even naar geboorte gedichtjes.nl... staat er vol mee zoals.. wil je de tenen komen tellen dan wel effe van te voren bellen ofzo enz enz
@yvette, ik heb zelf ook mn motorrijbewijs gehaald toen ik 15 weken zwanger was... dat vonden de instructeur en de examinator echt een giller.. zat met een positiebroek op de motor, maar hun hadden zoiets van... ach zolang de buik niet op de tank ligt is er niets aan de hand.. en de vrouw van de rijschool vond het helemaal lachen, zij reed nog tot 6 dagen voor de bevalling... @birthe, ja ben ook blij mete het duobad.... kan niet wachten om er echt in te kunnen liggen....en net zoals het douchen.. krijgen ook zo'n grote regendouche hahaha... geweldig.... en ja pech voor die e*kel.. maar kunnen er niet meer opwachten.... maar ontplof wel zo onderhand, want ik kan helemaal niet tegen rommel in huis.. en nu is het een stofwolk..... maar wil niet zeuren, want manlief doet echt enrom zn best.... gisteren heb ik de vloer samen met hem nog gevoegd en schoongemaakt, echt helemaal blij mee, verder zijn de leidingen nu ook weggewerkt.... en gaat ie vandaag beginnen met de wanden... gisteren ook nog zwangerschapsgym gehad... was wel weer leuk, maar niets bijzonders.. vanmorgen naar de VK geweest.. ook alles ok, maar ze blijven mn buik te ruim vinden dus krijg volgende week nog een groei echo, ondanks dat de pretecho van 3 weken geleden goed was..... en dan ook gelijk glucose prikken... mag ik nog 1 blik werpen op onze kleine meid.. das dan wel weer leuk nou ik ga op zoek naar de afspraken lijst, en even terug zoeken waar ik nog op wilde reageren.. ben ik al weer vergeten haha
Ramona: Wij hebben wel een uitgebreide babyfoon maar geen camera.. Hahaha! Luxe hoor Derona: ik sluit me volledig bij jou aan.. Het is ook mijn 1e kindje, zie nu wel bij m'n broertje hoe ik het zeker niet wil.. Maar goed, het is toch aftasten.. Aaah, wat een stomme papegaai.. Hang 'm maar even met z'n hoofd buiten de deur.. hihihi! HAPPY BIRTHDAY! Voor je Delano dan he LadyInRed: Verassing dus.. Hier wilde de kleine ook geen foto's van de voorkant laten maken.. Vind ik wel heel jammer, maar het is niet anders.. Over dat zeiltje kan ik je niets zeggen, ik heb het er nog niet op.. Maar blijf wel altijd netjes aan m'n eigen kant hoor MerleQ: Wat is er precies met die ww premie?? Ik snap niet helemaal.. hahaha! Patrieske: Hij laat nooit echt duidelijk merken wat er aan de hand is.. Maar ik ken hem gelukkig langer als vandaag.. En met die jongen, dat komt allemaal wel goed hoor, maak je maar geen zorgen! Hij is nu wel rustig en hij zal wel moeten want ik wil niet in m'n eentje bevallen! En ik sluit me aan bij Yvette haar berichtje aan jou.. Birthe: Nou bij haar vorige zwangerschap zei ze was ze ook maar 3 kilo aangekomen.. maar heb het idee dat ze ook niet zo goed eet enz.. Dat ik nog maar 7 kilo ben aangekomen, heb ik zo overnagedacht is heel gewoon, ik heb 2 maanden niet gespuugt.. Maar de baby moet nu zo;n 2300 gram zijn dus daar ga ik vanuit oordopjes, volgens mij wordt ik gek! Hik? de baby?!?! Geen idee! Ik geloof het niet.. hahaha! Mikki: Dat heb ik met mijn moeders oma.. Ik mis haar ook.. Zou zo graag willen dat zij mijn kindje kon zien.. Enz enz.. Maar nu ziet ze het ook wel, alleen op een andere manier.. M'n moeders moeder doet me dan weer niets.. mijn oma dus.. Die heeft met de hele familie contact behalve met mijn moeder.. Sjansie: Fijn dat je weer naar huis mag.. We zien je snel weer vershijnen Denk ik
baby: Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 27 nov.: Journey groeiecho/ Yvette controle gyn / Sjansie VK (laatste keer) / Lotus1981 VK 28 nov.: Derona VK 02 dec.: Re81 VK 03 dec.: Iloveandres controle VK/ iloveandres bekkentherapie ziekenhuis 04 dec.: Jessica83 VK 05 dec.: Mikmak Groeiecho+Glucose prikken 09 dec.: MikmakVK 10 dec.: SimplyMe VK 12 dec.: Libra begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! 22 dec.: Re81 VK 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
meiden, ik kom vanavond weer reageren, dus geen paniek omdat ik er vandaag niet ben We vertrekken NU richting ziekenhuis voor de controle bij de gyn en daarna gaan we naar mijn schoonmoeder, die is gisteren 60 geworden! Als er iets niet goed is, zal ik Patricia dat even smsen, als jullie niets horen is dat dus goed nieuws. Liefs, Yvette
Had ik al verteld dat ik van de week bij m'n neef kwam en daar een oude bekende zat? Ja geloof het wel.. Wil niet in herhaling vallen.. Whahaha! Dus toen kwam hij te horen over mijn bio-vader.. En die was er gister ook weer, tegelijk met die bekende.. En toen zei hij HE JOU DOCHTER WAS HIER VAN DE WEEK OOK! geweldig geweldig! Zijn ene dochter komt daar nooit, dus ja dan kan het niet anders dat ik het was.. Whahaha! Sorry maar dit vind ik GE-WEL-DIG!
