@yvette, balen dat je zooooo slecht hebt geslapen, ik gelukkig vannacht wel lekkerder geslapen.. en veel plezier by de gym vandaag... nou gisteren kwam ik dus thuis, had hij de wc mooi ingemetseld en de badrand ommetseld, is mn broer komen meten enz enz... en vandaag gaat hij zich dan wagen aan de vloer.. jaja het grootste stofpunt. igg hetgeen je door je huis heen loopt gaat ie leggen... super vet dus... ben zoooo trots op mn mannetje he! en hij wil proberen als het snel gaat om de eerste rand van de wandtegel te lijmen..... @birthe, jodokus heeft nog tot donderdag/vrijdag werk in vise (in belgie net over de grens bij ons) en dan komt ie naar ons.... hmmmmm nou dan mag hij afmaken evt waar manlief geen tijd voor heeft en het stucwerk..... dan kan ik dan verven en een kapstok kopen (want in de gang moet gestuct worden, en kunnen da jassen en die kast waar ze aan hangen van de babykamer af.. weer wat leger daar.... stukje bij beetje valt alles dus op zn plekkie *lol* dussssss wederom wachten we af.. tot die tijd gaat manlief gewoon door en wat af is is af.. das jodukus zn pech.... en voor ons weer bespaart haha
@ MikMak: Ach ja, die nachten zijn altijd bagger, maar dit was helemaal vervelend, niet een half uurtje slaap tot 5 uur, maar dat maakt niet uit, we klagen niet . nog maar eventjes en dan een gezond kind op de wereld zetten, dat is het belangrijkst! De gym was gisteren Niet echt wat geleerd, maar is wel altijd gezellig! Het schiet op bij jullie! En dan mag je zeker trots zijn En zeker, jodokus heeft pech, dat bespaard jullie ook weer, kun je weer lekker aan je kleintje uitgeven
@Buddy nieuws, ik had toestraks Sjansie gesmst,en gevraagd hoe het gaat,het gaat goed,ze mag morgen van de weeën remmers af,en dan kijken wat het gaat doen,de beeb heeft alwel een mooi gewicht 2000 gr en ze hoopt dat ze Donderdag naar huis magEinde Buddy nieuws
GTST: Heb ik gister niet gezien, ga ik zo even bij rtl/gemist doen Muppet: Dat meen je niet? Nou ja, vraag het toch maar even.. Vanaf week 20 ofzo doet het af en toe pijn.. En laatst deed het zo'n pijn dat ik voelde en er achter kwam.. Vooral als de baby er langs gaat doet het pijn.. En blijft het ook aanhouden chantalk: 26 weken klinkt mij als muziek in de oren Veel beter.. MerleQ: 16 weken zijn niet kort? Vind ik wel.. Ten eerste, ik wilde graag 4 weken van te voren stopppen, maar vandaag gaat mijn verlof al in dus heb ik 6 weken voor en 10 weken na ipv 12 weken na! Daarna ga ik weer aan het werk (voor 15 uur dan misschien maar toch) en mijn kindje kan naar de oppas Ik weet niet, ik had wel langer bij haar willen zijn.. Maar 26 weken is misschien wel net wat te lang.. Ach, alle extra weken zijn welkom toch? Maar over de mannen.. Dat ze maar 2 dagen vrij hebben vind ik ook nergens over gaan.. Gelukkig dat die van mij nog heel veel dagen had staan en dus gewoon vrij neemt 2 weken.. Maar ik vind wel dat dat verhoogt kan worden naar een week ofzo.. Yvette: Nee zo hard is het niet.. Hahaha! Ja voor een gezond kindje heb je alles over.. Oh wat naar.. Beterschap! Patrieske: Dat maakt niet uit meid! Doe maar rustig aan.. Knuffel! Libra: Lekker! Ik roep ook steeds over een tas klaarzetten, maar heb het nog niet gedaan.. Pff, zo erg! Journey: Doe je wel voorzichtig! Niet weer vallen hoor.. Succes met je laatste werkdag! Sjansie: Goed nieuws, duim dat ze donderdag naar huis maar..
Jeetje, wat een erge nacht gehad! Was zo te lezen niet de enige.. Had het zo zuur, heb zeker tot 2 uur vannacht, (toen was mobiel leeg) wakker gelegen.. Steeds naar beneden omdat ik dacht dat ik moest spugen.. En op een gegeven moment was ik zo boos op m'n mannetje die lag te snurken, normaal als ik hem aanduw gaat hij draaien.. Bleef nu gewoon liggen.. zeg ik wil je je even omdraaien? NEE! Toen werd ik boos.. En heeft hij zich wel omgedraaid.. Hallo, ik lig al de hele nacht bijna wakker.. Doe even normaal! Nu hoef ik dan wel niet te werken maar het is echt geen pretje! Renies hielpen niet, die stomme Regla PH Neutral werkt ook niet.. Ik baalde echt zo, vandaag maar vragen naar wat anders.. Het maakt me helemaal gek! Gisteravond hier de tafel afgeschuurd.. En opnieuw in de olie.. Tja, gaat wat langzamer dan normaal hier, maar altijd druk he.. En ik heb de spruiten vast schoongemaakt.. Anders kunnen we dat ook weer weg gooien.. Baal daar altijd zo van.. Daarna bij m'n neef op bezoek geweest.. En daar zat weer een jongen waar ik vroeger altijd mee omging, en daar had ik nog een praat je mee.. Jammer, dat contact altijd verwaterd.. We hadden het zo gezellig!
