Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Iuno
    Dat is ook heerlijk.....
    Ik vind het soms nog heerlijk als onze oudste bij ons slaapt.... (en dit is maar weinig...)
    maarja.... ik krijg mijn vent nooit zo gek!

hahahah ik krijg altijd al de schuld dat ik mn zoontje "verziek"....
    Hij was ook diegene die op gegeven moment zie dat mn zoontje toch echt op zn eigen kamer moest gaan slapen.....

ik was er het liefst naast gaan liggen :(

2. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Heey kletskousen! :)

ik ga niet ereageren.. moet helaas zo weer weg.. moet naar darten kijken van onze vrienden.. die moeten vanavond een keertje hier om de hoek darten.. :) dus ff gluren daar :) hihi..

ik ben blij als ik mrogen bij de vk zit.. kan ik vragen wat me pijn is.. :| ik heb vreemde pijn boven mn navel! :| alsof het huid heel strak staat.. en zo kan scheuren :|

kent iemand dit?

Onze kat Satay is gisteren dik verklaard door de dierenarts hihi.. maar hij gaat op dieet.. en heeft ook nog antibiotica gekregen.. voor zijn darmpjes :| vind het zo zielig.. ze gaan dan meteen ervan schuimen als ze hem in hebben :|

Liefs mir

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hier kan ik dan weer niet over meepraten... :)
    Nog niet althans. HIHIHI.

Hier net de kaartjes voor Guido Wijers opgehaald voor zijn voorstelling op 23 mei. :D

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @Indira: meid wat een verhaal.... Wens je heel erg veel kracht en sterkte! Ook voor alle mensen om jou en je mams heen!

@slapen e.d.: Ik heb juist heel erg ervaren dat ik het fijn vond dat mijn dochter op haar eigen kamertje lag te slapen. Bij ons op de kamer kreeg ik mn rust niet omdat zij een enorm woelwater is, al vanaf haar geboorte. Ik gaf ook bv en haalde haar op, ging haar in bed voeden en werd standaard na een uurtje wakker en dan had ze losgelaten en kon ik haar zo weer in haar eigen bedje leggen. Ging helemaal goed, denk het dus gewoon weer op deze manier te gaan doen.
    Maar dit is dus weer een ervaringsverhaal, je weet pas wat handig is als de kleine er eenmaal is, elk kindje is anders en reageerd anders, net als de ouders. Dus gewoon straks doen wat het beste is voor je kleintje en voor jezelf, en wat je zelf makkelijk vind, vind niet dat er een stelregel voor is. Ik weet dat er gezegt word dat je je kindje beter niet bij je in bed kunt nemen, maar bij ons werkte het enorm fijn, ik sliep gewoon tijdens de voedingen en zo kreeg ik toch behoorlijk wat rust, nooit bang geweest dat ik op haar zou gaan liggen oid, volgens mij ben je zelfs in je slaap standby als je kleine naast kje ligt...

Stelregel is gewoon dat je moet doen wat jij fijn vind, wat je kindje fijn vind en niet dingen gaan doen omdat een ervaren moeder, of oma, een tijdschrift of wie dan ook iets zegt. Je weet zelf wat het beste is voor jou en je kind dat is waar je je intuïtie voor hebt gekregen!

Zo en dan ga ik nu even lekker onderuit. laptopje uit, kopje cappuchino en chocolade erbij, dan even douchen en proberen wat beter te slapen als gister...
    Weltrusten alvast voor iedereen!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier komt Délano ook elke nacht ongemerkt bij mij liggen ik word er nooit wakker van dat is het irri eraan hihihi,

maar vind het altijd wel gezellig als hij er is

Zoo pff net zijn traktie klaar voor morgen en dit is het resultaat wel makkelijk maja hihi

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ derona: leuke traktatie hoor!

Hm hebben jullie al eens gekeken wat die afschaffing van de WW premie oplevert? Ik zie nu op de salarisstrook van mijn man dat ie daarvoor maandelijks ruim 60 euro betaalt. Dat krijgen we dus straks extra op de rekening gestort! Meer dan ik dacht...!

7. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ CINDY: Meiske, heel erg veel sterkte morgen! Wat zal dat moeilijk zijn… Een prachtig klein mannetje, werkelijk waar. Vreselijk dat jullie nu al zo vroeg afscheid van hem moeten nemen. Ik brand een kaarsje voor jullie mannetje en voor jullie..

8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ MikMak: :) Ja, lekker achter op de motor! Rijd jij ook motor? Wij in ieder geval wel en mijn mannetje heeft al zo’n zitje gevonden waarin ze achter op de motor kunnen :)
    Nou, die van ons was met 31 weken al ingedaald (begon met 30 weken) en dat vonden ze inderdaad erg vroeg, maar dat wilde niet zeggen dat hij ook eerder komt… Dus jah…. (Ik heb trouwens nooit menstruatie krampen gehad, dus kan dat niet eerlijk vergelijken, maar zo omschreef ik het toen wel, dus ik denk toch dat het dat dan is bij jou) en als je het niet vertrouwt, gewoon bellen!
    Hehehe, wat kent ie je toch goed he, dat je die letter zelf gaat opeten ;) (Of is dat niet zo?)

@ Mikki: Ieuw, een regenworm….
    Oh en ehm, ons mannetje komt gewoon bij ons op de kamer hoor! Als ik het volhoud, zeker de eerste 3 maanden! En dan pas naar zijn eigen kamertje. Het maakt mij echt niet uit wat iedereen zegt, ik trek mijn eigen plan en ik onthoud alleen de adviezen die mij goed in de oren klinken :)

@ Patricia: mooi kaartje meid, heel erg leuk gedaan!

@ Sanne: Oh ja, inderdaad, als ze in stuit ligt, moet je toch naar het ziekenhuis, of niet dan? Dan krijg je daar wel pijnstillers!

@ Indira: Lieverd, ik weet niet wat te zeggen… Heel erg veel sterkte in deze vreselijk moeilijke tijd! Ik hoop echt dat je moeder je kleintje nog mee mag maken en dat je een paar mooie foto’s kunt maken….

@ Ramona: Goede tip! Dus ook maar zo’n matje in de auto en één bij mijn ouders op de bank ;)

@ Goofychick: Meid, het maakt helemaal niet uit dat je niet op iedereen kan reageren, denk eerst maar eens aan jezelf! Lijkt me een emotioneel dagje geweest, ook dat ‘jou’ kindjes je zo kwamen knuffelen, niet dan?

@ LadyInRed: Gewoon navragen, dat van die navelstreng, ik ga morgen ook meteen even aan mijn gyn navragen hoe het zit bij ons mannetje, want ik vind het verhaal van Cindy zo eng… En ook meteen vragen of het kleintje helemaal is ingedaald, want als dat niet het geval is, kan de navelstreng alsnog in de verdrukking komen of om het nekje draaien…

@ Derona: Auch…. dan geeft Roeland hem toch gewoon eten?!
    Hee, is Délano morgen jarig?! Alvast gefeliciteerd dan :) En de koekjes zien er super leuk uit met die versiering :D

@ Lotus: Beterschap met je kat meid! Is ook zielig als ze ziek zijn!

@ MerleQ: Nee, dat had ik nog niet gezien, dat is dan wel weer mooi meegenomen :D

@ SJANSIE: :whistle: Goed nieuws! :whistle: En nu maar hopen dat ze wegblijven en dat je kleintje nog even kan blijven zitten!

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Lotus: die pijn die jij beschrijft heb ik een tijdje terug ook gehad...alsof je buik gaat scheuren inderdaad. Bij mij was het niet de huid die pijn deed, maar daaronder. Volgens de vk waren het mijn buikspieren die op werden gerekt, en kan het geen kwaad. Misschien is dat het bij jou ook?
    Nu heb ik trouwens geen last meer van mijn spieren. Ze hebben het protest opgegeven denk ik, er is toch geen houden meer aan :)

@Derona: wat een leuk idee van die traktatie! Hoe heb je die smarties vastgezet?