he bah wil naar het winkelcentrum toe maar moet van roy wachten tot hij klaar is in de keuken zodat ie met me meekan , mag niet meer auto rijden van hem niet van de gyn niet en niet met deze medicijnen ! gezellie
@patrieske, voor ik het vergeet.. had de VK nog gevraagd over dat ongi gevoel... en dat zijn inderdaad de gevolgen van het indalen.. de kleine meid is idd iets gezakt..... en ligt nu keurig in het midden, nog steeds met het ruggetje naar rechts maar niet meer zo dramatisch dat ik ook omkieper naar rechts... dusss alles iig duidelijk en helder... en ze zei als je het TE druk hebt gehad , dan heb je dat gevoel ook wat eerder...
@ goofychick: wij hebben: 'Wil je zijn vingertjes en teentjes komen tellen? Dan graag vooraf even bellen!'. Je hebt nog een aantal zinnen die hier wel op lijken. @ Joyce: iedere werknemer betaalt op dit moment over zijn salaris WW premie (een bepaalt percentage van je bruto-maandsalaris) en dit hoeft dus per januari niet meer. Dit betekent dat ieder werkende meer salaris gestort krijgt (hoe meer je verdient, hoe meer voordeel het je oplevert). Dus dat is wel lekker Het was mij inderdaad ook opgevallen dat iedere kdv toch zijn prijzen omhoog heeft gedaan per 2009. Maar daar was ik wel al vanuit gegaan. Helaas zitten alle prijzen in Amsterdam boven het maximale bedrag waarover de belastingdienst uitkeert, dus iedere prijsstijging is voor ons netto zeg maar Maar goed... het gaat om 20 cent per uur, dus in ons geval om zo'n 20 a 30 euro per maand extra. Daar gaat de WW premie
@Ramona: die foto van je oma...wow...het is echt heel duidelijk hoor. Heel bijzonder! @Derona: gefeliciteerd met je kleine grote man! @Goofychick: wij houden ook niet van dat geijkte op geboortekaartjes, en doen heel simpel: 'Wil je ..... live bewonderen? Bel ons dan even op ....'. Duidelijk zat, toch? Op het geboortekaartje van het zoontje van mijn vriendin stond: 'wanna meet ...? Bel ....', maar dat vind ik dan wel weer érg modern @IloveA: de hik voelt als kleine, ritmische beweginkjes in je buik. Het voelt een beetje hetzelfde als wanneer de kleine bijvoorbeeld heel zacht met zijn armpjes beweegt, maar het verschil is dat het heel regelmatig is, met een ritme erin. Daar herken ik het aan. @Yvette: succes bij de gyn en veel plezier bij je schoonmama! @Mikmak: over dat ongigevoel bij het indalen, en dat je dat sneller krijgt als je het te druk hebt gehad...zei de VK daar verder nog iets over? Dat dat gevaarlijk/niet goed voor het beebje is of zo? Ik heb er namelijk ook erg last van als ik het erg druk heb (lees: ik doe momenteel weer véél te veel, heel stom van mij maar ja), en ik maak me er soms wel zorgen om. Soms ben ik bang dat ik daarmee weeën opwek of zo...
