@ mammamakka: en en en? ik hoop dat alles goed is meid, laat snel wat van je horen. @ joyce: Wat jij omschrijft lijkt op wat ik voel en daarvan zei de vk dat het een navelbreuk is. Ik moet alleen zelf nog ff wat beter uitzoeken wat het inhoud. @ramona: waarom moet je mannetje naar het ziekenhuis? Sorry ik heb niet alles meegekregen de laatste tijd! @kilo's: ik las net dat iemand maar 6 kilo's was aangekomen. Netjes hoor! Bij de laatste controle was ik 13 kilo aangekomen. Ik denk dat ik de 20 wel haal
Oh nu bedenk ik net dat ik nog wat moet opzoeken Ik las vanavond dat het verlof zou veranderen naar 26 weken ipv 16? Heeft iemad hier iest van gehoord? Kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Zo zou dat niet lekker zijn? Maar geloof het maar niet hoor. Ze zijn bezig om het te verlengen naar 18 weken maar dat duurt nog wel een jaar voor dat dat er doorheen komt
Ik snap niet dat ze het hierover hebben en niet eerst eens gaan sleutelen aan het verlof voor mannen? Ik vind het veel belangrijker dat zij extra dagen krijgen! 26 weken vind ik trouwens belachelijk lang. Maar dat heeft er ook mee te maken dat ik niet inzie dat het mijn werk ten goede komt (ik heb weinig zin om een half jaar uit een bedrijf te zijn en ik denk dat een werkgever daar ook weinig zin in heeft). De vrouwen die zo nodig extra weken willen, kunnen in veel gevallen toch ouderschapsverlof opnemen? Daarbij vind ik 16 weken helemaal niet te kort.
Ja dat verlof voor mannen mogen ze van mij ook verlengen...nog liever zelfs Ik vind 26 weken ook wel erg lang, maar vond die 16 weken toen zoooo snel gaan Iets er tussen in zou al mooi zijn
18 weken vind ik dan ook een beter streven voorlopig Maar nog heb ik liever dat mijn man op zijn minst 2 weken verlof kan opnemen. Daar wil ik best die 2 weken extra voor inleveren! Zij kunnen toch niet binnen 2 dagen wennen aan het vaderschap? Tssssk. Ik dacht ook dat ze dit inmiddels wel doorhadden maar ik hoor er nog vrij weinig over
Ik had ook gehoopt dat ze dit voor januari erdoor zouden hebben, maar dat zal er wel niet meer inzitten. Mijn mannetje had de eerste keer gelukkig 2 weken vakantie en nu krijgt hij weer vakantie als de kleine wordt geboren..tenminste dat staat nu zo gepland, maar dat zal er ook aan liggen hoe het op het werk is. Vind het ook belachelijk kort..2 dagen! wat heb je dan kunnen genieten samen? De eerste paar dagen moet er zoveel geregeld worden dat papa niet eens tijd heeft om lekker te kunnen genieten.
@ MerleQ: Oké, ik zie het, maar ik voeg je wel toe hoor Wat een sukkels inderdaad, heb je de spulletjes later nog gekregen? *leest verder* Oh wat fijn zeg! Heerlijk dat je alle spulletjes nu in huis hebt! Ouderschapsverlof is onbetaald, dus ik zou wel heel erg blij zijn met 26 weken Maar ik ben het met je eens, dat ze de vaders maar eens wat meer verlof geven! @ Goofychick: Ik wacht het ook allemaal maar gewoon af inderdaad Het is bijna allemaal vocht wat er bij komt de laatste weken (en natuurlijk ook wel een paar gewone kilos) dus dat ben ik na de bevalling ook snel weer kwijt Ik hoop echt dat je wat hebt aan de fysio! Ja, draaien doet hij nog wel eens, maar omdat hij ingedaald is kan hij alleen nog naar links en rechts draaien. Stampen ook nog af en toe, maar echt zon stampertje-stampen doet hij niet meer Af en toe uitrekken ook, zijn voetjes aan de ene kant uitstekend en zijn rugje aan de andere kant @ Cindy: Oh meiske, wat erg zeg Kreeg je gewoon weeën of brak je water? Hoe dan ook, het blijft vreselijk. Heel erg veel sterkte Blijf er de hele tijd aan denken, maar veel meer dan sterkte wensen kan ik niet doen natuurlijk @ Muppet: Een navelbreuk, hoe kom je daar dan nu ineens aan? Kan dat door de kleine komen? @ Tacha: Ik heb je gePBT! Ja, die kilos, vreselijk he, als ze er straks maar allemaal af gaan, dan is het niet zo erg @ Anoniempjuh: Ik blijf voor je duimen, geniet maar zoveel je kan meid ! Het is je van harte gegund Prachtige echo trouwens! @ Derona: ja, ik blijf dus ook aan dat verhaal van Cindy denken . vreselijk als je zoiets moet overkomen! @ ramona: Nou meid, ik vind het ook niet zo heel erg (alleen steeds die