Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winter15

winter15 Niet meer actief

Goedemorgen,

Kom nog even kijken of er nog nieuws is,
    maar ik lees dus goed dat Sjansie naar het ziekenhuis is?,
    hopen dat alles goed gaat!

@Mamamakka: Gaat het ook goed met jou meid?
    @Journey: jij was er al vroeg bij vanochtend, werk-se en voorzichtig op weg! Ik hoor al mensen ramen krabben grrrr...
    @Patrieske: dat is ook een mooi idee dat je hebt voor Cindy! knuf*
    @Chantalk: Ik ga donderdag weer naar de vk en dan zal ik wel horen of mijn beebje ook nog in stuit ligt, ik ga niet voor de stuitbevalling dat heb ik voor mijzelf al heel duidelijk. Hoop dat je vandaag een beetje kunt rusten, je hebt het maar druk met je mannen!

Heb toch vannacht wel een aantal keer wakker gelegen en aan Cindy gedacht.

Nou, ik ga me aankleden en weer aan de werkdag beginnen!

Fijne dag meiden! en ik hoop op goed nieuws hier als ik weer terug ben van mijn werk.

2. winter15

winter15 Niet meer actief

@Journey: ohw ik lees nu pas dat het je laatste werkdag is, veel plezier, meid!

@Goofychick: suc6 vanavond bij het kiezen van een ziekenhuis, is er een reden dat je in het ziekenhuis gaat bevallen of gewoon op eigen initiatief? Ik ben er zelf nog niet uit namelijk dus ben een beetje aan het wikken en wegen...Ik ga volgende week ook eens aan de vluchttas beginnen,
    ik zal van het weekend eens op zoek naar een "beval-shirt/nachthemd" en iets voor in het kraambed...

Fijn dat jullie straks 2 weekjes met jullie 3-tjes zijn, ik hoorde van de week van mijn vriend dat hij er niet eens is als ik uitgerekend bent, hij is dan 2 weken weg voor zijn eindexamen en nog niet eens in de buurt.. ook al is hij dan 's weekends wel thuis..en mag hij natuurlijk wel weg als de bevalling begonnen is, vind het gewoon echt een rotidee dat ik hier dan alleen ben, ik raakte op slag al helemaal in paniek..! Hopen dat ons meisje wat vroeger of later komt..! Maar goed...geen zorgen voor morgen...

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh Mutsie,heb je je bezeerd?

Succes met je laatste werkdag heerlijk gevoel denk ofniet hihihi,

kijk je uit aub,
    mijn man belde mij net al op om te waarschuwen dat ik m oest uitkijken omdat het idd glad is

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah zeg!
    Is hij nog wel in het land?
    Heb je iemand naast je als vervanger?

Ik twijfelde ook heel erg wel of niet ziekenhuis.Hubbie wilde graag ziekenhuis, en ik na een aflevering bevalling op tv gezien te hebben ook.
    Moest iemand midden in de persweeen alsnog naar het ziekenhuis, nou laat me dan daar maar al zijn , mits ik dat haal natuurlijk :D

5. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Wat een vreselijke nacht.... Heb letterlijk tot 5 uur wakker gelegen, ben ontzettend verkouden, kon gewoon geen adem krijgen en door mijn mond ademen deed pijn, heb volgens mij een keelontsteking (dacht dat het mij bespaard bleef dit jaar ;)) Daarna nog even geslapen totdat mannetje ging werken en toen kon ik weer niet slapen, dus nu maar gewoon op gestaan.

6. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Chantal: Wat raar zeg, dat jij geen afhaalbewijs hebt gekregen…. Maar wel weer lekker dat je hem nu gewoon opegstuurd krijgt!

@ Libra: Nou, geeft een lekker gevoel, toch?!

@ Journey: Oei meid, ben je hard gevallen? Voorzichtig he en succes met je laatste werkdag!

@ Goofychick: Nou heerlijk meid, dat ze hem inderdaad maar gewoon die 2 weken vrij laten. Mijn man heeft dat ook al aangegeven. Ze moeten nu de dagen voor Kerst en oud&nieuw doorgeven, maar hij heeft gezegd: Zodra de kleine er is, 2 weken vrij. Eens kijken of ze er niet moeilijk over gaan doen tegen die tijd!
    Oh meiske, wat vervelend, alweer een migraine aanval… Is er niemand die er wat aan kan doen?

@ Sanne: Oh wat vervelend meid dat je vriend dan niet in de buurt is! Ik zou daar ook niet echt blij van worden en inderdaad ook lichtelijk in paniek raken daarover! Dan maar hopen dat ze inderdaad gewoon eerder of later komt! Je hoort wel eens dat vrouwen niet bevallen als hun partner niet in de buurt is (omdat de natuur het dan tegen houdt) dus hopen dat dat bij jou ook zo is!

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @sjansie: Hoe is het nu met je meid? Hoop echt dat het allemaal goed is gegaan en dat je thuis bent en uitrust van alle spanningen... en natuurlijk vooral dat je beebje nog veilig zit waar ie nu nog hoort!

