Iloveandres: Ja precies.. Maar ik denk dat ik het niet nodig heb.. Nou ja, niet nodig.. Ik ben bang voor naalden enz.. Maar ga er wel steeds meer tegen op zien.. Heb ik in het begin een tijdje gehad.. En is het een tijd weggeweest en toen een paar weken terug.. En nu komt het weer.. Hoop dat het snel verdwijnt en niet meer terug komt.. hahaha!
@ Derona: Lekker he, al wat ontvangen? Wel fijn dat ze meteen haar ouders belt, zijn ze al langs gekomen? Hehe, die gynaecologen ook Maar alleen deze gyn is een tr*t, de rest is super lief (Er zitten 5 gyn. daar!) Wat een raar mens, die gyn! Belachelijk hoor . die harde buiken waren dus gewoon weeën!?! @ Joyce: Oei, typisch staaltje van zwangerschapshormonen afgelopen woensdag? Ja lekker he, een palinkje en nog goed ook @ Patricia: Ja, ach, ze zoeken het maar uit Zou toch de hele dag thuis zijn, maar nu MOET ik dus thuis blijven en dat frustreert me dan altijd Wat fijn dat de avond gisteren zo geslaagd was! Over dat bevallen, je mag in ieder geval níet in de beugels met je BI (dat zei mijn fysio) en het beste is nog een baarkruk, maar in principe maakt het niet uit (behalve dus die beugels, dat is niet goed) @ Voorlichtingsavond: Wij gaan op 16 december naar zon avond Ik wil het toch wel eens horen, al denk ik niet dat ik er terecht ga komen, als ik dan nog niet bevallen ben, wil ik toch gewoon thuis bevallen (en dan ben ik de 37 weken al voorbij)
@ Muppet: hoort daar ook buikpijn bij dan? @ Joyce: ik zie er ook enorm tegenop. Irritant is dat... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Gelukkig maar.. Ik heb het nog nooit meegemaakt dus het is wel spannend.. Voor de 2e keer natuurlijk net zo dat wil ik niet zeggen hoor..
Yvette: Ja ik denk het.. al heb ik opzich niet zo heel erg veel last van de hormonen.. al zeg ik het zelf Iloveandres: Komt denk ik omdat we niet weten wat ons te wachten staat.. maar goed, ik denk gewoon ik zie het wel.. Zo en zal nu weer eens even wat gaan doen.. heb nog niets gedaan.. Behalve dat ene wasje.. Zo erg, het moet nog opgehangen worden en alles.. Pfff.. Luie ik..
Net naar de VK geweest, stond al op haar lijstje zei ze. Nou dat was dus wel even schrikken. Telefoon neergelegd en huilend mijn hubbie opgebeld.....rots in de branding. Daarna naar VK geweest, met de echo moet wel wat meegedaan worden, 17 dagen voorlopen is wel veel vond ze. Heb nu een verwijzing gekregen naar de gyn incl echo over twee weken. Ben er nog even beduusd van maar ze legde uit dat het 8 van de 10 wel meevalt, maar als het kindje zo door blijft groeien zullen ze me niet langer dan 40 weken laten lopen zeg maar, dan wordt ik ingeleid. Zwangerschap is gewoon heel zwaar voor mijn lichaam. (voel je je weer zo lekker zwak ) Bloeddruk overigens goed gelukkig, 120/75.
@ Joyce: ik vind je niet lui hoor. Ik heb ook echt nergens zin in... echt verschrikkelijk... @ Goofychick: ow meid, wat gedoe allemaal he? Ik hoop dat over 2 weken alles gewoon goed is... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Iloveandres: Gelukkig maar.. Whahaa.. ik heb eigenlijk al tijden nergens zin in.. En doe dus ook bijna niets.. hahaha! Alleen het geen ik nodig vind.. En dat is bijna niets.. hihi! Goofychick: Maar goed dat je even langs bent geweest.. Hopen dat over 2 weken alles gewoon goed is.. Daar duimen we voor!
@ Derona: Is het lekken gestopt nu? @ Joyce: Hehe, ik denk ook dat ik er niet veel last van heb, maar volgens mijn omgeving ben ik soms echt onuitstaanbaar *geeft je een schop onder je kont* en nu iets gaan doen! (heb zelf ook nog steeds niets gedaan en heb gewoon geen zin!) @ Goofychick: Je moet jezelf niet zwak voelen meid, dat zeggen ze tegen mij dus ook, dat het teveel van mijn lijf vergt Nou, dat is dan maar zo, helaas pindakaas. Vaak is het dan wel zo dat het lichaam er bij een tweede meer aan gewend is en dat je er dan dus veel minder last van hebt. Ik las een tijdje terug van jou dat jullie vrij snel aan een tweede willen beginnen, dus dan onthoud dat maar, het zal bij een tweede waarschijnlijk makkelijker verlopen. En je bloeddruk is super netjes! Daar ben je zeker wel blij mee, niet dan?! Wat betreft die echo: Misschien dat ze het over 2 weken weer bijstellen, dan kun je helemaal met een gerust hart gaan slapen! En als je even je verhaal kwijt moet, dan weet je waar je terecht kunt Dikke knuf
heb wat van boven gehaald.. maar heb het weer zo zuur Wordt er niet echt vrolijk van.. Ga zo maar aan de melk denk ik.. Was het niet warme melk?
Ik geloof alle zuivel en vla werkt dan het beste omdat dat dikker is (dat is wat ze tegen mij zeiden) maar weet je, bij mij werkt niets meer! Maar warme melk is altijd lekker....
@ sanne: website is www.koterkado.nl! Veel plezier @ goofychick: ooh, knuffel voor jou! Zo en nu ben ik weg
oeps.... mijn manager heeft me gewoon 5 keer gebeld! Telefoon lag op kantoor, dus ik heb het gewoon niet gehoord... Maar ach, mijn zwangerschapsverlof is afgelopen maandag ingegaan, dus eigenlijk hoef ik ook niet meer bereikbaar te zijn, toch?
zo gisteren vroeg naar huis gegaan.... om 3 uur al.. had het niet meer.. mn baas lachen.. tja zegt ie de laatste loodjes he! doei zegt en een goed weekend.... dus vandaag ook thuis.. vanmorgen met manlief naar de bouwwinkel want moesten rvs strippen hebben om de tegels aan de wand mooi af te werken, en ik had de verkeerde meegenomen.... grrrrr nou ja, lekker tot 9 uur geslapen... lekker bakkie koffie en een tosti en yoghurt gegeten.... toen manlief wakker gemaakt.. vond dat ie het wel had verdiend om een uurtje langer te blijven liggen... . nu ben ik dan beneden begonnen met poetsen, want heb dat niet meer gedaan sinds het geklus van mn schatje... en nu is het grote stof voorbij en ben ik maar begonnen.. pffffffff, ga gelijk wat kastjes hetindelen... ook voor de kleine zn flesjes een kastje regelen enzo.... wel lekker dat dat zo kan... oh ja gisteren ook nog de boodschappen gedaan en naar een bijeenkomst over borstvoeding.. ech dood gelachen, ze hadden een engels filmpje uit het jaar blok... echt eind jaren 70 begin 80 ofzo.... geweldig..
MikMak: Leuke baas heb jij! Nou, succes met poetsen (jij liever dan ik ) En zo'n kastje speciaal voor je kleintje is inderdaad zeer handig! Hebben wij hier bij de verhuizing ook al leeg gehouden (en staat nu bijna vol )