tegenstrijdige verhalen he van de vk en de gyn ) het gaat er wel weer van af Nou meid, ik hoop toch dat het meevalt met je man! En als hij vrijdag al geholpen kan worden, is dat natuurlijk wel heel mooi! En ik ben het met je eens, ze is bevallen van een prachtige zoon, al heeft hij zijn oogjes nooit mogen openen @ Sanne: Dankjewel! @ Joyce: Ach, we zien ook wel . met die kilos, er mogen er van mij nog wel 100 bij hoor, als mijn mannetje maar gezond is! Geen idee trouwens, dat met je navel . bij mij is hij op een plek wel hard, maar dat is zijn kontje @ MamaMakka: Oei meid, wat is dat nu? Ben je al geweest, wat zeiden ze? @ Chantal: Oh gelukkig maar, dus het gaat nu weer een beetje beter met Luca? Ze zijn nog zo kwetsbaar als ze zo klein zijn he Ik las ergens dat ze de eerste 2 jaar erg vaak verkouden zijn en daarna voldoende weerstand hebben opgebouwd en niet meer zo vaak verkouden zijn Zeker goed genieten zeg! en als dat waar is van dat verlof, dan hoop ik daar heel sterk op! (Al is mijn verlof al begonnen vandaag, dan zal het voor mij toch wel niet meer gelden . )
Vandaag weer zwgym gehad. Niet echt wat nieuws geleerd, we leerden namelijk puffen Ik vind het wel altijd gezellig, zo met ons clubje zwangere vrouwen Nu slapen, ben weer gesloopt
Hai allemaal Ik heb ene erge drukke dag gehad en kon niet op het forum komen,en ik moest derona mailen en kreeg van haar een verschrikkelijk mailtje terug,ik weet niet wat ik moet zeggen,maar de tranen rollen over mijn wangen,en ik ga nu ook echt even niet reageren alleen even op 2 mensen,en verder laat ik het erbij,je word gewoon weer zo hard met je neus op de feiten gedrukt,dat het een wonder is een zw en het niet zo vanzlf sprekend kan zien........... Wat ik wel wilde vragen is dat als er mensen zijn die Cindy een hart onder de riem willen geven dat je mij je mailtjes prive door wilt sturen en dat ik ze dan uitprint met een kaart naar cindy stuur als cindy haar adres wil geven dan,ik weet als geen ander dat een geschreven kaartje gewoon heel veel steun kan geven,maar nog maals dat is voor iedereen persoonlijk,ik zal er dan wat moois van proberen te maken en ik ga cindy nu een pb sturen. Lieve sjansie.............meis doe het rustig aan en ik hoop van Derona was je buddy toch? dat je gewoon met je kleintje in je buik terig komt meid,en het nog minimaal tot 36 ween volhoud............ Sorry dat ik even niet verder reageer,maar ik kan het nu even echt niet,sorry.
Yvette, ja dat klopt..hoop dus maar dat over een half jaartje Luca niet meer zo vaak ziek is Ik duik mijn bedje in...morgen weer werken :thumbdown:
oja ze belde mij vanavond van Wij Jonge ouders...of ik de blijedoos al had gehad? Nou nee dus..nooit een afhaalbewijs gekregen Krijg hem nu opgestuurd!
Effe gauw gekekene of er geen schokkende dingen waren gebeurd........ Ga nu mijn laatste dag beginnen, buiten is het spiegelglad ben alweer gevallen
Mijn hubbie is zich nu in het voren aan het werken, jaarrekeningen die eigenlijk pas in januari af moeten en controles, heeft hij nou al voor het grootste gedeelte af (2007) want 2008 kan natuurlijk nog niet. (hij is register accountant vandaar) Zijn bazen weten dat ook dat hij extra werkt nu.....dus als het goed is worden we in januari lekker 2 weken met rust gelaten....heerlijk!
Yep hier is een gedeelte van de babykast al vluchtafdeling geworden. De luiertas staat volgepakt, kleertjes, en 2 boxes voor mij, sokken, badjas heb ik net gewassen, joggingbroek komt er bij...enz enz. Vreemde gewaardwording om dat nu allemaal toch zo langzamerhand te regelen. @Fysio/migraine....helaas het heeft nog niet de vruchten afgeworpen waarvan ik dacht dat ze gingen afwerpen....vanochten om vijf uur met knallende koppijn wakker. Wordt er moedeloos van.Durf niet meer zelf in de auto te rijden omdat het zo onvoorspelbaar is. Nou ja ff doorbijten.....begin me wat zorgen te maken om mijn eigen gezondheid daarmee, maar het zal wel door de hormonen komen. Nou luitjes, werk ze...strijk ze.....inricht ze.....etc.etc. Tot vanmiddag denk ik. x PS vanavond naar het tweede ziekenhuis voor informatieavond, een van de twee wordt het ben benieuwd!