@mamamakka: Meis wat een spanning ook voor jou! Sterkte hoop echt dat alles goed mag gaan veel sterkte!

@cindy: meis wat vreselijk.... hier zijn geen woorden voor! Ik wil jullie heel veel kracht toewensen voor de tijd die komen gaat! Hele dikke knuf voor jullie (zou op zo'n moment echt willen dat ik meer kon doen...)

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Gisteravond flinke stress.... Ging toen hubbie thuis was even boodschappen doen (tegen 5 uur, lekker rustig in de winkel en even zonder dochter altijd prettig vin ik). Toen ik naar buiten liep met mn boodschappen was het heel hard gaan hagelen en dat ging over in sneeuw... Werd dus al wat angstig want das echt geen pretje om in te rijden... Eenmaal bij een rotonde draaide ik de weg op en daar raakte ik de grip kwijt, kon mn stuur alle kanten op gooien maar had geen grip meer, mehn wat heb ik zitten janken, zag mezelf al in de sloot en even later op de andere weghelft.... gelukkig geen tegenliggers maar ik zag er wel wat aankomen, gelukkgi had ik toen die er waren de grip alweer terug... Maar mehn dat rijd echt niet fijn, kwam trillend en huilend thuis, heb mn hubbie en dochter heel stevig vastgepakt, want ik had op het moment in de auto echt het idee dat het het einde was (en of dat nou verergert is door mn hormoonhuishouding weet ik niet.... maar zag mezelf met ons 2de wonder al in de sloot ziekenhuis of nog erger.....) Was dus zeeeeer blij dat ik weer thuis was. Doodeng dat hubbie 's avonds ook nog weg moest maar die kwam ook veilig weer thuis maar had enorm rustig moeten rijden want er was nog steeds niet gestrooid dus het was enorm veraderlijk.
    Gelukkig was het hier vanochtend schoon op de weg, hoop dat het zo blijft.....Ik stap in ieder geval niet meer de auto in als het zulk weer is... Helemaal niet in mn eentje....

Heb een fijne nacht gehad, goed kunnen slapen dus ga maar eens flink aan de slag boven, beetje opruimen en de douche schoonmaken.

Liefs Nettie

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Goofychick: oh dan heeft je man volgens mijn vader het perfecte beroep gekozen. Mijn vader had een accountantskantoor (een jaar geleden verkocht, nu is hij er directeur en over een tijdje gaat ie weer opnieuw voor zichzelf beginnen maar dan in een andere hoek) en hij heeft nooit een goede kunnen vinden (zegt hij dan he haha, hij is nogal een pietje precies)! Dus volgens hem is het een heel zeker beroep ;)
    Mijn man blijkt nog veel vakantiedagen over te hebben die hij deels mag meenemen, dus hij kan volgend jaar 11 weken opnemen als ie dat zou willen. Dat zal ie niet doen, maar in de maand januari zal hij waarschijnlijk niet werken (ook omdat we dan hopen te verhuizen). Dus daar ben ik ontzettend blij mee :)

Oooh ik ben ook verkouden! Zoooo bagger geslapen! Mijn keel doet zeer, mijn lippen zijn droog, last van zweetaanvallen. Jottem ;)

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Nettie: dat is schrikken zeg! Ik ben daar op moment ook veel gevoeliger voor. Je voelt je toch kwetsbaarder met zo'n kleintje in je buik (en een kleintje die al rondloopt). Gelukkig ben je heelhuids thuisgekomen.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier vanmorgen ook al wakker met pijn in de keel,dus ik denk dat het straks hier ook raak is,want bij mij begind het altijd met pijn in de keel,naja niks aan te doen :D:D:D

@Nettie pff schrikken zeg

12. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Volgens mij worden wij hier met zijn allen ziek.... Heb net al even 4 sinaasappeltjes geperst, vitamines erbij dus ik hoop dat het helpt!

Ik ga ff ATWT en GTST afkijken en dan de wc en badkamer poetsen.

Vanmiddag is mijn mannetje weer thuis aan het werk... We gaan even het 'pretpakket' ophalen bij de thuiszorg winkel ;)

@ Nettie: Inderdaad meid, dat is even schrikken!

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Vanaf welke week zet je je tas voor het zh klaar?

14. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Al weken geleden! ;)

Nee, even serieus, vanaf week 36 of zo, denk ik....

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hahaha muts ook he,
    hahaha

Ok ja zat zelf de denken rond 34 weken ofzo

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    noui dat zal bij ons ook nog wel een dingetje wordn.. ben het gevecht ermee nog niet aangegaan, omdat we in januari toch een andere auto hebben....(das dan het excuss he om het nog niet te hoeven doen) ik houd mezelf dan ook voor de gek dat dat anders werkt in een andere wagen hahaa

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Of vanaf 34 weken, kan ook.... Die van mij staat al klaar sinds ik terug ben uit het ziekenhuis met 27 weken... maar das natuurlijk een ander verhaal... Waarschijnlijk blijft ie er staan tot ná ik bevallen ben en heb ik hem niet meer nodig ;)

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette ja begrijpelijk

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934