Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Aaaaah! Ik loop mezelf echt op te vreten van frustratie hier... doodmoe maar kan niet slapen steeds trek maar als ik wat eet dan krijg ik weer het zuur in mijn keel...

Geen rust in mijn hoofd, tenzj ik aan het opruimen ben, maar dan word ik in no time tot de orde geroepen door mijn bekkeninstabiliteit en moet ik weer gaan liggen of zo... ik wil de deur uit, even wat zonnestralen vangen...maar het lijkt alsof dat alleen maar mag in een rolstoel of zo... kan niet shoonmaken, kan niet wandelen, kan niet eten, kan niet slapen, heb dove plekken in mijn benen en beurse ribben, kan verdorie niet eens gewoon naar de WC.

Ik ben het zoooo spuugzat dat zwanger zijn! alle lieve schopjes ten spijt, ik wi de kleine zien en vast houden en knuffelen en ruiken en horen en mee wandelen en zo... en ik wil af van al die vervloekte klachten! Die eeuwige emo buien dat ik de ene minuut zit te janken om niets en dan weer op mijn roze wolkje hang.

:(

En ik moet nog zo lang! Ik ben echt heel blij dat we een baby krijgen hoor, maar bij tijd en wijle vraag ik me echt af waar we aan begonnen zijn.. mijn vriend heeft diabetes en ik heb zijn glucosemeter gebruikt om mijn suiker bij te houden. Blijkt dat ik gewoon continu te laag zit.. dus meer eten, maar dat kan ook weer niet omdat ik me dan even zo goed beroerd voel....

*huil*.... zijn we er al bijna?

*klaagmodus uit*

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Mja ik weet niet. Volgens mij wel, maar niet constant tegelijkertijd met die pijn zeg maar. Die pijn kwam en ging ook steeds. Het was een beetje vaag :p

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    sorry van daarnet....

ik moest het even kwijt :(

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Aaaaah, dat geeft toch niet?? Je bent niet de enige hoor :) En daar is dit forum toch voor, om dit soort beklag kwijt te kunnen? Ik denk dat een groot deel van de vrouwen hier zich wel in je kunnen vinden hoor ;)

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    nou en of ! ik kan me er wel degelijk in vinden :d

6. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @iloveandres... dank je wel :) ik ben er zeker blij om... we waren zelfs gisteravond pas half twaalf thuis.. was dus erg gezellie met de verjaardag.. :) hele goeie gesprekken gehad met mn zwager en schoonzus :)

@derona.. je bent vast heel erg geschrokken.. joh.. knuf voor hem! pff.. ik ben zelf helemaal geschrokken hier..

@patrieske.. gelukkig heb ik jullie.. hier kan ik tegen niemand klagen :) ik ben blij dat ik jullie heb! :)

@journey.. ik ken dat.. ik wil er ook vanaf.. ik wil mijn eigen figuur terug.. en verder gaan zonder deze hormonen pff..

@mammamakka.. helpt thee rooibos met honing niet?

@libra.. ik ken het.. niet erg hoor.. klagen mag altijd :) daar zijn we voor :) we weten allemaal wat je meemaakt :)

liefs mir

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Iloveandres: Gtst is altijd al wat vreemd geweest.. Hahaha!
    Tot zover was het onze dakpan niet, maar van de overburen.. maar het klonk wel of het onze was.. Misschien achter maar daar hebben we nog niet gekeken..
    Dus de warmte helpt goed.. Volhouden hoor :)

Chantalk: ja dat wil ik dus het liefste ook.. Ik heb ook zo iets van ik zie wel wat er gebeurd en ik ga in het ziekenhuis bevallen dus uitleg en hulp genoeg..
    Dus ik lees niets! En als ze er weer over beginnen zeg ik gewoon.. Ik heb zo'n boek doorgebladerd en ik zag er opeens tegen op :oops: terwijl ik nu dan wel weer wat nuchter denk..
    Maar ik ga niet door een boek de boel laten verpesten..
    Ja die zwangerschapstest is nep! Dat is zo klaar als een klontje, maar er moet weer verhaal zijn he!
    Dat hij met Lorena had liggen rommelen dat weet ik, maar dat zou hij eerst geheim houden..
    Wij eten echt zo vaak patat.. Dat het gewoon bar slecht voor je is..

Derona: Dat is zeker even schrikken als hij van de roltrap valt.. Hoe is het nu met Delano?

