He meiden, @Merleq, ben heel benieuwd hoe het is gegaan bij je. Hier gisteren echo gehad, kindje groeit juist heeeeeel hard, of is eigenlijk op het oude schema van na de vakantie bij de pret echo blijven zitten. Loopt nu twee weken voor, dussss. wil niet veel zeggen want het kan natuurlijk een boven gemiddeld kindje zijn maar toch. De echoscopiste (geen vk) raadde mij wel aan om nog eens mijn klachten bj de VK neer te leggen, hoofdpijn is nog steeds aanwezig, en ben wel even benieuwd naar mijn bloeddruk. Ga straks maar even bellen en misschien even langs voor de bloeddruk. Ze vroeg ook of mijn suiker gemeten was, schijnt dat kindjes die een bolle buik hebben en aardig op de groei voorlopen dit ook weleens kunnen hebben vanwege diabetes, althans heb ik gelezen. Iemand hier ervaring mee? Had van de week geen controle over mijn beenspieren, we stonden buiten en ze begonnen helemaal te beven, kon ze niet meer stil houden en daarna apart soort pijn, kon haast niet lopen...>QUE? Nou ik ga nog ff mijn bedje in want heb heel slecht geslapen en reageer straks wel. @Female, beterschap!
Nou heerlijke nacht heb ik gehad zeg Uiteindelijk heb ik toch maar om half 12 de vk gebeld en ik kreeg de vk in opleiding aan de telefoon. Zij overleggen met de vk en zei uiteindelijk dat ze dachten dat het gewoon harde buiken zouden zijn. Ik dacht 'prima' want dat was ook mijn gevoel. Maar 10 minuten later belde ze terug dat ze toch even langs wilden komen. Dus voor het eerst getoucheerd En de baby was wel al aardig ingedaald enzo en de vk in opleiding dacht een hele lichte ontsluiting te voelen, maar de vk zelf voelde dat niet. Dus zijn ze weer gegaan. Maar bah, wat heb ik daarna ruk geslapen zeg. Ik was behoorlijk zenuwachtig geworden vanwege de gedachte in mijn achterhoofd 'oh nee wat nou als ie nu al komt?!' en kon uiteindelijk door al die indrukken de slaap niet echt vatten. Overigens zeiden ze tegen mij dat vanaf de 32 weken ze in het ziekenhuis sowieso niet echt meer heel erg de moeite doen om weeen te remmen. Verbaasde me wel want ik dacht dat sjansie wel aan de remmers zit? Maar volgens hun waren de risico's voor de baby na 32 weken al een heel stuk lager. Naja hij zit nog veilig in mijn buik. Overigens hadden mijn man en ik gisteravond seks dus toch maar voorlopig weer niet Ik weet wel wat mijn man en ik vanaf de 37 weken weer gaan doen @ lotus: succes met je sollicitatiegesprek! Voor welke functie is het? @ female: jeetje, beterschap zeg je hebt wel pech de laatste tijd! Nu even eten en daarna mn bed weer in kruipen!
Goedemorgen! MerleQ: Jeetje wat een heftige bedoening zeg! Nouja, gelukkig hoef je niet aan de weeen remmers en is de kleine nog niet gekomen Het is bijna 9 uur en ik ben klaarwakker op mijn vrije dag... ik MOEST uit bed.. rondlopen, iets doen, opruimen...grrr. Naar naar gevoel in mijn benen. Kan het niet verklaren.
Goofychick mijn kleintje loopt ook voor en heeft ook een bolle buik nu is bij mij al 2 keer suiker getest en elke keer rond de 4 dus gewoon goen volgende keer moet ik wer wordt er echt een beetje simpel van iets wat ik niet heb................ Jemig MerleQ wat een ellende zeg wat zou jij geschrokken zijn en idd rust vandaag maar lekker uit dan. Hier ook een beetje mijn gemak houden morgen moetne we heel de dag weg dus dan ben ik s'avonds uitgevloerd denk ik.
