Jee...wat apart dat die foto omgevallen was toen je terugkwam! Ik ben dan zo dat ik niet geloof dat dat toeval was...jij wel? Heel mooi hoor, zulke dingen... En je oma, wat een onwijs lief mens zeg Ik wou dat mijn oma nog leefde, die had het vast en zeker ook geweldig gevonden om mee te gaan naar de echo. Ik mis haar meteen weer als ik zulke dingen lees Lekker ook dat alles goed is met het beebje. Trots gevoel geeft dat he! Dat hikken is hier ook aan de lopende band, minimaal 1x per dag. Bij mij zit hij ook met zijn koppie in mijn bekken, dus voel ik het heel goed. Echt superlief en een grappig gevoel! Volgens mijn vriend is het al net zo'n vreetzak als ik, en heeft hij daarom steeds de hik
Ja, maf he van die foto. gaf wel en speciaal gevoel. denk ook geen toeval. maar of hij het nu wel of niet is geweest ik denk graag dat hij het was. Dat is een mooie en fijne gedachte. schattig he, omaatje.. geloof wel dat je je oma dan meteen mist. Ben blij dat ik haar dit momentje heb kunnen geven. Hihi, over dat hikken en dat je vent je vreetzak noemt! Hier zeg ik het lijkt op zijn papa, net zo gulzig met drinken!
Hihi, hier dat hikken, minimaal 3 keer op een dag, soms 4 keer! Dan zeg ik ook dat ie op zijn vader lijkt: zuipschuit En ja Birthe, super dat je je oma nog mee kan nemen en dat ze het mee kan maken, heel speciaal! Helaas is mijn ene oma overleden in de maand dat ik zwanger raakte en de ander toen ik 4 maanden zwanger was... Wat bizar van die foto van je opa! Heeft ie zich toch nog even laten 'zien'
Birthe overledenen geven vaak nog een teken dat ze goed overgegaan zijn...! Je kunt ook een teken "afspreken".... dat had ik ook gedaan met mijn overleden vriend... en gekregen! Mijn overleden oma is een tijdje geleden op een foto verschenen.... mn moeder zei het en toen had ik zoiets van : ja, ja..... maar ze staat er echt op! Zelfs mijn vriend zei het...! kippenvel........ @Mezelf Zie er gewoon tegenop om naar bed te gaan.... Weet niet meer hoe ik moet gaan liggen... maarja... nog 5 weken wakker blijven.. gaat ook niet lukken, denk ik.. Zit me vriend ook te klagen..... sjeezis... zou er heel wat voor overhebben als ik nu een pijnstiller van hem mocht slikken....!
mag ik ook zo'n pil? Bizar, die foto met je oma! Was dat op een foto van iemand van de familie? Bijzonder hoor.. Mag ik vragen wat voor teken je met je overleden vriend had afgesproken? Als je dat niet wilt vertellen gewoon negeren deze vraag, dat begrijp ik wel.
birthe het teken houd ik voor mezelf... (ik negeer dus je vraag ) Mijn moeder had een foto van de tuin en huis gemaakt... en mijn oma staat door het raam naar buiten te kijken.... dat bleek dus pas bij het uitvergroten van de foto.. ff kijken of ik hem nog heb.. anders zet ik het in mn album.. kun je t zien.. Staat erin... heb er gelijk een foto van mn oma bijgezet.. dan kun je vergelijken... natuurlijk is het niet HEEL erg duidelijk, maar dat zijn zulke foto's nooit.. ga nu slapen.. truste
Thnx meiden, ja mijn grote trots is vandaag Jarig en is alweer 5 jaar @Mikkie ik heb van die versierstiften gekocht,en moet zeggen plakt goed
Goedemorgen meiden! Zo ik ben eerst een half uur bezig geweest om alles bij te lezen! Heb best slecht geslapen, ik heb krampjes gehad alsof ik ongesteld moest worden. Ik zit hier bijna met mn ogen dicht te typen. Ik denk dat ik straks nog even probeer. Soms denk ik van: het zal toch niet al beginnen? Ik zeg het dan ook niet tegen mijn man want die zou meteen zeggen dat ik de vk moet bellen. Als ik dat elke keer moet doen als hij dat zegt dan kan ze beter hier komen wonen
Buddy nieuws,SJansie mag vandaag naar huis,dus ik denk dat ze vandaag of morgen wel zelf weer gaat reageren, Einde Buddy nieuws
Goedemorgen meiden! Gisteren toch teveel weer geweest op school, voelde me niet prettig gisteravond, kon bijna niet een ommetje om lopen. En stonden buiten even te praten en mijn benen trilden erover, en kreeg vreemd soort pijn. Daarna in bad gegaan en het is nu over....wel met een buikband om geslapen vannacht, gewoon op mijn zij liggen ligt niet meer lekker met mijn buik, en met zo'n band heb ik net wat meer steun. @Derona, kinderen zijn 5 en 6 jaar bij mij in de klas. En ja het was iid moeilijk, zeker nu ik vandaag in de mail heb gelezen van iemand die mij begeleid in het nieuw soort onderwijs dat zij een mail heeft gekregen van mijn vervangster en die wil de hele boel omgooien.....niet leuk! Hoe kan ik het nou loslaten? Verder hier straks lekker bakkie doen, misschien nog wat shoppen en films kijken, rustig aan. Vanavond laaste zwangerschaps yoga les en groei echo bij de VK. Hoop dat alles goed is.