@MerleQ: wij gaan er ook behoorlijk op vooruit door die WW-premie: mijn vriend zo'n 60 á 70 euro, en ik 40. Maar ik heb het idee dat dit brutobedragen zijn en dat het netto minder zal zijn. Maar toch lekker natuurlijk... En omdat wij allebei onder de CAO Welzijn vallen, krijgen we volgend jaar ook allebei 2x CAO-loonsverhoging (in januari en mei), en een hogere eindejaarsuitkering. Kunnen we allemaal goed gebruiken met zo'n kleintje erbij...

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Mikki: Oh ja, naja we zien wel wat het uiteindelijk netto oplevert :) Jammer dat ik niet werk want mijn voordeel hebben we dus niet :p Ik vraag me wel sterk af waar het kabinet dit van betaalt? Want dit moeten ze toch uiteindelijk weer ergens anders op verhalen?
    Mijn man krijgt ook ieder jaar een salarisverhoging, maar die heeft ie afgelopen maand al gehad. Wel per januari een inflatiecorrectie, maar ik neem aan dat iedereen dit standaard heeft?

Oh ik lees nu dat jullie 2 keer een verhoging krijgen? Waarom is dat dan? Wel lekker zeg!

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Ik heb een mailtje van Cindy gehad en naar omstandigheden gaat het goed,ze kan er goed over praten dat vond ik wel fijn om te lezen en maken echt bewuste keuzes………Ties* word morgen gecremeerd en ik wil de kaart dan ook voor aankomende maandag gaan versturen,dus als jullie nog dingen mee willen sturen heb je er tot zondag de tijd voor dan maak ik er een soort boekje van,ik heb dus haar adres gekregen en ze vind het super dat we dat voor haar willen doen.
    Ze doet iedereen de groetjes en wenst ons veel geluk in januarie,wat lief van haar terwijl z ehet zelf zo moeilijk heeft.

Heb niet veel te vertellen dus ga maar gewoon even reageren waar er te reageren op valt ;)

Hai female………..Jeetje meid flink ziek geweest als ik het zo lees joh,ben je nu wat aangesterkt?
    Veel beterschap nog meid.

Hai Sanne….Je kan gewoon wat mailen meid,als ik binnen een weekje niets van haar hoor dan stuur ik alles naar haar privé mail,kan ze het zelf nog altijd uitprinten als ze dat wilt.
    Dat heeft jou manneke mooi slim bekeken die dacht ik doe het mooi hard ben ik er mooi van af ;)
    Veel succes morgen bij de vk meid.

Hai Muppet………..Dat kan je dan beter doen inderdaad meid,want je moet er wel goed in en uit kunnen,wij zetten ze er niet onder mijn bed gaat echt stuk als we dat doen en dat ga ik dus echt niet doen,maar goed ik krijg toch een ks snede en pas na 5 dagen ben ik thuis en dan heb ik nog op 1 dag recht misschien 2 dagen dus daar ga ik mijn bed niet voor afbreken als ze dan niets doen bij mij dan heb ik maar pech ;-((,en ze komen toch niet kijken en ik probeer Mart zijn nicht te krijgen die maakt dat niet uit.
    Lekker dat je man het zo goed kan,maar goed als je daalijk weeën hebt dan zal ie je echt wel masseren meid,want dan doen ze meestal alles om het naar je zin te maken,al lukt dat meestal niet ;-(
    Ach meis dat vind ze echt niet raar hoor,daar krijgt ze ook voor betaald,ik snap dat het voor jou onwennig is,maar ik heb vaak bij mensen gepoetst en dan waren ze gewoon thuis ik poetsen en zij buurten dat vond ik juist gezellig,ging ik nog harder van werken ook ;)

Hai Nettie……………wat rot meid dat je zo’n rotnacht hebt gehad,ik hoop dat je vandaag op de dag wat bij kan rusten?
    Dat klopt dat heb ik dus met Noël ook,al moet ik zeggen dat als we in het zkh zijn net zoals gisteren en het duurt dan heel lang dat hij wel erg lief is.

Hai mamamakka……….Niets te danken meid,blijf het rustig aan doen he meid.