@Yvette meis wat tegenstrijdig allemaal zeg,pfffffffffffffffffffffffff wel fijn dat ze je nu in de gaten houden hoor, @Ramona wtf jij al 35 weken niet eerlijk,ik moet hier nog 32 weken worden hihihi,nee grapje,lekker gevoel ofniet de 35 weken
Pfff hier een crapp nacht gehad echt wel vanaf 12.00 uur om het uur wakker geweerst omdat Délano eerst kramp had in zijn benen,later kreeg hij tandpijn,en zo ging het maar door,pfff maja, Vanmorgen werd ik wakker en glee zowat uit in de keuken,was het daar zeiknat dus ik kijken waar het vandaan kwam,kwam het gewoon van het plafon af,dus waarschijnlijk hebben mijn boven buren lekage daar,maar het jammere is hun werken allebei,ikheb wel het nummer achterhaald,en haar een smsje gestuurd en of ze me wilt bellen als dat kan,dus hier begon de dag al goed
@derona: Lekker dan van je bovenburen.... En balen van je rotnacht... Komt vast door alle spaningen van z'n verjaardag zeker dat hij overal last van had? Hier net even contact gehad met de ha (was gister vergeten te vragen hoe dat hier gaat i.v.m. uitslagen of ik daar zelf achteraan moet of niet enz.......lekker mutsig weer typisch actie voor mn dementerende breintje....) maar mn urine was schoon! Dus das zeer fijn! Kan ik weer gerust zijn. Ga ik me nu snel aankleden, dochter aankleden en dan boodschappen doen.... ben wel angstig want auto doet weer vreemd.... maar ja boodschappen moet wel want krijgen vanavond bezoek en dan moet er wel wat in huis zijn.... Trouwens weer goed geslapen, wel vaker wakker als ik zou willen maar slaap dan wel snel weer en das wel zo lekker....ellendig alleen dat ik van alle geluiden enorm wakker schrik....betekend dat ik heel licht slaap dus. Dochter heeft vanochtend tot kwart voor 8 geslapen...echt heerlijk!Ik dus ook alleen even wakker geweest tot hubbie weg ging om kwart voor 7..... Zo ga nu echt gauw! tot later
@Derona: getver balen! Kan er ook nog wel bij na zo'n nacht slecht slapen..heb je een pierenbadje in de keuken..grrr...hoop dat ze je snel bellen! @Female: weer geveld door de griep, bah, beterschap! @Merleq: Inderdaad nog even een paar weekjes wachten.. wat zal je geschrokken zijn, rust maar lekker uit! @Journey&Goofychick: maar als alles verder goed met jullie gaat dan is het toch niet erg als jullie beebjes voorliggen qua groei zeg maar...of werkt dat niet zo? Wel goed dat ze het goed blijven controleren natuurlijk! @Birthe: hoe gaat het met jou? De keizersnede op zich vind ik niet erg, alleen die 6 weken herstelperiode erna en dan het feit dat je niets zelf kan en mag doen vind ik wel heel erg..vooral omdat mijn familie en vriendinnen enz. niet in de buurt wonen vandaar..dus hoop dat ze nog gaat draaien!(maar dat zien we niet meer gebeuren). @Mikki: Je klinkt als een ware prof op auto-rijd gebied, goed hoor! ik heb zelf nog even een fiat cinquecento gehad die is ook heel klein en heel zuinig, maar zag het niet zitten om daar straks met mijn kleine meid samen door heel NL te rijden @Yvette: en heb je een beetje kunnen slapen? @Libra: zal het nesteldrang zijn? Ik heb ook niet goed geslapen, ben op zolder gaan liggen en gaan lezen, net wakker, maar ik denk dat ik weer terug ga in bed, ben zooooo moe!
