Ik lees steeds meer dat de buik in de weg gaat zitten . Ik heb daar nog helemaal geen last van, dus ik mag me gelukkig prijzen volgens mij! De douche en de wc weer helemaal blinkend schoon, nu ff snel op jullie reageren en dan even een uurtje slapen voordat mannetje thuis komt @ Nettie: Ja, hier ook klaar met de douche en de wc Is altijd weer een dankbaar werkje Ik denk dat ik inderdaad gewoon thuis mag bevallen met 37 weken, tenminste, dat is wat de vk maandag nog zei toen ik haar aan de tel. had. Zal het donderdag eens vragen aan de gyn. Oh, ik denk niet dat ik na de bevalling ook niet lekker slaap hoor, ik maak me daar geen illusies over. Je hebt op de eerste plaats al eens de gebroken nachten en mijn bekkeninstabiliteit is dan ook niet direct over, dus je ontmoedigt me niet, daar had ik me al op voorbereid Oh, hopen dat die droom werkelijkheid wordt zeg! Wow, netjes hoor, jou buik! Mooi ook @ MikMak: Hihi, nou tot nu toe nog niets nieuws geleerd eigenlijk, maar het is wel gezellig Heerlijk he, zon duobad, die hebben wij ook, vind het super! (We zitten wel niet zo vaak samen in bad, maar toch, het kan en dat is lekker!) Heerlijk dat je badkamer nu begint op te schieten en zon box is wel ideaal, kun je lekker ontspannen een muziekje luisteren, heerlijk! @ Patricia: Ach meid, ik raak eraan gewend (echt wennen doe je toch niet, maar daar weet jij toch ook alles van?) Ik zie er elke nacht tegenop om naar bed te gaan. Vannacht gewoon dubbel pech met die verkoudheid, maar goed, dat gaat weer over. Blijven lachen, dan lijkt alles minder erg! Hoe is het nu trouwens, nu je op krukken loopt en de kruiken gebruikt? Goed idee om er een vlindertje of een sterretje bij de zetten bij Ties van Cindy We moeten toch zon lijst gaan maken en ik vind, ze is bevallen, ze heeft een prachtige zoon gekregen en daar mag niet zomaar aan voorbij worden gegaan. @ Joyce: Waarom mag je vanmiddag al, hadden ze een plekje over of is er iets aan de hand dat ik gemist heb? Wat vreemd van die jongens zeg waar bemoeien ze zich mee? Dat ze hun mond houden! @ Muppet: Oh, dat wist ik helemaal niet, dat je daar een navelbreuk door kon krijgen! Lijkt me geen pretje . Ook al is het medisch vanavond, ik wens je toch veel plezier, kun je je kleintje weer even bewonderen! @ MamaMakka: Oh meid, vervelend zeg! Ik hoop ook dat je vanmiddag gewoon naar huis mag! Hoe kun jij eigenlijk mailen, heb je zon Ipac? Sterkte in ieder geval!
Yvette: Nee ze belde gister.. De afspraak van donderdag kon niet doorgaan.. Of ik vanmiddag kon om half 4.. als ik niets liet horen stond de afspraak.. Dus dat staat nu voor vanmiddag! Kon niet meer bellen, want ze is er maar een uurtje per dag ofzo.. Alleen kan m'n mannetje misschien niet mee, omdat hij geen vrij kan krijgen.. En ik heb nog niets gehoord, hoop het wel.. Na al die slechte nieuwtjes.. En na wat we al eens hebben meegemaakt met zwager en schoonzus willen we gewoon altijd samen gaan.. Maar of dat lukt vandaag..
Muppet: Ik lees (als ik over navelbreuk zoek) alleen maar over een dikke bult.. maar dat heb ik niet! Dus misschien heb ik dat dan wel niet.. Maar goed, vandaag even vragen
@yvette: slaap lekker! Ik zou ook wel willen maar ik ga zo naar de thuiszorg met manlief om de klossen te halen. @joyce: Veel plezier vanmiddag bij de vk! Ik heb ook geen bult hoor! Je hoeft niet altijd een uitpuilende navel te hebben. Het zit bij mij boven de navel. Zo ik ga mezelf maar eens aankleden.