Patrieske: Afscheid nemen is heel moeilijk.. De moeder van mijn beste vriend heeft zijn kamer ook nog steeds zoals hij was.. En dat is al weer 5 jaar geleden.. Het is gewoon moeilijk omdat je dan het idee hebt dat er dan niets meer is ofzo.. Dnek ik zelf.. Misschien is dat weer een stukje extra afsluiten ofzo.. Ik weet het niet, ik kan daar natuurlijk moeilijk over oordelen.. Maar zo ervaar ik het zelf..
    En ik heb laatst je verhaal gelezen.. pff, snik! Heb wel even zitten huilen..
    Het waaide gewoon niet normaal meer, de dakpannen vielen naar beneden en heb gewoon weer niet geslapen.. :(

MerleQ: Je kan mij de hand schudden.. Ben het zwanger zijn ook zat! Gewoon alleen al omdat het zo lang duurd.. Zo erg!
    3 hoog? Dat woonde wij ook, in de flat.. Ben echt blij met mijn huisje.. En dat we er voor kozen om geen kinderen te nemen in de flat.. Petje af!
    Nou die pijn had ik gister ook.. En ik dacht, zijn dat nou weeen? Pff, liever nu nog niet ;)

Libra: De laatste loodjes wegen het zwaarst.. Kop op he! Al deel ik het gevoel heel goed met jou.. Maar 't is beter als het nog even blijft zitten :)

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik baal..

Vandaag om 3 uur wordt het laminaat pas gelegd.. Dat vind ik echt zo laat! En heb er ook helemaal geen zin in, maar het moet! De vitrage moeten weer gewassen (elke week bijna) omdat de kat zo lief was om er voor te gaan zitten plassen :( Oh dat wordt ook met de tijd erger.. Ik weet niet meer wat ik er aan moet doen.. Welke het is weet ik ook niet, heb alleen wel een vermoeden!

Misschien is de tv kast verkocht.. Hoe en wat weet ik nog niet.. Maar kennis vroeg wat ik er voor wilde hebben.. En m'n mannetje wil 300 euro.. En ik heb gezegt rond de 200 onder 200 gaat ie zoiezo niet weg.. Dus dat heb ik gezegt.. En ze zou er over denken.. Dus afwachten.. En ik weet niet wat ze zelf wil bieden..

Zo en nu ga ik er vandoor.. Ik wil straks een broodje bij een broodjeshuis eten.. nee hebben we gister niet gedaan.. Al doen we dat soms ook wel meerdere keren per week.. haha :) zo erg! Maar dan moet ik eerst m'n mannetje over halen.. Pff, en dat is nog wel een klus aangezien hij net onder de douche staat..

Iedereen een fijne zondag, misschien ben ik er later nog wel..

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    pf merleQ 3 hoog moet er niet aan denken ben al buiten adem als ik de trap op heb gelopen.
    Voelde me gister ook super belabberd nu gaat het wel weer maar ben alles gewoon super zat wil mijn eigen oude kleding weer aan mijn lekkere spijkerbroeken gewoon weer mezelf zijn kan wel janken
    *****klaag klaag klaag*****

Afijn verder gaat alles wel goed geloof ik donderdag eindelijk de echo hoop echt niet dat ze veel te groot zal zijn maar ja we zien wel eerst nog even 2 daagjes werken.

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    We gaan dus niet buiten de deur een broodje eten.. Nou ja, hij gaat een lekker eitje voor me bakken dus dat komt ook wel goed :)

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hm ik heb eens zitten googlen en ik denk dat ik last heb van indalingsweeen. Nou ach ja, leuk voorproefje op de nog veel pijnlijkere echte weeen :p

We gaan hierna ook op 3 hoog wonen, maar dan hebben we gelukkig een lift :) Ik woon overigens niet in een flat maar in een appartementencomplex. Hihi, sommige mensen zien dat als hetzelfde, maar ik vind een flat echt vreselijk klinken :p
    Overigens zullen wij over een aantal jaar waarschijnlijk wel weer terug gaan naar een dorp hoor, zodat we ook een "normaal" huis kunnen kopen, maar voorlopig zitten we nog beter in Amsterdam (weinig tijd kwijt aan reizen) en dan heb je niet zoveel keuze. Grote huizen zijn hier duuuuuuuur (dit appartement is al bijna 3 ton, en daar kun je in een dorp best een leuk huis voor kopen).

