Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Dit heb ik zondag gehad en moest maandag toch de vk bellen en heb meteen gevraagd wat dit was. Zij zei dat het indalingsweeen waren. En zolang ze niet met regelmaat komen maakt dit niet uit. Alleen maar een goed teken dus!

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nee ik ook niet.. Dat huilen gaat je door merg en been heen.. Maar zodra die van m'n broertje jammert dan staat ie er al :(

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    En bij mij zei ze dat het geen indalings weeen waren.. Heel appart eigenlijk.. Wat het wel was weet ik nu nog niet hoor.. Maar dacht het zal wel..

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou ik vraag het morgen wel aan de VK, moet er toch morgenochtend zijn.... we horen het wel dan... maar ik had wel het idee dat deze kleine meid wat lager is gaan liggen....

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb het ook echt alleen over de eerste paar dagen.
    En ik denk trouwens dat wij hem ook meteen in zijn eigen bedje doen hoor, want als hij bij ons op de kamer slaapt doe ik volgens mij geen oog dicht. Ik snap ook dat je eigenlijk het beste zo snel mogelijk een bepaald ritme kan aanleren, maar ergens gaat dat ook tegen mijn gevoel in, en zou ik het liefst de hele dag als een kangoeroe met zo'n draagzak rondlopen, zodat hij lekker dicht bij mij is :oops:
    Maar ja, dat denk ik nu. Misschien is het wel heel anders als hij er straks is. We zullen het wel zien, en ik volg gewoon mijn gevoel dan ;)

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pff klets tantes,
    Ik snap nu de meiden die geen zin hebben om te reageren als er zoveel gekletst is,pffff je leest het wel,maar je vergeet de helft haha erg he sorry,

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zet de ledikant naast mijn bed neer,vooral handig als je bv geeft,je pakt het eruit leg het aan,klaar,heerlijk,
    Bij Délano moest Roelof het de eerste week pakken etc,dus was echt makkelijk

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hahaha heb ik nou al die weken mee moeten maken :)

Maar effe terug te komen ik denk dat je toch straks als de kleine er eenmaal is op een geven moment een vast ritme krijgt en ik wil haar straks zeker niet laten huilen zou er helemaal gek van worden

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb Délano als baby nooit lang laten huilen,en vooral als ze zo klein zijn niet,straks als je een paar maanden verder bent,dan merk je precies of het echt huilen is dat er wat is,of dat het huilen is dat ze je aandacht willen

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    dat dacht ik idd ook je moet je kindje toch leren kennen en dat gaat niet van de een op de andere dag.

Zo de vacanssoleil gids is binnen effe neuzen voor volgend jaar :D

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Idd dat werkt niet in 1 dag,

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

zo ben weer terug. Het kaartje is echt leuk geworden. :D

@ stoten: ik vind ook dat een kind zich overal aan kan stoten.

@ Mikki: van dat huilen... baby's hebben dat echt snel genoeg door hoor, als je gelijk naar ze toe gaat als ze huilen... Ik zal het ook eerst laten huilen... Maar denk wel dat je op een gegeven moment hoort of het echt is of niet...

@ baby in bed: bij ons gaat de kleine ook meteen in zijn/haar eigen bedje. Gelijk laten wennen. Ik heb niet eens een wieg... En de babykamer is tegenover onze slaapkamer, dus dat komt goed.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia...

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @iloveA, wat een ontzettend leuk kaartje hebben jullie er van gemaakt! super

@baby in bed, oh ja de kleine gaat gelijk in dr eigen bedje...maar ga er wel een paar daagjes van genieten hoor tussen het eigen bed slapen.... dan maar een beetje verwend hihi..... zo nu en dan wel een paar uurtjes bij mams en paps in bed :)

@derona, ja er wordt weer veel gekletst... af en toe blijven opletten hier om bij te kunnen blijven....

