Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Goofychick: En meid, heb je al gebeld? Wat vreemd, dat van je benen… heb je dat ook aan de vk gevraagd?

@ MerleQ: Oh meid, hoe is het nu dan? Zijn de harde buiken weggebleven? Toucheren is echt geen pretje he? Het schijnt nog veel vervelender te zijn als je straks echt aan het bevallen bent… In Zoetermeer geven ze ook maar tot 32 weken weeënremmers, maar hier in Roermond tot 34 weken. Ik weet niet waar Sjansie lag, maar het verschilt dus per ziekenhuis denk ik, hoe lang je aan de weeënremmers gaat…

@Journey: Sterkte met het hele dag weg zijn, lijkt me wel ff heftig!

@ Derona: Ja, echt tegenstrijdig he?! Nou, ik ben wel blij dat ik terug mag naar de vk, want ik vind haar veel aardiger ;)
    Oh nee he, wat een nacht en ochtend! Je dag begint dus goed… :( Sterkte ermee meid, ik hoop dat de bovenbuurvrouw je snel even iets laat weten!

@ Nettie: Wat fijn meid, dat je geen blaasontsteking hebt! Is je beebje niet gewoon een beetje aan het dalen of zo, dat kan ook af en toe een branderig gevoel veroorzaken (bij mijn tenminste wel)

@ Sanne: Ja, heb voor de verandering wat uurtjes slaap gehad, ben zo blij! Wat vervelend dat jij zo slecht geslapen hebt zeg…. :( Heb je nu nog even kunnen slapen?

@ Mikki: Ik heb gelukkig een paar uurtjes kunnen slapen, ben er echt blij mee!
    Wat een heerlijk dagje heb je voor de boeg! Veel plezier vanmiddag met het uitzoeken van de geboortekaartjes en natuurlijk vanavond ook met het wokken! En gefeliciteerd met je schoonzus! :)

@ MamaMakka: Oei, meid, hoe kan dat nou? Aambeien krijg je toch alleen als je te hard drukt of zo, had je last van verstopping? Ik heb het nog nooit gehad, weet ook niet wat je er tegen kunt doen… Lijkt me wel erg pijnlijk en vervelend… Gaat zoiets nog over? Sterkte !

@ Joyce: Ik wacht het dinsdag even af, wat de vk ervan zegt. Ik ben wel blij dat ik niet meer naar de gyn hoef, ik vind haar niet zo aardig ;)
    Hihi,en, heb je iets gedaan vandaag? Is het zo dat je je beebje binnen een half uur moet voelen als je gaat liggen? Dat wist ik niet…

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hun huren wel,wij hebben koop
    owh gezellie ga je een heel weekend?
    veel plezier

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Goofychick was het niet een soort van kramp?

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: haha nee dat toucheren was niet heel prettig inderdaad. Al was het een stuk pijnlijker bij de VK in opleiding, ze ging namelijk veel dieper. Dat voelde ik helemaal naar mijn rug trekken. Had ook vanochtend een heel klein beetje last van bloedverlies door het toucheren :(
    Ah dan zal het hier in Amsterdam wel tot de 32 weken zijn inderdaad. Naja wel weer een geruststelling dat blijkbaar je kleine dan inmiddels aardig sterk is. Aangezien ik nu bijna 34 weken ben, zit ik er al 2 weken overheen... Dus iedere dag maakt hem alleen maar nog sterker.
    Toen ze me aan het controleren was, zat ik trouwens helemaal te trillen, zo zenuwachtig was ik :p

Harde buiken zijn trouwens in de loop van de nacht steeds minder geworden. Vanochtend heb ik er nog maar eentje gevoeld. Dus dat is fijn :)

5. winter15

winter15 Niet meer actief

@Mikki: gezellig dagje voor de boeg dus, enjoy!
    met de fiat was ook niets mis mee hoor, maar mijn familie en vriendinnen wonen ver weg en dat was soms geen doen dan ging ik net zo lief met de trein, maar ja..dat is niet ideaal met een baby, voor kleine(re) ritjes is het prima te doen hoor..!

@Goofychick: wat vervelend meid, sorry had ik even gemist.. :oops: ga maar gauw bellen met de vk!

@Nettie: gelukkig was de uitslag goed!

@Joyce: succes vandaag met je lijstjes!

@Mamamakka: oei...nee, meid..heb daar (gelukkig nog) geen last van, kan je vk je daar geen antwoord op geven? is natuurlijk wel een typische klacht zo in de laatste weken van de zwangerschap..