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Appartement en flat.. Ik zie er wel verschil in.. mijn oom en tante hebben een appartement gekocht van 3,5 nou in geen miljoen jaar! Wel hartstikke mooi hoor, dat is het zeker niet,.. Maar geef mij maar een huisje :)

Indalings weeen? Pff, ik zei al tegen m'n mannetje het zullen wel voor weeen zijn ofzo.. En dit voelt niet prettig, laat staan de echte :(

13. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Goedemorgen meiden! Ik moet iets GEWELDIGS vertellen! Ik zou toch gisteren naar de bios gaan? Lees de quote van Hummeltjes dagboek:

Hallo lieverdje!
    Mama heeft de allerliefste allebeste vriendin van de hele wereld! En nog een hoop andere lieve schatten om mij heen!
    Gisteren zou mama samen met Diana naar de bioscoop gaan, gewoon even lekker een avondje er tussenuit. Net voordat Diana mama kwam halen, belde oma Tegelaers even op, om te vragen of wij nog héél even langs konden komen want oma had iets leuks meegenomen uit Utrecht (daar waren opa en oma geweest vandaag) en dat wilde zij me graag nog geven vóórdat we naar de film zouden gaan. Zo gezegd, zo gedaan.
    Toen we daar aankwamen zei mama tegen Diana; “loop maar even mee” en dat deed Diana natuurlijk. Eenmaal binnen zag mama een slinger hangen met ‘babyshower’ en mama dacht meteen: Oh wat een leuke slinger heeft oma meegenomen! (Mama schakelt niet meer zo snel, sinds ze zwanger is) en pas een paar seconden later zag mama dat het hele huis versierd was en dat oma, Stéphanie en Ria ook binnen waren! En toen zag mama allemaal lekkere dingen en kwam Tamara ook binnen lopen en toen pas drong het tot mama door: Ze hadden een babyshower georganiseerd! Oei, toen moest mama bijna huilen, zo leuk vond mama dat!
    Later op de avond kwam jou peettante Maxine ook nog erbij, die moest spelen in België (jou tante kan namelijk héél goed trompet spelen!) dus die was iets later.
    Diana is er heel erg lang mee bezig geweest en iedereen heeft het goed geheim kunnen houden, want mama wist er echt niets van af! Zelfs papa wist het en die heeft het ook geheim kunnen houden!
    Het was een geweldige avond, vol met spelletjes, lekker hapjes en heeeeeel veel cadeautjes! Die cadeautjes heeft mama op de foto gezet, die zal papa nog op je site zetten, net als de foto’s van de babyshower zelf.
    Het is heel erg laat geworden, dus mama gaat nu slapen.
    Kusje en tot morgen schatje!

Oh ja, en ik ben vandaag 34 weken ver! Wie had dat nou gedacht? Ik ben zo blij zeg :D Ik denk nu echt dat het allemaal wel goed gaat komen :D:D:D :whistle:

En nu even op jullie reageren ;)

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette waaaaaauw wat super gaaf zeg,dat ze dat hebben georganiseerd,
    owwwh echt werd gewoon helemaal vrolijk ervan hahaha,

Ik heb het bij Délano ook gehad een babyshower echt zo leuk is dat

ben je goed verwend?

liefs

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Aaah, wat lief! Dat is echt een leuk gebaar..

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh yvet wat cooooool ! lijkt me echt wel leuk zon mega verassing ! je bent dus wel goed verwend? leuk hoor !

17. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ MikMak: Hihi, pret voor de katten ;) Ik durf zo’n voerbakje niet op te hangen, ik het één moordernaartje ertussen lopen en dat vind ik zielig voor de vogeltjes ;)
    Ja, je haarkleur, hier hetzelfde, ook blond en alles wat dan donkerder gaat, ziet er meteen heel veel donkerder uit! Is het wel mooi geworden? (Fotootje?)
    Jeetje, wat een domme vent, die l*l-de-behanger… Maar ja, dan maar je mannetje inderdaad flink aan het werk zetten, als ik het zo goed begrijp heeft hij tijd genoeg gehad…

@ Mikki: Hihi *schud hand* maar ik blijf wel aan kop lopen,hier zitten er inmiddels 17 aan! Waarvan 8 de afgelopen 3 weken, dus dat zoutloos dieet helpt niet echt…

@ MerleQ: Hier staat de klaagmodus even heel erg uit :D Zal ik wat van mijn positieve humeur jou kant uitsturen?
    Nee, serieus, ik kan me goed voorstellen dat je je mannetje in je handen wilt sluiten, dat willen wij ook graag, we hadden het er vanmorgen nog over!
    Lekker, die inkomsten hoor! Alleen jammer dat het direct weer weg is aan die vervelende noodzakelijke uitgaven!
    Die pijn had ik ook toen hij aan het indalen was, maar weet je, ik ben geen dokter. Als je het niet vertrouwt, gewoon even bellen met je vk… (Ik had de pijn constant namelijk, niet een uurtje..)

