Ik snap U heel goed,ik ben zelf ook 20 kilo hiervoor afgevallen,wat er al bijna allemaal weer erop zit,maja ik denk dan maar weer komt straks wel weer na de bevalling, maar ik snap u ook hoor
Dat dacht ik ik ging er niet te veel van uit.. Ik ben tenslotte 25 en das te oud voor supermarkt.. Maar goed, nu nog even afwachten.. Moet het nog wel van hem zelf horen natuurlijk.. Maar dit is al super
Muppet: Doe het maar lekker rustig aan meid.. Je hebt er niets aan als het mis gaat.. Gezellig als je vaker langs komt hier! Kilo's: Oke, ik mag niet klagen.. Maar ik had vandaag ook een beetje dip! Kreeg de broek niet over de billen En als ik m'n schoonzusje moet geloven is zij nog maar 3 kilo aangkomen.. En is paar dagen na mij uitgerekend..
Wat is het hier stil trouwens.. De bijkeuken ligt in de laminaat, plintjes bijna geplakt en nu de troep nog uitzoeken en een lekkere pizza in de oven doen.. Jammer, buurjongen kwam zonder vriendin dus ik dacht vermaak me hier maar eventjes.. maar er is gewoon bijna niemand.. Arme ik.. *zelfmedelijden*
Hai Allemaal Nou vannacht toch weer een goede nacht gehad,ik vind het wel fijn,ik merk echt dat ik niet meer zo moe ben overdags en me ook lekkerder voel,dan schieten de dagen ook lekker op. Vandaag lotjes getrokken bij de schoonfamilie,lekker laat dus dat word van de week nog snel alles kopen ;-(,maar goed het is niet anders. Bij Zoë* even alles schoongemaakt en ik hoopte dat er niets stuk is gegaan met die storm,ik ben altijd zo bang dat er iets met haar steentje aan de hand is ;-(,gelukkig was dat niet,alleen wat kaarsjes die vlam hadden gevat waardoor het kandelaartje zwart was geworden Dan hoop ik vandaag al de meubeltjes over te verhuizen naar de babykamer,maar Mart is moe en ligt te slapen en ik laat hem maar een keer,erg he en straks weer zeuren ;-((,nou dat is dus niet gebeurt maar hij is morgen vrij dus dat kunnen we morgen doen, hai tacha............Lekker zeg dat je nu verwarming hebt en nu zeker met dat koude weer jeetje wat rot vand at lek,ik hoop dat het snel word opgelost meid. hoe was het met je stiefvader meid? ik met momenten,de ene keer heb ik er erg veel last van dat ik alleen mijn slippers aankan,lekker koud met dit weer,heb van ellende maar bontlaarzen gekocht die te groot zijn ;-( alles lekker schoongepoetst?.ik ga zo beginnen ;-( Vreselijk he meid die hormonen ;-( Je mag ze ook pben hahahaha,ik heb dat ook gedaan bij een paar mensen die ze wilde zien die weten dus ook de naam en houden het stil hahahah maar goed anders wachten we geduldig af hoor meis Hai Mikki..........Was de verjaardag gezellig? Dat kwaaltje herken ik dus wel,dat heb ik al erg lang,maar dat komt dat ik ook zwaar van mijzelf ben ;-( Hai joyce..............Jeetje meid moet jij nog steeds zo vaak spugen dat lijkt me erg rot ;-(. En was het jullie dakpan? Nou het klinkt erg druk,maar wel weer fijn als alles gebeurt is toch Ja het is gewoon een gevoel dat je weer een stukje moet loslaten en weet je,je hebt al zo weinig vind ik dan,kijk ik heb haar 5 dagen gehad dus echt heel veel herinneringen heb ik niet aan haar,en dan klamp je je aan alles vast denk ik. Ja dat denk ik ook,dat beschrijf ik hier eigenlijk al,maar met een ouder kind wat je een half leven bij je hebt gehad is het nog erger denk ik. Ach lieverd zo lief dat je dat hebt gedaan,maar misschien was het nu niet het goede moment omdat je zelf ook zw bent meis,maar nogmaals erg lief dat je mijn meisje bent gaan bewonderen. Ja en ze geven het vannacht weer aan zon storm ;-( Heb je geen camera zodat je kan kijken wie het doet? Ik zal voor je duimen dat ze hem nemen meid die kast dan Eitje is ook lekker Meis wat fijn dat je gewoon lekker terug kan komen,dat is alvast weer een fijner gevoel toch ,gefeliciteerd Hai Journey..........Fijn dat je lekker hebt geslapen meid,ik