@Birthe: fijn dat het allemaal goed met jou en de beeb gaat, ohw dat is fijn om te horen dat jouw vriendin het zo ervaren heeft! Ouders van mijn vriend wonen hier wel dichtbij..maar dat is het juist..heb haar liever niet constant hier.. :-# ;)

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Derona: Gatsie!!
    Hebben wij gelukkig nog nooit last van gehad..

Yvette: Ja ik heb al wat gedaan.. Ik heb een wasje gedaan.. Aangekleed en zometeen zal ik het bed afhalen, was naar beneden halen enz.. Ik weet niet hoelang ik het volhoud iets te doen..
    Ik ga eerst opwarmen, heb het zo koud.. Heb de kachel op 20 gezet!
    Ik moet de manden onder de tafel ook leeg halen.. Dat is echt belangrijk..

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ben de helft alweer kwijt, dus hoop dat ik geen mensen vergeten ben...

@ Lotus: succes meid... je hebt het gesprek inmiddels al gehad, of je zit er nog...

@ Yvette: nog beetje kunnen slapen meid? Fijn dat je supergoed gecontroleerd blijft...

@ female: beterschap meid!

@ goofychick: heb je de Vk al gebeld meid? Ben benieuwd wat die ervan zegt...

@ merleq: ow meid, kan me goed voorstellen dat je hierdoor slecht geslapen hebt.
    Hier denk ik er netzo over hoor, om weer te gaan sexen als ik 37 weken zwanger ben...

@ Derona: ow meid, balen zeg. Heeft je buurvrouw al gebeld?
    Ik geloof dat ik net zo slecht geslapen heb als jij... pfffff.

@ Nettie: ow meid, wat fijn dat je urine schoon is!

@ Mikki: wat lief dat je mannetje een middagje vrij heeft genomen zeg. :D
    Veel plezier vandaag...

@ Mamamakka: ook al zo slecht geslapen meid? Hoop dat je komende nacht beter kan slapen...

@ Joyce: meid, hoop dat je vanacht beter slaapt.

@ harde buiken: hebben jullie dat ook dat als jullie naar bed zijn gegaan en dan even op bed liggen en dan ineens harde buiken aan de lopende band (zowat) krijgen?
    Ik had het gisteravond weer, vond het op een gegeven moment gewoon vervelend, dat mijn me vast had omdat hij de kleine graag weer wilde voelen...
    Voel me dan zo schuldig...

Hier weer slecht geslapen... Bah, super veel pijn en ook weer zwaar verkouden. M'n hele neus zit dicht en ben daardoor dus ook weer steeds wakker...

Mijn mannetje is vandaag in de buurt aan het werk, gewoon op kantoor. Hij moest de binnenkant van zijn vrachtwagen schoonmaken en vanmiddag moet hij weer naar de vertrouwenspersoon...

Ik ben nog even aan het twijfelen of ik m'n moeder ga smssen om te vragen of ze met me naar Emmeloord wil, dan hoef ik dat morgen niet meer te doen..

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ MerleQ: Ja, de één doet het toucheren met meer beleid dan de ander ;) In Zoetermeer dacht ik dat ik door de grond ging van de pijn, in Roermond viel het wel mee…
    Ik ben blij voor je dat die harde buiken weg zijn nu! Kan me voorstellen dat je zorgen baarde, zeker gezien de dames die hier al eens in het ziekenhuis hebben gelegen!
    Veel plezier bij je schoonouders :D

@ Joyce: Bah, al dat opruimen en dat móeten…. Ik moet ook aan de surprise verder, heb ik dus echt geen zin in :( Maar ik wil ook het geboortebord verder gaan maken, dus die surprise moet gewoon af, dan kan ik daarna de leuke dingen doen…

9. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Patricia: Dat had ik dus ook 3 nachten op rij, zo verkouden dat je bijna geen lucht krijgt en dan die verrekte pijn! Maar die verkoudheid, ik heb er iets op gevonden. Ken je Luuf, babybalsam? Dat is een soort van Vicks Vaporub, maar dan voor baby's, die mag je gewoon gebruiken. Daar smeer ik me nu overdag en 's avonds mee in, dan kan ik een klein beetje slapen, misschien een goede tip voor je!

