@mikki, dat ongi gevoel is eigenlijk helemaal niet erg, het geeft alleen maar aan dat je aan het indalen bent/ bent geweest, want het is niet constant als het goed is.... en als je te druk bent, geeft het aan dat je dus echt effe rust moet gaan nemen een dagje..... en alles eens effe op standje 65+ moet gaan doen..... en je er geen zorgen over maken, want na wat rust schijnt het ook weer weg te gaan... en dat is iig bij mij nu ook het geval @simply, ja dat kan natuurlijk ook..... maar goed had zo'n zeil gekregen van mn schoonzusje... en heb dat dan ook met 2 handen aangepakt hahaha @derona, ik denk dat je vriendin zichzelf misschien wel een beetje voor de gek is aan het houden..... en dat er weliswaar nog niets is te zien.. daarbij denk ik niet dat het zich hoeft in te nestelen... en dan denk ik aan buitenbaarmoedelijke zwangerschap.... en dat kunnen ze toch ook zien? denk echt dat ze zichzelf aan het foppen is
@birthe... jep iig weer een echootje rijker zometeen hahahahaha.... ach 3 weken geleden zat ze op perfect gewicht en afmetingen waren ook conform.... dus dat zal nu ook wel zijn.. en die ruime buik komt denk ik gewoon van het vele snoepen.... hahahaha jaja, duo bad en regendouche.... we maken gewoon onze ideale badkamer...... dubbele wasbakken en niet te vergeten eindelijk een wc boven... dat lijkt me toch nog het meest ideale... haha
@ mikmak: oeh die badkamer klinkt hemels Mijn vader is momenteel ook zijn badkamer aan het verbouwen dus daar ga ik binnenkort ook eens gebruik maken van het bad Jeetje, ons appartement staat gewoon al voor 20.000 euro meer op funda te koop aangeboden! Het is hetzelfde type, maar dan 5 m2 kleiner en een verdieping boven ons. En dan is dit bedrag exclusief overdrachtsbelasting (die wij niet hebben hoeven te betalen omdat het nieuwbouw is). Niet normaal... Maar dat gaan ze er echt nooit voor krijgen
Mikmak: Oeh, zo'n badkamer wil ik ook! Ik moet 't nu doen met een aftandse douchecel... Derona: Wat een raar verhaal van dat innestelen. Heeft een gyn dat verteld? --- Ik wil ook nog een echo! Ik voel de beeb wel, maar ik wil 'm zien!
Hallo, @Sjansie: fijn dat je weer naar huis mag! @Derona: van harte met je grote zoon! wat een apart verhaal joh van je vriendin en de echo.. @Tacha: ik ben heel benieuwd of de Moxa gaat helpen met het draaien..! laat wel even weten he? mijn collega zijn vriendin heeft het ook gedaan en haar heeft het jammer genoeg niet geholpen, maar er zijn genoeg verhalen dat het wel helpt, ben benieuwd! @Yvette: van harte met je schoonmoeder! @hik: nog nooit gevoeld, lijkt me wel grappig! @intake kraamzorg: hier komen ze dus echt niet langs, heb gisteren zelf maar even gebeld en heb woensdag een half uur durende telefonische intake...vreemd he? Ik moet nog even boodschappen doen dus ben niet zo uitgebreid hier..vanaf volgende week heb ik verlof dan maak ik het goed Vanochtend bij de vk geweest, ben nu bijna 11,5 kg aangekomen in totaal, valt me erg mee, dacht al veel meer, maar heb fout gemaakt met mijn begingewicht voor de miskraam, bloeddruk was ietsje hoger, maar nog niet TE hoog, Meisje ligt nog steeds in stuit en ligt erg hoog met haar hoofdje, vandaar dat ik ook zo met een uitgerekt bovenlichaam moet zitten...anders past ze er gewoon niet meer in, aan indalen doet ze tot op heden dus ook nog niet..! Ik moet over 2 weken terugkomen en dan gaan ze weer kijken..dan met een echo en dan waarschijnlijk bespreken in het ziekenhuis wat te doen..LEES: me overreden om een draaipoging te doen voordat ze een keizersnede gaan inplannen. Ach..geen zorgen voor morgen..
