Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier heeft kleintje regelmatig de hik,dan voel ik weer tik tik tik tik tik,bij Délano voelde ik het ook nooit

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Die van ons hikt ook dagelijks :) Het voelt dan alsof mijn hart onderin mijn buik klopt. Mijn man kan het soms ook voelen.

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ de oplossing voor de telefoon: ik moet hem opnieuw updaten via de cd-rom die erbij zit. Is dan het probleem nog niet opgelost, dan moet ik terugkomen en gaat hij weg ter reperatie...

Nu ga ik zo even liggen en rusten...

Vanavond naar het ziekenhuis voor de voorlichtingsavond bevallen in het ziekenhuis.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    haha nou idd goed uitgelegd

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Inderdaad...zo voelt het precies! :)

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik wil ff jullie mening horen,een hyves vriendinnetje is nu 7 weken en 4 dagen zwanger,ze heeft vandaag haar eerste echo gehad,en nu schreef ze net dit in haar blog

Op de echo was te zien dat de baby nog niet is ingenesteld de baby was ook nog niet te zien het is nu afwachten tot de baby zich gaat innestelen tot die tijd kunnen we de baby niet zien .. Mijn baarmoeder zag er verder heel goed uit loopt ook netjes met de aantal weken.. We konden volgende week terug komen maar wij hebben besloten om niet terug te gaan zolang alles goed gaat en gaan op 5 Januari naar onze eige Gynaecoloog..

Maar een kindje van 7 weken en 4 dagen moet toch nu wel te zien zijn,en een hartje zien kloppen?

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Derona thanks voor de site, had hem al gezien maar kon het niet meer terug vinden.Gefeliciteerd met je kleine he!

@Nettie, voedingskussen gebruik ik al, en keer gewoon met mijn armen en benen erom heen geslagen om, je krijgt er handigheid in, alleen manlief baalt van het kussen :)

@hik, het voelt als een regelmatig klopje, net alsof het een hartslag is maar dan heel traag. Arme ziel!

@Tekens: hier ook gevoelig voor. Ik heb vlak voor mijn bruiloft mijn vaders hoofd in een hoek van de kamer gezien bij een dimlamp, deze ging de avond erna ook even vanzelf uit.
    En weet zeker dat het iets was want hij keek op mijn neer met een trots gebaar, en mijn vader heeft nog nooit laten weten dat hij trots op me was.....was altijd wel wat.
    Dus heel apart wel ja!

@Sjansie top dat je weer naar huis mag!

@Yvette, ik hoop dat alles goed is.

Verder hier helaas toch weer die vreselijke hoofdpijn aanval , migraine achtige verschijnselen. Erge is dat het dezelfde symptomen zijn als het help syndroom behalve dat maandag er geen eiwit in mijn urine zat maar de rest wel hetzelfde is.
    Dus kijk toch maar uit.
    Ga film kijken op de bank, want lezen en hier nu achter de pc is weer even van de baan.
    Baal!

x

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @derona: ik vraag me af hoe het kan dat de inesteling nog niet is geweest en ze al wel weet dat ze zwanger is. Volgens mij moet je met 7 weken wel echt al iets kunnen zien op de echo idd..... Wat ik ook apart vind is dat ze schrijft dat haar baarmoeder er goed uit ziet voor het aantal weken maar dat ze kindje nog niet kunnen zien.... Volgens mij kan dit niet...... Maar ik ben uiteraard geen expert daarin, zou misschien wel kunnen....
    Heeft zij het misschien verkeerd begrepen wat ze bij de echo verteld hebben o.i.d.? Lijkt me heel naar voor haar (hun) dat ze nu vasthouden aan iets wat misschien niet eens zo is..... Of klink ik nu erg hard... Zoals het er staat zou ik haast denken dat ze niet zwanger is, of misschien is ze minder ver dan ze zelf dacht? Dat ze dus nog geen 7 weken is?
    Beetje vreemd idd.... Hoop er het beste van voor hen!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Nettie ik denk precies zo zoals jij,en dit is de tweede keer namelijk al,

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik had haar al een pb gestuurd

en kreeg dit als reactie terug

volgens mij kan het niet maar ja ik bem ook geen expert

Mijn dochtertje was ook pas met 9 weken ingenesteld en zolang de baby niet is ingenesteld kan je de baby ook niet zien en zolang ik geen bloed of niks verlies of geen pijn heb ga ik niet terug naar de gyn..

xxx

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @goofchick: ik heb het kussen in mn rug en dan zo tussen mn benen door, ik moet dan op mn arm gaan steunen het kussen weer achter me leggen en aangezien ik niet echt flexibel meer ben lukt me zelfs dát op mn arm steunen al niet zo goed.... Voor mij dus echt niet handig, armen erom heen slaan lukt dus niet doordat het ding achter me ligt..... Maar bedankt toch voor je uitleg...