Jemig Indira wat vreselijk, wij hebben aan het begin van mijn zwangerschap mijn schoonvader verloren iets wat nu het einde nadert voor mijn vriend steeds zwaarder wordt, heel veel sterkte de komende periode. Cindy sterkte vandaag met de crematie Iloveandres je kerstkaartje is echt super leuk Derona gefeliciteerd wat vliegt de tijd he Vanmorgen de groeiecho gehad en idd ze is aan de grote kant weegt 2600 gram en dan moeten we nog 5,5 week.wss over 2 weken nog een echo omdat de echoscopiste het vruchtwater wat weinig vond. Verder lekker alles oop het gemakkie heerlijk zo verlof Wij moeten op elke hoek 2 kratten en om alleen mijn kant te doen is lastig dus zij ze dat de kant van mijn vriend ook omhoog moet, de ombouw is namelijk te zwaar om omhoog te werken.
@Yvette1983: goeie tip (navragen ivm navelstreng), dat ga ik zeker doen! @Mikki77/Lotus: ik voelde het vandaag ook, maar dan helemaal bovenin "op" de buik. Gek gevoel. Eerst maar eens kijken of het weer verdwijnt of hardnekkig is. @goofychick: niet zo netjes van je vervangster. Toch proberen los te laten. Het komt allemaal goed. @Mikmak: wat een goede tip van die zeilen van de ikea, die ga ik zeker 1tje kopen voor in bed! Voor mij duurde het lang voor ik gisteravond in slaap viel. Ik had met vrienden afgesproken en veel te veel gesnoept. Dat heb ik wel geweten. Vanavond hebben we een etentje met het bedrijf en ik heb mezelf voorgenomen niet te veel te eten.
Me is gebroken,pff hihi, vanacht vaak wakker gelegen,vanmorgen naar School voorde verjaardag erg leuk allemaal, Daarna belde mijn buufje op om te vragen of ik haar jongste van de psp kon halen om half 12,en om 12,00 uur haar zoon mee kon nemen,gedaan terug lopend naar huis want gaat beetje moeilijk 3 kids op een fiets,dus eenmaal thuis gauw eten en konde we weer terug naar school,en nu zit moeders even rustig achter de pc,en buurjongetje ff in bedje gelegd,pffffffffff dan merk ik echt wel dat mijn engerie op dit moment nul komma nul nul nul nul is,owh ja en ik ben mijn stem ergens verloren,dus wie hem vind pb me dan ff hihi,voel me zo brak bleh
@ de hik: dan heeft ons kleintje echt nog niet de hik gehad. HIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Sjansie: Fijn dat je naar huis mag! Heb je toch nog lang in het ziekenhuis gelegen meid, benieuwd naar je verhaal. @ Goofychick: Ik zag er in de VK praktijk 1 hangen met de tekst: Wil je mijn luier komen ruiken, dan eerst even de telefoon gebruiken! Heel erg, haha. Maar wel gegarandeerd weinig visite.. @ ILoveandres: fijn dat de stress wat gezakt is.. Als je je kleintje maar 5 keer voelt per dag is het goed. De hik is idd een ritmische reeks 'tikje's / 'schokjes' en dat duurt dan wel een minuut of 10 achter elkaar. Irritant van je telefoon :S @ Tacha: Hoop dat de verwarming het snel weer doet! Anders zal het fris zijn.. @ Nettie: heb je al mogen plassen? Hoop dat het niets is. GElukkig heb je fijn geslapen! @ Mikmak: Wij hebben 2 1 pers. matrassen met een lit jumeaux topper eroverheen. Dus die topper gaat er straks af als de klossen eronder komen, en heb bij de hema een 1 pers waterdichte molton gekocht. Over 1,5 / 2 weken ofzo erop leggen misschien. Hmmm een duo bad en een rainshower! wat zal jij een relaxte bevalling hebben! Weer een extra echo eruit weten te slepen? Bij mij vinden ze debuik ook ruim, en nu bleek bij de groeiecho dat het het kleintje zelfs net iets onder het gemiddelde gewicht zit hihi.. dusdat zegt niets! @ Joyce: bij mij is de kleine ook gewoon goed ingedaald, en mijn bekken is ook niet ruim. ik zou het verder niet weten.. @ Cindy: heel heel veel sterkte vandaag. @ Journey: hoe gaat het nu ja, een half jaar na het overlijden van je schoonvader? Emotioneel nu de zwangerschap op het laatst loopt.