Hai Patricia………….wat rot dat je zo’n rotnacht hebt gehad zeker nu dat anders ook niet thuis was ;-(
    Waarom niet meer over hebben als het jou wat oplucht om er over te praten gewoon doen dan meid.
    Fijn dat hij vanavond weer thuis is meid.
    Laat je even weten als de foto er op staat ?
    Wat een leuk kaartje dat zullen de mensen echt heel leuk vinden ;)

Hai Simply me…………Lekker dat je nog zo geniet meid,ik deed dat ook nog maar word nu gewoon angstig en dat maakt het genieten toch wat moeilijker ;-(
    Ja scheren breek me de bek niet open ;-(
    Nou als ze hetzelfde doet als de rest van je kids dan is het ook echt afstrepen voor jou nu ;)

Hai Journey…….Dat begrijp ik helemaal meid dat je dan wat banger word,vooral als het zo dicht bij gebeurt he,want je schoonzus van je vrienin dat is heel erg moeilijk,is dat lang geleden van je vriendin haar schoonzus?
    Wat zuurde ze over het matras dan?
    Veel plezier vanavond meid.

Hai Mikki……….Lekker he meid dat je dat zo lekker gaat besteden,ikke jaloers ;)
    Ik heb er helaas geen plek voor meid,maar ik kan wel voor je rondvragen,een paar mensen zijn aan het verbouwen misschien hebben ze er interesse in.
    Wat is ene geboortetens? Of kom ik nu heel dom over ;-(
    Ik had er bij Zoë* en Noël geen randen in zitten,en dat klopt uit mijn wiegje moeten ze ook als de kleine er in ligt te slapen.

Hai Joyce……….Ik snap je vriend heel goed meid,maar hopelijk past hij wel op,want die gasten dat zijn van die kwallen als ze wat doen doen ze aangifte en dan zit jou manneke daalijk vast ;-(,dus dat hij wel oplet.
    Dat doe ik wel meis,loef dat je het zegt,dikke knuf.
    Fijn dat alles goed is met de kleine,ik snap dat je graag je kleintje wilt zien ;)
    Jeetje dat is erg rot,maar goed als je niet meer moet spugen door die pilletjes dan zou ik zeggen probeer het gewoon en misschien helpt je drankje dan wel tegen het zuur meid.
    Moeilijk als je man zo thuis komt en je wilt hem helpen en hij praat niet,misschien dat als het wat gezakt is dat hij er over praat.

Hai mikmak……..ik weet het niet meid,ik heb het soms ook weleens en bij mij is de kleine niet aan het indalen,ik vind het niet een erg fijn gevoel,ik zal het anders eens vragen aan de gyn laatst ben ik het vergeten te vragen,maar misschien hebben we beiden wat een ander gevoel,ik vergelijk het ook met een ongi gevoel,alleen is het dus vervelend het doet geen pijn ofzo bij jou wel?
    Wel fijn dat de kleine zo goed beweegt ;))

Hai Yvette……..Niet dat het bij mij erger is meid als bij jullie,we zijn allemaal zw en als zoiets gebeurt dan zijn we allemaal bang,een zw is dan niet meer zo vanzelf sprekend meis,en jij bent ook al zo lang aan het tobben en dan hakt het er ook steeds in,en dan ben je gewoon banger meid,maar probeer je angsten wel van je af te praten,ik doe dat ook,ik heb natuurlijk veel plaatsen waar ik mee heen kan met mijn angsten,als je wilt praten dan mag je me altijd pben dat weet je.
    Tnx meid erg lief van je…..
    Dat hoop ik wel dat ze dat doet,maar goed wat ik al eerder zei ik moet dat ook van me afzetten ik hang momenteel ook overal aan het negatieve vast snap je,als er iets gebeurt met iemand dan ga ik piekeren dat heb ik gelukkig heel mijn zw niet gehad en nu heb ik dat weer,dus ik probeer dat wel los te laten ,met nadruk op proberen natuurlijk.

Hai Derona………Bedankt voor het doorgeven meid,ik ben heel opgelucht en blij datw e wat goed nieuws krijgen te lezen.
    Jeetje ik ben echt bang van die beesten die bijten je vinger eraf als ze willen,ik werd al gek toen de dwergpapagaai van mart thuis mij beet ;-(
    Ziet er lekker uit krijg er trek van jammie……

Hai Cindy…………..ik heb je al gemaild meid,maar ik wil je voor morgen heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuf geven.