@Lotus: hoe was je sollicitatiegesprek? Spannend, zulke dingen... @Female: buikgriep heerst hier ook enorm. Iedereen in mijn omgeving heeft het al gehad: mijn vriend, mijn familie, mijn schoonfamilie, collega's... Alleen ik nog niet, gelukkig. Het lijkt me ook een pretje om dat te hebben terwijl je zwanger bent zeg... Echt naar voor je Je moet wel veel blijven drinken hoor, anders kan je uitdrogen. Beterschap! @Yvette: hoe was je nacht? @MerleQ: wel goed dat de VK alsnog is langsgekomen. Doe vandaag maar lekker rustig aan! @Libra: dat klinkt als een klassiek gevalletje van rusteloze benen gecombineerd met nesteldrang...hihi @Derona: wat erg van die lekkage Ik hoop dat de schade bij jullie meevalt... opnieuw de keuken moeten witten zou ik nu echt geen zin in hebben... @Sanne: maak er een lekker slaapdagje van meid! Ik zou een fiat cinquecento dus prima vinden als eerste autootje, al heb ik inderdaad ook gedacht aan het feit dat ik de beeb mee moet nemen daarin, en of dat wel veilig is... Maar ja, je ziet zoveel van die kleine autootje rondrijden en die hebben ook allemaal kinderen achterin, dus waarom niet... Ik heb helaas niet genoeg geld om een grotere auto voor mezelf te kopen
Jeeeuuuujjj...mijn vent heeft vandaag een middagje vrij genomen, dus we gaan zometeen naar de drukker om de geboortekaartjes te regelen \/ Wij gaan een foto van de baby digitaal laten bewerken door een fotograaf, en daarmee gaan we bij de drukker een kaartje laten maken. Ik hoop dat dat allemaal kan bij die drukker, maar het schijnt van wel. We gaan naar Multicopy en daar heb ik goede dingen over gehoord. Vanavond gaan we naar een wokrestaurant, ter ere van mijn schoonzus die vandaag 30 is geworden. Lekker smikkelen
nou mikki jij hebt een leuke dag voor de boeg ! wij hebben toevallig gister de geboortekaartjes geregeld, ben er zo blij mee ! heb vanacht weer zo rot geslapen , ben maar op de bank gaan liggen vanacht . kreeg gister spontaan mega last van aambeien nog nooit eerder gehad maar wat doet dat zeer zeg ! heb er de halve nacht van wakker gelegen . dus dadelijk eerst maar naar de apotheek had de dokter al gebeld maar die geeft er nix voor hebben jullie er ook last van ? of tips wat ik kan proberen want kan niet eens normaal lopen zo'n pijn !
Patrieske: Dat is nog niet duidelijk.. En wanneer dat duidelijk wordt is met de bevalling.. Maar het zit in de genen.. Bij m'n moeders zussen zijn de kinderen allemaal met kijzersnee geboren.. En nu ben ik bang, nou ja misschien groot woord.. Dat het bij mij ook niet wil.. Ik moet eerst proberen natuurlijk te bevallen en als het niet wil gaan ze over op andere dingen Yvette: Kan je niet bij beide blijven? m'n schoonzusje zit nog tot week 36 ofzo bij de vk en dan naar de gyn.. Maar dat heb jij al bijna bereikt.. dan maakt het ook niet uit, het was een idee! Ramona: Ik moet over 2 weken weer.. En dan gaan ze vertellen wie en wat we moeten bellen voor als de bevalling begint enz enz.. Ben wel benieuwd.. MerleQ: Hahahaha! Ja rond de 37ste week krijgt de man hier ook geen rust meer.. hahaha! Grappig.. Nou gelukkig viel het dus mee.. Gaat nu nog steeds goed? Derona: Jij treft het vandaag... Al wat gehoord?
