@ Goofychick: Hihi, ja, zal ik hem maar gewoon weggooien? Nog maar 4 kilo en ik ben net zo zwaar als mijn man! Hoe is het nu met jou trouwens, last van je schouders nu je de directeur hebt gesproken? En hoe was het vandaag bij de vk? En bij de fysio, heb je er wat aan gehad? *leest verder* Oh, wat goed dat je bloeddruk weer iets gezakt is meid! Deze lijn dan maar aanhouden @ Muppet: Welkom terug! @ Patrieske: En, zijn de meubeltjes al op hun plek? Ja, ik hou heel veel vocht vast, maar ik kan er niets meer aan doen. Ik zal zo even zetten wat de vk ervan zei vanmorgen. Hihi, ik ben niet naar de film geweest, mijn beste vriendin heeft een babyshower voor me georganiseerd! @ Lotus: Met die babywas twijfel ik ook nog wel eens hoor En dan bel ik dus ook mijn moeder Maar een handige tip: Als iets spierwit is in een pakje en er zit in dat zelfde pakje ook kleur, dan geeft die kleur niet af en mag het gewoon bij de andere witte was! Ja, ben zeker verwend! GEFELICITEERD met je 32 weken! @ Journey: Ja, lief he Super vriendin! @ LadyInRed: Oh heerlijk, af en toe lekker uit eten, zeker er in houden! Ja, mijn vriendin is de liefste! @ Libra: Ja zeker, alles wat je nu doet is weer meegenomen! En die babykleren hoeven ook niet allemaal op één dag schoon en gestreken Ik heb daar ook meer dan een week over gedaan! En voel je maar niet schuldig meid, ik klaag ook wel eens hoor, terwijl ik heel dankbaar en blij ben met ons kleine mannetje! Het is ook gewoon niet leuk, we hadden de zwangerschap niet vol pijn voorgesteld! @ MikMak: Ik durf daarom zon voerding niet neer te zetten, vind het veel te zielig Maar mijn kleine moordenaartje vindt het nu toch te koud om naar buiten te gaan, dus wie weet Ik ben benieuwd naar de foto, ik zie hem wel op je hyves verschijnen. Heel erg veel sterkte vandaag op je werk Niets zo vervelend als werken als je niet goed in je vel zit @ Mikki: Wat een super leuk idee zeg! Wij doen hier niet aan geboortesuikers oid, maar wij gaan wel doopsuikers bestellen. Hier trouwens sinds een aantal maanden ook steevast Brinta bij het ontbijt
@ SJANSIE: Ach nee he, weer een aan de weeënremmers . Ik ga hard voor haar duimen en een kaarsje aansteken! Dat haar kleine knulletje nog maar even blijft zitten! Meiske, hou je rustig en hopelijk tot woensdag!
@ GEWICHT & FIGUUR: Ik word zelf gek van dat vocht, ik ben inmiddels al 17 kilo aangekomen, dus mag toch wel klagen, dacht ik zo En dat terwijl ik er gewoon niets aan kan doen. Eet zoutloos, veel bleekselderij, brandnetelthee en drink veel op een dag Ik heb de fotos gezien nu van de babyshower en schrok me kapot! Ik ben echt opgeblazen, dus nu begrijp ik waarom iedereen tegen me zegt dat ik zo rond ben geworden En natuurlijk krijgen we er iets moois voor terug, dat wil alleen niet zeggen dat ik, als ik bevallen ben, zo snel mogelijk mijn oude figuur terug wil!
@Iloveandres, ik kan sommige broeken ook niet meer aan maar ga er geen nieuwe voor kopen heb ik besloten, heb nog wel wat jurkjes die ik aan kan doen, en die paar weken loop ik wel in afwisselend joggingbroek (wel een geklede en mooie) en jurkjes rond en mijn mini spijkerrokje, die kan ik gelukkig van mijn positie kleding nog wel aan.
