Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Sjansie: Goed nieuws! we blijven duimen natuurlijk dat je donderdag naar huis mag. :)

Re81 Welkom terug meid! Er is wel een boel gebeurd inderdaad, eigenlijk bijna te veel voor een berichtje. Gewoon weer lekker vanaf nu bij lezen.

Joyce: Oeh, een man met bijgeluiden. Ik heb er ook zo een. Meestal helpt een flinke por inderdaad wel. Je hebt ook van die dingetjes die in je neus kunnen tegen snurken. Misschien daar eens mee dreigen? :p

IloveA: Dat is denk ik wel een mooi idee. Misschien ter zijner tijd ook de buddy lijst bijwerken? Daar kan wel een vakje achter, met de naam van de kleine toch?

---

Ik werd vanochtend wakker en keek op zij naar mijn lief... en schrok me een hoedje! Ongelovelijk zeg, het leek wel of ie in een of ander kroeggevecht had gezeten... 2 opgezette paarse ogen, een opgezette paarse neus met 4 hechtingen er in... echt eng gewoon! En dat alles van een aanvaring met de ladder! Ik vind 't gewoon echt zielig voor 'm.

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Jeej, Joyce, dan is het nu echt de laatste loodjes!

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow dat weet ik niet of dat kan... ik heb die lijst niet gemaakt...
    Ik weet wel dat de lijst nu al net te lezen is en als er nog een vakje bijgemaakt word, de teksten dus ook nog kleiner worden en bijna niet meer te lezen...

Er staat me namelijk iets van bij dat het niet groter kon...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Libra: Nou laten we dat maar niet doen.. Hij is heel benauwd dus denk niet dat hij daar blij van wordt.. hahaha!

Ja echte loodjes kun je wel zeggen.. Wat voel ik me belabberd.. Net weer om de wc gehangen.. Niet normaal zoals ik me voel vanaf gister avond..

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Iloveandres: Nou deze lijst heb je mooi gedaan zo..

Las trouwens dat er ook een maart 2009 mama haar baby is verloren :cry: Ik vind het zo erg, en ik zeuren over dat ik me zo belabberd voel..

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dankjewel meid.

Ow wat erg... pffffff wat een erge verhalen toch he, zo voor de feestdagen... bah..

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja, wij mogen ons echt gelukkig prijzen denk ik dan maar weer.. Je denkt (tenminste zo dacht ik altijd) bij mij gebeurt dat niet.. Nou zoiets heb ik van dichtbij meegemaakt.. het gebeurt dichterbij dan je denkt.. Dus ik denk nooit meer, dat het niet gebeurt..

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dat klopt hoor. Een nicht van mij heeft 2 dochtertjes verloren met ongeveer 25 weken. De een heeft een uur geleefd en de ander een maand. Ze kon ze niet binnenhouden zeg maar. Ze heeft een te zwakke baarmoedermond.
    Nu heeft ze 2 gezonde kinderen, maar moest wel een bandje om de baarmoedermond hebben...
    En zoals ik al eerder verteld had, een van mijn vriendinnen vorig jaar haar zoontje verloren...

Echt verschrikkelijk... :cry: :cry:

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Meiden,

ik ga er vandoor. Ik ga naar m'n beste vriendin toe. Kan ze vast bezig met m'n nagels....

Tot vanavond meiden...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb de dingen nu al in de helft van de kast gezet van de kleine, en als ik wat schoon heb, dan stop ik het erbij wat ik nodig heb. Kan het maar klaar staan en het geeft me rust.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    HEEERLIJK HE!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje jij ook al, en de andere helft hier zwak ziek en misselijk.....voor iedereen een hele GROTE KNUFFFFFF!

13. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    @mamamakka: Hoe was het in het ziekenhuis. Ik hoop dat je gauw naar huis mag.
    @chantalk: Wat heerlijk dat je zo precies kan zeggen wat je voelt. Dat lijkt me echt geweldig. Bij mij beweegt meestal heel de buik tegelijk (of niet). Misschien dat dat komt omdat ik de placenta aan de voorzijde heb zitten.
    @Journey: geniet van je laatste dag en doe voorzichtig aan als het bij jullie zo glad is! Hier valt het gelukkig enorm mee.
    @Libra: ow ja, babykleertjes. Mijn schoonmoeder heeft nog de "geboortekleertjes", zij gaat daar namelijk een tekstje op borduren. Ik moet denk ik maar eens vragen of ze ze binnenkort klaar heeft, want ik wil ze ook graag weer terug hebben.
    @Nettie: ik wil wel geloven dat je flink geschrokken bent!
    26 weken verlof zou ik ook erg lang vinden. Ik zou al veel blijer zijn als de mannen wat verlof zouden krijgen (al is het maar 2 weekjes). Ik heb geen idee hoe "kort" 16 weken is, dat moet ik nog ervaren. :)
    @Mikmak: knap van je man zeg! Lekker ook dat het langzaam allemaal klaar komt.