Jeetje weer een minne nacht gehad.. Ik wordt er gek van.. Wakker liggen en draaien.. Niet warm te krijgen.. Wachten op de baby (moet binnen een half uur of uur reageren als je in bed ligt) en die kwam maar niet.. Pff, ik stressen, mannetje lag al te slapen.. Niet wakker gemaakt maar rustig afgewacht en na een tijdje kwam ze.. pffiew! Nu de eerste was er door heen, straks even lekker ophangen, babykleertjes die we hebben gekregen.> En vandaag heb ik een heel lijstje.. Ja ik zal eens even wat doen! Zoals het er nu voorstaat.. Hoe het straks is weet ik natuurlijk niet, maar voor nu ga ben ik heel wat van plan
@ Mikki: Een eigen autootje! Dat zou super zijn. Ben benieuwd waar je op uit komt. enne het droom geboorte kaartje? @ Lotus: Succes met solliciteren! @ Female: Beterschap! @ Goofychick: Dat van je been en dat trillen is pure overbelasting. Dan moet je gewoon echt je rust nemen meis. Hoop dat jullie dan nog tijd hebben voor andere dingen!! @ Derona: Ohw nee, lekkage..Erg fijn. :S Hoop dat ze snel iets laten horen. @ Sanne: Hier gaat alles goed gelukkig. Alles gaat wel een standje lager en ben snel buiten adem maar verder niets te klagen met een uk die al goed ligt en is ingedaald. IK hoop ook zo voor jou dat ze nog draait! Een vriendin van me had ook een keizersnede en ze vond het reuze mee vallen, ook die weken daarna. Wond was snel genezen en ze redde zich aardig. Woont fam van je mannetje wel in de buurt? @ mamamakka: auw... dat is vervelend. :S Ik heb er nu gelukkig geen last van! Wel een keer na een lang ziekenhuisbed. Je moet ze wat naar binnen duwen als dat kan, dat scheelt ook in pijn. En je hebt zalf en zetpillen. Zou even allebei halen, vragen bij apotheek. Succes meis..
@Sanne78, dat is het juist net want ik voel me niet goed. Heb nu bijna twee weken lang migraine achtige verschijnselen, zware hoofdpijn, gezichtsverlies, rare vlekken en hoge bloeddruk (afgelopen maandag was deze weer gezakt gelukkig) dus vandaar de onzekerheid. Ook nu komt mijn migraine weer opzetten. Ga ff de VK bellen.
@Nettie ik weet niet of dat door de verjaardag is gekomen, morgen houd hij zijn kinderfeestje en Zondag houden wij zijn verjaardag pas echt,maja was best sneu en fijn dat je urine er schoon uitzag,en dat je beter hebt geslapen, En nee heb nog niks van mijn buurvrouw gehoord,het blijft lekker lekken,in het bakje als ze maar niet straks thuis komen en hun hele huis staat blank maja
Ja idd, wij hebben dat namelijk 1 keer gehad,hadden we net 3 maanden onze nieuwe lamintaat vloer in de woningkamer,werden we smorgens wakker,Hoor ik Roelof opeens vloeken, stond de keuken gang woonkamer,Délano zijn slaapkamer douche wc,vol met water,denk wel 5 cm,bleek dat de riool verstopt zat,ergens boven ons,en wij wonen beneden dus was bij ons allemaal omhoog gekomen,nou daar word je niet vrolijk van,en vooral niet van de lucht strond dreef langs iel als ik er aan terug denk word ik er nog beroerd van
Pfff ik kan niet slapen @ derona: nou, inderdaad te hopen dat hun huis niet helemaal blank staat! Dat zou behoorlijk vervelend zijn. Zijn het huurwoningen? Nog vervelender is namelijk als de schade nogal groot is en je moet het zelf betalen @ goofychick: jee, echt vervelend zeg die aanvallen. Ik ben benieuwd wat je vk zegt! Mijn man en ik gaan vanmiddag richting zijn moeder, naar Groningen dus. Dus ik ben er het weekend niet