Hé meiden! Ik wil me bij deze graag weer melden! Rapporten zijn mee naar huis met de kids. Heb vanavond nog 8 oudergesprekken (na 21 gisteravond...) dus de grootste drukte is voorbij! Heb net al fanatiek zitten knutselen voor de surprise op school en het wordt echt gaaf! Met mij en beeb gaat alles prima. Hoofdje was wat aan grote kant op groeiecho van 30wk. maar verder alles op schema. Hoe is het hier? Had "even" geen zin om ruim 100 pagina's van afgelopen 3 weken bij te lezen. Wil iemand me even bij praten? Bedankt!
wat een rotwerkje, heb nu pas het bad gepoetst . wij hebben een kunststof bad en dat moet met zon speciale reiniger . volgens mij niet echt goed voor je luchtwegen Moet nu de rest van de badkamer en de wc nog, gelukkig is dat zo gepiept! @ Joyce: Nou, ik ben het met je eens hoor, lekker langer verlof, maar inderdaad nog liever dat mijn mannetje ook 2 weken verlof zou krijgen! Oh dat is leuk, zon long lost kennis weer te zien! En je mannetje moet zich inderdaad maar gewoon omdraaien als hij snurkt jij hebt je nachtrust ook nodig en die krijgen we volgens mij allemaal te weinig! (Maar wacht maar straks, als de kleine er is, dan is het helemaal gedaan met de nachtrust!) @ Re: welkom terug en fijn dat alles zo goed met je gaat! Hier even 2 mindere berichten: Sjansie ligt nu ook aan de weeënremmers, maar mag als het goed is donderdag naar huis (dus dat is dan wel weer goed nieuws) en dan iets vreselijks: Cindy is haar zoontje vorige week verloren. Ze is bevallen op 20 november met 33 weken een haar zoontje Ties heeft zijn oogjes nooit geopend. Waarschijnlijk gestikt door de navelstreng die te strak zat, maar de uitslagen van de onderzoeken krijgen ze over een paar weken pas Sorry dat ik niet gewoon kan melden dat alles goed gaat hier! Met de rest gaat het wel zijn gangetje hoor!
Jeetje zeg! Ik schrik ervan! @Cindy: heel veel sterkte meid... zit hier gewoon te huilen, schrik er echt van, hier zijn geen woorden voor... @Sjansie: ik hoop dat je inderdaad donderdag naar huis mag. Doe alsjeblieft rustig aan... @de rest: gelukkig gaat verder alles een beetje z'n gangetje...
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 24 nov.: SimplyMe VK / Birthe VK 25 nov.: Naomiadaeze VK /patrieske16 Controle gyn / Birthe echo. 27 nov.: Journey groeiecho / Mikmak VK / Yvette controle gyn / Sjansie VK (laatste keer) / Joyce1983 & Lotus1981 VK 28 nov.: Derona VK 02 dec.: Re81 VK 03 dec.: Iloveandres controle VK/ iloveandres bekkentherapie ziekenhuis 04 dec.: Jessica83 VK 10 dec.: SimplyMe VK 12 dec.: Libra begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! 22 dec.: Re81 VK 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
@merleq: balen zeg dat je zo verkouden bent... succes ermee... en idd ben veel gevoeliger voor bepaalde dingen tijdens een zwangerschap. Het blijft ook wel nadat ik bevallen ben maar dan zijn zulke dingen toch echt wel minder heftig, tenminste dat was mijn ervaring na mn vorige bevalling. Je blijft gevoelig voor bepaalde onderwerpen in het nieuws e.d. maar in de zws is het toch echt heftiger......Ellendige hormonen.... waar zijn ze eigenlijk wél goed voor.....vraag ik me ineens af... @yvette: ha gezellig hier ook de douche geboend... blinkt er weer over! Fijn gevoel hoor! Lukt het bij jou een beetje? Ik hoop met je mee dat je tas gewoon blijft staan... mag jij trouwens wel gewoon thuis bevallen als je 37 weken bent? Na wat je allemaal meegemaakt hebt... vroeg ik me gewoon even af.. Of wou je sowieso al in het zh bevallen... De ellende met die vervelende nachten is dat het je overdag zo lam maakt... tenminste dat heb ik.... Vooral vorige week was erg... en dan denk je dat je als je bevallen bent weer lekker kan slapen..... helaas is mijn ervaring dat ik toen vreselijk sliep.... enorm zweten, wakker voor de voeding en last van je hechtingen e.d. (wil je verder niet ontmoedigen... heb ik ws al gedaan