Kletstantes Pfff ik ben EINDELIJK klaar met ons jaarverslag van ons bestuursjaar. Het ding is uiteindelijk bijna 80 pagina's geworden! Niet normaal! Ik heb er zelfs harde buiken van gekregen En niemand die het gaat lezen natuurlijk Het laatste klusje van vanavond was de paginanummers toevoegen in de inhoudsopgave (van 2 pagina's lang) en dat was me toch een rotklus... Ik kan het ding nu niet meer zien Over 2 weken moet ik het verdedigen en dan wordt het hopelijk goed gekeurd En dan ben ik eindelijk officieel geen voorzitter meer! Nu kan ik natuurlijk niet meer slapen door dit klusje... Oh en die mannen van jullie...! Ik heb het al vaker gezegd maar ze moeten zich schamen! Tsssk! Ze zouden ons zwangere vrouwen moeten adoreren
Goedemorgen meiden, @Yvette: Helaas, het is niet anders. Wel jammer van die echo, maar die komt nog wel binnenkort. En hoe was het gisteren bij Symphonica in Rosso? Vertel! Vertel! @Derona: Ja, ze wisten het niet eerder, vandaar dat ze op het laatste moment afbelden. Er was iemand ziek geworden en die moest erbij zijn... Ik weet niet precies hoe of wat, maar ze vonden het zelf ook echt heel vervelend. Ach ja, kan gebeuren. @Birthe: "Een vieze zondag." Hahaha... Dat is echt een heel toepasselijke naam voor ons weekend. Je moet ons huis eens zien na een weekend van alleen maar bedhangen, lekker eten, snoepen en tv/dvd's kijken. Hihi... Nu zijn de twee oudste wat groter en maken over het algemeen geen troep meer, maar een aantal jaar geleden banjerden ze het hele huis door. ("Mam, mogen we een tent maken van de banken, want we spelen dat we gaan kamperen?")("Mam, wil je ons helpen? Het kampvuur lukt niet!" Ahhhh! Hihi.. Nee hoor, zo erg nog net niet. ) Daarnaast lieten we de kids vaak als ober spelen (of als robot) (Opdracht met robotstem: "Robot 1 haal het pak sap en twee bekers.. Robot 2: Pak de zak met trekdrop!") En leuk dat ze dat vonden! Haha.. We hoefden bijna niet op te staan.. Maar hun opdrachten geven om in de keuken dingen te maken of halen was ook vragen om ellende. Dus ons huis was een ravage soms. Nu dat ze ouder zijn trappen ze daar dus echt niet meer in. Ik zeg wel eens voor de gein (met robotstem natuurlijk ): "Robot 1, ..." Mijn zoon: "Ja daaahaaag! Ik ben geen 6 meer!" Hahaha... Ach, het is een hele leuke manier om even bij te komen en even te ontspannen. Gewoon even de boel de boel laten, even wat tijd voor elkaar hebben en heel veel plezier maken, vooral veel plezier maken. Een mini vakantie in eigen huis. Jij gaat echt op vakantie... Lekker man! Nog 1 nachtje slapen... Heerlijk zeg! Mag ik mee, zal heel lief zijn! Hahaha.. Leuk hoor trouwens, zo'n vent met zijn stickers! Ook al zo'n lolbroek dus. Hihi.. Nog sterkte met je opa verder. Kan wel begrijpen dat het fijner was geweest als hij gewoon weer lekker thuis was geweest. Wel vervelend... @Lotus: Heb je al gekeken naar je buikfoto's? Zie je wat ik bedoel? @Ramona: *Dikke knuf* Hoe gaat het nu met je? Heb je nog even met je man kunnen praten? @Chantalk: Welkom terug! Lekker genoten met je twee mannetjes? Mooie buik hoor! @Nettie: Nee meis, geen last van hartkloppingen. Ik heb een aantal jaren geleden een periode last gehad van paniekaanvallen en toen had ik dat wel heel erg. Vond het idd. eng... Net alsof je hart het begeeft. Ik weet niet of jij het ook zo erg had, maar wel eng idd. @Patricia: Ja, goed van mijn meissie he? Ik kan niet wachten om te gaan wandelen met haar. Enne ik heb nog lopen denken over een webwinkel, maar ik zou het echt niet weten. Ik denk dat het idee van speelgoed wel inslaat. Misschien ook een idee om iets voor kinderfeestjes te gaan doen. Dat wordt ook steeds gekker bij ouders. Sommige ouders doen wedstrijdjes met elkaar wie het "leukste" feestje kan geven voor hun kind. Je zou bv. thema's kunnen bedenken en daar pakketen voor kunnen samenstellen. Verkleedkleren, tafelkleed, slingers, bekertjes, bordjes, hoedjes, ballonen, muziek, etc... Ik weet het niet hoor, maar ik weet wel dat sommige ouders hier veel geld spenderen om hun kind het leukste verjaardagsfeestje te geven. Ze staan soms echt (op het schoolplein) in detail aan elkaar te vertellen hoe duur dit kostte en hoeveel geld dat was. Belachelijk vind ik persoonlijk. De kids hebben ook gewoon veel lol zonder die toestand eromheen, maar ja de ouders willen meer... Misschien kan je hun dat bieden. Geen idee. @Joyce: Das sneu! Ik zie je al fietsen met een gebakje voor pa! Mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 12 was, maar daar was ik juist heel blij mee. Er was altijd ruzie thuis, zolang ik mij kon herinneren, dus ik had het er niet zo moeilijk mee. Al vond ik het ook zielig voor mijn vader. Hij bleef alleen achter. Snik! @Tamara: Gefeliciteerd met je goede 20 weken echo! @Female: Ja, ik heb gebeld en hij was in principe wel bereid, maar hij raadde mij aan om aan de VK te vragen (15 sept. afspraak) wat er precies werd verstaan onder nazorg en of zij ook achter dit plan stond. Dus de 15de weet ik weer meer. Duim... Duim... @MerleQ: Wat zal jij blij zijn dat je klaar bent met het verslag! Hihi.. Groetjes SimplyMe
Ff wat anders,als er geen meeting komt,wat ik erg jammer vind maja doen we niks aan, wie vind het dan leuk om eens op de koffie te komen?of wat anders?
Dit is een mooie site voor naam stickers heb zelf die voor het ledikantje besteld echt super www.maisonmarcella.nl liefs Sjansie
Goedenmorgen meiden, @ Merleq: dat komt vast goed meid, met het verdedigen van je verslag... Je hebt gelijk, ze zouden ons moeten adoreren. HAhahahahahahahaha... @ SimplyMe: dat is nog eens een goed idee zeg! Dat speelgoed wilde ik sowieso al doen en ik zat eraan te denken om eventueel wat feest/carnavalsartikelen (rond de carnavalstijd) erbij te doen... Ow, daar kan ik echt wat mee. Echt superbedankt meid! Hele dikke KNUF! @ Derona: ik vind dat wel leuk hoor! Dat is ook een soort van meeting. Ik denk dat er 20 september te weinig mensen kunnen om het door te laten gaan. Misschien een idee om een andere datum uit te kiezen? In november ofzo? @ Sjansie: ik ga zo gelijk even op die site kijken die je hebt neergezet. Ben eventueel nog opzoek naar muurstickers van forever