@joyce.. pff.. leuk hoor.. maar is het nu wel gelukt? dubbele afspraken zijn irritant.. vooral als hij dan 1 afspraak met jou heeft.. en dan de andere niet even afzegd pff.. veel plezier vandaag!
Yep zeggen ze bij mij ook hoor. Kom er net weer vandaan, bloeddruk was wat gezakt, maar ze drukte op mijn hart dat ik moest bellen als ik klachten kreeg. Blijf extra onder controle en ik moet zeggen dat dat wel een fijn gevoel geeft. Gevoel dat je er niet alleen voor staat. @merleq: zwijmelse he! @mikmak, vervelend dat slapen zeg, zeker als je moet werken. Dan kan je smiddags niet even gaan liggen.
Ja je weet het niet, maar het voelt echt zo appart.. Dan is het weer weg en opeens is het er weer.. En dat blijft dan een krappe minuut ofzo en dan is het weer weg.. Ik moet over 3 dagen, maak me verder geen zorgen, dus het kan nog wel even wachetn
Precies.. maar het is klaar! En ik ben blij, katten hebben dus weer in het hok geslapen vannacht En gaan zo weer het hok in, want ik ga nu er vandoor.. Toedels
Zo...ik heb net heeeeeeeeeeeerlijk genoten van een bordje Brinta...haha ineens vind ik dat weer lekker, zal ook wel door de hormonen komen of zo. Vandaag ga ik me weer eens lekker uitleven achter de kookplaat, want ik ga zelf bapaobroodjes maken =P~ Nog nooit eerder gedaan, dus ik hoop dat het lukt! Ik heb verder niet alles bijgelezen, maar ik heb wel de naam (superleuk!!) en de doopsuikers van Tacha gezien. Wat prachtig zeg! Dat zal wel een flinke klap geld gekost hebben ook Maar ik vind het een erg leuke traditie. Hier is dat eigenlijk helemaal niet, maar ik ga dan de eerste zijn in mijn omgeving, want ik ga ook een soort van doopsuikers maken. Ik wil blauw-witte snoepjes en blauwe amandelbonen in knisperfolie doen, met een lintje en een kaartje eraan, en in dat zakje komt ook een blauw waxinelichtje. We gaan de visite dan vragen om dat kaarsje 's avonds te branden en iets te wensen voor onze zoon. Vonden we wel een leuk idee allebei
Ik denk ook niet dat ik de vk ga bellen vandaag. Morgenochtend heb ik een placentalocalisatie dus dan zie ik de vk ook. Ik vraag het dan wel even. Ik ga nu even heel asociaal een tukkie doen. Ik heb niet echt veel nachtrust gehad en was om 5 uur al klaar wakker. tot straks...
@mikki.. ik ken dat.. dat heb ik ook op het moment mm lekker de bapaobroodje.. ik heb er ook nog twee liggen.. misschien dat ik er eentje vanmiddag opeet.. de andere is van mijn manlief @muppet groot gelijk! trusten! zou ik zeggen.. hopelijk blijf het niet aanhouden dan..
Haha tsjonge, ik ben echt vatbaar voor al het voedsel dat hier wordt genoemd. Zaterdag al een oliebol op omdat die hier werd genoemd, en ik denk dat ik zo een bapaobroodje neem (er ligt er nog 1 in de vriezer namelijk). Ik heb net wel heel gezond een mandarijntje gegeten Oooooh ik wacht nu al 2 weken op mijn cijfer van mijn tentamen laatst en kijk echt tig keer op een dag op de website maar het is er nog steeds niet. Daar kan ik dus echt niet tegen
Wow, echt? Bij ons is het grotendeels al weg Gister bij een vriendinnetje van mij lag er echt een mega dik pak sneeuw! Niet normaal!
Nee het is een nep foto hahaha,nee het is echt zo,maar het begind wel te dooien nu,maar vind ik niet erg kan ik zo gaan fietsen inplaats lopend Délano halen
Gisteravond zag het er bij ons ook zo uit. Maar het heeft vanacht geregend dus alles is alweer weg. Nieuwe buikfoto geplaatst. Ik zie geen verschil met 3 weken geleden.
