Hey meiden, @ lijst: ik heb het hierbij gezet, omdat er ook mensen waren die zeiden, dat het misschien handiger was, om 1 lijst aan te houden... Als iedereen het erover eens is, zal ik een aparte maken, maar dat doe ik dan wel morgen goed? @ Yvette: wanneer is Joyce bevallen dan? Is dit Cindy? Meis, wel rustigaan doen he? @ Libra: ow meid, wat zal jij geschrokken zijn zeg... @ Lotus: hoe was het bij de dierenarts? @ Mamamakka: blij dat je weer naar huis mocht meid! En nu maar lekker rustigaan doen... @ Mirella: welkom terug meid! @ Chantalk: ja heeeeeeeeel gezellig... Komt sowieso 1 kat bij me liggen denk ik... Hier vanavond lekker bij m'n vriendin gegeten. En ze heeft m'n nagels nog even goed gevijlt en van een mooie kleur voorzien en steentjes erop geplakt. Ben er helemaal blij mee zo... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Bah, ik moet dus echt geen opsporing verzocht meer kijken. Waarom kunnen mensen andere mensen zoveel leed aandoen? Zo onbegrijpelijk dat er bij "simpele" mensen gewoon wordt ingebroken; wat valt er in hemelsnaam te halen?! Het ontgaat me dan gewoon niet dat wij het net zo goed ook hadden kunnen zijn, brrrr. Ik voel me nog steeds belabberd overigens. Wel een druk dagje gehad, ik heb vandaag het jaarverslag van de studievereniging afgemaakt waarbij ik 3 excelbestanden in een worddocument moest toevoegen. Grrr, altijd weer ruzie. Wat een frustraties Gelukkig dat het op moment aardig oke gaat met Sjansie. Hopelijk blijven de weeen weg als ze van de remmers af wordt gehaald! Ik heb trouwens geen zin in kerst. We moeten ieder jaar 4 gezinnen langs (schoonmoeder, mijn moeder en haar man, mijn vader en mijn biologische vader en zijn gezin) en ik vind het ieder jaar weer vreselijk irritant om iedereen tevreden te houden. Pffft. Nu met de zwangerschap vind ik het al helemaal een ramp.
Ow trouwens, ik had een mutsje en een speendoekje met de naam van onze kleine besteld op koterkado.nl en ik raad het jullie echt aan! Het ziet er ontzettend goed uit, ben er helemaal blij mee Dit is ook eindelijk een mutsje die nog redelijk klein oogt en waarvan ik dus wel het vertrouwen heb dat ons mannetje er niet in verzuipt als ie net geboren is @ Yvette: leuk die foto's van de babyshower!
Yvette, thnx Patricia, leuk een kat bij je op bed...op ons appartement sliepen de katten ook altijd bij ons op de slaapkamer. Alleen vond 1tje het heel gezellig om 's nachts stiekem op mijn hoofdkussen te gaan liggen Merleq, ik kijk daar nooit naar. Bah 4 gezinnen afgaan met kerst...daar zou ik ook geen zin in hebben. Ik vind het nu wel lekker om 1 dagje voor ons eigen gezinnetje te hebben. En nu ga ik echt naar bed
Hai allemaal Ik vind het zo dubbel maar wilde toch laten weten hoe dat mijn controle is gegaan,we moesten nu wat langer wachten als normaal omdat de gyn OK dienst had,gelukkig maar 20 minuutjes ofzo ..mijn suikers waren helemaal perfect ik hoeft dat niet meer extra te doen daar was ik wel blij om,ik heb ook even echt al mijn zorgen neergelegd bij haar en moest ook huilen,gewoon wat er bij Cindy is gebeurt dat hakt er gewoon in,en dan ben je weer doodsbang,en je vind het gewoon zo niet meer heel normaal het zw zijn,de gyn zei ook dat ik misschien maar beter niet meer het net op moest gaan,maar goed ik vang dagelijks ouders op bij le dus dat is niet anders ik moet dit gewoon zelf los gaan zien van mijzelf .met als nadeel dat mijn bloeddruk dus is gaan stijgen en ik nu scherpe controle krijg,ik moest dus door aan de ctg en dat moet ik nu wekelijks doen omdat de kleine toch wat rustig is,dit kan door alles komen,stress en angst en natuurlijk dat hij veel groter word,het buikje was gewoon normaal