Patricia, ja, die man hangt ze ook meteen op voor ons! het hang echt super mooi Ben er zo blij mee! Ik zal eens kijken of ik een fotootje kan uploaden hier
De foto's van de gordijnen staan in mijn album en ook de foto's van onze drie katjes! Chica en Luna zijn Europese kortharen (Chica is de moeder van Luna ) En Boss is een Maine Coon. Zielig verhaal, we hebben dat arme beestje van de A73 opgeraapt en overal aangemeld (Amivedi, Katimo, dierenambulance, politie, asiels, internet, noem maar op) en niemand die hem terug wou Het is een schat van een beest en inmiddels al bijna een jaartje bij ons, hij is nog super jong, pas 1 jaar en 8 maanden, en hij doet het super goed! Het is een knuffelkont en hij komt regelmatig dan ook even zijn aandacht vragen...
@ Merleq: ja de 20e is al zeer binnenkort. Dat is volgende week zaterdag al . @ Joyce: dat is mijn man dus precies hetzelfde! Die houd ook niet van stappen, maar zo is het lekker opgelost. Straks is die kleine er dan al wel, maar ik wil dan wel gewoon carnaval vieren. Dat kan ook, omdat Andres dan gewoon thuis is. . De kans is natuurlijk wel heeeeeeeeeel groot dat ik hem plat bel om te vragen hoe het gaat, maargoed. HAHAHAHAHAHA @ Patrieske: Jeetje wat een gedoe zeg voor je uitkering, sjongejonge... Ooooooooooooow, mannen! Hangt zeker in de lucht dat de mannen chagrijnig zijn! Pffffff... Succes meid! Nou ja, echt creatief ben ik niet hoor meid... Balen dat je poes nog steeds niet terecht is en dat je er niet echt wijzer uit word, van het internet... maar het wil niets zeggen he? Mijn tante is hun kater 4 maanden kwijt geweest voordat hij toen gevonden is... Ik denk niet dat ik in de naam, de naam van de kleine ga verwerken. Ik ben echt opzoek naar een pakkende naam, die lang in het geheugen blijft hangen zeg maar... @ Yvette: volgende week beginnen we echt aan de babykamer, maar vandaag heeft m'n vader alvast het plafond gesausd. Het plafond is hemelsblauw gesausd en de rest is gewoon een neutrale kleur, die goed bij forever friends past. Over die rolstoel he? Had jij rolstoeltickets dan? Of niet? Ben zeer benieuwd naar je foto's meid! Ik heb dat trouwens ook wat jij hebt. Dat je op de "goede dagen" denkt van: ow vandaag kan ik wel iets doen en dan aan het eind van dag denk je: had ik dat nou maar niet gedaan... Ow wat een schattig verhaal over dat poesje. Zal zo de foto's eens even gaan bekijken meid. @ Joyce: werkze meid, en denk aan jezelf he?! Ik ben het met Yvette eens. Je hebt een 0 uren contract, maar als het goed is, krijg je ziektewetuitkering over wat je het laatste jaar heb gewerkt. Het gemiddelde daarvan. Ik zou dat toch eens uitzoeken meid, want dit is ook niets. @ SimpleMe: leuk is dat he? Dingen bedenken voor de babykamer. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Patricia: Nee, wij hadden ook gewone tickets, ik heb ik december vorig jaar of zo al geboekt... toen wist ik niet eens dat ik nu zwanger zou zijn, laat staan de problemen zou hebben die ik nu ermee heb. Ze hebben het supernetjes opgelost, dus ik ben wel tevreden. Oh, wij gaan het plafond ook blauw maken! Ik wil er graag met parelmoer een wolk op maken, vind ik zo schattig Ikwil een deel van de muur (onderkant) ook blauw en de andere kant (bovenkant) dan wit maken. en dan met van die leuke muurstickers of een muurschildering gaan werken... Oh ja, en een borderrol, maar die moet van hout, kan niet met behang, omdat er met structuur gestuct is
@ Yvette: mooie gordijnen hoor! En wat een lieve beestjes... Nou ben benieuwd of het dan ook net zo netjes geregeld zal worden, als ik er aankom met een rolstoel... we zullen zien... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hoi hoi, Joyce, denk wel een beetje aan jezelf he. Op de dagen dat het goed gaat, heb je juist de kans dat je de volgende dag ervoor moet boeten hoor. Dus doe rustig aan. De doos van felicitas is van de Etos. Ben vandaag op controle geweest bij de gyn en hij was tevreden. M'n bloedwaarden waren netjes, dus mijn medicijnen kan ik nog aan de kant laten staan. Hoop zo dat ik ze voorlopig niet in moet nemen, want dan kan ik de kleine straks lekker borstvoeding geven. Groetjes Tamara.