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mikmak: bedankt meid. Ben er ook echt superblij mee. :D

Wat is het hier rustig vandaag....:)

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patricia idd leuk zeg :D:D

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Buddy nieuws,
    Ik krijg nu net een sms van Sjansie dat ze van de weeën remmers net af is,en ze hoopt Vrijdag naar huis te mogen,Beginnen de weeën weer,dan laten ze het kindje gewoon geboren worden,Maar we gaan hard duimen dat kleine beeb nog eventjes paar weekjes blijft zitten
    Einde Buddy nieuws

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    \:D/ Je bent van de weeënremmers af!
    En nu [-o< dat het nog lekker even blijft zitten waar het zit...

Hele dikke knuffel voor jou meid!

Liefs,

Patricia

18. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Nou dames weer ff een berichtje van mij. Ik heb wat fotos op mijn hyves gezet van Ties voor degene die nieuwsgierig zijn, maar lees wel eerst ff de blog voordat je gaat kijken.

Hier is alles weer ff rustig, morgen crematie. Dus lekker veel bij Ties zijn en met hem praten momenteel, zolang het nog kan.

Zo te lezen gaat het allemaal goed met jullie. Toppie.
    Oja meiden nog bedankt voor jullie mailtjes en sommige van jullie hou ik natuurlijk via hyves in de gaten ;)

19. winter15

winter15 Niet meer actief

Jullie stelletje kletskousen!

@Mikki: wat een goed idee, die geboortetens particulier huren! Ik ga morgen eens in gesprek over de Tens en pijnbestrijding bij de verloskundige...zijn ze natuurlijk niet happig op, maar ik wil graag wel wat info!

@IloveAndres: Je hebt er een creatief vrolijk kaartje van gemaakt!
    (Ik heb net heel a-crea 2 dozen best lelijke goedkope kerstkaartjes bij de Intratuin gekocht..)

@Kerst/feestdagen: ik plan expres nog niets, weet helemaal niet of ik er dan zin in heb, gelukkig begrijpt (bijna) iedereen het tot nu toe.. :(

@Nettie: mooie buik!

@Journey: en hoe bevalt de 1e dag verlof?

@Yvette: in iedergeval veilig idee dat je de Tens gereserveerd hebt, ik weet nog steeds niet wel of niet te doen, even tot morgen afwachten of ons meisje al gedraaid is...anders wordt het toch een ander verhaal...

Ik ben net na het werk even langs de Intratuin gereden, in het foldertje stonden oa. lekkere geurkaarsjes en geurzakjes, ben daar in de herfst/winter echt verslaafd aan, dus heb weer een voorraadje..mmmm..is al helemaal kerstgeur hier.. en.... :oops: stond een oliebollenkraam op de Parkeerplaats..kon mezelf niet inhouden..smikkel smikkel smikkel...ben benieuwd hoeveel ik morgen ben aangekomen bij de vk...

20. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    Dames,

hier ben ik na een hele zware tijd weer. Ik ben hier niet vaak aanwezig maar dat heeft zijn redenen. Nu kan ik eindelijk kwijt wat er speelt.

Sinds het begin van mijn zwangerschap is mijn moeder in gevecht met kanker. Uitzaaiingen van borstkanker welke ze een aantal jaar geleden heeft overwonnen. Na tal van chemo's, medicijnen, behandelingen en ziekenhuisopnames is ze nu opgegeven. De medische wereld kan niks meer voor haar betekenen, de kankercellen zijn te agressief en ze gaat heel snel achteruit. Zo snel dat ze maar een levensprognose van een aantal weken heeft gekregen.

Zoals jullie op mijn banner kunnen zien, moet ik ook nog een paar weken voor de bevalling. Ik verlies niet alleen mijn moeder en mijn beste maatje maar ook de oma van mijn kindje. Ik hoop heel snel te bevallen zodat mijn moeder mijn dochter, haar kleindochter nog kan zien.

Ik weet niet of er hier nog dames zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt? PB-tje is welkom!

Een hele fijne zwangerschap gewenst dames en sorry voor het negatieve bericht, ik moest het even van me afschrijven.

Veel liefs

Deel Deze Pagina