ik moet me daar echt geen zorgen om maken .dus dat proberen we dan ook niet te doen,niet dus ik lijk wel een zenuw pees nu ;-( Bij de Ctg moest ik ook steeds bijna huilen de zusters kwamen ook veel praten en vragen waarom ik zo bedroefd was dus dan verteld ik van Zoë*,maar er lag een vrouwke hoogzw naast mij en die wilde ik niet bang maken dus ik heb het kort gehouden,de ctg was trouwens netjes en prachtig .ik moet nu 3 december weer komen eerst de ctg een half uur en dan naar de gyn en dan naar de verpleegkundige alles moeten we dan gaan bespreken voor de opname van 22-12 als er eerder iets is moet ik me melden al is het 10 keer per dag War betreft Cindy ik heb haar privé gemaild en nog geen reactie gehad wat heel normaal is natuurlijk,ik wacht het gewoon af en als ik niets hoor dan maak ik er een mooie mail van met een kaart in de mail verwerkt die ze dan zelf kan uitprinten .dus jullie kunnen gewoon jullie berichtjes naar mij blijven sturen. De kamer is klaar het inrichten kan beginnen,ik maak er morgen fotos van dan zal ik ze later op de pc zetten,we waren een klein uurtje geleden klaar,Noël heeft ook alles nieuw dus die is ook blij. Hai Chantalk ..Fijn dat je hem alsnog krijgt meid. Nog gefeliciteerd met je manneke Hai Journey ..Kijk je wel uit met vallen meid. Hai Sanne .Dat is het minste wat we kunnen doen erg he meis ik heb het ook gehad en ook nu nog,vind het gewoon zo erg voor hun. Hai Yvette Veel beterschap meid,doe rustig aan en rust goed uit. Meid als je het niet vertrouwd ga je naar de gyn he ! Hai Nettie Jezus meid wat een schrik wat erg voor je dikke knuf . Hai Derona OOK voor jou beterschap en ik hoop niet dat je de griep krijgt ..Bedankt voor het doorgeven,fijn om te horen dat het gelukkig beter gaat .. Hai Joyce ..Tnx voor je knuf meid .Owwww wat herken ik dat van Mart dat gaat hier dus net zo,ik heb wel oordoppen in voortaan,en dan zet ik de babyfoon op zijn hardst en dan maauwen dat dat ding te hard staat GRRRRRRR. Waarom vraag je niet van die zantac dan aan je VK die helpen echt goed,helaas zit er wel bijwerkingen in het begin aan vast. Dat is inderdaad erg moeilijk,maar ik zou het zeker opnemen voor mijn zus,maar pas aub wel op met iemand die zo agressief is als ik het zo lees. Hai re-81 ..Fijn dat je er weer bent meid en dat alles goed gaat met jullie. Hai Patricia Ik heb hem gehad van je meid,erg lief van je en ik zal er wat moois van gaan maken,of te wel op de kaart en anders via de mail. Ik vind het een goed idee,maar misschien zelf even aan Cindy vragen,ik weet niet of ze dat wilt? Hai mamamakka ..Lieverd wat een schrik meid,goed dat ze het zo goed in de gaten houden en ik hoop dat je snel weer thuis bent,maar dan wel als je weer goed bent hoor. Gelukkig ben je weer thuis meid Dat is ook het belangrijkste meid,en gelukkig gaan ze je wel goed in de gaten houden. Hai Libra ..Veel sterkte voor je man meid,kennelijk heb ik dat stukje gemist. Hai Lady in red .Ik zal voor je duimen dat er plek is meid. Hai Lotus .Inderdaad zonde van het geld meid ik weet er alles van ;-( Hai Mirella 28 ..Fijn dat je wat laat horen meid,gaat het met je zw verder allemaal goed met jou en de kleine? Hai Ramona ..Veel succes met je man volgende week,ik hoop dat hij snel herstelt na zijn operatie.
Hoi meiden, Zo te zien aan het aantal pagina's heb ik behoorlijk wat gemist Ben 5 volle dagen ziek geweest, En dus te gammel geweest en geen puf gehad voor het forum. Vandaag eindelijk weer wat dingetjes in huis gedaan. Hoop dat ik morgen weer kan schrijven hier Hoop dat alles goed gaat? Zijn er belangrijke/ bijzondere dingen gebeurd in de laatste dagen? (Zoja zou iem. please willen vertellen wat? ) Liefs!