Ligt ze in een stuit joh? Dat heb ik helemaal gemist... Maar ze heeft nog even om zich om te draaien toch? Ze hoeft in dit stadium toch nog niet ingedaald te zijn, of wel? Wel spannend... Stel dat ze nou in een stuit blijft liggen, is het dan geen optie om toch gewoon te bevallen, of wil je dat niet?
Hey Mikki: Nou, ze ligt eigenlijk de hele zwangerschap al zo dus de kans dat ze nog gaat draaien wordt erg klein geacht..maar goed..het zal nog wel kunnen, maar wordt steeds kleiner die kans..ze vindt het wel prima zo, luie meid Nee, ik zal het persoonlijk niet aandurven om een natuurlijke stuitbevalling te doen..ben ik heel eerlijk in!
Dat snap ik heel goed...ik zou er zelf ook niet om staan te springen Nou, heel hard duimen dat ze zich nog omdraait dus!
@libra.. hahahaha, dan ga je toch volgende week toch effe met mij mee... zeggen we gewoon.. ja maar zij wil haar kleintje ook nog effe zien... mag dat.. ahhhhhh toe....... wel balen alleen een douche, aan de andere kant, wanneer ga je nu helemaal in bad liggen...we hebben nu ook een bad.. wel een kleintje van 1.20, maar ik ben er in 2 jaar tijd wel gezegd 1 keer ingeweest.... nu kan het bad me alleen niet snel genoeg afzijn... wil er gauw in om te testen hoe lekker die ligt hahahaha @merle, wel lekker dat jullie appartement nu al meer waard is.. maar helaas kun je er nog geen gebruik van maken... hoe staat het daar eigenlijk mee.... wordt tijd dat ze de oplevering gaan vervroegen ipv uitstellen hahahaha @hik nog nooit gevoeld denk ik... en als dat wel is geweest dan heb ik waarschijnlij kgedacht dat de kleine schopte
Mikmak: Heb bekkeninstabiliteit nu en ik merk dat ik er in het zwembad minder last van heb. Lijkt me zo heerlijk he, om af en toe een bad te kunnen nemen... En ik denk niet dat ze ook even bij mij willen kijken als ik met je mee ga. Wil jouw kruimel ook wel zien hoor, ben heel nieuwsgierig naar iedereen's kindjes...
baby: Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 27 nov.: Journey groeiecho/ Yvette controle gyn / Sjansie VK (laatste keer) / Lotus1981 VK 28 nov.: Derona VK 02 dec.: Re81 VK 03 dec.: Iloveandres controle VK/ iloveandres bekkentherapie ziekenhuis 04 dec.: Jessica83 VK 05 dec.: Mikmak Groeiecho+Glucose prikken 09 dec.: MikmakVK / Naomiadaeze VK 10 dec.: SimplyMe VK 12 dec.: Libra begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! 22 dec.: Re81 VK 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen. Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ). Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden. Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn. Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.
@sanne: had ik bij mn vorige zwangerschap ook hoor, ik vond het juist bijzonder dat ze dit keer wél kwamen.... Zou ook niet kiezen voor een stuitbevalling hoor... dan maar een keizersnee.... leiver dat dan alle risico's van een stuitbevalling.... brrr moet er niet aan denken.... @mikmak: is ook lastig hoor dat over de hik.... maar is een regekmatige hele zahcte tik op steeds dezelfde plek, dus als je dat wel eens hebt gevoeld dan heeft ook jou kindje wel de hik gehad... Maar ik vind het (zelfs bij mn 2de) ook nog steeds lastig om te voelen of het nu wel de hik is of niet. Merk wel eens die regelmatige tik maar dan word kindje ook enorm druk en draait alle kanten op. Deed dochter ook, die werd helemaal druk van de hik.... na de geboorte bleef ze dat doen... als ze dan de hik had na een voeding gingen die armen en benen toch aan t zwaaien zeg! Das wel echt grappig om te zien hoor, sommige trekjes buiten de buik die je herkent van toen ze nog in de buik zat.... maar goed das weer afwijken van het verhaal... Die hik die voel je wel of niet, ik vind het zelf nou niet echt bijzonder en ben er eerlijk gezegt ook niet echt blij mee als het de hik heeft want dan word er in al mijn organen flink getrapt...en in mn ribben e.d. dus niet echt fijn.... Nou ja heel verhaal he.... ben ik goed in haha...