weet er alles van,maar ik lees van bij jou ook van die paniekaanvallen,weet je waar ze vandaan komen? was het gezellig bij je kennis? Hai Mikmak..............Nou het klinkt heerlijk wat je hebt gegeten zeg Hoe is het lampje staat het leuk? Hia Libra..........Fijn dat je goed hebt geslapen meid Meis soms heb je dat even nodig flink klagen,maar wat betreft je lage suiker zou ik het toch even tegen je Vk zeggen of de gyn ik weet niet meer waar je bij zat. Hai Goofychick...........gelukkig dat de rest goed was meid,maar als je bloeddruk echt te hoog is moet je echt rustiger aan gaan doen hoor meid. Kan er niemand met je meerijden meid? oke ik lees al dat je toch besluit te stoppen met werken,een goed besluit meid. Lief dat je man thuis blijft dat is wel fijn. Fijn dat de directeur zo reageerde meid,dat siw el zo fijn toch. Veel succes morgen meid. Hai Patricia..........Wat fijn om te lezen meid dat het met die kruik beter ging en dat je beter hebt geslapen.......Ik lees nu gelukkig veel betere dingen meid,hopelijk blijft het zo. Lief van je man Hoe goed ken je die mensen,als ik dat mag vragen,misschien dat je ze kan bellen dat ze misschien kunnen zorgen voor een goede ventilatie en dat jullie anders helaas moeten afzeggen,ik wet niet of dat een optie is?dat hoeft dus niet meer lees ik al Owwwwwwwww een schande hahahaha,nee joh meis dat kan toch gebeuren dat begrijpt je oma echt wel toch. En hoe zijn je nagels geworden? Hai chantalk.......Hoe gaat het met je kleine man,is hij wat opgeknapt? Sorry ik zal niet meer spiegelen meid ;-(,misschien kan iemand even ene keertje oppassen,of vind je dat niets? Hai Mama makka .Meis als je er over wilt praten mag je me ook altijd pben misschien lucht het je wat op? Fijn dat de 4 d echo wel leuk was meid Lekker is dat he meis als ze zo reageren daarom hebben wij hem nu niet eens meer laten zien. Gelukkig was het bij je eigen ow zo anders meid Veel beterschap,ik hoop dat je snel wat opknapt. Ik heb je een uitnodiging verstuurd via hyves want ik wil ze graag zien hoor Dat wa sik van de pup Hai Yvette ..Hier ligt inmiddels ook een flink pak sneeuw en de kleine heeft met zijn grote neef lekker buiten gespeeld was zo leuk om te zien Meis hou je niet veel vocht vast? Jeetje ook weer zon heftige pijn meid,veel sterkte. Hoe was de film? Wat leuk he meis,ik heb ze toen met Zoë* en Noël ook gehad erg super dat ze het dan zo geheim kunnen houden he,leuk hoor,ik zal straks de fotos even allemaal gaan bekijken Ja echt super soms hou ik echt mijn hart vast,maar het is gelukkig goed gekomen zonder dart ik mijzelf erg superdruk heb gemakt goed he Ja ik heb vandaag mijn geheugenkaart leeggemaakt,ik moest hem nog even volknippen en ze staan nu op de cd en dan kan ik weer nieuwe fotos maken en dat begin ik morgen te doen,dus voordat ik de ks krijg laat ik de foto;s nog zien hahahaha,nee hoor de kaart staat zo weer vol Hou dat gevoel vast meid,dat is een goed voorteken Hai derona ..Nou hij is lekker verwend lees ik wel Jezus ik schrik me helemaal kapot,laat staan wat jij voelde op dat moment,ik vind het zon gevaarlijke dingen .hoe gaat het met hem? Leuk meid dat Roelof zo betrokken raakt nu Hai lotus ..Ik zei het net ook tegen Libra,gewoon lekker even klagen als het je oplucht meid,het is gewoon even niet anders toch ,en daar hoeft niemand sorry voor te zeggen. Hai Sanne ..Lekker bankhangen dan,of ben je nog naar de stad gegaan? Hai Birthe leuk dat het etentje zo gezellig was meid Ja ik ook,maar goed het zal heus wel super worden daar ben ik van overtuigd Hai jessica Hier ligt ook veel sneeuw,wel zo gezellig ) Ik voel de kleine ook veel minder ik ga het dinsdag ook even met de gyn over praten want soms maak ik me er wel zorgen over vooral omdat deze kleine zo actief is normaal. Dat weet ik niet sorry dat ik je niet kan helpen. Hai Muppet Fijn om iets van je te lezen meid en gezellig dat je weer terUg komt Jeetje meid dat is ook schrikken geweest,gelukkig zit je nu in de zkw en gaat het nu wat beterder dan? Zo nu lekker in bad en dan mijn series kijken in bed,noël gaat lekker mee kroelen,dus dat is weer gezellig