Hai Indira…….Jeetje meid wat erg voor jullie mam,wat erg dubbel ook,ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen ;-(
    De tranen rollen over mijn wangen meid,als ik dan denk aan de band die ik met mijn moeder heb en als ik het zo lees heb jij die ook met je moeder dan is dit gewoon zo verschrikkelijk,ik wil je heel veel sterkte wensen meid en je mag me altijd privé mailen als je daar de behoeft aan hebt,ik hoop dat je moeder je baby nog kan zien meid.
    Meid geen sorry zeggen dat is nergens voor nodig we zijn er hier voor elkaar.

Hai Goofychick……….Ja het is ook altijd bij mij zo geweest,ik kon het de laatste tijd goed los van elkaar zien ook omdat ik vrijwillegers werk doe en ouders opvang heb ik dat geleerd ik denk dat je hormonen ook flink mee spelen nu,ik moet nog 3 weken tot mijn ks snede en ik dnek dat ik misschien gewoon erg zenuwachtig ben en dan mezelf erg betrek toto deze soort dingen,als je al niet echt lekker in je vel zit dat je dit dan doet,denk ik hoor.
    Ben opgelucht te lezen dat je het wel kan meid,en ik wil je nog bedanken voor je pbtjes erg lief van je.
    Dat lijkt me ook erg moeilijk om je klasje bij iemand zo te laten,ervaar je het zo of heb je het echt over bepaalde les geven wijzens ofzo?
    Owwwwwwwww wat lief van die kids,hoe oud zijn de kids in je klas?
    Veel succes morgen meid.

Hai Lady in red……ik zou anders voor de zekerheid zo’n hele groot zeil halen of een zeil er bij halen ,ik weet niet of ze er zo groot zijn,wij hebben 2 aparte matrassen………..
    Lekker dat je je kleintje in ieder geval weer hebt gezien ;),wel jammer van de foto natuurlijk.
    Ik durf er geen uitspraak over te doen,vraag het even aan je VK meid.

Hai Lotus……….ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad soms he je dat nodig ;))
    Veel succes morgen bij de vk en ik hoop dat je antwoord krijgt op je vragen meid….ik herken het niet meid.
    Veel beterschap voor je kat meid.
    Hoe gaat het verder met je?

12. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Patrieske: Ja, het hakt er bij iedereen in natuurlijk, het is gewoon vreselijk wat haar nu overkomen is (en natuurlijk ook wat jou overkomen is). Daarvan hoop je dat nooit iemand het hoeft mee te maken, maar het gebeurt helaas nog te veel…
    Ik zal je voor zondag ook nog even iets sturen voor Cindy en Rene, gek, maar je voelt je toch een beetje verbonden met iedereen hier…
    En meid, probeer het inderdaad van je af te praten, want stress is ook niet goed voor je kleine mannetje. En denk maar zo: Nog maar 4 weken en dan wordt jou kleine mannetje gehaald, hij zal er door de ks weinig onder lijden, dat is toch ook een prettige gedachte? En met jou mannetje gaat gewoon alles goed, ik weet zeker dat Zoe* over haar broertjes waakt…

13. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Zo, ik ben er een paar dagen niet en ik lees allemaal rot berichten. Arme Cindy, ben er kapot van, net als de rest van jullie. Kan je nagaan hoe het bij haar moet zijn.. Heftig..

@ Cindy1981: pfff meisje… Hoe kon dat toch gebeuren, wat een verdriet. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Jullie hebben hem een prachtige naam gegeven. Heel veel sterkte morgen.

@ joyce: super fijn, die uren na je bevalling! (werk) Heb je er al iets meer van gehoord? Mijn zus hoeft bij de verloskundige ook nooit te wegen en liegt er volgens mij ook een hoop kilo's naast hoor. Kan me niet voorstellen dat iemand die alleen maar zoetigheid, ijs , gebak naar binnen werkt minder aan komt dan iemand die alleen maar gezond en netjes eet. of is dit vrouwen jaloezie? :p Hoe ligt het laminaat? Ik slaap met oordoppen, anders kan ik ook niet slapen door het gesnurk van manlief.