Oh nee zeg, ik lees nu net berichtjes over wat er bij Cindy is gebeurd Wat vreselijk.... Ik heb er echt geen woorden voor. Heel veel sterkte en kracht voor jullie, nu en de komende tijd Liefs
Goedemorgen, @Derona: is wel heerlijk hoor zo'n hoog bed, maar het staat zo raar met die klossen er onder! @Yvette: zijn je harde buiken inmiddels weer afgenomen? @Chantalk: van harte met 1,5 jaar Luca! @Female: ben je weer opgeknapt? hoe was het bij je ouders? @Patrieske: laat maar even weten als je bericht hebt van Cindy dan stuur ik je vanmiddag nog even een stukje ! Nou, gisteravond was dus de partneravond, was heel gezellig! De mannen hebben ook de onderrug en rug leren masseren en nu heb ik toch een pijn...(hij duwt veel te hard)haha! Er werd hun verteld om dit elke avond ter ontspanning bij ons te doen. Dit hoeft mijn vriend dus niet te doen tot aan de bevalling (komt hij er gemakkelijk vanaf ) Nou, ik ga weer aan het werk, nog 6 halve daagjes!
Nou hier net zo,kerst vind ik super leuk,maar dan alleen maar om de lampjes etc etc,maar niet om het eten, Mijn schoonvader houd ook elk jaar bij hem thuis kerst,maar ik moet nu nog wachten welke kerstdag wij bij hem eten,terwijl ik ook naar mijn moeder wil met de kerst,
Goedemorgen iedereen! @re81 & sanne: ik had met de 20 eken echo een voorliggende en laagliggende placenta. Dat voorliggende maakt niet uit maar dat laagliggene wel. Dan ligt het zeg maar voor de ingang. Dus dan doen ze met 32 weken een echo om te kijken of ie al omhoog gekropen is. 9 van de 10 x gebeurt dat ook. @joyce: Gefeliciteerd met je verlof! Lekker he! En nu flink gaan genieten. Hoe was het gisteren bij de verloskundige? @ramona: Ai, vervelend van je man! Veel sterkte daarmee. @merleq: Ja dat van kerst dat ken ik!. Dit jaar hebben we besloten om naar niemand in de familie te gaan. Op kerstavond komen vrienden gourmetten en de rest hebben we lekker voor onszelf! Heerlijk! Dit hebben we bewust gedaan omdat het onze laatste kerst met zn 2tjes is. @mammamakka: Fijn dat je weer thuis bent meid, en nu proberen zoveel mogelijk te ontspannen en rustig aan te doen. Gisteren hebben we de klossen opgehaald en manlief heeft ze meteen maar onder het bed gedaan. Nu moeten we in bed klimmen zo hoog staat ie! Het is wel ff wennen. Ik denk dat ik er maar een opstapje naast zet. Gisteravond had ik dus die placentalocalisatie en de placenta lag weer mooi omhoog. Hij lag wel voor maar dat maakt niets uit. Ze konden meteen al zien dat ie mooi ingedaald was! Ik heb er weinig van gevoeld, alleen zondag wat indalingsweeen gehad! Ik heb meteen nog even gevraagd naar mijn navelbreuk maar ik moest me er geen zorgen over maken. Vanavond de laatste zwangerschapsgym. Vind ik wel jammer het is altijd erg gezellig. Wij doen gym waar de partner elke week meegaat en dat is wel leuk. Mannetje kan inmiddels al aardig goed masseren niet dat ie dat doen als ik thuis ben Wij hebben altijd 1x in de 2 weken hulp in de huishouding. Ze komt dan 3 uurtjes schoonmaken van boven naar beneden. Vandaag is ze er ook maar het voelt toch een beetje raar nu ik thuis ben. Ze is nu gelukkig boven bezig maar als ze naar beneden komt ga ik wel ff een boodschap doen of strijken ofzo. Zo dat was wel weer een aardig verhaal dacht ik zo.
@ Muppet; oh ik zou ook wel een hulp in de huishouding willen straks Ik vind het zo zonde van mijn tijd, schoonmaken! Hoeveel betalen jullie per keer? Hmmm ik vind het wel een beetje stom dat die klossen blijkbaar zo ontzettend hoog zijn. Ons bed is nu al vrij hoog, dus dat komt ie met klossen volgens mij ver boven de 70 a 80 cm uit. Lijkt me helemaal niet fijn.
