@Indira pff meis wat vreselijk zeg,Je hoord vaak dat ze dan nog vechten voor wat voor hun belangrijk is,en ik weet zeker dat jou moeder gaat vechten om jullie mooie wondertje nog te mogen zien, ik heb het zelf nooit mee gemaakt maar wel van mijn tantes van dicht bij, ik wens je super veel sterkte toe de komende tijd
Ow meissie, wat verschrikkelijk is dit zeg! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop (vanuit het diepste van mijn hart) dat je moeder je kleintje nog kan zien... Heel veel sterkte te komende tijd meid. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Indira: ohw wat vreselijk zeg, ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen en ik hoop dat je moeder jullie beebje nog mag bewonderen! Ik heb dit persoonlijk niet meegemaakt. Hele dikke knuf*
@cin, heel veel sterkte gewenst morgen! hou je taai... heb net nog even op jouw hyves gekeken, en heb even een brok in mn keel toen ik jullie knappe mannetje zag! @indira, niet met mn moeder, maar met mn vader.... buiten dat ik 33 ben niet meer te lang wilde wachten om zwanger te raken, wilde ik er toch een beetje vaart achterzetten, omdat begin van dit jaar mijn vader opgegeven was geworden in Nederland ivm zn kanker... ook uitzaaiingen en dergelijke... Ik en mijn familie hebben geluk gehad dat ze hem in Italie wilden helpen en een zware operatie tegemoet ging... in zijn geval een levensreddende, want hij heeft afgelopen vrijdag te horen gekregen dat de kanker nog steeds weg is...... Ik wil jou en je familie dan ook heel veel sterkte wensen deze komende periode! en ik zal je meenemen in mn dagelijksw ritueel van kaarsje branden.. dat je moeder er iig nog tot na de bevalling is! jeetje mensen, wat is er weer een hoop verdriet de afgelopen periode!
@ Cindy: Ik vind het echt super sterk van je dat je zo met je verlies om gaat. Meis, wat vreselijk moet dit zijn... maar heel veel sterkte gewenst @ Indira: geen woorden voor... heel veel sterkte....
Haha sorry moest er ff om lachen,nee hoeft toch niet in een bos,hoe moeten ze hun hoofs stoten? Ik heb er wel 1 in onze ledikant vanwege de ledikant naast de verwarming staat dus de kleine zich daar niet aan kan bezeren,
Indira Sterkte..... Sjansie We gaan duimen dat je ukkie blijft zitten hoor! Klossen.. Hier 6 heineken kratten onder het bed... (zijn al heel de zwangerschap aan t sparen... ) Vorige keer ging dat ook goed... Vorige vk zei dat je wel volle kratten ( met de lege flesjes) moet gebruiken, met daar een plank op... aangezien er tegenwoordig een of ander stofje uit de krat is gehaald (voor t millieu), waardoor ze minder sterk zijn als vroeger..... Hier staat in het boek van de kraamzorg dat het bed minimaal 70 cm hoog moet zijn..... Oja.. nog een tip die ik vorige zwangerschap kreeg... Meeste vrouwen leggen alleen een zeiltje in bed.. maar je water kan natuurlijk ook op de bank of auto breken... ga daarom gewoon altijd op zo'n celstofmatje zitten..! Vorige zwangerschap was ik bijna uitgerekend en ging ik bij vrienden op bezoek die net in een nieuw huis woonde... had dus mn matje meegenomen, was doodsbang dat ik hun nieuwe stoffen bank zou 'inzegenen" Misschien straks voor mn vent wel makkelijk een hoog bed... voor mijzelf zal het wel niet zo''n verschil maken... mijn probleem zit voornamelijk in het"Hoe kom ik naar de rand toe en duw ik mezelf omhoog?"...
@hoofdbeschermer... Heb er toevallig wel 1 in de box... maar voor de sier.. deze zat in het pakket bij het hemeltje... en het staat wel mooi in de box.... Verder zou ik hem in bed nooit gebruiken... (verstikkingsgevaar) maar in de box, zit ik sowieso naast.. Ik kan de baby sowieso niet alleen laten... met mn 2 katten... en mn zoontje.. die hem er misschien uit zou willen pakken ofzo....! Verder had ik vorige keer ook geen hoofdbeschermer in de box hoor..... want een kind kan zich overal aan stoten.. en dan kunenn we beter de baby in kussen gaan inpakken...
Ben je niet bang dat de kleine daar last van heeft? Ik bedoel... ikzelf krijg altijd last van mn strot en ogen.... ivm droge lucht...
OK me gelezen haal het straks gelijk weg, en voor de meiden waarvan ze zeiden kind komt niet bij mij op de slaapkamer, nou de eerste 6 maanden is dat wel belangrijk staat op de site
hahahaha... Bij mij komt hij/zij wel op de kamer hoor...! ook ivm met mn borstvoeding en ivm met mn gevoel.... Gewoon eerste tijd kinderwagen naast me bed!
He iedereen! weer een zware werkdag achter de rug Pff nog 3 weekjes! @ Indira: Veel sterkte meid ! @ Sjansie: Komaan beebje, blijven zitten hoor!! @ Baby in bed: Onze babykamer is vlak naast de onze. Maar toch haal ik haar bedje in onze kamer en zet ik het naast bed. Dit omdat ik bv ga geven en het niet zie zitten om de 2 uur op te staan zo kan ik haar gewoon uit haar bedje nemen, voeden, en dan weer terug leggen @ ZIEKENHUISKOFFER: Ik wilde eerst nog een paar weken wachten, maar nu lees ik dat sommigen de koffer al hebben gemaakt? ik beval zowiezo in het ZH dus .. Wat denken jullie, al maken? Of ik kan alvast de babyspullen inpakken misschien Verder niets nieuws te melden, heb veel last van mn rug wel.. Ohja @ de mede stuitliggers-mama's ik heb gisteren de moxa-therapie dvd en spullen besteld! Ze zouden zaterdag aankomen, dan ga ik er meteen aan beginnen, ik hoop dat het ook bij mij zal werken!
Groot gelijk hier net zo,en omdat ik bij Délano veel bloed had verloren moest Roelof het doen,en dat was wel makkelijk dat het dan op je kamer ligt,en ik erzelf niet uit hoefde
Journey: Nee dat uren laten huilen zie ik zelf ook niet zitten.. Maar denk dat er wel meer zijn die dat hebben.. Lekker, waar gaan jullie heen op vakantie, of nog geen idee? Derona: Ja dat merk ik bij die van mijn broertje.. Ze is nu 13 weken.. Ze brult echt de boel bij elkaar af en toe, gewoon zonder aanleiding in eens.. En dan merk je het verschil echt wel hoor.. Dan is er wel wat want dan heeft ze honger maar ik bedoel dan met de keer dat er niets aan de hand was.. Iloveandres: Leuk kerst kaartje Sjansie: We duimen hier ons suf.. Maar dat hebben we er wel voor over.. Hoop dat je vrijdag weer thuis mag zijn! Cindy: Praat maar lekker veel met Ties, sterkte voor morgen.. Indira: Wat een naar nieuws over je moeder.. Krijg er gewoon kippenvel van.. Ik hoop ook voor jou dat je moeder haar kleindochter nog kan zien.. Sterkte! Dikke knuffel!