Ik ga daar 2 nieuwe zwangerschapsbroeken halen. Ze hebben daar Outlet van Miss Etam Dus vandaar. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Birthe: jep, het wordt het droomkaartje Alleen laten wij hem ergens anders drukken, omdat we ook iets met de binnenkant willen doen, en dat kon die fotograaf niet zelf. Morgen krijgen we een offerte, ben benieuwd... @IloveA: ik heb ook harde buiken als ik rustig in bed ga liggen. En ook als ik druk bezig ben trouwens...Ik heb er niet extreem veel op een dag of zo, maar toch wel meer dan een paar weken geleden. Op yoga heb ik wel wat oefeningen geleerd om harde buiken weer zacht te maken. Zoals bijvoorbeeld op je rug gaan liggen, met je benen op de zitting van een stoel (of op een paar kussens, maar ze moeten wel hoog liggen). Doordat je je benen optrekt wordt je buik weer zacht. Bij mij werkt het! Veel plezier met shoppen vanavond meid @Goofychick: kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Je hebt dit soort dingen helaas niet in de hand...wel goed dat je nu goed gecontroleerd gaat worden en dat ze je niet tot 40 weken gaan laten rondlopen als het beebje te hard groeit. @Brandend maagzuur: hebben jullie al eens Antagel geprobeerd? Dit is een pepermunt-achtig drankje dat je bij de apotheek kunt kopen (6 euro voor een grote fles). Ik gebruik het zelf nu, en ik moet zeggen dat het onwijs goed helpt. Ik heb nergens meer last van! @Derona: wat fijn dat alles goed gaat met je beebje @Mirella: ik kan globaal wel voelen hoe de baby ligt ja...maar dat komt misschien ook doordat hij bij mij heel erg naar buiten ligt (ik heb een korte buik die heel erg naar voren staat). Hij ligt continu tegen mijn buikwand aan te duwen, dus dan voel je wel vrij goed hoe hij ervoor ligt. En over het werken...ik werk nog 2 dagen per week, en zit 2 dagen in de ziektewet. Ik ben echt aan het aftellen tot aan mijn verlof, want zelfs die 2 dagen worden me nu veel en veel te zwaar!
Net dus een heel gesprek gehad bij de drukker. Mijn vriend zei op de terugweg: 'jij weet ook wel precies wat je wilt he...' En dat klopt Ik heb die man haarfijn uitgelegd hoe ik het kaartje wil hebben, en dat kan hij allemaal voor elkaar krijgen, dus dat is mooi Daarna zijn we nog even Amsterdam in gegaan om een jas voor vriendlief te kopen. Ik heb nu een bekkenband te leen van mijn fysiotherapeut, dus die kon ik mooi uitproberen. En wat denk je...geen centje pijn! Ik kon gewoon uitgebreid wandelen Geweldig, ik wil gelijk zo'n ding voor mezelf! Ik heb nog een leuk boek gekocht: 'pap en mam vertellen over jou'. Het is een soort babyboek, maar dan veel uitgebreider, want je kan er hele uitgebreide info over je kind in kwijt, van de zwangerschap tot aan zijn 16e jaar. Er is ook ruimte voor foto's, tekeningen en wensen van familieleden etc. Echt superleuk!
