Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @cindy, dapper van je dat je het hier zo kan opschrijven, ik zou het niet kunnen. Dat ze de tekenen van niet leven dan niet hebben opgemerkt met die navelstreng.

@ben blij dat ik donderdag nog een echo krijg, brrrrr......
    Net bij de fysio vandaan, mijn nek is gekraakt en hij verwacht dat ik er van af zal wezen morgen, nu nog niet merk ik. Maar dat kan ook een reactie zijn.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @vraagje: hebben jullie ook dat de kleine soms heel fanatiek snel achter elkaar schopt, net alsof het stampertje is die ik in mijn buik heb?
    Verder voel ik het vooral draaien enzo. Jullie?

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @goofychick.. ja dat heb ik ook.. hele tijd trappen en dan ineens draaien.. en dan voel je niks meer daarna....

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Bij mij beweegt de kleine duidelijk minder heftig dan voorheen. Wat ik nu nog voornamelijk voel is een knietje en voetje dat heen en weer gaat. Niet echt schoppend, maar een beetje duwend zeg maar. En soms lijkt ie zich uit te rekken want dan voel ik zijn rug opeens heel hard tegen mijn buik aan duwen. En soms duwt ie met z'n billen tegen mn ribben aan :p Maar echt hard of veel schoppen doet ie niet meer.

Oh ik heb de helft van de spullen al een plekje gegeven. Net nog even ruzie gehad met de maxicosi maar ik geloof dat ik m nu begin te begrijpen :p

5. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @merleq hoe krijg je ruzie met maxicosi ;)

6. Tese

Tese Niet meer actief

@ cindy: gecondoleerd meid! Ik krijg hier gewoon kippenvel van. Heel veel sterkte de komende tijd.

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb toch even de vk gebeld omdat de pijn boven mijn navel erger werd.

Blijkt dat ik een navlbreuk heb! Ik wist niet wat dat was dus ik heb het even gegoogled maar dat ziet er niet veelbelovend uit. Ik lees al over een operatie! Gatver...
    Ook heb ik even gevraagd dat ik gisteren best wel ongesteldheidskrampen had. Dat zijn dus idd de indalingsweeen. En zolang ze niet regelmatig komen is dat goed.

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    meiden die autorijden en de gordel niet fijn vinden zitten meer,ff ee tipje misschien doen jullie het al maa denk zeg het toch maar even

klik je gordel van te voren al vast,en doe alleen de driepunt om,en niet de midden stuk

9. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @muppet.. toch verstandig he.. om de vk te bellen..

@derona.. dan kan je bekeuring krijgen ervoor als ze je aanhouden...

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Het lukte me niet om de gordel zeg maar losser te doen :p Maar ik heb het systeem nu door geloof ik haha. Zal straks ook wel ruzie krijgen om het ding in de auto te krijgen vermoed ik ;)

@ Muppet: oh een navelbreuk? Ik ga eens googlen, wel eens van gehoord maar weet niet precies wat het is. Klinkt wel vervelend :(

11. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

:baby: Januari Mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

24 nov.: SimplyMe VK / Birthe VK
    25 nov.: Naomiadaeze VK /patrieske16 Controle gyn / Birthe echo.
    27 nov.: Journey groeiecho / Mikmak VK / Yvette controle gyn / Sjansie VK (laatste keer) / Joyce1983 & Lotus1981 VK
    28 nov.: Derona VK

02 dec.: Re81 VK
    03 dec.: Iloveandres controle VK/ iloveandres bekkentherapie ziekenhuis
    04 dec.: Jessica83 VK
    10 dec.: SimplyMe VK
    12 dec.: Libra begin verlof
    15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk.
    19 dec.: Jessica83 VK
    22 dec.: Re81 VK
    23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!!

Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen,
    kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB
    vragen de wijziging(en) door te voeren!

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    • Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en
      [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.
    • Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.
    • Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    NOu dan maar een bekeuring,

13. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

ik heb even mijn afspraak erbij gezet en kom later verder
    lezen en reageren.

@Cindy: Ik heb je ge-PB-t.