maar ja t is helaas wel waarheid...) Maar wat je zegt we gaan niet klagen want het is al heel bijzonder dat we zover zijn gekomen met een gezond kindje ín de buik (vooral dat laatste is bij jou bijzonder lijkt me) Als je hoort wat anderen mee moeten maken dan houd ik mn mond wel over mijn klein lijkende klachtjes... @derona: die tas ga ik denk ik vandaag klaarmaken....na al die nare berichten hierzo kan je niet vroeg genoeg iets klaar hebben staan volgens mij.... @mikmak: ach joh 2 keer doen en je hebt het in de vingers.... eigenlijk is het best simpel maar ja.... je moet er net even handigheid in krijgen. Wij hebben het met onze dochter pas gedaan toen ze er zelf al in zat en het lukte bijna direct.... @sjansie: he toch gelukkig goed nieuws... hopen dat het zo goed mag blijven gaan. En dat gewicht is goed zeg! toch weer een geruststelling want met zo'n gewicht is de kans op overleven ook weer ietsje groter.... Zo denk ik dan, hoewel ik uiteraard het liefste heb dat ook jou kindje gewoon blijft zitten tot het echt eruit mag....begrijp me niet verkeerd... @joyce: oh meid wat balen zeg! Die ellendige nachten en dat vreselijke zuur.... Ik voel helemaal mee, en dan een man die snurkt en niet wakker genoeg is om je te steunen door gewoon zoch eventjes om te draaien... grrr Het is al erg genoeg dat je iemand naast je hebt liggen die heerlijk slaapt terwijl jij niet kan slapen.... als ie dan nog snurkt en niet wil draaien.... Oh ik zou ook even flink pissed zijn hoor! Heb je al gaviscon geprobeerd? schijnt ook goed te werken.... En verder een glas (warme) melk, vanille vla, cola o.i.d.? Al geprobeerd? Vast wel maar dacht zet het nog even neer voor alle zekerheid mocht je er eentje gemist hebben.. @re81: welkom terug, ik denk niet dat ik de aangewezen persoon ben om je bij te praten aangezien ik ook al een tijdje niet ben geweest.... maar er is vast iemand anders die het wel even wil doen.... Fijn dat je weer wat rustiger krijgt!
Het is nou eenmaal niet anders.. En die slappeloze nachten wordt je niet blij van.. we moeten nu gewoon goed kunnen rusten voordat we de kleine hebben, maar dat snappen ze volgens mij niet helemaal.. Nou ja die van mij niet dan
@ Nettie: Nou die cola hoef ik niet.. Was altijd cola drinker maar sinds zwangerschap kan ik van de lucht alleen al spugen Melk enz heb ik geprobeerd, gaviscon nog niet maar dat is ook een pepermunt drankje toch? Ach hij heeft het zwaar op zijn manier, staat er alleen voor op het werk, zijn collega (die zeg maar baas over hem is) is ziek en dan een andere collega die maar 1 auto op een dag doet.. Dus hij moet alles in z'n eentje doen.. Tja, en dan ademt 'ie alsof ie een maraton heeft gelopen en gaat snurken.. Pff, HIJ MOET ZICH GEWOON OMDRAAIEN!
Zo de douche weer helemaal aan het blinken....ben wel uitgeblust nu hoor... heb vorige week niet zoveel gedaan en ik merk nu dat het steeds sneller achteruit gaat, dat buik in de weg gaat zitten, rug sneller pijn gaat doen en dan die bandenpijn.... maar he het is weer gebeurd en ik mag nu van mezelf weer heerlijk op de bank hangen en moet zeggen het voelt ook wel erg prettig na dat je echt iets nuttigs hebt gedaan, voelt verdiend zeg maar. Verder ook nog eventjes het ledikantje in de babykamer opgemaakt en nog wat spulletjes uitgezocht, heerlijk om daarmee bezig te zijn, en het lijkt nu wel weer mooier nu met een opgemaakt bedje.... leek zo kaal nog zonder dekentje e.d. We gaan trouwens ook een wiegje gebruiken hoor, de eerste weken komt er een wiegje in onze slaapkamer te staan, lekker beebje dichtbij... Oh en heb trouwens gedroomd dat beebje geboren werd... was een jongen.... en de bevalling was zeer makkelijk, bijna geen weeën.... zonder pijn ook..... haha wat een grap...
@ Nettie: Fijne droom.. Hopen dat 'ie werkelijkheid wordt Het blijft moeilijk klusjes doen met die buik.. Heb er zelf ook last van.. Bukken gaat haast niet meer..