strax weer je oude figuur terug te krijgen ( gaan we even van uit dan he ) ! pff ik ka ook niet wachten ! niet alleen je figuur en conditie terug maar gewoon helemaal jezelf weer zijn ! heerlijk lijkt me dat ! ( mijn streven is om met de zomer me oude zomer kledig weer redelijk te passen , dat moet toch wel te doen zijn ? ) heb al dagen zon mega keel pijn en doe wat ik er aan mag doen zoute dropjes thee met honing zuigpastilles keel warm houden maar nix schijnt te helpen ! disdag aders gewoon naar de huisarts toe hoor , maffe is wel tis alleen keelpijn ben niet verkouden ofzo @ weet niet meer wie , maar ga vanmiddag naar de pup van me ouders kijken en zal genoeg foto's maken en er wat plaatsen in me album ! hihihi fijne dag meiden , en uitkijken buiten he schijnt glad te zijn !
Oh ja, @ derona: jeetje dat is schrikken zeg! Roltrappen zijn echt enge dingen (verhalen van meisjes die vielen en met hun haar verstrikt raakten, autsj). Gelukkig dat ie er goed vanaf is gekomen, pfff! @ mamakka: haha ja ik wil van de zomer ook weer mijn kleren kunnen passen. Ik denk dat het wel te doen moet zijn... Verder: ik had vannacht echt zooo'n ontzettende pijn in mijn onderbuik en onderrug. Dat had ik van de week al eerder een keer. Na een uurtje ofzo trok het weer weg. Komt dat nou van het indalen? Of zijn het oefenweeen? Het voelde anders dan een harde buik, maar het leek er wel een beetje op. Vooral mijn onderbuik was wel hard, maar het was voornamelijk die pijn (echt hele erge ongesteldheidspijn)... Herkenbaar iemand?
@Merleq ja was zeker schrikken,maar gelukkig kon moeder ook omdat moment erg hard rennen,anderss was hij echt h elemaal naar beneden gegaan, Als het oefen weeën zijn dan moet je ook tegelijke tijd een harde buik hebben,heb je dat ook?
Owh ik heb al 2 dagen zo gelachen,Roelof word steeds leuker met de beeb,dat hij nu al uitzichzelf zijn hand op mijn buik legt,nu al 2 dagen dat beeb dan begint te trappen zachtjes,maar dan denk de beeb ik ga papa even pesten met zijn voetje of handje om even helemaal heel hard langs papa zijnhand tegaan,maar papa vind dat dood eng hihihi heb echt zo enorm gelachen
@Mamamakka,ik ben ook een echte buikslaper,maar kan gelukkig wel makkelijk in slaap komen op zijn rechter of linker zij, vervelend dat je zo slecht slaapt