friends. Ik ben vandaag weer vroeg opgestaan. Mijn vader komt straks (mijn moeder zei gisteren: morgenvroeg..., maar vind het nu niet vroeg meer) en gaat het plafond van de babykamer vast sauzen. Dan is dat alvast klaar. Vandaag ga ik nog weer even verder kijken voor dingen voor mijn website. En een leuke naam bedenken. Ik hoop dat ik er zo ineens opkom... Liefs en dikke knuffel, Patricia Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Sjansie: heb net gekeken, maar helaas... geen forever friends muurstickers. Begin nu echt het idee te krijgen dat deze niet bestaan.... Ik blijf verder zoeken.... hihihihihi. Wel een hele leuke site. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hallo Patricia, fijn dat je wat kan met het idee! En wat betreft de muurstickers.. Je zou ook misschien gewoon een paar mooie posters/plaatjes in een lijstje kunnen ophangen als je echt niks kan vinden. Met bv. een klein plankje ertussen waar je een forever friends knuffelbeertje op zet. Dan heb je ook iets aparts aan/op de muur. Groetjes SimplyMe
Hey Meiden, Hehe wat een pagina's weer om te lezen hahaha vervelen doe ik me niet als ik alles moet terug lezen Ga er dan lekker voor zitten broodjes erbij en een glas thee en we zijn zo weer een half uur verder hahaha. het schiet al aardig op met de zolder manlief heeft gisteren de stroom aan gelegd en dan kunnen nu de gipsplaten er tegen aan. Ik kan en mag verder niets doen van hem want dat is veels te zwaar allemaal ik concentreer me maar verder op het schilderwerk. ga ik vanmiddag lekker mee beginnen of afmaken eigenlijk hahaha. @ de meiden met een goede 20 weken echo super Over de tatoo's ik heb er ook 2 een tribal onder op mijn rug en een dolfijntje onder op mijn buik. Ik wil er graag nog een bij na de bevalling en dan moet het iets zijn waar 3 j's in zitten want de namen van onze jongens beginnen allemaal met een j. Dat leek me wel een lek ideetje hahaha. Zo ik ga iets ondernemen nu anders wordt het niets met mij hahahaha. misschien kom ik vanavond nog ff loeren liefs Sjansie.
@ SimplyMe: ja, ben echt superblij met je idee, ben het al beetje aan het uitwerken en aan het kijken voor dingen die ik hiervoor kan gebruiken. HIHIHIHI. Dat van die plaatjes/kaartjes... in een lijstje had ik ook al bedacht voor als ik echt niets kon vinden. HIHIHIHI. Ik heb een forever friends beertje in een pyama die dan prachtig op het plankje zou kunnen staan. Jeetje jij barst wel van de ideeën he, vandaag? Hahahahahahaha. Thanks. @ Sjansie: veel plezier met schilderen vandaag. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Volgens mij is het nooit gezegd dat die meeting helemaal niet meer door zou gaan. Er was alleen sprake van dat iemand niet kon op een bepaalde datum waarop anderen juist wel konden. Iemand anders wilde toen die meeting verzetten en ik vond dat niet nodig maar prima, maar ik had geen zin om dat zelf te moeten regelen. Dat heb ik toen ook aangegeven en het is niet door iemand anders opgepakt. Daardoor is die meeting weer in een slop geraakt. Maar jij zou je geroepen kunnen voelen?
