Zo vanmiddag lekker naarh et strand geweest net wat boodschappen gedaan en nu moet de hond nog in bad dus druk druk druk..... Heb daarom niet echt veel tijd maar zat effe uit te rusten dus maar effe mijn laptop aan. Vriendlief is even naar een vriend die ziek is dus ik heb effe tijd voor mezelf straks effe eten en dan moeten we er weer vandoor, ditr is gelukkig mijn laatste drukke weekend
@ Yvette: je bent goed bezig meid. HIHIHI. Ben echt superbenieuwd naar je geboortebord straks. Trok het bij jou ook naar je benen dan? @ Muppet: ik had het niet over aambeien (want die heb ik niet)... ik had het over die harde buiken 's avonds en 's nachts... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Sorry zit 2 berichtjes door elkaar te halen! Ik had het wel ja, afgelopen vrijdag en zaterdag nacht. Het is allemaal wat heftiger dan. Maar als je het niet vertrouwd gewwoon ff de vk bellen he!
Kunnen jullie voelen hoe de baby ligt? Ik vind het moeilijk hoor, al die bobbels zouden wel een hoofdje of voetje kunnen zijn...
Vraagje, zitten jullie allemaal thuis of zijn er ook nog werkenden? Ik zit nu op mijn werk - er is niet veel te doen momenteel. Nog 2 weken werken. Kijk uit naar het verlof. 8 uur per dag op een bureaustoel wordt je toch wel moe van. Dat in mekaar zitten doet beetje pijn.
@yvette, ach misschien ook maar beter ook om het met een korreltje zout te nemen, anders zit je de hele week dag, nacht maar in de stress misschien en das ook niet gunstig... balen dat je manager weggaat... maar wat doe je dan als ik vragen mag? En het poetsen.. pfffffffff nog steeds bezig... maar met al dat geklus is het ook extra smerig allemaal... maar nog de achterkamer zuigen en dweilen en dan nog 1 keer nieuw sop pakken om de vloeren in de gang en keuken nog een keer te doen.. en dan ga ik het kastje voor de kleine inruimen... heb al een kastje leeg....
@ Mirella: ik heb geen idee hoe ik dat moet voelen, maar mijn kleintje lag bij de laatste controle al een heel stuk ingedaald met het hoofdje naar beneden, dus... Ik kan ons kleintje wel voelen zitten als ik goed ga voelen. Mijn man heeft het ook al gevoeld. HIHIHI Liefs en dikke knuffel, Patricia
Nou had vaak deze week dat er opeens eenbobbel zowat bij mijn tieten uitkwam,en dat blijkt dus nu het kontje te zijn
@Joyce vervelend he dat zuur, ik kan niet eens meer sap drinken dus drink alleen maar lessini van roosivicee. Thee gaat ook niet goed, maar een kopje koffie savonds wel. Kan jij wel thee verdragen? @allen: dank voor jullie medeleven. We gaan het wel weer afwachten. Kan nu het positieve er weer in zien, en dat is dat we onze kleine over twee weken nog een keer zien. @Yvette, dat met je manager is vervelend zeg. Zeker als het in je verlof gebeurt. Het is herkenbaar want ik zie mijn directeur waarschijnlijk ook niet meer terug, en ook ik kon daar erg goed mee overweg. @Derona, fijn dat alles goed was en dat ze je wat extra in de gaten gaan houden. Geboortebord: ik heb eentje op het oog en wil deze ook zelf maken, alleen heb ik een klein plaatje van internet afgehaald. Hoe kan ik die nou vergroot en mooi op het bord krijgen? Iemand tips. Birthe? JIj ging toch iets met dombo doen, Yvette?
Goofychick: Nee dat maakt het volgens mij al in de ochtend een probleem.. Maar die lessini is light toch? Ik zit aan de ijsthee van de aldi, maar ook daar krijg ik het zuur van Ik probeer van alles, ontbijt met brinta, brood, thee, melk, yoghurt, vruchtjes, ijsthee en je kan het zo gek niet bedenken.. Maar het zuur is hier zo erg, ik moet er zelfs van spugen.. Dus 's ochtends is het er uit voor ik het door heb en dat is denk ik door de thee! Koffie kan ik dan wel drinken, maar ik weet n iet hoe ik daar op zal reageren in de ochtend..
Ja iid die thee is een bekend probleem.....snapte het eerst niet van mezelf totdat ik er op ging letten. Vervelend hoor!
