Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Iuno, Sep 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    gelukkig maar.. mijn manlief zei je gaat morgen niet rijden als het erg glad is.. je bent niet alleen.. je hebt ook onze kindje in je buik zitten.. als er wel wat gebeurt.. dan ben ik misschien jullie beiden kwijt ... dat wil ik niet.. ik vond dat zo lief van hem.. dat ik spontaan begon te janken..

moet je vandaag weer oppassen?

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Jaa kan me voorstellen dat je moest huilen aaah

Nou dat zei die van mij ook,dat ik niet mog gaan fietsen omdat ik nu toch ook zwanger ben,en zou dat zowiso niet doen fietsen,maar vond het ook lief dat hij dat zei,kreeg vanmorgen nog een sms,doe wel voorzichtig hoor want het is glad

ja vanmiddag moet ik ff oppassen,van half 1 tot half 4,

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ooh nog eentje met te vroege weeen! Jeetje! Sjansie is volgens mij tegelijkertijd met mij uitgerekend, dus nu 33 weken zwanger. Hopelijk blijft de kleine zitten!

@ Tacha: wauw! Wat gaaf! En dat heb je zelf gemaakt? Het is helemaal in de stijl van het kamertje, leuk :D De naam is even wennen (hihi ik heb het een paar keer hardop gezegd hier :p) maar inmiddels vind ik hem heel schattig :D

@ Yvette: waar blijft de foto? Ik ben nieuwsgierig :p

@ Joyce: oh wat spannend! Zou wel fijn zijn als je wens ingewilligd wordt en je kunt blijven werken. Ben benieuwd!

Vandaag komt de grote vrachtwagen van babypark hier de spullen afleveren :p Ik heb er zin in! Dan hebben we eindelijk alles... Alleen is hun telefooncentrale dicht op maandag, wat ik niet wist en nu weet ik dus niet hoe laat ze komen :( Balen want ik had graag een lui dagje gehad en me dus niet fatsoenlijk willen aankleden :p

4. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Jeetje, sjansie... hoop dat de weeen remmers helpen en de beeb nog even blijft ziten. *duim, duim duim*

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Buddy nieuws,Het is Rustig bij Sjansie,ze krijgt straks een onderzoek over de lengte van de baarmoeder mond
    die moet 2 halve cm zijn,of meer,maar dan is de kans groot dat de kleine tot de 40 weken blijft zitten,

dus meiden duimen voor haar

Einde Buddy Nieuws

6. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sjansie, ik duim voor je meid! Pffff wat een gestress weer.
    Knuffie

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Kom even vlug langs om te lezen... gaat me trouwens niet lukken alles te lezen, ben veel te weingi online...
    Maar zag bericht over sjansie... Succes meid! Hoop echt dat de weeƫnremmers helpen en dat je kleintje nog een tijdje blijft zitten waar het hoort te zitten!

Hier alles verder redelijk. Heb een enorm slechte week achter de rug, weinig puf om iets te ondernemen, alleen maar zin om te hangen op de bank en verder niets. Bij de vk was alles verder prima, dochter en mn moeder waren mee, was helemaal leuk, dochter begint nu echt te beseffen dat de baby echt ook baby is en niet zomaar iets wat pap en mam zeggen. Ze zat laatst met een papfles tegen haar eigen naveltje en zei: mijn baby ook dlinkuh... Schattig! Echt besef dat zo'n kleintje ook wel moet drinken en dat ze dan ook zelf gaat bedenken hoe dat beebje drinkt.... Grappig is ook dat zij uiteraard net als mamma (noem het wel es een papagaaien-fase waar ze nu in zit, alles word nagedaan) ook een baby innuh buik heeft..

Ga nu gauw eens wat ondernemen, dochter is naar psz dus heb ff de handen vrij en ben vorige week nergens aan toe gekomen, doordat ik de puf niet had... Dus moet ik nu wel echt even bezig!

Kom snel weer even kijken hou het hier in de gaten, nu helemaal ivm sjansie.... hoop echt dat het goed gaat komen!

Liefs voor jullie allemaal,
    Nettie

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    sjansie , ik duim ook voor je hoor meid !

9. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Sjansie! *duim,duim, duim*

10. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat zijn onze mannetjes toch zorgzaam als het glad is.....hier ook hoor, tegenwoordig doet hij zelfs de autoportier voor me open en dicht (kan er niet meer bij als ik eenmaal in de auto zit...hahahaha

Hier verder geen verandering, helaas vanochtend weer wakker met een migraine aanval, vanmiddag naar de fysio, kijken of hij verlichting kan geven, is mijn hoop wel op gevestigd moet ik zeggen want dit is niet leuk meer, zo kan ik niet eens meer genieten van mijn laaste weken zwanger zijn.
    Ga even een bakkie doen.

