@yvette... ok bij mij is de slaap er ook al uit dus.. maar goed, leer je uberhaupt nog wel wat nieuws op zo'n gymclubje.. ik moet woensdag weer hahaha en donderdag info avond voor borstvoeding... ben benieuwd ja begint badkamerachtige vormen aan te nemen... we hebben zo'n duo bad gekregen, kunnen we gezellig samen in bad.. daar heb ik wel zin in, en ik heb gevraagd, nu er toch een nieuw plafond in moet of hij niet een boxje er in kan bouwen zodat we gezellig muziek in de badkamer hebben... had ie ook wel oren naar.... *lol* @nettie, ach denk ook wel dat dat hele maxr cosi gebeuren wel losloopt hahaha.. anders doe ik de kinderwagen wel aan de trekhaak ofzo.... enne beetje rustig aan he met het gepoets.... kan me voorstellen dat je na een badkamer poetsen geblust ben... effe de pootjes omhoog...
Goedenmorgen meiden, zow weer barslecht geslapen, maar ja, niets meer aan te doen. Ga vanmiddag wel weer liggen en slapen (hoop ik)... @ extra weken: ik vind onze mannen nu veel belangrijker dat deze extra weken krijgen om bij hun kindje te zijn... Mijn man is als het goed is sowieso vrij, want rond die tijd mogen ze meestal niet werken (althans niet wassen). @ Patrieske: kan me voorstellen dat je even niet kon reageren. Ik ga je PB sturen. @ Chantalk: ow wat fijn dat je de blije doos opgestuurd krijgt. @ vluchttas: ik moet nog steeds een vluchttas klaarmaken, maar heb nog eventjes. @ Journey: ow meid, kijk je wel uit? Hoop dat je je niet al te veel pijn hebt gedaan... @ Yvette: en ik maar denken dat ik een slechte nacht heb gehad... @ Nettie: ow meid, dat klinkt echt supereng... Ik zie het helemaal voor me en vind het echt doodeng... @ Mikmak: gaat dus helemaal goedkomen bij jou thuis. @ Sjansie: ow dat is goed nieuws meid. Ik ga heel erg hard voor je duimen dat je donderdag naar huis mag. @ Joyce: heb je al pure yoghurt geprobeerd? Dat was een tip van m'n moeder... @ Re81: welkom terug meid! "even bijpraten..." hmmm, van 100 pagina's? Hahahaha, vind je het heel erg als ik het ook allemaal niet meer weet? Hahahahaha . (afgezien natuurlijk de berichten die Yvette al heeft verteld) Hier ga ik zometeen even lekker liggen. Ben gesloopt na vanacht... Mijn mannetje heeft zich verslapen, werd om 5 voor 5 wakker van de pijn en merkte dat mijn man nog in bed lag, dus vroeg hoelaat hij wegmoest... dus hij: ow shit, had al weg moeten zijn... Oepsie Hij blijft vanacht in hotel slapen, dus ik blijf vanavond lekker beneden in bed slapen... scheelt me weer naar boven lopen... Heb de pyama al meegenomen naar beneden, dus dat komt helemaal goed. HIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Iloveandres: Oeps! Verslapen kan gebeuren.. Pure yoghurt, moet ik dat zien zonder iets er in, of is er speciale yoghurt?
Dat moet je zien zonder iets erin. Dus ook geen suiker. Gewoon alleen (magere) yoghurt... Je kunt het altijd proberen... Het schijnt namelijk dat de zuur van de yoghurt het zuur van de maag oplost... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hey meiden, ik had iets bedacht voor de bevallingslijst. Om inderdaad dit gewoon op de afsprakenlijst te doen en dan in Cindy haar geval een speciaal stukje te doen voor haar Vlinder/sterretje. Wat vinden jullie daarvan? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ja zoiets heb ik gehoord.. Dat kan ik nog eens gaan proberen.. maar in de ochtend heb ik het ook zuur.. had toen yoghurt gehad en ook gespuugd Dus denk niet echt dat het gaat helpen
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 24 nov.: SimplyMe VK / Birthe VK 25 nov.: Naomiadaeze VK /patrieske16 Controle gyn / Birthe echo. 27 nov.: Journey groeiecho / Mikmak VK / Yvette controle gyn / Sjansie VK (laatste keer) / Lotus1981 VK 28 nov.: Derona VK 02 dec.: Re81 VK 03 dec.: Iloveandres controle VK/ iloveandres bekkentherapie ziekenhuis 04 dec.: Jessica83 VK 10 dec.: SimplyMe VK 12 dec.: Libra begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! 22 dec.: Re81 VK 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
@mikmak: hahahahahaha ik zie het al voor me... arm kindje in de januarikou achter de auto... @joyce: lees net je berichtje voor mijn 2 laatste: hoe druk hij het ook heeft hij mot gewoon niet snurken klaar... jij hebt het ook druk...met kindje laten groeien....alleen dát ziet niemand dus dan denkt niemand erom... @iloveandres: ach ja was eng en moet ook niet aan terug denken, ben alleen maar zeer gelukkig dat ik nu gewoon lekker thuis ben zonder schrammen baluwe plekken of ergere dingen... doet je je gewoon eventjes weer stil staan bij alles wat je hebt en daar ben je dan weer een tijdje extra gelukkig mee! Gezellig beneden slapen.... lijkt me niet echt maar ja.... scheelt idd traplopen en das dan wel weer fijn... maar blijft ongezellig als je hubbie een nachtje weg is.... Zal ik ook maar eens gaan proberen dat yoghurt.... Oh en had er hier iemand niet eens gemeld dat zilveruitjes ook goed zijn tegen zuur? Of heb ik zoiets gedroomd ofzo....staat me nog wel iets van bij...