Tot straks

Groetjes SimplyMe

14. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    hehe.. mijnes zit nog in de plastci.. ivm katten.. maar dat ding in de auto te krijgen..word je bij geholpen he eventueel.. ;)

door de kraamhulp

15. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    normaal zou ik ook zo denken... maar echter ik vind het zonde van me geld

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik houd de gordel wel vast... dan lijkt het ten minste alsof je hem om hebt.
    Als ze achter je rijden en je rijd gewoon normaal (althans de bestuurder) zullen ze je echt niet aanhouden en dan lijkt het vanaf de achterkant en zijkant (als ze je inhalen) alsof je gordel vastzit...

Hier even een dik uur geslapen. Was echt gesloopt. Bah...
    Nu aan het wachten op m'n mannetje. Zal hem zo even bellen en vragen wat hij wil eten...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @ Mikki: Bedankt meid voor het complimentje :D De prijs in totaal zal zo'n 300 - 350 euro zijn geweest geloof ik, met alle stickers enzo erbij (kaartjes niet inbegrepen). en dan heb ik het nog zelf gemaakt, als je ze laat maken ben je veel meer kwijt! Leuk jouw idee met dat kaarsje!

@ yvette: Ja hoor, pb me maar met je email adres ;) Ik ben al 20kg aangekomen dus ik snap wat je bedoelt hoor met dat klagen..

@ cindy: veel sterkte met dit enorme verlies meid :( Ik zit hier ook met tranen in mn ogen! Weten ze al hoe het kwam dat dit is gebeurd? Oh ik lees het al.; pff wat eng! Gooh wij mogen idd echt niet klagen met al onze kwaaltjes, laat me dan maar 50kg aankomen en alle kwalen van de wereld hebben zolang mn baby maar oke is! we leven met je mee hoor! Mooie naam ook ..

Wij hebben een drukke dag achter de rug, moesten naar allerlei winkels enzo. Ik heb wel iets heel leuk gekocht, een set koffers met mooie turkooise bloemen een grote voor mij en een kleintje voor de baby :D Zo kunnen we in stijl naar het ziekenhuis ;) Nu ga ik niets meer doen, heb nogal last van mn buik dus ik ga straks lekker in bad.

18. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    @Sjansie: veel sterkte, ik hoop dat de weeenremmers aanslaan!

@goofychick: het zou inderdaad fijn zijn als hij kan helpen. Ben benieuwd wat hij dan doet, dat het tegen je migraine kan helpen.

@cindy1981: oh nee! Ik lees het nu van de navelstreng. Echt een nachtmerrie! Heel veel sterkte meid!

Afgelopen zondag heb ik waanzinnig lang uitgeslapen. Wel tot 3 uur! *oeps* 's Avonds kon ik dus ook niet echt in slaap komen en viel ik pas om 1 uur weer in slaap. (eigen schuld dus).
    Ik heb me wel voorgenomen weer wat gezonder te eten. De afgelopen tijd had ik geen zin in avondeten, dus dat schoot er wel eens bij in. Ik ben ook pas 6 kilo aangekomen en dat is volgens mij best weinig.

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    cindy gecondolerd met dit verlies echt vreselijk dat dit kan gebeuren.
    Sterkte met de verwerking...............

En nog nieuws over Sjansie?

Vandaag mijn een na laatste werkdag gehad nog eentje te gaan maar dat gaan we ook wel overleven denk ik hoor.
    Verder eingelijk weinig te melden ben een beetje van slag over het nieuws van cindy denk ik.

20. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ goofychick: Ik voel de kleine echt minder trappen dan voorheen. Wel verplaatst ze steeds haar benen, armen en hoofdje. Volgens de vk komt dat omdat ze steeds minder ruimte krijgt en dus geen trappen meer kan uitdelen. Wel strekt ze haar lichaam regelmatig en dat voelt ook niet heel erg fijn. Gaat tintelen bovenin de buik en kan dan niet meer voorover bukken. Moet dus mijn romp recht houden.

Deel Deze Pagina