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    zo pfffff druk geweest hier afgelopen weekend.. moest effe wat bijlezen :)

maar goed @mikki, te gek dat je plek hebt bij het KDV.. ik wederom op de wachtlijst gezet, nu inmiddels bij 2 verschillende :cry: beetje sip wordt je daar van...

@Joyce, weliswaar wat laat gelegd het laminaat.. maar het ligt er iig... toch? is het mooi geworden?

@Yvette, hahaha ja ik heb ook 2 moordenaartjes rondlopen hoor..... daarom zeg ik ook entertainment voor de poezen, zo'n voerbakje ;) .... nee maar goed, denk niet dat ze er aan komen...

haren he... ja zel van de week een foto er op zetten met nieuwe kleur...
    en ja als je blond bent dan is alles wat ook mar 1 teint donkerder is, ook donker..... maar goed kan er altijd nog wat blonde strepen doorheen doen voor het idee

@patrieske, jep heel lekker gegeten hoor.... smaakte helemaal ok.. die kilo met gamba's zijn dan ook helemaal op gegaan hahahaha. maar ja daar maak je ze ook voor klaar...

en ja lampje is leuk, was toch een andere als ik had gezien, maar deze was ook ok... hangt nog niet, maar dat maakt niets uit, komt wel

voor de rest, een sh*t nacht gehad, kon niet slapen... warm, koud, buikpijn, geen buikpijn, plassen enz enz... zit dan ook enigszins als een zombie op het werk.. 1 voordeel, na deze week nog maar 3 dagen hahaha

gisteren naar mn broer gegaan effe... frietjes met zuurvlees gegeten... ohw dat kan die schoonzus van mij toch lekker klaarmaken jammie... hele weekend ook nog gesneeuwd en superglad op weg naar huis

12. Tese

Tese Niet meer actief

Brrrr..... krijg gewoon kippenvel als ik lees dat sjansie in het ziekenhuis ligt. Dan sta je toch wel weer even met beide benen op de grond! Sterkte meid!

@Lotus: Hahaha! Heerlijk die hormonen he! :) Ik ken het. Het leek er op dat ik er heel lang geen last van had maar dit weekend is er weer een kraan opengegaan omdat ik de zw in moet hoor!
    Lekker laten gaan die tranen, het lucht wel op toch?

@tacha: Leuk he dat al die babyspullen komen. Dan wordt het toch allemaal een stuk echter! Ik loop ook met regelmaat de babykamer in om evn de kast open te trekken en dan bij al die spullen te staan zwijmelen.

Hier gaat alles redelijk. Als ik zit of lig heb ik pijn in mijn buik maar is ie niet hard. Maar zodra ik opsta heb ik meteen een bal in mijn buik die hard blijft tot ik weer ga zitten/ liggen :( Mijn mannetje wil dat ik weer de verloskundige bel maar wat kan die eraan doen?

@sneeuw: gelukkig is mijn mannetje ook zo verstandig geweest om de eerste afspraken van vanochtend af te zeggen. Ben ik wel blij om, want sinds ik zwanger ben, ben ik ook een stuk bezorgder! Ik zag hem al ergens onder een vrachtwagen liggen :(

13. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. dus mannen zijn niet altijd onaardig :p hihi.. ook wel bezorgd om ons :) dat vind ik zo lief..

@merleq.. ooh wat erg.. trek je nog gewoon huispak aan hoor.. mij boeit t niet meer hoe ze mij zien :) heb vandaag ook huispakkie aan.. :) met wel veel zakdoekjes naast me :| maar dus je kan wel alles uitpakken.. maar je moet helaas wachten tot het nieuwe huisje?

@sjansie.. we gaan duimen hier voor je! blijf zitten he kleine van sjansie!

@goofychick.. pfff migrainaaanval is nooit leuk.. hopelijk kan de fysio dat wegnemen... he ik dacht al dat het aan mij lag.. dat ik de deur niet meeer goed dicht kreeg en uit de auto kan stappen hihi..

@muppet.. ja die tranen moet je wel laten gaan anders krijg je ook koppijn van lijkt me.. :) het heeft me zeker opgelucht :) heb je geen indalingsween dan? als dat zo is..

14. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ik zie zelfs nu pas dat ik 32 weken ben! :D jippie!

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Yeah! :D Weer een weekje verder :D

Helaas kan ik de box enzo nog niet opzetten inderdaad, maar ik kan wel zwijmelend naar het badje en maxi cosi kijken ;) Maxi cosi gaat ook alvast de auto in zodat onze hond eraan kan wennen.

16. Tese

Tese Niet meer actief

Gefeliciteerd! :D

Indalingsweeen? Ik heb geen flauw idee hoe die aan moeten voelen.
    Ik had gisteren wel steeds het idee alsof ik ongesteldmoest worden.
    en die pijn in mijn buik zit vanaf mijn navel naar boven toe. Ik weet het ook niet. Misschien toch maar even de vk bellen.

17. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

Jun 6, 2008
    2,274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @merleq.. ik wou dat ik dat kon doen.. maar onze bank ligt nu plat in de auto..... omdat we nog verbouwen zijn :).. ik hoopp gauw vanaf te zijn :)

@muppet.. ik heb eigenlijk eerlijk gezegd ook geen idee.. :) hihi.. je kan beter teveel bellen naar de vk.. dan te weinig :)

18. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    He meiden!

@Sjansie: ooh meid ik hoop dat je snel weer naar huis mag en dat je beebje nog lang blijft zitten hoor! *knuffel*

@ MerleQ: Bedankt! Ja het is idd even wennen in het begin he haha maar hoe meer je het zegt hoe beter het klinkt (vonden wij) ;) We vonden het gewoon een leuke korte stoere en toch lieve naam! En idd ik heb dezelfde kleurtjes als de kamer gebruikt, haha..
    spannend meid de babyspulletjes komen :D! Als je dat zo allemaal ziet staan wordt het toch 'echter' he :D

Ik ga de foto's nu verwijderen en dan ga ik door want we moeten veel doen vandaag ;)

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

Feb 8, 2008
    6,688
    0
    36
    Patrieske: Nee ik moet juist weer zo spugen.. 'T is echt heel appart, opeens! Nu weer zo'n 3 weken.. De ene dag wel en de dan de andere weer niet, en dan weer 3 dagen wel en een dag niet.. Heel appart!
    Geen dakpan van ons :) ook niet achter, dus wij hebben geluk! Maar we huren dus een telefoontje en het moet worden opgelost..
    Ik weet niet, ik kan er niet over oordelen.. Ik denk dat het beide wel erg is, maar dat je meer troost kan vinden in herinneringen enzo.. Maar het blijft moeilijk.. En afsluiten helemaal..
    Nee wij hebben geen camera, maar het drijft me tot waanzin :(

Lotus: Dat dacht ik dus ook.. Is 'ie hier eindelijk om 4 uur.. gaat ie om 10 voor 5 ook nog weg om iemand op te halen en komt een uur later pas terug.. Ik zei ook al, hallo je zo ons toch helpen waarom doe je dan dubbele afspraken maken want dat wist je? Ja de goedhied van hem weer he..

Libra: je hoeft je niet schuldig te voelen, we hebben hier allemaal wel eens zo'n momentje hoor.. dus lekker druk geweest met de babykamer, lekker toch?

Sjansie: Ik hoop ook dat de kleine nog even mag blijven zitten.. *duimt* *duimt* *duimt*

Derona: Sneeuw?? waar?? Hier alleen in de achtertuin op de scooter, verder nergens.. maar hier schijnt het zonnetje alweer vol op!

MerleQ: Dat zal het zeker.. Eind januari wordt mijn contract pas verlengt hoor, maar zal een deze weken er even langs om te vragen.. En even weer m'n hoofd laten zien.. Ik wilde wel terug komen, maar had wel eisen, en dat was dus 15 uur.. hahaha! Wel toevallig.. Maar dat ga ik nog even bespreken.. Hoef ik dus misschien niet op zoek naar een nieuwe baan in m'n zwangerschapsverlof!

MikMak: Beter laat dan nooit zeggen ze toch? Staat stukken beter.. Dat wel :) Alleen vond het echt niet leuk!

Muppet: Dat heb ik dus ook.. Vreemd gevoel vind ik het, en het is alleen als ik lig lijkt het wel.. Of als ik rustig aan doe.. Heel appart!
    Ga het van de week wel even vragen als ik weer bij de VK langs moet..

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

Feb 8, 2008
    6,688
    0
    36
    Zou vandaag op m'n nichtje passen een uurtje omdat m'n moeder rijles heeft, maar m'n broertje heeft afgezegt.. Jammer! Hele planning weer in de war :( Maar ga wel die kant op.. Ga zo lekker aankleden en klaarmaken en dan ga ik in die tijd wel even naar m'n tante en dan weer terug.. Of ik bel m'n broertje en haal haar eventjes op.. Dat kan ook nog :) Ben er dus vandaag niet.. Lekker m'n laatste tripjes aan het maken, al hoop ik nog lang de deur uit te kunnen ;)

Dames, fijne maandag!

Share This Page