@ Patrieske: Fijn dat je goed hebt geslapen, dat scheelt veel he!

@ Tacha: Wat ontzettend leuk, dat kaartje en het 'snoepwinkeltje' erbij. Ziet er echt prachtig uit! De naam is ook bijzonder, heb deze nog nooit gehoord. Even wennen, maar echt leuk, mooie betekenis ook! Heel erg benieuwd naar de moxa therapie!

@ Bezorgde mannen: Wat leuk dat alle kerels hier zo bezorgd waren met de sneeuw en gladheid. Hier nog zo een. Was wel echt prachtig hoor! zoveel sneeuw. Ligt er nu nog :)

@ Goofychick: hoop dat def fysio je klachten wat heeft kunnen verhelpen meis.

@ Merleq: heerlijk he, al die spulletjes! Zwijmelen bij een badje... :) Rij je al rond met de maxicosi? Hihi, dat eten, dus als we hier nu roepen: hmmm lasagne, dan eet jij vanavond lasagne? Ohw die sukkels van babypark! :p Je bent toch niets verplicht met de kerst? Dan blijf lekker thuis met je ventje samen!

@ Mikmak: nog even volhouden op het werk, en dan kan je je na zo’n shit nacht nog lekker even omdraaien in bed… Wat super fijn dat je ventje alles nu zo mooi aan het tegelen is. Hoop dat jodocus straks nog maar heel weinig te doen heeft, eigen schuld! Wat heerlijk, een duo bad! Jaloers! Die menstruatiepijn herken ik wel van de afgelopen weken, dat heeft met indalen te maken ja. Heb je de chocolade letter al op? Hihi.

@ muppet: en, is je placenta gelocaliseerd? Een navelbreuk?! Jemig..

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat vraag ik me ook af ja... we zullen de rekening wel weer op een andere manier gepresenteerd krijgen vrees ik :(
    Misschien via het afschaffen van de belastingaftrek voor buitengewone lasten, of de bezuinigingen op de kinderopvang...? Ik noem maar iets. Ik las net op internet het opbeurende bericht dat de kinderopvang volgend jaar nóg duurder gaat worden dan al was beraamd, omdat veel kdv's hun prijzen verder omhoog gaan gooien. Joepie :(

En die extra verhogingen...dat komt door de CAO-onderhandelingen, waardoor we in januari 1,25% omhoog gaan, en in mei 2%. Niet schokkend veel of zo, maar alles bij elkaar is het toch lekker. Wij krijgen ook altijd in januari een periodiek (schaal) erbij, dus dat komt er nog eens bovenop. Door deze dingen kan ik dus volgend jaar een heel jaar ouderschapsverlof opnemen (voor de helft van mijn werkweek), anders had dat niet gekund. Ik ben daar heel blij mee :D

15. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    En het volgende rijtje reacties... (heb 30! pagina's doorgelezen....)

@ iloveandres: fijn toch dat dat met de kruiken enzo iets beter gaat en dat je er nu mee bezig bent? Alle beetjes vooruit helpen, ook al is het maar minimaal. Mooi gemaakt met die vlinder, dat mooie plaatsje heeft ze verdiend. Een extra echo? Ik denk dat je gewoon moet vertrouwen op jezelf, de baby en de bevalling. Je kan er toch niets aan veranderen. De verloskundige is gewoon erg alert dus niet gaan panieken nu… Wat er gebeurd is met Cindy en haar kleine is heel heel erg, en iedereen is er behoorlijk van geschrokken en ondersteboven van, maar dat wil niet zeggen dat we nu opeens met z’n allen moeten gaan panieken. Denk dat Cindy dat ook niet fijn zou vinden.

@ Yvette: Hoe lukt het met het geboortebord? Hier bijna klaar! Alleen de achtergrond nog verven en uitzagen. En bordje met de namen erop.

@ Bewegen ukkie: Dat is inderdaad meer wrijven, duwen en een armpje of voetje wat er even uit ploept! Echt schoppen niet nee, daar heeft ie de ruimte niet meer voor.