@ Iloveandres: Ja dat zou kunnen, wij doen hier in het noorden niet aan carnaval geloof ik.. Tenminste niet in het Friese gedeelte Fijn dat je vriendin je wil komen helpen, dat is echt een opluchting! Hier wordt ook vaak aangeboden dat ze willen helpen, maar ik hou de boot nog wat af.. Samen met m'n mannetje kan ik nog een hele boel @ Taby: Ja die ouderwetse namen zijn niet zo leuk meer he.. tegenwoordig zijn ze veeeeel leuker De echo's zijn echt super! en het is helemaal super als alles goed is! Ik geniet elke keer weer.. Alleen heb ik al mijn echo's al gehad, ik ga niet nog eens 100 euro uitgeven.. Nu is het afwachten wanneer het zich wil laten zien.. hahaha! Bij mij ligt de beeb overdwars.. Met de beentjes naar de zij en met het hoofdje naar m'n andere zij.. Geen doos gezien bij mij.. Hahaha! Welke doos is dat precies? @ Ramona: Sjah, je schoonmoeder blijft een moeilijk verhaal he.. Als het niet uit komt komt het niet uit! Zou mooi zijn zeg.. Ik zou zeggen leg het naast je neer, al ben ik daar zelf ook niet goed in.. En ik heb makkelijk praten omdat mijn schoonmoeder hartstikke lief is! @ SimplyMe: Ja hoe moet ik het uitleggen.. Ik heb mijn moeder jaren eerder gezegt bij hem weg te gaan.. Maar dat deed ze niet.. Toen in eens verdween hij.. En omdat ze met ruzie uit elkaar gingen (hij had een ander en mij er bij betrokken) had ik het heel moeilijk.. heb ook een tijdje geen contact met hem gehad, nu weer het zelfde verhaal.. Mijn vader is een moeilijke man, maar ja wel mijn vader.. @ Sjansie: Ja zeker mooie, ook leuke site.. maarrrr, niet echt wta ik zoek Toch bedankt voor de link! @ Jeuk: Ik heb ook last van jeuk.. Soms is het niet te houden maar ik zie mezelf niet echt achter de kassa zitten ofzo en dan even lekker aan m'n borst krabben @ Tattoo: mijn mannetje wil straks een tattoo met de naam van de kleine op zijn been.. Had hij het over met m'n broertje en die zet de naam van zijn kleine op zijn linker en rechter onderarm.. maar goed, moet hij zelf weten, ik zei waar komt die van een misschien nog een kindje? Op je bil? Ja sorry, zo ben ik! En die wil hij dan op zijn rug.. Bij mij geen tattoo, heb er zelfs nog nooit over nagedacht!
wat bedoel je met geroepen kunnen voelen? ja er was toch ook nog geen locatie afgesproken wat wat we gingen doen? ik heb vaak aangegeven high thea lijkt me leuk.etc
Heb ook ff gekeken maar kan ook geen muurstickers van forever friends vinden ze bestaan volgens mij ook niet denk ik
@SimplyMe: Wel makkelijk dat de link naar de lijst onderaan je berichtjes staat. Dat ga ik onthouden! Super trouwens dat de jongste nu zo leuk vorderingen gaat maken. @MerleQ: fijn dat het nu goed gaat met jullie hond. Dat is ook weer een zorg minder! @Joyce1983: wat je eventueel ook kan doen is 's middags en 's avonds op 1 dag. Mocht je het allemaal tegelijk doen, dan zou ik vantevoren wel een paar mensen vragen om wat mee te helpen (gebak, drinken etc). Dan heb je ook nog tijd om cadeautjes aan te nemen. @Lotus: anders bel je gewoon even om te vragen hoe lang het duurt. Als het te lang duurt, dan kan je meteen de afspraak verzetten. @Yvette1983: ik vind mijn petekindje soms wel en soms niet mooi. Maar naar mate ik vaker en langer naar haar kijk zie ik steeds meer bijzondere en mooie dingen. En volgens mij gaat dat heeel snel allemaal als het je eigen kindje is. Dan is het alleen maar bijzonder en mooi! @Birthe: leuk zeg, dat 'even-pauze-nemen'-stickertje. Lieve man heb je, en hij kent je goed! *grin* @ramona0309: goed dat hij meeging, hopelijk