Ik heb maar heel even tijd om te reageren, dus als ik iemand vergeet is het net persoonlijk bedoelt maar het is gewoon niet e doen vandaag.... was weer gezellig kletsdagje zoals ik zie... @derona: hopen dat je die ouders te pakken kan krijgen... Fijn dat de vk je extra in de gaten houd, altijd prettig als ze dat soort dingen snel oppikken! Liever te vaak dan te weinig aandacht voor je gezondheid! @yvette: walgelijk zulke mensen... wat nou kunnen we onze chauffeurs niet aandoen...is het nou echt zo erg even bellen dat ze eraan komen? Zit je verplicht de hele tijd binnen...als je dan pech hebt dan komen ze aan het eind van de middag.... zou ook pissig zijn... Bah ook nog es een manager die ermee stopt... niet echt jou dag vandaag he? Nu maar hopen dat zijn vervanger er net zo eentje is! @jessica: volgens mij is het met de hik niet mogelijk dat het stikt hoor.... wel lief dat ie zo bezorgd is toch eigenlijk... @iloveandres: volgens mij maakt het niet uit hoe je bevalt hoor, je moet gaan liggen zoals makkelijk is voor jou, de rest heeft zich maar aan te passen, jij doet samen met je kindje het meeste werk en het is al vervelend genoeg dus zoveel mogelijk je eigen houding aanhouden. Bij onderzoeken (toucheren e.d.) zul je af en toe wel even anders moeten gaan liggen maar verder bevallen zoals jij het het prettigst vind, volgens mij is dat de regel die veel gyn. en vk's aanhouden.... En dan maar hopen dat je geen eigenwijze gyn of vk hebt..... die er anders over denkt.... dan gewoon zo iemand een rotschop verkopen.... jij hebt toch alle rechten op dat moment hoor! Iedereen loopt en rent voor je...als het dus goed is.. Die steken herken ik idd wel! Volgens mij heeft het ook te maken met je banden... maar weet het niet zeker... oh en misschien indalen? Prijs jezelf gelukkig zo zonder je maagzuur.... kan echt belachelijk zijn.... ook rechtop zitten helt hier soms niet.... echt helemaal niets soms... en soms is het helemaal weg echt heel gek maar komt vast door hoe de kleine ligt in mn buik...denk ik.. @joyce: wat raar dat ze zo aandringen, ook met dat boek? Hoezo dat dan? Je moet toch niets... zij mogen je dat niet opdringen toch? Of begrijp ik het nu verkeerd... Lui zijn geeft niets hoor, ben ik ook wel es, komt altijd een volgende dag dat het eventueel ook kan...zo denk ik dan altijd....maar ja ik kan natuurlijk niet in jou agenda kijken... @goofchick: Wat schrikken zeg meid! Kan me voorstellen dat je even uit je doen bent. Hey en dat zwak voelen hoeft niet hoor... Jij kunt het net zo goed als ieder ander, jij hebt alleen maar een groot kindje, sterk ook, betekend echt niet dat jij nu slecht bent oid hoor! Je doet het hartstikke goed als pré-mamma! En wij gaan samen met je duimen op goed nieuws over 2 weken! @mamamakka: weet je zeker dat je die nog aankan na de bevalling? Zit er dan geen buikafdruk in? Tenminste zo ging het met mijn kleding wel na de bevalling van dochter. @journey: succes met je laatste drukke weekend! @mirella: heb ik ook moeite mee hoor, of het nou een voetje is of een handje of misschien een knie.... Koppie en kontje kan ik redelijk onderscheiden maar dat komt omdat ik weet hoe het ligt.... maar als ik dan soms kijk hoe groot de baby's zijn die ze ter vergelijking op je buik leggen om te zien hoe het ligt dan zijn die veel kleiner als ik soms denk dat mijn beeb is... Dan dacht ik bijv. een voet te voelen maar als ik dan het voetje van die "pop" zie dan kan dat niet eens want dat is dan vel kleiner.....snap je het nog? Ik ben wel een thuiszitter...maar ben ik ook als ik niet zwanger was... ik werk als ik werk alleen in weekenden en in avonden.... 1 avond gemiddeld in de week en gem. 2 weekenden in de maand. @dames die zuur krijgen van thee: wel eens witte thee geprobeerd? of rooibos? Schijnt dat de zwarte thee behoorlijk zuur kan veroorzaken... weet niet of je er iets aan hebt, heb het zelf ook niet geprobeerd maar dacht er zo even aan.... Zo dat was het voor nu....ben geloof ik zo goed als bij.... Ga ik nu gauw eten maken, manlief begroeten die is net thuis, gelukkig niet zo laat als ik had gedacht. En verder kijken wat er toch met dochter aan de hand is....al de hele dag enorm hangerig en moe en huilerig... Zal wel iets onder de leden hebben ofzo.. Weet niet of ik er vanavond nog ben, krijgen vrienden op bezoek... zijn al twee jaar bezig met kindjes te krijgen maar het mag nog niet... allemaal onderzoeken e.d. dus best confronterend voor haar... we hebben ze de hele zwsch nog niet gezien... had wel eerder gewild zodat ik nog niet zo dik was, maar kon niet anders, agenda's passen nooit bij elkaar... echt altijd bij hen zo.. jammer maar goed. We zullen zien hoe het gaat.... heb er wel zin in maar zie er ook wel een beetje tegenop hoor...