meiden, ik kom morgen pas weer terug. Mijn ouders komen zo deze kant uit en ik denk niet dat ik daarna nog on line kom! Fijne avond en tot morgen dan
@yvette.. super.. wat gaaf van je vriendin! hihi.. super.. ben je wel lekker verwend? was super gezellie gisteren alleen mijn chago buien gaan niet over.. vandaag weer last van.. zal wel mijn hormonen zijn.. tijdens het babywas.. zelfs in paniek.. of alles wel bij elkaar mocht.. vanwege het witte heid.. maar wel met kleuren erin pff.. mijn ma maar gebeld.. en die krijgt me meestal wel rustig @iloveandres.. nee idd.. gelukkig niet hahaha en vandaag nog een verjaardag gehad.. van mijn zwager van mijn kant.. (manneke van mn zus) was ook wel gezellie.. maar was blij dat ik naar huis kon.. ik kon op dat moment wel janken.. dat doe ik maar niet daar.. he hoe zijn je nagels geworden? @derona.. misschien omdat jij al een kleine hebt.. en wij niet hihi.. ik weet wel dat alles terug komt. en dat er iets moois voor komt dat hou ik ook in mn gedachten anders was ik allang gek geworden hier.. @merleq.. mijn manneke.. noemt me altijd dikkertje.. maar wel op een lieve manier.. dan zeg ik he dunnetje hihi.. dan lachen we er weer om @birthe.. super dat het leuk was.. het etentje dan.. het schoonmaken daarna is niet leuk @jessica.. dat klinkt wel bekend.. maar nooit afgevraagd of het harde buik is.... maar mijn kleine voel ik minder met schoppen maar meer met bewegen @tascha.. wat mooie dingen! wat houdt eigenlijk die doopsuikers in? @joyce.. wat is dat nou voor hulp.. heeft hij geen zin in of zo? is het nu wel gebeurt? zoals ik nu pas lees ja dus mooi.. eetsmakelijk met de pizza super dat het goed komt bij jou is wel heerlijk vooruitzicht @muppet.. veel plezier ermee hihi.. ik moet nog vier weken werken maar of ik dat ga volhouden geen idee.. pfff.. nu al erg last van hormonen.. kan wel hele dag janken of hele dag blij zijn wordt mijn manneke helemaal gek van.. @patrieske.. veel plezier met je series hihi.. en in bad zijn tuurlijk ook.. lijkt me ook wel heerlijk.. hebben wij niet
Thanks voor de complimentjes meiden ! @ Lotus: hier in belgië geven we ipv beschuit met muisjes doopsuiker. Dat zijn kleine geschenkjes voor de gasten meestal suikerbonen met chocolade of amandel erin Maar wij hebben zowel suikerbonen, m&m's, lollies & koekjes Voor iedereen wat wils dus! Ik laat de fotos nog tot morgen hier opstaan Wij hebben net een wandeling gemaakt met de doggies naar de wei wat een sneeuw ligt er he! Echt mooi om te zien. De honden vonden het ook super! @ Patrieske de foto's staan erin hoor! laat maar weten wat je ervan vond! Goed dat je wat kan doorslapen snachts meid, en gelukkig is er niets met Zoë's steentje gebeurd! Het is hier idd héél kalm he vandaag!
Wow Yvette dat is een verassing echt super..... Tascha leuk al die snoep en suikers en een leuke naam ook muppet kijk maar uit hoor doe het maar lekker rustig patrieske ik weet niet hoe ik aan die paniekaanvallen kom ik denk gewoon dat het de onzekerheid is nu de bevalling ed dichterbij komt, mijn vriend zegt wel van ohw dat komt allemaal goed maar ik maak me er gewoon te druk om wat erin resulteert dat ik steeds minder in mijn vel komt te zitten en gelukkig nog maar 2 dagen hoeft te werken. Het was wel erg gezellig en onderweg terug zat ik weer van nou dit is de laatste keer dat het zo gemakkelijk gaat ...... Hier ligt ook super veel sneeuw de hond is vies van top tot teen dus mijn huis ook ach dat komt van de week wel weer. ga zo mijn bedje in morgen weer werken.