snapt hij het een beetje. En anders moet je hem gewoon even helpen. Vragen of hij je zoon steeds optilt: op de kommode, bij het tandenpoetsen etc. Als hij het steeds moet doen, snapt hij ook pas hoeveel jij stiekem allemaal tilt... @Nettie: hartkloppingen heb ik (nog) niet gehad. Denk ik. Hoe voelen hartkloppingen? En ik weet nog wel een erg lekker recept voor zuurkoolschotel (vind ik dan). Je bakt gehakt (of shoarma) met veel shoarmakruiden. Die doe je onderin de ovenschaal. Daar bovenop (kruiden)zuurkool en een blik met ananasstukjes. Als laatste de aardappelpuree erop, wat paneermeel en klontjes boter erover. 45 min in de oven en 10 minuten voor het einde leg je bovenop allemaal reepjes katenspek. @iloveandres: als je een webwinkel met speelgoed ed wil starten, dan moet je wel een thema hebben of bijzondere spullen hebben. Anders gaan mensen liever/eerder naar de speelgoedwinkel om de hoek. Dus je moet zorgen dat je specialere spullen hebt als de gemiddelde winkel. Voor de afsprakenlijst, wil iemand mijn volgende afspraken erbij zetten: 17 september: intake gastouderbureau (ik weet niet of dit er ook bij hoort) 6 oktober: verloskundige 13 oktober: 2D/3D/4D pretecho Ik merk zelf dat ik nog moeite heb om voorbij de zwangerschap en de bevalling te denken. Maar dat begint nu langzaamaan te komen. Inderdaad toen mijn man rondliep met m'n nichtje in de buikdrager. Dat zal straks onze dochter zijn! Ook nu we met namen bezig zijn. Dan probeer ik me een meisje van 3 jaar voor te stellen met die naam. Kijken of dat ook "klopt" voor mijn gevoel. En dan raakt het gevoel me opeens, ze blijft niet altijd een baby. Ik kan daar zo van genieten! Gisteravond hebben we voor het eerst onze nieuwe angelsounds uitgeprobeerd. We hebben de handleiding maar gelaten voor wat het was (wat een krom Nederlands, dat was duidelijk door een vertaalmachine gehaald) en heerlijk genoten van de hartslag van onze gup.
Gister latten gehaald voor de kast op de babykamer.. maar, nu gaat het nog even duren.. Vandaag krijgen schoonouders opa op bezoek, morgen moet mannetje overwerken en vrijdag moet 'ie op cursus.. Dan hebben we waarschijnlijk het hele weekend een huurauto Echt super! Ik hou daar wel van, we rijden regelmatig in een andere auto.. Van het andere bedrijf hebben we nog niets gehoord na de sollicitatie, beetje jammer, nu is de baas geloof ik op vakantie.. Mannetje zei van de week al anders stikken ze er maar in! Hier gister weer mezelf veel leed aangedaan, mannetje was zelfs boos.. OEPS! ik was de hele tijd aan het staan, om een uur of half 5 vroeg ik aan m'n collega die zat of ze misschien wilde ruilen.. Kwam ik bij haar staan om te gaan zitten, zegt ze wat denk je het is rustig ik kan wel even zitten? Ik zei wat denkje, dat ik last HEB van m'n benen.. De tijd van rekening houden met is ook alweer voorbij bij ons Dus toen ik dat aan mannetje vertelde zei hij dat ik dan maar naar huis moest gaan, maar ja, dan ben ik zo m'n baan kwijt! Dus ik kijk het nog even aan, ik zeg niets meer en anders moet ik me ziek melden.. Heb vannacht dus heel slecht geslapen, zere benen enzo.. Ik had er zo'n spijt van.. Maar dan denk ik als ik me ziek meld, dan ben ik zoveel weken thuis en dan moet ik ook echt thuis blijven! Of zou ik dan de duer wel uit mogen? Kan mezelf moeilijk hele dagen in huis opsluiten.. Ik zit er mee dat ik mijn vrijheid kwijt raak.. Dat ik niet meer de deur uit kan.. Maar goed, zover zijn we nog niet.. doe het maar weer rustig aan vandaag! Nu eerst een broodje maken..