Hey meiden, @ Tascha: ow dat is zo handig zeg, een moeder als nagelstyliste. HIHIHI. @ Birthe: dankjewel meid. Maar zo heel erg goed gaat het niet hoor...het enige dat helpt zijn die kruiken en dan vooral bij het in slaap vallen... @ Joyce: lekker lullig zeg van dat laminaat zetten...pffff Ow dat is een lekker vooruitzicht zeg! @ Goofychick: nou ja, superveel beter gaat het niet. We zijn nog even een oplossing aan het bedenken, want het matras ligt veel te zacht voor mij... zak helemaal door, waardoor ik niet lekker lig en dan vooral 's avonds van narigheid, maar boven op bed ga liggen... Lekker gegeten lees ik. HIHIHIHI. Heerlijk. Ow wat goed dat je directeur zo goed reageerde. Ben echt blij voor je. @ Muppet: welkom terug meid. Maar rustig aan doen dus... @ Patrieske: wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad. Ik ken die mensen m'n hele leven al, maar m'n ouders hadden al gezegd dat ik waarschijnlijk niet zou komen, omdat ik teveel pijn heb. De nagels zijn voor een eerste set die ze gezet heeft aardig geworden. Het is natuurlijk nog niet zoals het hoort, maar er gaat straks nog een lakje overheen van de week, en dan valt dat allemaal niet meer op... Ik vind dat ook niet erg, want ze moet het toch leren... hahahaha, ja ondanks dat m'n oma erg vergeetachtig tot dement is vergeet ze niet dat ik zwanger ben en zei ze wel 5 keer dat ik aan mezelf moest denken. HAHAHAHA. @ Lotus: fijn dat de verjaardagen gezellig waren. Waarom kon je wel janken dan? Had je pijn? De nagels zijn voor een 1e nagelset (die ze ooit gezet heeft) mooi geworden. HIHIHI. Je mannetje heeft wel gelijk hoor. Bij mijn mannetje hing het erom of hij kon werken of niet... maar hij kon gewoon werken, anders was hij al thuis geweest. Hij is alleen wel later begonnen zodat het al beetje begon te dooien... @ LadyInRed: fijn dat je je wat beter voelt meid! Ja ik hoop het ook. Ik merk dat zolang ik de kruik onder m'n kont/rug heb, dat het dan wel gaat, maar als ze weg zijn, komt het zo weer terug... @ Libra: hoef je je echt niet schuldig om te voelen meid. Maar ik weet wat je bedoeld. Ik heb dat ook... @ Sjansie: ow meid toch wat laat je ons schrikken... Ik hoop echt dat de remmers aanslaan en dat je kleintje nog even lekker blijft zitten... Hele dikke knuffel voor jou meid! Ik blijf duimen dat het onderzoek goed is meid! Er komen nieuwe buikfoto's aan hoor meiden... ik heb gister en eergister en buikfoto gemaakt, maar moet ze nog op de pc zetten... Hier wel weer goed ingeslapen met de kruik, maar vanacht was het gewoon weer pet.... bah,bah,bah.... Ik ga hier zometeen wel beetje opruimen en nog even gasfornuis schoonmaken. Daarna ga ik weer even liggen....Ik erger me dood, dus moet het gewoon doen... erg he? Ik heb trouwens, dat 2 van mijn broeken onder het elastiek te strak beginnen te zitten. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Ik zal dus nieuwe broeken moeten kopen... pffff.... en dat voor nog maar 2 maanden... Hebben jullie ook, dat de autogordels steeds strakker gaan zitten? Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Patricia: Ik zit helemaal niet lekker meer achter het stuur. Vooral het in en uitstappen is een ramp.
Ja dat ken ik, maar bij mij begint de gordel al te strak te zitten... Nog even en ik kan hem helemaal niet meer om... Liefs en dikke knuffel, Patricia
zo meiden, er is weer enorm veel gereageerd, ik ga mijn reacties even in een paar berichten zetten, anders wordt het een enorm lang bericht!
@merleq.. dat is irritant.. .ik ken dat.. hopelijk heb je het gauw... @derona.. dat ziet erg mooi uit.. bij ons is het al weg kan je al fietsen? @jessica.. volgens mij is je buik hoger gaan zitten @iloveandres.. gelukkig kon hij wel werken.. ik kon wel janken.. had helemaal gehad daar.. en gingen ook nog eens roken binnen terwijl mijn zus en zwager niet meer roken.. maar ja visite wel pff.. broeken.. hehe.. ik ga niks meer kopen.. heb het gehad.. alles staat nu wel strakker.. maar ja k moet nog vier weken.. daarna ga ik wel in trainingsbroek lopen dat kan ik nog.. en de tuinbroek ook nog autogordel.. het hangt af hoe mijn stoel staat.. maar als hij rechtopstaat.. (wat de laatste tijd is) dan zit het strak..maar ja dan ff ietsie losser maken.. en dan gaat het wel goed.. anders word ik misselijk.. maar ik rij min mogelijk auto.. als ik bijrijder ben.. dan ga ik meestal half liggen.. dan heb ik niet zo last van de gordel
Zo, daar ben ik weer Gisteren nog gezellig mijn ouders op bezoek gehad s middags hebben we trouwens alle spullen gehaald voor het geboortebord! Marco zaagt morgen de plaat uit en dan kan ik beginnen met schilderen @ Sanne: Ja, lief he Beste vriendin van de wereld! Oh wat heerlijk, als je even op marktplaats hebt kunnen shoppen en als het nog eens in de smaak viel ook! @ MerleQ: Ja, superlief he, ben zo blij met haar! (En met alle andere lieve vrouwen om me heen die hebben meegeholpen natuurlijk ook ) Dan hou je toch lekker je ouwe kloffie aan Zijn ze al geweest met de spulletjes? GEFELICITEERD met je 33 weken @ Derona: Ja, dat kan wel, dat jij meer geschrokken bent, ik zou zelf ook vreselijk schrikken! Hoe is het nu met hem? @ Patricia: Ben ook erg blij met zon vriendin! Zijn je nagels nog mooi geworden meid? @ Tacha: Zet de foto er maar op, haha Wij zullen je naam niet doorkleppen hoor! Jammer dat de fotos er al weer af zijn! Als ik je even PB, mag ik ze dan nog zien? Ik ben niet nieuwsgierig of zo hoor @ Birthe: Respect, echt waar, een etentje voor 12 personen en het dan nog zo lang volhouden! Fijn dat het zo geslaagd/gezellig was meid Ja, super he, die vriendinnen van me! @ Jessica: Dat is inderdaad gewoon je baby, die aan één kant ligt. Als je een harde buik krijgt, dan is je héle buik keihard (Zo hard als een leren voetbal zeg maar) En ik voel mijn mannetje ook minder dan voorheen, dat is normaal, hij krijgt steeds minder plek, dus geen zorgen! Ik zie wel verschil hoor meid, hij is verder naar boven gegroeid! @ Joyce: En terecht dat je vriend niet wil dat je hem helpt met dingen verslepen! Dat mag jij ook helemaal niet meer doen Wel belachelijk dat die persoon die zou komen helpen er om half vier nog steeds niet was, daar zou ik ook van balen hoor! Fijn dat het er nu wel in ligt meid! Fijn dat je voor 15 uur mag terugkomen! Dat is weer goed nieuws dan