Nou meiden was me een weekje vorige week wel zeg. Ik mag mij aansluiten bij de november mama's. Afgelopen donderdag is onze zoon Ties geboren. Helaas heeft hij nooit zijn ogen open mogen doen. Moet wel zeggen het is zoooooooooooooooooooooooooo'n mooi mannetje ben zo trots. Helaas mocht het voor ons niet zo zijn. Meiden heel veel sterkte allemaal in januari het viel mij allemaal reuze mee. Dikke kus Cindy
Ik verveel me, overkomt me nooit, maar krijg je ervan he....heb net het huis gestofzuigd maar merk dat dat al teveel is....dus weer rusten, lezen kan ik bijna niet, en lekker een tijd achter de pc zitten ook niet....Bleh! Ga maar een film kijken.
Oh ja, ik heb vanmorgen de vk gebeld, omdat ik daar naar terug mag als ik donderdag 'goed' word bevonden door het ziekenhuis. Zij vroeg hoe het nu was, dus alles uitgelegd van het vocht etc. en zij zegt tegen mij: "Oh, maar een bloeddruk stijging van meer dan 25 tov de beginwaarden is niet goed, dat staat nog steeds in alle protocollen!" En zij had me doorgestuurd naar het zh als ik nog bij haar onder controle was geweest.... Nu zeg ik je... in het zh zeggen ze het één, de vk zegt het ander.... (Heb haar wel gezegd dat urine goed was, dus dat weet ze) Ze wil nu donderdag afwachten, maar eigenlijk vind zij het nog geen tijd dat ik bij haar terug mag komen... We zullen wel zien. Verder heb ik net even de geboorteTENS besteld, die krijg ik dan 20 dagen voor de uitgerekende datum binnen (als ik dan niet al bevallen ben )
@ Goofychick: ik zal wel moeten, want heb verder niets anders...dus zal er sowieso 1 broek bij moeten hebben... misschien maar even kijken in Emmeloord, daar hebben ze outlet van Miss Etam, dat scheellt heleboel geld... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Oh meid, wat vreselijk, ik weet niet wat ik moet zeggen.... zit hier helemaal te huilen. wat een verlies.... Heel erg veel sterkte, meer weet ik niet wat ik moet zeggen....
@yvette.. dank je.. ja.. dat zei mijn moeder ook.. dus ik had ook iets wat wit met kleur maar bij elkaar gedaan.. en wat echt wit was bij elkaar.. en toch zag ik iets wat verkleurd was.. en het is nog gewassen op 30 graden.. maar manlief zei... ah joh het is niet erg.. ach het ligt nu in de kast.. gestrekken.. moet zometeen alleen de lakens en de beddegoed van ledikantje nog strijken en dan is het klaar en dan gaan we maar de kamer zo neer zetten zoals we willen.. en dan is het nog wachten op de gordijnen en kledingkast.. manlie heeft besloten om hem zelf te gaan maken.. en het moet zo gedaan zijn maar het heeft geen haast vind ik en je zegt dat je ronder bent geworden.. maar ja je krijg een jongetje.. dan zeggen ze ook dat het klopt met dat je dan ronder wordt maar iedereen wil zijn figuur terug ik ook
Ow meissie toch, wat erg! Ik zit hier gewoon te huilen... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte voor jullie meid. Dat zullen jullie echt nodig hebben... Dikke knuffel, Patricia
Lotus: Nou, mijn buik staat nog steeds naar voren hoor Maar 17 kilo aankomen is in mijn ogen niet normaal (niet als je eerst volgens het boekje aankwam, ben echt opgeblazen...) één voordeel; als ik bevallen ben, is dat ook snel weer weg!
dat is waar.. ook voordeel als je bevallen bent dat heb ik ook.. dan kan ik weer mijn eigen broeken aan! LIefs mir
@ Yvette: ik ben ook helemaal opgeblazen. M'n sokken zitten helemaal in m'n huid (vooral aan het einde van de dag) en heb een plofkop gekregen... Al denk ik niet dat ik na de bevalling gelijk al m'n eigen broeken aankan...
ja ik kreeg zelfs de afgelopen dagen te horen.. goh je hebt dikke kop gekregen.. nou dan krijg je toch geblaas van mij hhahaha