Nou ik ben op zaterdag jarig en dan wordt het dus ook dan boodschappen doen.. We moeten vrijdags gewoon werken.. En dna heb je nog gesplitst en dat wil ik niet meer
Zo meiden, daar ben ik weer! Het was geweldig gisteren! Ik vind Lionel Richie echt een goed artiest, ook al is hij niet zo heel erg van onze tijd, maar ik vind zijn muziek gewoon geweldig Het was wel afzien hoor, eerst de rit er naartoe (1.15uur) en dan daar nog eens zo lang zitten en dan de weg weer terug. Tranen schoten me in de ogen toen ik de auto weer uit moest thuis Maar jah, het was een geweldige avond, dus dat heb ik dan toch maar weer mooi meegemaakt! Hihi, de pepernoten waren trouwens niet zo heel goed gelukt, ik had ze te groot gemaakt en er was teveel deeg voor mijn bakplaat, met als gevolg dat we één grote ronde plak pepernoten hadden, hihi Maar het smaakt wel! Vandaag komen ze de gordijnen hangen, daar ben ik nu op aan het wachten! JIPPIE Zo, nu weer even op iedereen reageren! @ Patricia: Ja, dat ga ik zeker eens proberen, worteltjes met kaneel en suiker! Hoeveel kaneel en suiker doe je bij een bepaalde hoeveelheid worteltjes dan? Thanx voor je geruststelling Ik bedacht me zo: Het is voor ons ook niet echt eerlijk, we krijgen ook totaal geen lichaamsbeweging meer waar moet dat eten dan heen?! Juist ja, in extra kilos Het is gewoon heel lekker als er weer zoveel gepoetst is. Mannetje heeft weer wat dozen leeg, dus het huis begint langzaam aan af te komen, heerlijk! Zo, jij hebt ook een lekkere drukke dag gehad! Wat fijn, dat de gordijnen weer hangen. Ben je blij met het resultaat? Wat betreft die webwinkel, ik heb geen idee meid, er is overal al zoveel van Met feestartikelen is wel leuk, dus het is misschien inderdaad een goed idee? @ Ramona: Meid, neem jezelf in acht! Echt waar, niets zo slecht als steeds die harde buiken! Oh, ik kan hier zo boos om worden, die mannen af en toe! :devil: @ Goofychick: haha, wel leuk he, dat mensen zo gaan raden Heb je mijn reactie nog teruggehad? Ik zou hem in ieder geval lekker zo laten, vind hem echt prachtig! En wat leuk he, zon klein Hummeltje, kun je nu ook alvast lekker genieten @ ChantalK: Leuk dat je weer terug ben meid! Heb je genoten van jullie 3 weekjes vrij?! Dit is echt niet normaal Ik ben er een paar uurtjes niet en dan schrijven jullie maar liefst 7 paginas vol! Pfff, ik zal mijn reacties wel in wat meerdere posts doen
@ Merleq: ik heb het idee dat de meesten er vanuit gaan dat het niet doorgaat de 20e, omdat er niet meer over gesproken werd... @ Joyce: goed dat jij samen met je mannetje nog een heleboel kunt doen. HIHIHIHI. Mijn man is alleen vaak weg door de weeks (nu nog) en vandaar dus dat hij alleen het weekend heeft om iets te doen. Omdat ik vind dat hij al genoeg te doen heeft, en in het weekend ook weekend heeft, neem ik er genoegen mee dat hij dan op zaterdag of zondag even stofzuigd en dweilt. Stoffen probeer ik vaak zelf nog wel te doen, maar echt de andere dingen dat gaat helaas gewoon niet meer... Wat dat betreft zal ik blij zijn als ik bevallen ben en hoop ik dat het daarna een heel stuk beter zal gaan... Ik ben helemaal weg van carnaval. Helemaal nu ik het dit jaar weer (her)ondekt heb. Hahahahaha. Mijn man vind er niets aan, dus ging ik maar niet, omdat ik dan niemand had om te gaan. Nu ik mijn vriendin weer terug heb gevonden via hyves en zij bij een carnavalsgroep zit... zit ik er nu ook bij. volgend jaar dus weer lekker feesten met die groep. Ik mocht dit jaar ook een avondje mee en dat is me toen zo goed bevallen, dat ik heb gevraagd of ik me tot de groep mocht voegen. HIHIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia