@Sanne lekker he als je niet vooruit te branden bent pff ken het,hier gisteren super druk geweest,en dat merk ik vandaag dan wel weer,pfff bah maja, straks nog naar een verjaardag joepie not hihihi
Hey meiden, @ Merleq: ja ik ken het wel, volgens mij is dat van het indalen... @ Libra: meid, ik weet precies wat je bedoeld meid. Maar ga er niet vanuit dat het na de bevalling ook gelijk weg is die pijn meid. Als je wilt heb ik wel een folder voor je over bekkeninstabilitiet. Hier staat vanalles in. Is patiënteninformatie... Hele dikke knuff meid, want weet echt precies hoe je je voelt... heb je al krukken geprobeerd? @ Lotus: kijk, ben je toch niet voor niets gegaan. @ Joyce: ow fijn dat het tot nu toe geen dakpan van jullie is. Ja die warmte houd ik wel vol, maar slaap nog wel steeds slecht, ook al slaap ik wel sneller in... Maarja... nu het bed beneden staat, kan ik 's middags ook beter slapen als op de bank, dus dat komt vast goed... @ Yvette: ooooooooooooow wat lief zeg! Je hebt echt een superlieve vriendin dat ze dit voor je georganiseerd heeft. Echt superleuk! Ja vond het ook vreemd, maar zo kun je wel zien, dat het niet een echte bekkentherapeute is, maar alleen iets wat ze erbij doen, naast de gewone fysiotherapie... Dankjewel meid. M'n oma vond het erg leuk dat ik gebeld had. Ze bleef maar zeggen dat ze het niet erg vond dat ik niet was geweest en dat ik aan mezelf moest denken enzo... Zo lief. Zow, nu ga ik m'n schoenen maar even aandoen, want word zo opgehaald door m'n vriendin. Krijg aqrylnagels. Ben haar model voor vandaag. Vanavond naar m'n ouders en naar m'n zusje, dus nog drukke dag voor de boeg. Weet dus ook niet of ik hier nog ben vandaag. Fijne dag allemaal! LIefs en dikke knuffel, Patricia
hee iedereen ! Vandaag een vrije dag -> Heerlijk! We hebben net onze nieuwe televisie geinstalleerd (had ik nog gekregen van mn mama voor verjaardag) En voor de rest gaan we lekker luieren @ Yvette: WAUW! echt super zoooo lief! Zet eens een fototje van je cadeau's hier op de site ! @ MerleQ & Libra: Ik ben het zwanger zijn ook meer dan zat hoor! Ik wil mn eigen lichaam terug, ik wil afvallen, terug kunnen sporten, mn gave huid terug, en vooral minder emo-buien! Nog even en het is zover @ iloveandres: Leuk hoor, mooie nageltjes ! Mn mama is ook nagelstyliste! Maar bij mij blijven ze er nooit lang op helaas .. Met de feestdagen ga ik wel weer nagels laten zetten! @ Iedereen: Ik wil zo graag de foto's van de doopsuiker en kaartje laten zien, maar dan weten jullie al wel de naam Dus ben aan het twijfelen, haha. Alles is nu af, behalve de koekjes die ik heb besteld, die komen pas 8 december!
Wat hebben jullie meiden toch,dat over het lichaam,het is toch nu zo op het moment,het is toch iets prachtigs wat je er straks voor terug krijgt, komt misschien wel omdat ik zelf niet super strak inmijn vel zit dat ik er zo over denk
Bij mij wisselt het heel erg hoor. Het ene moment denk ik 'ach dat komt allemaal wel weer goed' maar het andere moment zit ik absoluut niet lekker in mijn vel. Dan heb ik ontzettend moeite met al dat extra vet dat op mijn heupen zit. Mijn kont is ook echt mega groot (vergeleken met hiervoor). Ik zit nu op 11 kilo trouwens. Het is de laatste tijd wel aardig stabiel.
tuurlijk krijgen we er iets moois voor terug en daar ben ik ook heeeel erg blij mee ! alleen de rede dat ik moeite heb met me 16 kilo extra is dat ik voor 2 jaar terug 30 kilo ben afgevallen en dus goed op me gewicht heb moeten letten . Ook heb ik een borstverkleinende operatie gehad en me borsten hebben nu weer de omvang als van voor de operatie dus ja daar baal ik van ! en het voordeel als ik bevallen ben is dat ik weer gewoon normaal mag eten en niet dat stomme gedoe wat we nu moeten met die suiker . snapt u mij nu ? hihihihi ohja en ook ik had voor heen echt geeeeen maatje 38 hoor !
Tegen mij zegt trouwens iedereen te pas en te onpas "he dikkerd" of "goh je hebt echt een bolle toet". Mja, dat hoef ik echt niet de hele dag te horen hoor Mijn vader vond het zelfs nodig om me te smsen dat ik toch echt wel een bolle kop heb gekregen. Jahaaaaa.
Zo.. ik ben compleet gesloopt! Etentje was erg leuk, lekker en gezellig. Om 2 uur gingen de laatste weg. pfff... Was helemaal kapot, dus kwam pas om kwart over 1 uit bed rollen vandaag. Zometeen maar opruimen. Mannetje is werken, dus kan ik op mijn gemak alles afdoen hier en hij stofzuigen als hij thuis is. zal de stofzuiger demonstratief in de kamer zetten, dat helpt heel goed! @ goofychick: Het is vervelend, balen, shit en klote dat je je werk nu uit handen gaat geven, maar je hebt echt de juiste beslissing gemaakt voor jou en je beebje meis! Ga een mooie dag organieren als laatste dag met je kindjes, en dan thuis genieten van je laatste weken zwangerschap. @ Iloveandres: goed te horen dat het nu dat beter gaat. @ Mamamakka: Fijn dat je eigen ouders wel emoties tonen en genieten van zo'n prachtige echo! Wat een mooi bol toetje ja! Ik hoop toch wel eerder dan de zomer mijn eigen kleren weer te passen! @ Derona: pff schrikken als je kind met 3 dubbele salto naar beneden komt van de roltrap. @ Meleq: Aaargh 3 hoog zonder lift! pfff ik zou het niet overleven. @ Patrieske: Mooi dat de fotograaf en drukker er eindelijk uit zijn samen zeg! Ben benieuwd.. @ Libra: nog 8.5 week volhouden meis... @ Yvette: Wat ontzettend leuk, die babyshower! En 34 weken! jippie... alweer een week omgevlogen! @Sanne: etentje was super gezellig, enorm gelachen en heerlijk gegeten! was allemaal goed gelukt Ze hebben allemaal lopen smullen en het was vrijwel allemaal op! Freetzakken.. haha. Helemaal kapot nu..dat wel. Leuk he, zo'n buikdrager.wij hebben hem ook. @ tacha: Wat fijn een vrije zondag. Een tv van je moeder gekregen?! Ik dacht en koelkast... Alletwee? Hihi, wat erg. Bij mij vroeg vandeweek iemand of ik op de brommer was. Haha. (en de helm onder m'n kleren verstopt)
Dag meiden, Hoe is het vandaag? Sneeuwt het bij jullie ook zo hard? Voelen jullie trouwens je kleintje ook minder hard dan de weken ervoor? Schoppen voel ik veel minder. Wel voel ik veel gedraai, voetjes en handjes die een andere positie aannemen. En dan die druk op de blaas. Kun je trouwens ook een harde buik aan 1 kant krijgen? Zo voelt het bij mij wel. De ene kant van mijn buik is helemaal zacht en kan je indrukken en den andere kant is keihard en het voelt als een harde buik.
@ Birthe: Ja ik heb zowel een tv als een koelkast gekregen ! Ben dus verwend Fijn dat je etentje zo goed was meid wow wat zijn ze lang gebleven ! @Jessica: Ik heb dat ook hoor dat een kan keihard is en de andere helemaal zacht. Dat is geen harde buik dat is gewoon je baby die naar één kant kruipt Vind het persoonlijk heel irritant omdat ze bij mij al weken zo ligt aan dezelfde kant met haar hoofdje drukkend tegen mn ribben en maag @ Iedereen: Ik ga zo dadelijk foto's van de doopsuiker en het kaartje zetten Vanavond laat haal ik ze wel weer af! Dus diegenen die de naam willen weten, zeker kijken straks En laat me weten wat jullie ervan vinden! Helemaal zelf gemaakt.. Alleen de koekjes ontbreken nog, daar later foto's van
Nou ik baal nu nog meer.. Nog geen begin met laminaat leggen hier, hij heeft bezoek en komt later.. Grrr! Daar kan ik zo van balen nu he.. Niet normaal.. Dan zeg je toch gewoon heb andere afspraak? Staat m'n mannetje daar alleen in de bijkeuken de dingen te verslepen want hij wil niet dat ik hem help.. Nou ja.. Baal nog wel even verder..