@ Joyce: meid, je hebt helemaal gelijk hoor. Ze moeten er gewoon mee naar jou komen als ze vragen hebben... @ Yvette: de kruiken helpen alleen als ze op m'n rug/bekken en kont zitten zeg maar, maar zodra ze weg zijn, komt de pijn weer terug... maarja is niet anders, ook wel lekker even geen pijn hebben... De krukken helpen ook beetje mee, als ik loop. Ik loop namelijk een stuk beter, maar dat is dan ook alles... En ik weet inderdaad precies wat je bedoeld, mbt de nachten Heb het al in de lijst gezet... Nog even m'n eten opeten en dan ga ik zometeen lekker liggen... ben moe... Ow ja: heb weer nieuwe buikfoto's op de babysite gezet. http://www.onswondertje1.beebiesite.nl Liefs en dikke knuffel, Patricia
Muppet: Mmmm, nou ja dat las ik.. haha! Ik denk dat ik jou volg en mezelf ook maar ga aankleden.. Maar denk eerst even douche.. Iloveandres: In die 7 jaar dat ik het weet heb ik het er al moeilijk genoeg mee gehad.. En sinds 2 en half jaar heb ik dan zeg maar contact met een aantal.. en dat is ook best vreemd.. Niet dat ik het gevoel heb familie te zijn.. Maar meer omdat we zoveel op elkaar lijken in meerdere opzichten..
@Iloveandres: dat heb je heel mooi gedaan, die vlinder op de afsprakenlijst! @Muppet1604: sorry als ik het gemist heb, maar waarom moeten ze je placenta localiseren? Zijn ze bang dat die voor ligt? @Jocyce1983: Kan me voorstellen dat je daar mee zit zeg, tjongejonge dat is niet niks! @mamamakka: gelukkig is met de baby alles goed, ik duim voor je dat je vanmiddag naar huis mag!
@IloveAndres: heb je mooi gedaan die lijst! @Mamamakka: gelukkig gaat het goed met je beebje, hopen dat jij snel naar huis mag! @Yvette: wat ben jij goed bezig, badkamer en wc goed gepoetst, is hier zo'n zootje, maar moet het even volhouden tot donderdag..dan komt schoonmaakster en vorige week was ze er niet vandaar... ik zal zometeen wel even de stofzuiger er doorheen halen en wc doe ik altijd wel, maar dat vind ik niet zo erg, maar de badkamer vind ik zo'n klus..!dus respect voor jou! 8) @Muppet: waarom moeten ze je placenta localiseren? @Sjansie: hoop dat jij ook snel naar huis mag! ook schrikken zeg! @Goofychick: middenin de persweeen naar het ziekenhuis ? inderdaad...dan ben ik liever ook alvast in het ziekenhuis..maar goed..moet er nog maar even heel goed over nadenken..mijn vriend wil ook het liefst dat ik in het ziekenhuis beval. Ik ga straks, mocht mijn vriend er niet zijn, en ik voel het eerste piepkleine rommeltje in mijn buik, hem gelijk bellen, dan komt hij misschien voor Jan L.. maar dan is hij er zeker bij mocht de bevalling toch op gang komen! Ik heb geen vervanger inderdaad, mijn ouders wonen ook ver weg, maar heb wel een paar buufjes-vriendinnen die ik dan altijd kan bellen dus zal ook wel goedkomen, alleen van het idee die weken alleen te zijn, word ik al panisch!
Klaar met werken voor vandaag. Sjansie, ik hoop dat het goed gaat morgen en dat je donderdag naar huis mag. Libra, daar zeg je wat...vluchttas! Moet maar eens gaan nadenken wat ik er ook al weer allemaal in moet stoppen Journey, ojeetje...toch niet hard gevallen!? Lekker de laatste werkdag...geniet ervan Goofychick, thnx. Voor ons zal dat dan idd wel niet meer optijd zijn Balen dat je zo'n migraine hebt. Het kan er idd helaas bij horen. Sanne, Ik hoop voor je dat je beebje is gedraaid. Ik ga ook niet voor een stuitbevalling..denk ik. Dat rusten zal vandaag niks worden denk ik..nja vanavond lekker vroeg naar bed Wat vervelend dat je mannetje niet in de buurt is dan. Yvette, ook zo'n lekkere nacht gehad zie ik!? Vond het ook al een beetje vreemd dat ik nog niks had gehoord van de blijedoos..nu bespaart het me wel een extra ritje Roermond Nettie, wat schrikken zou volgens mij ook jankend achter het stuur zitten Keelpijn, hier vanmorgen ok opgestaan met keelpijn Joyce, heel herkenbaar...ik word ook pissig als manlief ligt te snurken en ik niet kan slapen Vervelend van je maagzuur. Luca is wakker dus reageer straks weer verder.