Zo, het is al weer veel te lang geleden dat ik hier geweest ben. Begin van de week heb ik flinke diarree gehad en ik ben toen even een extra dagje thuis gebleven. Dat had ik ook echt even nodig. Inmiddels gaat het weer prima, maar ik ben wel duidelijk veel moe, dus ik moet echt goed op mijn slaap letten. Verder hebben we vrijdagavond heerlijk sjiek uit gegegeten. Was echt super! Niet alleen het eten, maar ook gewoon lekker saampjes je mooi maken voor elkaar en een avondje lekker samen kletsen en genieten. We hebben afgesproken dat we dat vaker gaan doen (alleen dan minders sjiek). Eigenlijk had ik vandaag een 1e deel van de box willen schilderen, maar het was veel te koud in de schuur. Dus ik heb lekker aan m'n suprise gewerkt. Die is nu bijna af. Ik sla toch even stuk over en lees de laatste 10 pagina's bij. @iloveandres: wat fijn dat de therapeute je toch nog wat hulpmiddelen en handvaten wist aan te reiken. Ik hoop dat het gaat helpen! @patrieske16: wel fijn dat de babykamer zo mooi is geworden. Knap ook dat het zo anders geworden is. @Yvette1983: wat een leuke verrassing! Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal vrolijk bent!
Dank jullie voor de opbeurende berichtjes. Heeft me wel even goed gedaan... Heb nog geen krukken geprobeerd voor mijn BI, Weet niet of het gaat helpen, want de hormonen hebben dankzij mijn hypermobiliteit ook mijn andere gewrichten aangetast, dus het zit ook in mijn schouders en armen... Zal wel niet direct na de bevalling over zijn, natuurlijk... maar dan hebben we hopelijk toch het ergste gehad,, niet? Ik ben vandaag in de babykamer aan het freubelen geweest... heb de kleertjes allemaal gewassen en alvast wat gestreken. Nog niet alles want ik kon niet zo lang bij de strijkplank staan, maar het was wel fijn even er mee bezig te zijn. Het hielp. Mijn lief heeft de plinten gelegd en de hor weer op zijn plek gezet. Elke stap naar babyklaar is er een he.... Ik voel me altijd zo schuldig als ik een klaagmoment heb... want ik ben heus heel blij met dat we een kleintje krijgen maar soms dan is het gewoon zo balen dat het zo zwaar moet zijn... en dan voel ik me schuldig tegenover die kleine kruimel... want die kan er niks aan doen...
@ Tacha wouwie helemaal goed zeg ! ziet er erg mooi en leuk uit heerlijk die vrolijke kleurtjes ! en mega leuke naam hoor ! ik hou wel van apart @ derona ben erg blij dat u me snapt hihihi 20 kilo is ook niet nix zeg knap van je ! @ patrieske heb je geaccepteerd , leuk hoor ! zal morgen de pupy foto's er op zetten , ze zijn zoooooo lief echt ongelooflijk ! ga zo proberen lekker vroeg naar me bedje te gaan , al zie ik er wel tegen op maar goed kijk wel even hoe ik het ga oplossen tot morgen meiden !
Buddy nieuws ik kreeg net een sms van Sjansie dat ze in het ziekenhuis ligt,en dat ze aan de weeën remmres ligt ze heeft net de medicatie toegediend gekregen,dus we duimen hard dat het aan slaat ze moet zowiso tot Woensdag blijven Als ik meer hoor dan horen jullie het Einde buddy nieuws
Libra, je moet het je niet aantrekken, iedereen heeft weleens een klaagmoment hier, en daarvoor zijn we er toch ook, in voor en tegenspoed?
Tjeee, Sjansie! Hoop dat de weeënremmers idd aanslaan en beebje nog ff veilig in d'r buik blijft zitten! [-o< [-o< [-o<
@Sjansie en ik hoop natuurlijk ook dat het snel aan slaat en dat beeb nog even opzich laat wachten, dikke knuffel meis
Pff meiden wat een weertje he,ik krijg nu zo zin om de kerstboom neer te gaan zetten hihihi,nee grapje,hier ligt overal sneeuw,ik ga dan ook maar lopen met de fiets aan de hand naar school,ja want als ik de fiets niet aan de hand hou dan lig ik zowiso denk ik op mijn smoelletje hihihi,dan heb ik wat steun hahahaha,
@tascha.. aha.. leuk om te weten is wat anders dan de beschuitjes hihi... @ladyinred.. mmm lekker hoor uiteten @libra jij ook al ik was gisteren ook begonne met de babykleertjes te wassen en strijken... @Sjansie.. laat de baby er nog even in zitten hoor! brrr.. ik hoop dat de remmers aanslaan meid... @derona.. doe je voorzichtig... manlief wilde zelfs niet dat ik ging autorijden vandaag naar mijn werk.. maar ik werd wakker met rugpijn en harde buiken.. dus ik blijf thuis vandaag... ook wel fijn.. maar ja.. ga liever werken soms denk ik.. maar ja het is niet anders.. dus net me ziekgemeld...
@Lotus nou mijn man is ook al zo voorzichtig met mij,ben ook gaan lopen,want is mij te eng glad bah,en gelukkig is school hier niet ver vandaan,