Net mijn collega gesproken..die "moest' gisteren voor haar draaipoging en zij was ook best angstig daarvoor, ging heel rustig en zonder pijn en haar beebje volgde heel rustig de handen van de gyn totdat hij/zij goed lag...Haar beeb is dus pijnloos gedraaid: Ik zeg: dat biedt perspectief Nou goed..nu de rest van de draai-horror verhalen maar even vergeten.. weet eerlijk gezegd ook niet of ze uberhaupt wel gaan proberen te draaien bij mij, mijn placenta ligt ad voorkant.. @Nettie: ohw dus bij jou kwamen ze, de kraamzorg, de 1e keer ook niet kijken.. haha, ja dan is voor jou heel speciaal dat ze nu wel komen..ach..maakt volgens mij ook niet zoveel uit..maar dacht dat ze dat altijd deden..
dames kom net terug van de gyn en alles was goed ! jeeeeej jullie raden nooit wat voor bloeddruk ik nu heb ...........127/75 hahahahaha lach me dood echt waar ! wat een wonder spul die pillen de beeb ligt nog niet helemaal ingedaald maar is wel zoals ik al verwachte aan het zakken , hij vond het vroeg maar nix was onmogelijk in zijn vak vertelde hij . Ook heb ik s nachts voorweeen , heb uitgelegd wat ik dan voelde ( had het vanacht weer zo erg ) en toen gaf hij een hele uitleg wat het was en waarvoor , erg leuk vond ik ! ben echt super blij nu ! omdat de bloeddruk nu zo super netjes is mag ik voorpolig 1x in de week terug komen in plaats van 2 x per week ! ohja en ben in 2 weken tijd maar 1 kilo aangekomen ( precies volgens het boekje dus 500gr per week ) @ hik heb ik ook nog nooit gevoeld of tenminste niet beseft !
Hey meiden, ben ik weer... Heb lekker gerust, maar niet kunnen slapen... weet niet wat dat is de laatste 2 dagen... ik ben helemaal gesloopt, maar kan niet slapen... @ Mikmak: jeetje die badkamer klinkt echt heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Ik wil ook een bad! @ Merleq: word het al verkocht, voordat ze erin zitten? @ Sanne: fijn dat alles weer goed was bij de VK meid. Ik hoop dat het kleintje uit zichzelf nog gaat draaien... Kan me voorstellen dat je het niet wilt laten draaien... @ Derona: ik blijf het raar vinden hoor... volgens mij kan het helemaal niet zoals zij het schrijft... Hier is de boel weer schoon. M'n dinnetje is net klaar. Zometeen even vast de kip snijden en marineren voor de kipsiam. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Wij hebben: Wij vinden het leuk als je beschuit met muisjes komt eten, maar laat het wel even van te voren weten
@ mikmak: ja! De reden waarom ze het hebben uitgesteld was omdat de ingang nog niet klaar was. Maar inmiddels heeft de bovendste verdieping, die als eerste op de planning staan voor de oplevering, volgens de laatste prognose hun brief gekregen met daarin de definitieve datum. Dus dat betekent dat ze eindelijk gaan beginnen met opleveren aan onze kant en dat de kans klein is dat het nog later zal worden Maar wij horen helaas pas na oud & nieuw of wij volgens de laatste prognose worden opgeleverd En mijn man moet dus gaan klussen terwijl ie net vader is @ iloveandres: ja gek he? Er zijn dus inderdaad mensen die hun huis al te koop hebben gezet voordat het is opgeleverd! @ mamakka: goed zeg! En nu je bloeddruk laag houden he?
Oh net de blije doos binnen gehad (gister een mail gekregen en vandaag al binnen?) en ik vind het echt de meest geweldige doos die er bij zat! De cadeautjes zijn tenminste nog oke (ipv een lelijke knuffel of wat dan ook) en de proef dingen die erbij zitten zijn echt geweldig. Jammer alleen dat ik al luiers had gehaald want dat had ik dus niet gedaan als ik deze doos al eerder had. Echt super, ben helemaal blij.