Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette ja want een kindje met 33 weken is levenvatbaar,pas nog een forum vriendin bevallen met 32 weken,en met dat kindje is alles goed,maar het blijft vreselijk zeg bah

En ja het gaat goed met Délano hoor,gelukkig niks ergs aan overgehouden

2. winter15

winter15 Niet meer actief

Zo zie je maar weer dat het echt een wonder is als alles goed gaat! weet gewoon even verder niets te zeggen...

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh bah wat verschrikkelijk he ! vraag me af wat er gebeurd kan zijn want een babytje moet nu toch levensvatbaar zijn ? oke goed,fijn, leuk en mooi zou het niet zijn maar het moet toch redelijke kanzen hebben denk ik .

maar goed dat maakt allemaal helemaal niets meer uit voor cindy en man/vriend tis en blijft het verschikkelijkste wat een mens mee kan maken denk ik !

heel veel sterkte!

4. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Even een ego berichtje tussendoor hoor... zit wat krap in de tijd. Lees vanavond weer mee...

Vanochtend bij de Vlos geweest. Beeb groeit goed, maar moet alleen wel weer langs het priklab om mijn bloed op van alles en nogwat te laten controleren. Fijn. Beeb is inderdaad zelfs al een beetje ingedaald. Ligt mooi met het hoofdje naar beneden, dus het wordt geen stuitliggertje :)

Mocht alleen wel direct weer terug naar de huisartsenpost want toen we eenmaal thuis waren zou mijn lief de schotel recht zetten, gaat ie met trap en al onderuit... neus gehecht... auch!

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier sluit ik me voor 100% bij aan. Het is echt niet vanzelfsprekend dat alles goed gaat en dat je een gezond kind krijgt.

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Idd,en dat gelt ook voor het zwanger worden,

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Yvette: ja daar ben ik het helemaal mee eens hoor. Ik vind het echt vreselijjk wat er gebeurd is met het zoontje van Cindy (en dat is nog zacht uitgedrukt)
    Ik vraag me inderdaad ook af, wat er gebeurd kan zijn...

Hier ben ik klaar met opruimen en het gasfornuis. Ga zometeen op bed liggen en misschien nog even slapen. Ben gesloopt...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

8. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Voor de nieuwsgierigen onder ons: Hier staan wat foto’s van de uitnodiging/cadeautjes/bedankje. De foto’s van de babyshower zelf komen binnenkort!

http://fleurdeliberte.hyves.nl/album/34 ... 80/0/r7y3/

@ Derona: Gelukkig dat alles met Délano goed is!

@ MamaMakka: Ja precies, ik denk ook niet dat er nog iets ergers bestaat….

@ Sanne: Precies, gewoon alleen maar hopen dat alles goed is, want niets is vanzelfsprekend…

@ Patricia: Slaap ze, ik kruip ook even mijn nestje in ;)

En nu ga ik even slapen… Vanavond weer zwangerschapsgym :)

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: oh ik heb je net toegevoegd op hyves maar bedenk me net dat mijn hyves is afgeschermd. Maar dan weet je dus dat ik het ben ;)

Oh de babypark mensen stonden bij ons nieuwe adres! Sukkels! Ik had nog gezegd dat we ergens anders wonen dan het opgegeven adres! Maar goed, ze kunnen ieder moment hier zijn :)

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jee Cindy, heb het kippenvel op mijn armen staan.....wat klink je nog sterk!
    Veel sterkte met dit grote verlies!

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Whaha onze woonkamer staat helemaal vol. Het was veel meer dan ik me kon herinneren ;) Wel schattig, het waren echt twee boeren mannen helemaal vanuit Kesteren die hier in Amsterdam komen leveren. Ze trokken allebei hun schoenen uit voordat ze binnen kwamen en wilden ook allebei even naar de WC, hihi :)

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve schat, 17 kilo aankomen ....daar kan je niet van zeggen of dat wel of niet normaal is. Ik ken mensen die 25 kilo zijn aangekomen en vervolgens weer zo slank als een den zijn geworden. Je moet je iig niet gek maken door wat de boeken zeggen heb ik al vernomen. Mijn schoonzusje had precies hetzelfde gevoel als jou maar daar is het ook weer goed meegekomen. Geniet meid!

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mij vonden ze dat ook te hoog hoor, je wordt er toch gek van als verschillende instanties verschillende dingen zeggen lijkt me.

14. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Meiden bedankt voor jullie mailtjes en berichtjes heel lief allemaal.
    We zijn net naar het gemeentehuis geweest om hem aan te geven etc. etc.

Er was een vraag hoe het gekomen is. Dat weten ze niet zeker. Ik heb een vruchtwaterpunctie gehad en heb liters bloed afgestaan. Ties hebben ze ook onderzocht. Dit kan enige weken duren voordat de uitslagen binnen zijn. Bij de geboorte zat de navelstreng heel strak om zijn nek gebonden. Rene kon niet eens de navelstreng doorknippen zo strak. Zelf denk ik dat hij bij het indalen de navelstreng heeft meegenomen om de nek en zichzelf (sorry meiden) heeft opgehangen.
    Dit heeft ook zijn tekenen achter gelaten op zijn nek, gelukkig zie je als Ties kleertjes aan heeft daar niets van.
    Het komt dus niet door de val in engeland.

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jeetje meid , ik weet niet wat ik moet zeggen behalve gecondoleerd en heeel veel sterkte de komende tijd !

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pff meis kippenvel krijg ik ervan ,

17. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Jeeminee... :(
    Veel sterkte.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @cin,
    sorry meid, ik lees je berichtje nu pas.... jeetje zeg ben er stil van....
    In ieder geval heel veel sterkte gewenst voor jou en je mannetje en de rest van de familie.... ik weet even niet wat ik moet zeggen tegen je...

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

20. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @vk.. er mogen wel hoop meiden naar de vk as donderdag :)

@wonder.. het is altijd een wonder als het goed gaat.. want ik ken een hoop daar is het fout gegaan.. zoals bij mijn broertje.. die is geboren bij 36 weken.. maar helaas is hij overleden.. maar dat is gewoon een foutje van de natuur.. en ik ben zelf geboren bij 32 weken en ik leef nog :) wel met een gehanicap... althans zo zien de anderen ik niet meer..

@libra beterschap voor je manneke gelukkig heeft hij verder niks..

@merleq zit je al te zwijmelen? :p

@cindy.. wat erg meid.. we wensen je hier heel veel sterkte en gecondoleerd! ik krijg hier helemaal kippevel van..

@mezelf.. vanmiddag ineens pijn in mn rug.. en toen dacht ik ga tv kijken liggend op de bank.. en toen ben ik in slaap gevallen.. en dat heeft geholpen.. ben er vanaf :) pff.. gelukkig maar.. en ik ben meer te genieten voor vanvond voor manlief :)

Liefs mir

Deel Deze Pagina