Ik baal.. Alweer ja.. Mannetje belde net dat hij niet mee kan naar de VK en dan zou misschien mn moeder mee.. Die belde ik maar die red het ook niet op tijd bij mij te zijn.. Dus nu gaat gelukkig schoonmoeder mee.. Vannavond eet ik ook bij schoonouders, mannetje moet vergaderen en krijgt geloof ik eten op het werk.. Ga nu nog even een spelletje doen.. en dan komt straks schoonmoeder ook alweer..
Nou ja, het is denk ik niet zo zeer het alleen gaan.. Het is meer, slecht nieuws te horen krijgen.. Of iets in die buurt.. en ik voel het kindje en alles, en dat hij dan ook het hartje kan horen.. Dat vind ik fijn! We delen het gewoon.. Alleen dit keer gaat dat niet lukken dus..
@iloveA, ja het zou zo maar kunnen dat het bij ons in huis nog eens wat wordt ja hahahaha.. hoe is het nu met je? gat het al wat beter met je bekken en pijn enz @mamamakka, nou gelukkig dat er het met het beebje in orde is, nu hopen dat jij weer snel naar huis toe kan.. maar men kan beter het zekere voor het onzekere nemen toch...! succes en veel beterschap @yvette, zozo lekker veel gepoetst.. kom je bij ons ook effe een handje uithelpen na een dagje klussen bij ons staat alles weer stijf van het stof.. ben blij dat het ergste is geweest.... het infrezen van de leidingen... @navelbreuk.. hier eentje gehad bij mn geboorte, maar ze hebben dat niet goed "gemaakt"toen der tijd.. en bij tijd en wijlen heb ik er nu toch wel last van hoor.... die bult wordt idd weer dikker, maar is ook heel gevoelig door al dat oprekken... mar goed, is voor een goed doel denk ik dan maar.... ik kan iig zeggen dat ik nog steeds geen striemetje heb daar is ook wat voor te zeggen....
@iloveA, ja het zou zo maar kunnen dat het bij ons in huis nog eens wat wordt ja hahahaha.. hoe is het nu met je? gat het al wat beter met je bekken en pijn enz @mamamakka, nou gelukkig dat er het met het beebje in orde is, nu hopen dat jij weer snel naar huis toe kan.. maar men kan beter het zekere voor het onzekere nemen toch...! succes en veel beterschap @yvette, zozo lekker veel gepoetst.. kom je bij ons ook effe een handje uithelpen na een dagje klussen bij ons staat alles weer stijf van het stof.. ben blij dat het ergste is geweest.... het infrezen van de leidingen... @navelbreuk.. hier eentje gehad bij mn geboorte, maar ze hebben dat niet goed "gemaakt"toen der tijd.. en bij tijd en wijlen heb ik er nu toch wel last van hoor.... die bult wordt idd weer dikker, maar is ook heel gevoelig door al dat oprekken... mar goed, is voor een goed doel denk ik dan maar.... ik kan iig zeggen dat ik nog steeds geen striemetje heb daar is ook wat voor te zeggen....
Mikmak: Hier is het een landkaart.. Maar dat maakt mij niet uit.. Aangezien m'n mannetje het ook niet erg vind, die moet er tenslotte naar kijken
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 24 nov.: SimplyMe VK / Birthe VK 25 nov.: Naomiadaeze VK /patrieske16 Controle gyn / Birthe echo. 27 nov.: Journey groeiecho / Mikmak VK / Yvette controle gyn / Sjansie VK (laatste keer) / Lotus1981 VK 28 nov.: Derona VK 02 dec.: Re81 VK 03 dec.: Iloveandres controle VK/ iloveandres bekkentherapie ziekenhuis 04 dec.: Jessica83 VK 10 dec.: SimplyMe VK 12 dec.: Libra begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! 22 dec.: Re81 VK 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! Vlinder 20 november Ties- Mama Cindy Bevallen Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.