@ vluchttas: ik zal me er na het weekend eens in gaan verdiepen en spulletjes verzamelen.

@ Sanne: he wat balen van je vriend. Ik zou helemaal boos worden als de mijne dan weg zou zijn. Maar idd geen zorgen voor de dag van morgen.

@ Mamamakka: Hoe gaat het nu? Ook al naar het zkh. Geen gekke dingen doen he. Gelukkig is met de uk alles goed.

@ Ramona: Dus je mannetje krijgt een kijkoperatie aan de knie, hopelijk is alles goed. Gelukkig is dat maar een dagopname.

@ Libra: Wat zielig, zo’n bont en blauw mannetje..

@ Journey: ww! 16 kratten bier. Lol. Klinkt als een spannend bed!

@ Voedings BH’s: Heb hele mooie gezien van Marlies Dekkers.

@ Indira: Wat heftig zeg, ik hoop voor je dat je op tijd mag bevallen en dat je moeder nog een paar weken langer bij jullie mag zijn. Heel veel sterkte meis.

@ Lotus: die strakke pijnlijke huid bij de navel is volgens mij heel gewoon hoor. Oprekken van buikspieren en huid. Zou me er niet al te druk om maken.

@ Derona: leuk die traktatie! Ik zat eerst te denken he een ‘s’? ohw een 5.. haha. Gefeliciteerd met je mannetje, is hij morgen jarig?

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh dat zou te gek zijn, wat lief van je! Hier een linkje naar de advertentie: http://link.marktplaats.nl/207270638 (de biedingen die er nu staan zijn waarschijnlijk voor de schouw inclusief haardje, maar het haardje is vandaag dus verkocht).
    En ook meteen een linkje naar een site over de geboortetens: http://www.geboortetens.nl/homepage.html. Het is zo'n beetje de enige vorm van pijnbestrijding die je ook bij thuisbevallingen kan gebruiken. Heel veilig dus.

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Birte: De spulletjes zijn gehaald, de plaat is al uitgezaagd, ik kan dus beginnen met gronden :D wat fijn dat die van jullie bijna klaar is, ik ben benieuwd naar de foto straks!

18. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Zo.. ik ben weer bij!
    Druk gehad het weekend en nog steeds aan het bijkomen want ook hier zijn de mindere nachten toegslagen. Maar ja, dan doen we overdag een dutje extra of lekker tot 11 uur in bed liggen...
    De as van opa hebben we op het kerkhof een mooi plekje gegeven, droevig moment. Toen ik thuis kwam was de foto van opa omgevallen in de kast.

Maandag bij de verloskundige geweest en alles was perfect! Mooie bloeddruk, 1 kg erbij in 2 weken, zit nu op 12 kg. Kindje ligt al helemaal vast in het bekken dus dat is super! nog 1 x controle over 2 wk en daarna elke week. Wat gaat dat snel.

Dinsdag de echo gehad, oma meegenomen. Dat vond ze zo bijzonder en speciaal, had ze nog nooit gezien dus ze was helemaal onder de indruk en helemaal blij gelukkig en trots. 'och kijk dan, dat koppie en die knuistjes, och kijk dan toch! ' Heerlijk...
    Kindje weegt nu 2300 gram. Netjes volgens het schema blijkbaar dus dat is mooi. was prachtig om even te zien, krijg je meteen zo'n verliefd en ik hou van jou gevoel in je buik..(en natte ogen)
    Daarna oma thuis afgezet en thuis mama gebeld. Had oma met haar jas nog aan naar ons mam gebeld hoe blij ze was dat ze mee was geweest en om te feliciteren met zo'n mooi kleinkind. hihi. schattig he!

De kleine heeft elke dag wel de hik hier, 1 of 2 keer. Hoe is dat bij jullie?
    Ik vind het maar een gek gevoel, maar dat komt misschien ook omdat het koppie in m'n bekken zit..

Net even het blok gekeken, wat een fiasco zeg! heerlijk! .......

19. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    erg opbeurend inderdaad.... :confused:

20. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Zodra de achtergrond geschilderd is dan show ik meteen een foto! :) Succes met jouw kunstwerk.. :)

Deel Deze Pagina