@ Tascha: Wat gaaf! Zo heet mijn nichtje ook.. Dat betekend in het maleis (indonesies) meisje.. Grappig Hbe de naam even weg gehaald.. Drong later tot me door.. Sorry!
@Yvette, zooooo dan dat was een verrassing......leuk zeg! Enne die kilo's tja meid, probeer die weegschaal maar uit het raam te gooien, je maakt jezelf alleen maar gek ermee. Hier ook inmiddels 14 kilo aangekomen, van 61/62 naar 76. Hoort erbij, maar ben zeker wel blij als ik straks mijn eigen lichaam terug heb. @Merelq, yep heb echt een lieverd dat klopt. Ook een van de weinige mannen die mij echt mooi vindt als ik zwanger ben. Meiden op de yoga geloven het niet....hahahaha! Indalingsweeen, die zijn bij mij ook al bezig geweest, had het gevoel dat ik de kleine elk moment kon verliezen. @Ilovea, hoe gaat het nu het bed beneden staat? @derona, je zou wel geschrokken zijn ,gelukkig is het goed afgelopen pfff! @mamakaka, heerlijk lijkt me dat gewoon weer liggen zoals je gewend bent. In een houding liggen gaat mijn lichaam opbreken. @Libra een hele dikke knuff voor jou! Afgelopen dagen heeft het mij geholpen om even met mijn migraine aanvallen of daarna liever gezegd, de babykamer in te lopen en dan weet ik weer waar ik het voor doe. @Birthe thanks voor je lieve woorden! @Jessica, yep het gedraai en gekeer komt me bekend voor, kleine ligt ergens de hele tijd tegen mijn ribben kast aan boven....doe gewoon pijn. Aan de ene kant harde buik, is dat niet gewoon het ruggetje wat je voelt, want dat voel ik. @Tacha, leuke en aparte naam!
Hier verder rustig, zijn gisteren met vrienden uit eten geweest die ook zelf zwanger zijn. Laatste keer uit eten zonder kids.....hahahaha! Althans zonder papa en mama te zijn. Ging wel goed, en hield het goed voel maar moest uiteraard de tol vanochtend betalen, weer die hoofdpijn.....ik wist het maar anders moet ik me de komende tijd opsluiten en ik word al gek. Vandaag mijn directeur ingelicht. Hij schrok in eerste instantie omdat hij bang was dat er wat met de kleine was, dus dat was wel lief. Hij reageerde goed, mede ook omdat ik wel in mijn planning heb zitten dat ik mijn vervangster goed wil in werken. Dus achter de schermen doe ik nog wel ff wat, maar alles rustig aan. Kleintje beweegt goed, vooral met de ellebogen en knieen ofzo...pffff soms vlieg ik gewoon omhoog van de pijnscheut. Maar ik ben het nog niet zooo zat hoor, ik geniet er nog wel van. Morgen weer naar de verlos om mijn bloeddruk te laten controleren, en donderdag de groeiecho. Ga ff weer verder. x
Woehoe! Net met collega aan het praten.. Zegt ze allemaal nieuwe mensen.. Zeg ik ja want er zijn 3 weg.. Waaronder ik.. Zegt ze, jij komt toch terug? Ik zeg zo weet niet.. niets gehoord? nou zoals de bedrijfsleider tegen haar had gezegt als ik 15 uurtjes wilde werken mocht ik terug komen Hoe geweldig! Moet het natuurlijk nog bepraten met hem, maar wel een fijn idee
Hoi iedereen. Ik heb het al vaker gezegd maar nu meen ik het echt, vanaf nu kom ik tot vervelends aan toe jullie plagen. Ik heb het al eerder gezegd maar ik was gewoon steeds te druk. Maar ik loop vanaf nu in de ziektewet. Ik heb als ik opsta van de bank al een harde buik dus ik mag niets meer doen van de verloskundige, omdat anders het risico erg groot is dat het gaat overslaan in weeen. Dat gevoel heb ik nu soms al Dus ik moet erg voorzichtig zijn maar ik heb nu wel 8 wejen de tijd om me volledig op dit forum te storten. 8) Ik heb er nu al zin in. Groetjes!