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Mag je gewone Vicks niet gebruiken dan? Dat smeer ik altijd onder en op m'n neus... :oops:

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ verkoudheid: ik had gewoon neusdruppels die je mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Het is het gewone gebruikelijke merk, dus niet iets bijzonders. Er staat wel dat je het maar beperkt mag gebruiken als je zwanger bent, maar ik geloof dat het in ieder geval wel een paar dagen kon. Naja, neusdruppels zijn een geweldige verademing als je verkouden bent (vind ik)!

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Yvette: Tja, je moet keuzes maken he.. Maar als ik de manden onder de tafel niet leeg haal dan staat de nieuwe salon tafel nog wel een tijdje in de doos..

Ja die staat namenlijk nog niet.. En morgen gaan we vroeg op pad naar Sneek omdat we daar sinterklaas gaan kijken bij mn baas in de winkel.. En 's avonds hebben we een feestje en zondag gaan we uit eten naar de chinees misschien dus ja dan hebben we het nog wel even druk.. Want voor die tijd zou bezoek komen ofzo.. Blegh! Weekend vol gepland en dan te bedenken dat ie maar 2 weekenden heeft :(

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geen idee, maar ik stond te trillen als een ritje en was in beide benen.Kan zjin, was vreemd maar daar maak ik me niet zoveel zorgen om.
    Hoop trouwens dat de lekkerij gauw wordt verholpen.

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    VK belt zo terug, heb gezegd dat ik met toch wat onzeker voel over de echo en mijn klachten en dat ik graag wat zekerder het weekend in wilde gaan, ken mezelf namelijk :D

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goed gedaan meid!

16. winter15

winter15 Niet meer actief

@Yvet/Merleq: dat toucheren zo'n pijn kan doen wist ik helemaal niet..(staat ook nergens geschreven.. ;) )

@Merleq: van de week had je een website hier neergezet voor het bedrukken van t-shirts/mutsjes geloof ik, zou je die nog een keer willen doorgeven, was vergeten op te schrijven en wil graag even kijken!

@Yvette: nee, kan echt niet meer slapen, ben veel te druk in mijn hoofd, misschien vanmiddag even een dutje.. :D

@Goofychick: goed zo! nog even afwachten dus!

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Patricia: Oh, dat weet ik eigenlijk niet, ik dacht dat je al dat soort spullen niet mocht gebruiken…. ik geloof dat één van de vk’s die ik in het begin had, dat tegen mij gezegd had. Maar als er niets van op de gebruiksaanwijzing staat, zal het geen kwaad kunnen!

@ MerleQ: Oh, ook dat wist ik niet, dan ga ik ook nog even neusspray halen, dat zal voor verademing zorgen ;)

@ Joyce: Ik hou ook niet van die volgeplande weekenden….. maar het zijn wel leuke dingen, moet je maar denken!
    En dan maak die manden maar leeg, dan kun je tenminste je nieuwe tafel opzetten, dat is toch ook super leuk :D

@ Goofychick: Wat goed meid, dat je dat zo gezegd hebt! En weet je, daar zijn de vk’s ook voor, om ons gerust te stellen :)

@ Sanne: Nou ja, ik wil je niet gek maken, het doet even pijn, maar dat is ook zo weer voorbij hoor! En als je een goede vk hebt, dan is het alleen maar een vervelend gevoel, het ligt er ook maar net aan wie je hebt!
    En ik hoop voor je dat je vanmiddag nog even kunt slapen, anders ga je weer zo brak het weekend in…

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    BAH hier ook al zo verkouden maja doen we niks aan,

Buurvrouw belde net,maja zei is lerares,en zit hier half uur vandaan,en hij man zit ook niet in de buurt,enige opte was haar ouders bellen die wonen hier 10 min van daan,dat zou ze proberen hun zijn ook de enige met een sleutel.
    dus ben benieuwd,ze baalde wel erg,maja je kan er niks aan doen toch

19. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Het beeldscherm van mijn oude pc is kapot, die hadden we pas net nieuw dus Marco had daarvoor gebeld. Hebben ze zo'n omruil garantie aan huis, dus dat is mooi. Belden ze gisteren of ze vandaag kunnen komen.
    Ik zei, dat is goed, hoe laat?
    Kunnen ze niet zeggen...
    's Morgens of 's middags?
    Kunnen ze niet zeggen...
    Kan de chauffeur dan even bellen een half uurtje voordat hij hier is?
    Nee, dat kunnen we onze chauffeurs niet aandoen...

En nu zijn ze er nog niet :evil:

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou gelukkig dat je je erniet druk om maakr,maar kan me voorstellen dat je wel ff schrok toen het gebeurde

Deel Deze Pagina