Heb even een buikfoto geplaatst die we zondag hebben gemaakt... mehn ik ben enorm gegroeid sinds de laatste foto (en er zit maar 4 weekjes tussen) En het valt me nu pas op.....had ze nog niet naast elkaar gezien...Vandaar mn ergere zuur en hardere trappen in longen, maag en blaas en ribben....
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 24 nov.: SimplyMe VK / Birthe VK 25 nov.: Naomiadaeze VK /patrieske16 Controle gyn / Birthe echo. 27 nov.: Journey groeiecho / Mikmak VK / Yvette controle gyn / Sjansie VK (laatste keer) / Lotus1981 VK 28 nov.: Derona VK 02 dec.: Re81 VK 03 dec.: Iloveandres controle VK/ iloveandres bekkentherapie ziekenhuis 04 dec.: Jessica83 VK 10 dec.: SimplyMe VK 12 dec.: Libra begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! 22 dec.: Re81 VK 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! Vlinder 20 november Ties- Mama Cindy Bevallen Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
Jezus, wat kunnen jullie lullen zeg! @gladheid: is iedereen nog heel? @yvette: een navelbreuk krijg je ddordat je buik ineens hard groeit. Ik heb ook opeens straie terwijl ik dat nog niet had. Maar het geeft niet, ik heb het er allemaal voor over. @joyce: Het lijkt in ieder geval op wat ik voel maar je moet idd maar even aan je vk vragen hoor! Ik ben geen dokter @zieken: iedereen heeft het wel te pakken hier zeg! Doe allemaal lekker rustig aan en pak en lekker bakkie thee met honing. Is goed voor de zere keeltjes 8) Heeft iemand trouwens al wat van mammamakka gehoord of heb ik eroverheen gelezen? Ik moest vanochtend naar het echocentrem in leidsche rijn voor een placenta localisatie, werd ik gidteravond gebeld dat er niemand zit vandaag overdag die dat kan doen? Nu mag ik vanavond komen om half negen. Ben wel benieuwd hoor. Niet dat ik me ongerust maak, 9 van de 10 keer komt het vanzelf goed. Kna ik mijn beeb weer eens live bewonderen
Ik zit ergens mee.. Het heeft geen betrekking tot zwangerschap of wat dan ook.. Maar hoorde het gister en het zit me best wel hoog.. Biologisch gezien heb ik een andere vader dan mijn broertje en zusje.. Nu komen er bij de vriend van m'n zusje (die woont samen met zijn broer) jongens over de vloer en die zeggen tegen m'n zusje.. Die en die is familie van jou.. maar mijn zusje weet van niets.. Die kent die mensen helemaal niet enzo.. (ik heb wel contact met een paar familie leden van biologische kant zeg maar).. Nou zei zegt dus ik dnek het niet.. Zeggen ze ja van je stiefzus! Paron?!?! Dus zij zegt dat ik dezelfde vader heb als haar (want ik vind wie je op voed is je vader) en had dus ook kort een beetje uitgelegd hoe het zat.. Mar later komen er weer een paar lui'tjes en die beginnen er ook over.. En het ergste is, weer tegen m'n zusje! Ik weet niet wat ik er aan moet doen, maar wil gewoon dat ze haar daar niet mee lastig vallen.. Het is iets dat mij aangaat en haar niet.. Zij kan er niets aan doen (even min als ik trouwens).. Maar zij zit er nu mee en ik dus ook.. En dan nog dat die broer van haar vriend haar irritant vind en steeds zegt dat hij haar wil slaan.. En hij heeft haar al een keer een klap gegeven zegt ze maar hij schrok toen want dat was wat te hard.. Dat hoorde m'n mannetje en die moet haar vriend niet en zijn broer ook niet., Dus het was hartstikke leuk bij m'n moeder gister
Muppet: Ze moet gewoon maar even kijken, voelen en doen.. Alleen van voelen wordt ik niet blij doet daarna zo'n pijn.. Pff.. Niet normaal! Ik ben nog niet naar buiten geweest.. Zit nog in m'n hang kleren
hoi meiden ben opgenomen in het ziekenhuis met debaby is alles goed. ik krijg medicijnen voor de hoge bloeddruk en voor de suiker hoop dat ik van middag na huis mag . ben nu aan het wachten op de arts . horen wat hij zegt wat er verder gedaan moet worden.en wanneer ik na huis mag .
Meid, ik ga heel erg hard voor je duimen dat je vandaag nog naar huis mag. In iedergeval heel snel weer naar huis mag. Heb je internet in het ziekenhuis meid? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ja dat vind ik dus ook.. Ik heb zoiets van als je wat wil weten, vraag het dan aan mij.. Gister dus ook toen bij m'n neef.. M'n zogenaamde biologische vader was net weg.. Dus daar had hij het over, en die jongen waar ik vroeger mee omging snapte d'r niets van.. Dus ik uitgelegt enzo en hij zei, oh ik dacht dat J. jou vader was.. hahaha! ik zei zo heel droog.. Ja ik ook