Hij is zeker mooi! Mijn vriend heeft ook een tatoo van mijn zoontjes naam op zijn onderarm... andere onderarms is bestemd voor deze baby.... en probeer dus met de namen beetje rekening te houden dat ze (zowat) evenlang zijn..... Tattoo heeft hij gehad voor vaderdag!
@ Tamara: dat is mooi optijd zeg! @ Lotus: ja inderdaad ze zeggen dat het meevalt, maar bij de enkel schijnt het veel pijn te doen, omdat de huid daar dunner is... @ Derona, zal gelijk eens even kijken... @ Ramona: jeetje het zit je ook niet mee he? Lekker hoor zo'n schoonmoeder... gelukkig heb ik niet zo'n schoonmoeder...pffff Goed dat je niet gaat stofzuigen, ben trots op je! Dus als je niet meer reageert, dan weten we waar we je moeten zoeken ... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ramona... heel verstandig.. niet stofzuigen.. dan pakt hij vast wel gauw een stofzuiger.. gelukkig kan je hier klagen zonder dat zij er last van hebben.. pff.. wat erg zo een schoonmoeder.. ik ken dat ook! pff... rustig.. meid.. ga ff lekker spelltje spelen op de pc.. misschien word je wel rustig ervan?
He meiden, Nog ff snel een berichtje voor ik wat ga lezen in bed Ik ga morgen denk ik zoogcompressen halen, want ik lek nu zelfs in de dag ook melk :s Had een witte bh aan en ja hoor, twee vlekken erin Mn borsten en tepels voelen ook zo 'beurs' en 'hard' aan, echt geen fijn gevoel, maar wel een fijn gevoel dat mn lichaam zich al aan het voorbereiden is op borstvoeding! Morgen weer drukke dag, werken van 6-13 en dan de babykamer beginnen schilderen! Fijne avond nog iedereen! Liefs
dat is ook gaaf, ik zit te twijfelen of op mijn andere enkel komt wat,of op de zelfde enkel en dan doe ik alleen de naam
@iloveandres.. dat zal gelukkig wel mee vallen.. want op je rug is erger.. @tascha slaap lekker.. leese! en werkste morgen! @derona.. als je bij twee houdt.. dan kan je de andere op de andere zetten
@ Derona: echt supermooie tattoo meid! @ Lotus: ik zie het wel. Een nicht van mij heeft al gezegd, dat als ik bevallen ben, ik dan wel zal durven, aangezien de bevalling ook pijn doet. Hahahahahahaha. @ Tascha: jeetje, je bent er mooi vroeg bij meid. Dan kun je inderdaad beter vast compressen halen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Lotus, het was net alsof ik niet was weggeweest...nog steeds een puinzooi op het werk haha! Merkte wel dat het lange staan moeilijker was. Hartkloppingen zijn heel normaal tijdens de zwangerschap, maar als je er echt last van hebt kun je het ff met de vk bespreken Patricia, dankje . Leuk zo'n webwinkeltje...hoop dat het gaat lopen. Wat lief van je vriendin. Lotus, ik zou wel oppassen met een tattoo op je buik nu...die gaat uitzetten als je buik groeit Derona, lekker van je mannetje die van mij zou het ook meteen opruimen...maarja die is dan nog meer poetsmiep dan ik Hij kan echt niet tegen rommel..ik kan (als het moet) er nog naast kijken hij niet. Ik heb wel witte puntjes op mijn tepels, maar niet echt dat er melk uitkomt. Die jeuk!......AAAARGH ja word er soms ook gek van Taby, fijn dat de echo goed was. Dat draaien komt vast wel goed...het ene moment liggen ze met de billen omhoog en het andere moment zijn ze weer gedraaid. Nu al zo'n doos gehad? Ikke nog niet Ramona, mss kun je je schoonmoeder aan het stofzuigen zetten? Kan ze daarna weer mooi opr*tten is zij bij jullie geweest en heb jij je huisje schoon. lastig hoor zo'n schoonmoeder Tacha, veel plezier met schilderen morgen. Sweet dreams alvast.
Chantalk Nou wil haar dus niet in huis hebben...... Dan liever geen pc meer zichtbaar... en een snorkel nodig om door het stof te lopen... Ben al veel te "bang" dat ze hier in huis gaat lopen zoeken of ze wat kan vinden waaruit ze t geslacht kan herleiden..... blauw/roze.... ook al hebben we gezegd dat we het niet weten.... Denk ook dat ze daarom zit te piepen dat ze niet "mag" komen..... we zijn 1,5 week geleden nog even bij haar geweest (half uurtje.. lang zat) waarom moet ze perse hierkomen.... Ja om zich overal mee te kunen bemoeien.... pffff.... Kan beter idd een spelletje gaan doen.....
@ Ramona: kan ik me goed voorstellen meid! @ chantalk: ik hoop ook dat het goed gaat lopen, maar eerst nog even wat meer onderzoek doen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Lieve meiden, ik ga ook mijn bedje opzoeken ff lekker tv kijken in bed,en dan de oogjes sluiten dikke knuffel voor iedereen
@iloveanders.. ja ze zeggen allemaal dat bevallen pijn doet.. maar de andere niet.. dus we merken het wel.. let maar op zometeen durven we met zn allen @chantalk.. ik ken dat probleem dat heb ik ook altijd ben nu twee dagen ziek geweest.. en ik hoorde al dat het weer zooitje was.. ik hoorde al dat neit verstandig was om tatoo te zetten ivm bloedbaan naar baby.. @ramona.. ga dan lekker spelletje spelen.. lekker je woede erop uitslaan /rustigheid terug pakken
Ramona, hihi nee dan laat haar maar daar. Derona, slaap lekker. Lotus, oh ja dan kun je idd beter wachten met een tattoo. Leuk heh zo'n werk Dat bevallen komt wel goed hoor...je gaat er vanzelf wel in mee
20 pagina's in 1.5 dag! @ MerleQ Thanks voor je complimentje! @ Iloveandres Nee want kleuren doe ik gewoon zelf, knippen begin ik maar niet aan @ Tacha Thanks, is lief he! Nog een weekje komt ie bij ons @ Yvette Gelukkig is het beter met je man! @ Simply me En heb je de HA nog gesproken over kraamhulp? Ik heb even alles gelezen maar kort gereageert vandaag, We zijn heerlijk samen vrij geweest en vind het zonde om nu de hele avond achter de pc te blijven, nog even een paar uurtjes samen Morgen allebei weer werken dus... Liefs en welterusten vast!