@ Lotus: Nou meid, dat is goed om te lezen zeg! Is het nog gezellig geweest gisteren?

@ Patricia: Toch gek dat jou fysio daar niets over gezegd heeft, jammer ook, want dat had al veel kunnen schelen al die tijd! (Ik heb ze al vanaf 14 augustus)
    Gefeliciteerd nog met je oma!

@ Derona: Oh wat een schrik zeg! Ik zou denk ik helemaal door het lint gaan van schrik als mijn kind zoiets zou gebeuren! Hoe is het nu met Délano?
    Ja, ik ben zeker goed verwend :D (Of ja, eigenlijk is Hummie verwend ;) )

@ Patrieske: Gelukkig zijn ze er eindelijk uit gekomen, de fotograaf en de drukker! :whistle:
    Geweldig dat het allemaal gelukt is met het kamertje, krijgen we binnenkort ook foto’s te zien?
    Natuurlijk trek ik aan de bel als ik denk dat er iets niet goed is, maar ik heb nu heel sterk het gevoel dat het allemaal goed gaat komen :D

@ MamaMakka: Vervelend van het slapen en je keelpijn… Het heerst wel hoor en je kunt er volgens mij helemaal niets aan doen! In ieder geval sterkte ermee.
    Heel erg veel plezier vanmiddag, ik ben benieuwd naar de foto’s!
    Ja, ik ben zeker verwend (of eigenlijk Hummie is verwend, maar dat vind ik ook verwennerij voor mijzelf ;) )

@ Libra: Oei meid, dit klinkt echt als een zwaar baalmoment…. Ik weet helaas niet wat je eraan kunt doen, anders had ik mezelf ook al lang van die rotte BI afgeholpen… Nog maar eventjes (zo lang is het écht niet meer hoor!) Heel veel sterkte en vanuit deze kant even een dikke knuf! (En geen sorry zeggen, dat is nergens voor nodig!)

@ Joyce: Ook al zo’n baaldag meid… dat zijn er wel meer vandaag… Ik stuur wel wat van mijn positieve humeur naar jou toe ;) :D
    Met dat laminaat, bekijk het eens zo, vanavond ligt het erin en ben je er heel blij mee! :whistle:
    Ja, super lief he :D

18. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ik moest 2 dagen bijlezen, heb ik even vluchtig gedaan, gelukkig wederom geen nare dingen!
    Hierbij nog een paar reacties, niet veel, maar heb niet zoveel puf..sorry!

@ Birthe: geweldig mooi je kamertje! En? hoe was het etentje?

@Derona: wat fijn dat je man nu ook meer met de beeb bezig is!

@Yvette: wat lief van je vrienden en familie die baby-shower, geweldig!

@Mikki: Heerlijk dat je een plek hebt op de kdv!

Ik ben niet vooruit te branden, ik lig het liefst op de bank met een dekentje :D gisteren zijn we toch even naar Kidsfactory geweest en nog een paar winkels, 's avonds hadden we een verjaardag van een buurvrouw, vanochtend waren we al vroeg op pad, want hadden een babybjorn, zo'n buikdrager, op marktplaats gezien en die hebben we nu al opgehaald, zag er prima uit en vriend is nu helemaal blij ermee!

Gaan vanmiddag nog even de stad in als ik tenminste zin heb,
    voor iedereen fijne zondag!

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: WAUW! Wat ontzettend lief! :) Echt super! En ook ontzettend verdiend :) Ik wil die foto wel zien waarop alle cadeaus staan :p

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette ja gaat goed met hem ik denk dat ik meer ben geschokken dan hijzelf,en gelukkig heeft hij alleen zijn vinger bezeerd en zijn hoofd iets,maar niks ernstigs

Deel Deze Pagina