@birthe: ja zeg ben blij da'k mocht zeg! Moest enorm nodig! Nu maar afwachten.... Vond het wel een beetje genant hoor, moest door de wachtkamer heen met mn bekertje... das nog niet zo heel erg.... maar moest ook weer teurg.... had geen zakje ofzo eromheen.... Dus maar een beetje geïnproficeerd want vind het echt niet leuk dat iedereen mijn urine kan bekijken.... zei de ass. ook nog dat ik het maar weer op de balie neer moest zetten, gelukkig stond er net iemand bij de balie (iemand van thuiszorg) en ben dus even tussendoor gegaan om m af te geven zo kon zij m gelijk aanpakken.... had er niet aan moeten denken dat mijn potje daar zo te kijk op de balie stond..... Maar goed, het is weer gebeurd, nu idd maar hopen dat het allemaal goed is.... tja en anders maar aan de kuur, vin'k ook niet erg, als het maar over gaat!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    toen mijn moeder zwanger was van mijn zagen ze met weken ook nog niks zitten pas met 13 weken.. ik kreeg met 9 weken een innerstelings bloeding toen dus ja niet iedere zwangerschap is hetzelfde

ik ga het wel eens navragen ben toch wel benieuwd,m

13. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

@Derona: Gefeliciteerd met je zoon! Gaat snel he!

Enne ik vind het ook een raar verhaal, maar wie ben ik... Met 6 weken
    kunnen ze meestal al hartactiviteit zien toch? Ik heb nog nooit voor de 11
    weken een echo gehad, dus ik heb echt geen idee.

@Mikmak: Ik heb gewoon van dat afdekfolie gekocht bij de Praxis. Weet
    je wat ik bedoel, voor als je gaat verven. Dat is 4 bij 5 meter, groot
    genoeg dus. Het slaapt wel heel vervelend, maar we hebben het vast
    getapet en daar twee hoeslakens overheen gedaan. Dat wou best voor
    een paar weekjes, als noodoplossing dus.

@Hik: Ja hoor, zeker twee keer per dag wel. Hihi.

@Sjansie: Te gek dat alles goed is afgelopen en jullie vandaag
    weer lekker naar huis mogen. Zeker wel even flink geschrokken?

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Simplyme thnx meis,nou iok heb met 6 weken en 4 dagen een echo gehad,en we zagen een mooi hartje kloppen

15. SimplyMe

@Indira: Sterkte meid. Wat een rotsituatie zeg! *Dikke Knuf*

@Cindy: Ik wil jullie vandaag even heel veel sterkte wensen.
    Ik kan mij niet voorstellen hoe moeilijk zoiets moet zijn. Jij
    ook een *Dikke Knuf*.

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @derona: blijf het heel apart vinden, heb er echt nog nooit van gehoord... ja dat je met 6 weken een hartje kunt zien dat wel maar dat je pas zo laat een innesteling kan hebben heb ik nog nooit gehoord.... Maar goed wat ik al zei ik ben daar geen expert in, en de echo-man/vrouw zal het wel beter weten.... Hoop echt voor hen dat alles goed mag gaan..... Ben wel benieuwd hoe dit afloopt, laat je dat even weten als je daar meer duidelijkheid over hebt? Vind zulke dingen best interessant.... of ben ik dan te nieuwsgierig...

17. SimplyMe

@Derona: Ik ben nu ook wel benieuwd... Is het niet zo dat je pas positief kan testen na de innesteling?

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Natuurlijk hou ik je op de hoogte,ik ben zelf ook zo nieuwsgierig als de pest hihihihi,

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Dit was ook mijn eerste gedachte.... maar ja wie weet.... zo kun je nog es wat leren.... Goh toch leuk he? Dit forum.... niet alleen lekker spuien maar ook nog wat leren....haha ;)

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Wat een vreemd verhaal meid... Ben benieuwd...

Deel Deze Pagina