Ga niet reageren op iedereen, want heb toch echt een rotnacht achter de rug, voel me echt belabberd nu. Gister veel kunnen doen gelukkig dus vandaga maar rustig aan. Last van mn bekken en dochter doet beetje vervelend maar dat is vaak zo... als ik me niet prettig voel is zij direct vervelend.. schijnt bij kids te horen, die hebben daar enorme gevoelige voelsprieten voor.... Voorzie dus een gezellig dagje hier.... Even over die klossen, ze moeten wel zo hoog.... en op zich is het wel fijn met in bed stappen....als je zelf niet klein bent dan he? Maar het is voor de vk en de kraamhulp echt nodig dat ie zo hoog staat.... Hebben jullie er wel es aan gedacht om je bed op bierkratjes te zetten? Misschien een idee voor als je eigen bed al aan de hoge kant is dan kun je wat kleinere kratjes nemen. Wij hebben hier een bed met vrij grote poten en die passen niet op klossen, dan gaat dat erin staan als je begrijpt wat ik bedoel.... heb geen zin in putten in mn bed. Vorige keer hebben we kratjes heineken gebruikt en dat ging heel goed... Waren al tijden aan het sparen geweest en de hele kelder lag vol met lege flesjes maar goed... ga nu gewoon bij de winkel vragen om lege kratjes, moet vast lukken en anders vragen we de familie gewoon om mee te sparen. Ga ik mn dochter en mezelf nu even aankleden en kijken wat ik nog kan maken van mn dag....
@ derona & Yvette ik ben de zwagerschap in gegaan met een bloeddruk van 107/70 dat is een aantal weken zo gebleven en van af +/_ 20 weken is de bloeddruk opgelopen en ben ik door gestuurd naar de gyn. Urine en bloed zijn gecontroleerd en dat was goed dus geen eiwitten . Moet nu wel 2x per week naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en bloeddruk te meten . @ iedereen thx voor de lieve woorden
Ja bierkratten had ik ook al aan gedacht alleen drinken wij nauwelijks bier (en de visite ook niet) dus we hebben er geen 1 staan En ik denk dat het lastig wordt om nu nog 4 kratten te verzamelen. Maar misschien hebben mijn ouders nog wel wat staan, ik zal eens wat navraag doen.
Bij het OLVG was trouwens een onderdruk van 100 of hoger standaard een ziekenhuisopname. Toen ik daar lag in het begin van de zwangerschap, lag ik alleen maar met dames met een hoge bloeddruk
Goedemorgen allemaal, @ramona en chantal.. ja lijkt me ideaal zo'n duobad.... gezellig met zn tweetjes (ja 3tjes dan) maar we kunnen m nog niet gebruiken, de afvoer en kranen moeten nog aangesloten worden, en dat kan pas als de tegels tegen de wand zitten althans de lranen dan..... de vloer ligt er wel al in sinds gisteren..... jippie.. het grootste stofprobleem is dus opgelost.... nu nog alles stoffen.. maar goed hij gaat iig vandaag beginnen met de leidingen weg te werken in de hoek en de eerste rand van de wandtegels te plaatsen... en als het effe meezit dan ook de wc, want die kan dan ook opgehangen worden.. hahahaha ja en nog effe de vloer voegen... kortom hij is lekker bezig, en alles wat hij zelf heeft gedaan hoeft jodokus niet te doen en is dus geld uitgespaard *lol* ook wat voor te zeggen... @nettie, balen dat je een rot nacht hebt gehad... lekker rustig aan doen dus vandaag.. iig een poging wagen meid
Goedenmorgen meiden, pffff, hier een vreselijke nacht achter de rug gehad... pffff. volgende keer ga ik gewoon weer boven liggen.... Charlie heeft bijna de hele nacht bij me gelegen en Nala was erg vervelend, overal heenrennen en doen... pffff. Angel heb ik niet gehoord gelukkig. En dan ook nog weer veel pijn in de nacht, nou ja laten we het daar maar niet meer over hebben... @ klossen: ik moet ook echt het bed inklimmen, maar eruit gaan is veeeeeeeeeel lekkerder en fijner. HIHIHIHI. @ Sanne: werkze meid! Ik ga maar eens even ontbijten... Ik hoop dat ik niemand vergeten ben... Liefs en dikke knuffel, Patricia