@ Hik: Deze kleine heeft vooral in de ochtend de hik. Vind het wel een grappig idee, mijn man vind het alleen maar eng en is bang dat ze stikt. @ Yvette: Er is wel een voordeel, je hebt super veel mensen om je heen staan voor je controle. Maar al die onzekerheid. @ Kraamzorg: Dinsdag heb ik de intake. Gelukkig komen ze langs. @ ramona: Mooie bloeddruk. Ik vind de laatste weken ook voorbij vliegen. @ MerleQ: Die harde buiken komen hier ook steeds meer. Ze houden ook langer aan en voelen echt niet prettig meer. Schrik je volgens mij ook van hoor als er gezegd wordt dat je al ontsluiting hebt. Gelukkig is het nog niet zover. @ Lotus: Hoe zijn je gesprekken gegaan?? @ Female: Sterkte meid. @ Mikki77: Oeh lekker wokken.
Aaaargh, wat vervelend! Dan maar die ouders bellen... zij staan er toch ook niet op te wachten dat hun hele appartement verpieterd is als ze thuis komen?
Jessica: Ja, zo kun je het ook bekijken... Iedereen in het ziekenhuis is ook heel erg lief hoor, behalve de gyn
Yvette: Tja, ik zal wel moeten.. woensdag vroeg 'ie er naar en toen flipte ik bijna de pan uit.. Heel erg! Maar goed, ik wilde gister niet tot laat alleen thuis zitten dus ja.. dan vandaag maar.. Maar ga ik zeker doen zometeen hoor
@ Yvette: dan zal ik maar snel even weer op de gebruiksaanwijzing kijken. HIHIHI. Wat een belachelijk iets zeg... ze kunnen toch ook bellen als ze het niet kunnen vinden? @ Derona: ik ben benieuwd meid... Ik was gisteren toch naar de voorlichtingsavond geweest in het ziekenhuis over bevallen in het ziekenhuis? Het eerste deel was vooral veeeeeeeeeeeeel informatie, van een verpleegkundige van de afdeling, een gynaecoloog (toevallig die ik heel vaak heb gehad) en een kinderarts. Hierna was het pauze en konden we een enquetefomulier invullen en op een kaartje een vraag stellen. Ik heb dus ook een vraag gesteld met betrekking tot BI. Wat de beste houding is tijdens de bevalling als je BI hebt. Zegt de gyn: dat de moeder dat zelf moet weten.... lijkt mij, dat je toch niet in alle standen (om het maar even zo te zeggen) mag bevallen als je BI hebt... Na de vragenronde mochten we een verloskamer bekijken als je dit wilde. Nou dat wilde ik wel... wil wel graag weten waar ik kom te liggen als ik ga bevallen. HIHIHIHI. Zag er echt supergoed uit. Ze hebben net nieuwe bedden voor de verloskamers en dat zag er erg comfortabel uit... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Iloveandres: Ik moet ook naar zo'n avond.. maar heb op die avond ook de zoveelste mylene party van dit jaar.. En ik denk dat ik dus niet naar die avond ga in het ziekenhuis.. Ik zie het wel, laat het allemaal op me af komen.. Maar was dus wel een intressante avond?
Het ergste was met mijn gyn,is dat ik smorgens een lintje kreeg ingebracht net een soort van tampon,dat zou de de bevalling op kunnen wekken,eenmaal was het lintje uitgewerkt,en later kreeg ik last van harde buiken die pijnlijk begonnen te doen,ik lag alleen op zaal.en mijn man was er en mog even lekker met hem douche van de verpleging,kwam later terug was de gyn er en ze wou even voelen,ze voelde niet veel,dus ze zei doodleuk jij gaat nog lang niet bevallen dat word morgen inleiden bladiebladiebladie, en mijn harde buiken en de pijn kwam steeds vaker,tegen 23,15 ging mijn moeder en man weg,ze mochten niet blijven,ik dacht ik ga maar slapen misschien trekt het wel wegmnou echt niet hoor,de pijn werd steeds erger,begon erbij over te geven,en de nacht verpleging kwam kijken en die zei heel lief meteen ik ga je man bellen,nou en 5 uurtjes later was hij er,de dag erna heeft de gyn wel haar excuus aangeboden,zoo dat was mijn verhaal hihi
Weet ik.. Maar ze dringen zo aan bij de vk.. Precies als met dat boek over veilig bevallen.. Wordt er gek van..
@ Joyce: het is zeker een interessante avond. Ze hebben ook verteld over de mogelijkheden voor pijnbestrijding... en nog veel meer... Liefs en dikke knuffel, Patricia
dan zeg je gewoonheb het gelezen,maar door mijn zwangerschaps dementie ben ik nu al vergeten wat er in stond hihihihi
iloveandres: ik ga denk ik niet.. Ik ga poliklinisch bevallen dus dan mag je pas met 7 centimeter naar het ziekenhuis geloof ik.. dus dan hoeft de pijn bestrijding ook niet meer.. Doen ze geloof ik ook niet.. En ik denk dat het beter is als ik het op me af laat komen.. Ik maak me al zo veel zorgen, en na het bekijken van een boek alleen al nog veel meer Derona: lekker is dat! Soms zijn ze echt veel te makkelijk!
@ Joyce: pijnbestrijding geven ze idd niet zomaar. Mijn fysio destijds heeft al wel tegen mij gezegd dat ik het waarschijnlijk wel nodig zal hebben, ivm de pijn die ik nu al heb...
@merleq: ik ben blij dat je toch even de vk gebeld hebt. Ze kunnen beter een keer teveel dan te weinig komen. Ik heb ook al even geen seks meer vanwege de harde buiken. Want daarna komen ze altijd veel sneller. Ik mis het wel hoor! @mammamakka: ik heb wel eens gehoord dat aambeien pijn doen als ze naar buiten 'hangen' en dat je ze dan weer naar binnen moet duwen. Vies praatje, maar misschien het proberen waard? @iloveandres: dat harde buiken 's nachts vaker komen dat klopt. Daarom beginnen de meeste bevallingen ook 's nachts. Dan schijnt er een soort stofje vrij te komen volgens de vk.