Ik ben er vandoor.. Ik ga eten maken.. Denk broccoli schotel.. Voor de eerste keer proberen.. Weet niet of het wat is.. Maar goed.. Dan snel de tafel leeg ruimen en de manden er uit halen.. Want ja daar heb ik vandaag tot op heden nog niets aan gedaan Iedereen een fijne avond en ik ben er het weekend vast wel weer
@ het zuur: ow wat ben ik blij dat ik dat (nog) niet heb zeg... heb het begin dit jaar gehad, dat ik gewoon echt rechtop moest slapen, maar om het ook overdag te hebben... bah... Sterkte meiden. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Derona: Ah op die manier, terug bij het begin! Mijn lijstje: 110/55 120/70 120/50 100/50 117/76 125/72 126/70 100/50 121/74 120/75 130/80 140/85 150/85 Dus als je mijn eerste waarde vergelijkt met mijn beginwaarde, zit ik er nu al 30 boven We zullen het wel zien Wat vervelend dat het nog steeds lekt zeg, zijn ze nu ondertussen wel thuis? @ Journey: Oh lekker, uitwaaien op het strand! Moet je daarom nu ook je hond wassen? Sterkte dit weekend en probeer maar te rusten daar waar je kan! @ Patricia: Ja, ik kon soms helemaal niet rechtop staan van de pijn. Maar weet je, op het moment dat je het niet vertrouwt, gewoon bellen met je vk. Ik vind het akelig om advies te geven, ik kan je alleen vertellen hoe het bij mij ging. Dat geboortebord dat duurt wel even voordat het af is hoor Ik wil het graag 2 keer gronden en dat is dus 4 keer (2 keer aan iedere kant) en dat duurt met dit weer nogal even voordat het droog is. Maar laag 1 (van de 4 dan) zit er in ieder geval op @ Mirella: Ja, ik voel hoe mijn mannetje ligt: hij ligt links met zijn ruggetje (langgerekt hard stuk ) en rechts met zijn voetjes en onderin zijn handjes en hoofdje. Hij is al ingedaald, dus kan ook niet meer met zijn koppie boven komen te liggen, dus het is voor mij wel makkelijk Ik zit al thuis sinds week 8 of zo, door die extreme mate van bekkeninstabiliteit (zat bijna alleen maar in de auto voor mijn werk en ik kan geen auto meer rijden) @ MikMak: Precies, ik neem gewoon een zak zout Ik werk als financieel adviseur en we hebben teams in het hele land zitten. Mijn manager is districtmanager van team Limburg. Er rommelt een hoop bij ons door de kredietcrisis en ook de beleggingen die niet goed gingen, woekerpolissen etc. etc. Managers houden het nooit lang uit, maar wij dachten nu eindelijk een goede te hebben die ook langer zou blijven. Helaas, door de frustraties (die wij overigens allemaal voelen) wilt hij vertrekken voordat bij hem de bom barst, dat kan ik me ook goed voorstellen Pffff, was ik maar gewoon alleen in de hypotheken gebleven, veel makkelijker! Oh heerlijk, zo te lezen heb jij dadelijk een lekker spic en span huis! Verbouwen is vervelend, maar als het daarna weer eens allemaal grondig gepoetst is, is dat ook wel weer heel lekker! @ Goofychick: Oh, dat is ook vervelend zeg . Per wanneer gaat jou directeur weg dan? Het geboortebord heb ik ook van een klein plaatje, wij hebben een beamer geleend van een vriend, gewoon via de laptop op het hout, overtekenen en klaar is Kees Je kunt ook met ruitjes papier werken, op schaal zeg maar, dan zet je het eerst op klein ruitjespapier (gewoon overtekenen) en dan teken je grote ruitjes op het hout en ga je op schaal de lijntjes natekenen. @ Joyce: Succes met je broccoli schotel! En met je manden, haha! Fijne avond meid
Wij gaan vanavond al naar Emmeloord. Mijn man gaat toch niet trainen vanavond, want hij is moe, maar hij wil dan wel met mij alvast naar Emmeloord, dan hoeven we morgen alleen nog maar boodschappen te doen. HIHIHIHI. Ben helemaal blij nu... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Wat fijn Patricia! Dat je vanavond al kunt gaan, ik lees aan je dat dat iets goeds is, maar ehm, ikheb wat gemist, wat ga je doen in emmeloord? (Of ben ik het alweer vergeten?)
Oh, ik heb trouwens toch het geboortebord al aan één kant in de grondverf staan! Zondag de andere kant en dan volgende week nog eens gronden, maar het droogt zo slecht, dus het duurt nog ff
@Yvette ze zei ook,dat later in de zwangerschap je bloeddruk ook weer wat gaat stijgen,maja ik maak me dan gelijks zorgen,moet ik niet doen weet ik maja thats me, En nee ze zijn ernog niet pfff
@ Yvette: heb het er ook even met Andres over gehad en het eerste wat hij zei was: ow dan zal het nog wel verder aan het zakken zijn... Ik heb ook berichtje geplaatst bij de VK's van dit forum. Ik kijk het gewoon nog even aan en word de pijn te erg, dan ga ik gelijk bellen... Ja dat is waar, met dit weer dan droogt het allemaal wat minder snel. Misschien idee om föhn erop te zetten? Ik wacht rustig af meid. Mijn mannetje is inmiddels ook alweer thuis. Hij hoeft niet meer naar de vertrouwenspersoon toe. Hij voelt zich nu ook heel erg goed, vergeleken bij paar weken geleden. Die pool waarmee hij gewerkt heeft ( zijn collega ook trouwens met een andere pool) is nu weg en hij is weer een stuk vrolijker en minder snel chagrijnig. Hij merkt dit ook aan zichzelf. Dat vind ik erg prettig. Als ik hem wat vraag is het ook niet meer steeds mokken... heerlijk. Ook nu hij weer met zijn collega werkt gaat het werk een stuk sneller. Met die pool haalde hij er vaak net maar 30 en nu halen ze er soms meer als 50 per dag... Liefs en dikke knuffel, Patricia