He ben op zoek naar een leuke tekst waar je in zegt dat bezoek welkom is maar dat ze wel even moeten bellen. Wil een leuke vlotte tekst hebben en niet het geijkte. Wie o wie heeft een leuk idee?
Hey meiden, @ Derona: ow meid, dat ziet er echt lekker uit! @ Cindy: heel veel sterkte vandaag meid! @ Patrieske: ik heb zoiets van: iedereen weet hier wel dat ik pijn heb en wil dat niet iedere keer benoemen. Dan voel ik me zo'n zeur... Bedankt voor je compliment van het kaartje . @ Birthe: ik denk ook dat je gelijk hebt hoor. Ik voel mijn kleintje regelmatig, dus denk eigenlijk ook dat er nits aan de hand is. Was er gewoon zooo van geschrokken, dat ik ineens heel onzeker werd... Fijn dat alles goed was bij de VK. Ja leuk is dat he? Als de oma's de echo's zien... @ de hik: hoe voelt dat? Want volgens mij heeft mijn kleintje nog helemaal niet de hik gehad... @ Ramona: ik weet precies wat je bedoeld meid. Ik zie er ook steeds tegenop om naar bed te gaan... Je ziet idd iemand op die foto. Echt mooi zeg. @ tekens: bij ons doen de lampen wel eens knipperen (zonder dat de stekker in het contact zit...) Ik zie soms ook wel eens ('s nachts) achter ons bed staan. Dit blijkt de oma van mijn moeder te zijn. @ Sjansie: ow meid, wat fijn dat je naar huis mag. Dat je kleintje nog maar even lekker mag blijven zitten.... @ DELANO: gefeliciteerd met je verjaardag jochie. Hier ga ik er zo vandoor. Ga met m'n vriendin even naar de stad met m'n telefoon. Ik heb hem nog maar net 4 maanden en hij loopt steeds vast als ik aan het smssen ofzo ben. Heel irritant... Moet maar eens naar gekeken worden... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Goedemorgen iedereen! hier zo-zo geslapen, moet over een uurtje gaan werken.. Vorige week is er toch verwarming gelegd bij ons he, wel, hij werkt nu al niet meer! Pff de huisbaas zou hopelijk straks langskomen.. @ de hik: Mijn beebje heeft ook nog nooit de hik gehad hoor! Oja weten jullie wanneer het forum nu offline zal zijn? Stel je voor net wanneer 'wij' beginnen te bevallen ! Een ramp !
Hier gelukkig een goede nachtrust gehad... voel me lekker uitgeslapen. Hubbie ging vanochtend om half 6 al weg en dan is dochter nog diep in slaap, resusltaat: meiske sliep tot ik om half 8 de lamp op de overloop aan deed. Normaal gaat hubbie om kwart voor 7 weg en dan word dochter wel altijd wakker... En die 3 kwartier van vanochtend.... het lijkt niets maar het was wel echt heerlijk! Net even bij action en hema geweest, daarna wilde ik nog naar jumbo maar de auto deed weer es raar dus ben maar naar huis gereden.. moet 5 minuten rijden met de auto, en dochter zit op psz, ik wilde zeker weten dat ik thuis zou komen, dus toen ik de auto aan de praat had ben ik maar gauw naar huis gegaan... Gelukkig veilig thuis nu. Vanavond moet hubbie er maar even naar het oliepijl kijken want volgens mij ligt daa het probleem... Maar goed nu heb ik dus geen boodschappen en dus zal ik maar wat moeten puzzelen met wat er in huis is....komt vast wel goed. Ga straks even naar de ha om urine in te leveren, heb het idee dat ik een blaasontsteking heb... Ben benieuwd... ze moest urine hebben wat 2 uur in de blaas zit dus ik moet nu enorm nodig maar mag niet plassen.... echt ellendig zeg.... @derona: gefeliciteerd met je mannetje! Hopen dat het een leuke dag word voor hem! @goofchick: ik herken dat probleem, lekker op mn zij ligt het niet meer. Maar ook niet op de rug, dus is soms echt ellendig. Nou zegt iedereen tegen mij: probeer dan met een voedingskussen, dan heb je steun in je rug... Maar ja ik draai om het halfuur omdat ik anders enorm veel pijn in mijn rechterbeen krijg.... Dus dan ben ik dus meer bezig met dat kussen telkens verleggen, is ook niet handig, maar misschien dat het wel iets voor jou is? ligt wel erg lekker, vind ik iig. Maar ja hele nachten bezig zijn om dat kussen goed te leggen, das ook niks.. Zo dan ga ik nu even wat ondernemen! waarschijnlijk tot straks!
Ander vraagje over het zeiltje in bed: wij hebben een hele grote matras (1.60x2.20), volgens mij red ik dat niet met een klein zeiltje (ik wil nog wel eens bij mijn man op zijn helft erbij kruipen). Hebben jullie dat ook? En hoe hebben jullie dat opgelost? Bij Ikea kun je 2 persoons zeilen kopen voor een paar euro.. deze kunnen gewoon over een 2-persoons matras... tot aan lit jumeaux, zij zijn ook de enige voor zover ik weet die deze verkopen...