Gisteren heb ik geprobeerd me in te schrijven voor bijeenkomsten over borstvoeding (begint volgende week), maar die zitten al vol. Ze hebben me nu op de wachtlijst geplaatst, ik hoop dat ik toch nog kan komen want januari is een beetje laat.
    Ik ben natuurlijk ook erg laat, maar ik zag het briefje vorige week toevallig hangen bij de verloskundige..
    En vanavond onze laatste pretecho! We gaan kijken of we een fotootje kunnen laten maken van guppies gezichtje. Ik heb er echt enorm veel zin in!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wil nu niet raar en lullig overkomen,maar vind het niet zo gepast bij de lijst van de afspraken van ons,

15. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    We kunnen ook een aparte lijst "bevallen" gaan bijhouden...

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patricia zou toch wat gaan maken?

17. winter15

winter15 Niet meer actief

@ lijst: ja, misschien is het inderdaad gepaster om een lijst Bevallen bij te houden..

@Joyce: en nu genieten van je zwangerschapsverlof!

@LadyinRed: heel veel plezier vanavond bij de pretecho, ben benieuwd hoe goed je het gezichtje en de trekjes in het gezichtje nu kunt zien!

@Libra: dat lijkt mij ook schrikken..en dat allemaal door een ladder?

@IloveA: veel plezier bij je vriendin

@verhaal maart-mama: ook ontzettend verdrietig!

Wij gaan straks samen naar de gym, want we hebben partneravond! :D

18. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, vanmiddag eventjes geslapen en daarna lekker met hubbie een boterhammetje gegeten. Daarna het ‘pretpakket’ opgehaald bij de thuiszorg en meteen de bedpan en ruggensteun. Ook nog Knoflox gehaald, dat hielp mijn tante enorm bij het verlagen van de bloeddruk en het afvoeren van het vocht tijdens haar zwangerschap, dus dat ga ik proberen!
    Vanavond eten we heerlijk zelfgemaakte erwtensoep met roggebrood en katenspek. :D Heb goede zin vandaag van de ene kant, van de andere kant blijft me het verhaal van Cindy door mijn hoofd spoken. Arm ding en haar man natuurlijk ook…

@ Joyce: En meid, hoe was het bij de vk? En is je mannetje nog mee kunnen gaan? En nog een vraag, wat is er gebeurd met je schoonzusje, dat zo akelig is, dat heb ik niet meegekregen?

@ Patricia: Ja, het helpt mij ook alleen op het moment dat ik ze erop heb liggen hoor, maar dat vind ik altijd een verademing! Ik zag de lijst, dat lijkt me prima zo! Alleen, je hebt nu Joyce niet onder ‘bevallen’ staan, maar alleen onder vlindertjes, maar zij is ook bevallen. Het maakt mij niet uit, maar het lijkt mij erg confronterend, misschien kan ze ook gewoon onder de lijst ‘bevallen’?
    Mooi buikje meid!

@ Sanne: Hihi, ja een klus is het zeker, maar wij hebben geen schoonmaakster, dus we moeten het toch zelf doen! En als ik op mijn mannetje moet wachten, kan ik wachten tot Pasen en Pinksteren op één dag vallen… Hij zegt altijd wel: “Je hoeft het maar te vragen” maar dat klopt niet… helaas! Maar goed, maakt niet uit, het ging goed vandaag en ik ben blij dat hij weer gepoetst is :)
    Ja zeker meid, gewoon bellen als je het eerste teken voelt dat de bevalling begint! Je moet er toch niet aan denken dat je alleen zit dan!
    Oh leuk, de partner avond! :D Veel plezier!

@ Chantal: Ja, dat scheelt inderdaad weer een ritje! Dan heb je hem wel pas laat nu zeg… Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Hoe is het met Luca?

@ MikMak: Zo zo, wil jij 2 keer dat ik een handje kom helpen? ;) Ik geloof het ja, dat verbouwen brengt een hoop stof mee en zeker dat slijpen! Dan heb je het stof echt overal zitten….

@ Libra: Meid, ik heb wat gemist, wat is er gebeurd met je vriend?

19. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Oh en een aparte 'bevallen lijst' is misschien inderdaad wel een gepaster idee....

20. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Mijn lief heeft gisteren geprobeerd om de schotel op het dak recht te zetten. De ladder ging om en hij ging met ladder en al richting vloer. Hij kwam met zijn neus op een van de treden terecht. Het bloedde flink en uiteindelijk heb ik 'm mee genomen naar de HA. Er zitten nu 4 hechtingen in zijn neus en hij heeft een giga blauwe plek op zijn jukbeen. Het ziet er echt afschuwelijk uit... Ik vind 't zo zielig voor hem he...

Deel Deze Pagina