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby & Mirella28 20 wk echo 10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo 11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK / MerleQ VK 15 sept.: Re81 20 wk echo / SimplyMe vk/ iloveandres 20 wk echo in de herhaling 16 sept.: Re81 vk 17 sept.: Lotus1981 & Sjansie28 vk / LadyInRed Intake Gastouderbureau 18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk 19 sept.: patrieske16 gyn 27 sept.: Lotus1981 3d/4d-pretecho ! 29 sept.: Tacha1987 echo / Iloveandres intakegesprek kraamzorg 01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) / Yvette Pretecho 06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho / Journey Bloedsuiker prikken en VK / LadyInRed VK 09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo 08 okt.: Derona vk 10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo 13 okt.: LadyInRed 2D/3D/4D Pretecho 15 okt. :Taby gyn. 16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD) Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:zzhsk3y9] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:zzhsk3y9] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:zzhsk3y9] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:zzhsk3y9] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht. [/*:m:zzhsk3y9]
Ik had vanochtend weer iets engs. Ik lag op mijn rug op bed en voelde dat de kleine wakker was dus was ik dat ook. Ik legde mijn hand op mijn buik omdat ik heel veel duk onderin voelde. Mijn buik begon onder mijn hand helemaal op te zetten en de druk werd erger en mijn buik werd keihard onder mijn hand. De andere kant van mijn buik daalde in. Achteraf bedacht ik me dat het wel eens een kont of een ruggetje was dat uitstak omdat ze wilde draaien. Het was ook weer heel snel weg en de kleine was daarna ook rustig. Echt heel vreemd als je dat voelt.
@ Jessica: ik denk inderdaad dat het je kleintje is geweest meid, die je gevoeld hebt.... Superleuk zeg! Liefs en dikke knuffel, Patricia
He iedereen, net terug van het werk pff mn rug doet zeer! ik lig nu ff op de zetel en ga dadelijk beginnen schilderen aan de babykamer We doen twee muren (donker)roze en twee muren heel licht grijs. En we hebben ook muurstickers besteld, ene hebben we al en de andere zou een van de dagen moeten aankomen! Ik ben benieuwd! @ Yvette: mooie gordijnen, mooie katten én mooi buikje meid ! Pff ik ben zoooo moe, vannacht amper geslapen en er al om 5u uit.. Maar ik kan nu geen dutje doen, de dakwerkers zijn er eindelijk nog eens maar die maken zoveel lawaai Ik ga dan maar eens beginnen *zucht* Tot straks iedereen!
Oh nee he, hebben wij weer Nu is er tóch een fout gemaakt, we hebben nu op 2 kamer de dure bronskleurige rails hangen (die we ook besteld hebben) en op 2 slaapkamers van die goedkope witte! En de gordijnen in de woonkamer zijn aan één kant te kort Kan er nou nooit eens iets in één keer goed gaan? Nja, we hebben nu in totaal 4250 euro betaald, die andere 750 euro nog niet, tot het is opgelost Balen, maar niets aan te doen. Verder heb ik net mijn katjes naar buiten gelaten, ze mochten voorheen altijd naar buiten, maar omdat we verhuisd zijn, heb ik ze nog even binnen gehouden, zodat ze konden wennen. Nu zijn ze dus buiten en ik vind dat altijd heel eng! Ik hoop dat ze ook weer gewoon naar binnen komen vanavond . @ Taby: Oh ja meid, dat zou fijn zijn he! Ik ben blij voor je dat alles zo goed was! @ Patricia: Ja, dan ben ik ook eens benieuwd of jij zo netjes behandelt wordt. Waar is dat concert? S.I.R. was in het Gelredome. @ Derona: dankjewel! Dat is ook een raskat, die langharige @ Jessica: Dat is inderdaad je kleintje geweest en maak je daar maar niet druk om Ik vind dat juist leuk, als je dat vaker hebt, kun je precies voelen welke kant van je kleintje dat is! @ Tacha: Dankjewel voor de complimenten! Succes met schilderen vanmiddag!
Hey Yvette, hebben jullie dat. Ik zou ook zeker niet de rest betalen tot het opgelost is inderdaad. Groot gelijk! Ik denk dat ze wel thuiskomen hoor... Marco Borsato is ook in het Gelredome, dus ik ben dan zeer benieuwd. Ik neem gewoon m'n rolstoel mee en dan zien we het wel... Ik hoop dat ik dan ook gewoon met de rolstoel naar binnen mag, in plaats van dat ik dan naar boven moet lopen, aangezien we kaartjes hebben voor de tribune... Bij Jan Smit, kan ik ook wel komen met m'n rolstoel, maar dan moet ik bij de rij moet ik overstappen op mijn stoel en daarna word de rolstoel weggehaald om vervolgens iemand (met wie ik ben) de stoel tijdens de pauze op te laten halen. Tegen de tijd dat de stoel er is, dan is de pauze al afgelopen.... Pffff, wat een gedoe zeg... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Oh, nou, in het Gelredome kun je dan gewoon op de rolstoel tribune plaatsnemen. Dus het zal wel loslopen! De katjes lopen naar binnen en naar buiten, dus het zal wel goed zijn met ze. Hoe is het eigenlijk met die van jou? Gedraagt ze zich nu beter?
Met Nala gaat het, heb nog niets meer gevonden... heb de dierenarts daarom ook niet gebeld.. Ik kijk het gewoon nog even een tijd aan en doet ze het weer, dan ben ik bang dat ze gewoon echt weg moet...ik weet dan alleen niet wat ik dan moet zeggen, waarom ik haar weg doe... Liefs en dikke knuffel, Patricia
nou, ik hoop dat het niet zover hoeft te komen! En ik zou dan toch eerst de dierenarts nog even bellen... Maar goed, wie weet, gedraagt ze zich gewoon en is het nergens voor nodig! Liefs