He meiden! Morgen lekker vrije dag, joepie We zijn vandaag nr het ziekenhuis geweest om ons in te schrijven om binnekort te bevallen ! Ik wil een eenpersoonskamer. We moeten de dag na bevalling 255 euro voorschot geven en de rest sturen ze een maand later op Verder hier niets speciaals te melden.. @ yvette: pfoe wat een verhaal alweer he meid! hopelijk gaat alles goed en mag je bij je vk blijven! @ ramona: ik ben al ongeveer 21kg bijgekomen! echt erg! maar goed dat alles oke was he.. @ merleq: brr meid al goed dat je de vk toch had gebeld! ik ben ook nog nooit getoucheert! Hoe voelt dat ? De volgende keer bij de gyn zal ik wss ook onderzocht worden.. ben benieuwd! @ Sanne: Morgen komen bij mij normaal de moxa-sticks aan, dan begin ik meteen met de therapie! Ik wil zoooo graag natuurlijk bevallen, en ben dus ook aan het nadenken over een natuurlijke stuitbevalling Voordeel is wel dat mijn gyn er veel ervaring mee heeft. Maar er zijn veel voorwaarden waar je aan moet voldoen.. En ik ben ook bang van de risico's. Dus PLEASE kindjes DRAAIEN maar .. @Mirella: Ik voel enkel haar hoofdje omdat dat enorm drukt tegen mn ribben (stuitertje) Mijn verlof gaat ook over 2 weken in! Maar ik sta de hele dag, nuja, 6 a 7 uur per dag en kan dagelijks misschien 10 min zitten. Ook best wel zwaar pff zal blij zijn dat ik thuis ben hoor!
Ik had via de vk de tip gehad voor Regla pH neutral en dat is bijna het zelfde.. Geloof ik.. Helpt bij mij niet echt.. Blegh, die smaak ook alleen al.. Maar ga maar weer een ander drankje proberen denk ik.. En zelfs de rennie's helpen bijna niet meer..
Nettie: nee maar ze doen het wel.. Ze willen dat ik dat boek lees.. Ze willen dat ik naar die voorlichting ga enz enz.. echt zo stom! Ik zeg gewoon netjes ja nee en amen maar denk ondertussen wat denk je zelf? dacht het niet! Oh hier kan alles de volgende dag.. Ik heb een lege agenda, heel soms zal ik nu op m'n nichtje moeten passen maar dan nog heb ik tijd genoeg.. m'n verlof is al ingegaan dinsdag.. En daarvoor was ik ook al vrij Mikki: het is ook de bedoeling dat je weet hoe je het wil hebben, anders heeft het niet zo veel zin om er heen te gaan he Wij hebben gewoon eentje uit een boek, lekker makkelijk!
@ nettie ja ik denk het wel want het is geen positiemode , er zit net onder de borsten een soort van stukjes stof over elkaar genaaid ( snap je hoe ik dat bedoel ?) dus dat blijft los vallen . En mocht het toch zijn dat het na die tijd niet mooi zit dan is dat maar zo het jurkje koste 35 euro - 15% korting dus dat kunnen we nog wel missen om er leuk bij te zitten met de kerst
Zo, mannetje is thuis, we hebben net even frietjes gegeten, ik had geen zin om te koken vandaag @Derona: Dat kan ik me goed voorstellen, dat jij je zorgen maakt, zeker omdat je al zw.vergiftiging hebt gehad! @ Patricia: Dat is fijn zeg, dat Andres nu weer vrolijker is! Oh, mazzelaar! Ik moet eigenlijk ook nieuwe broeken, één broek krijg ik niet eens meer over mijn kuiten! Ben echt ontzettend opgeblazen . Maar ik wil niet meer voor die laatste 5 weken nog nieuwe broeken hallen @ Mikki: Hoe geweldig is dat?! Mama weet precies wat ze wil en meneer de drukker kan het nog regelen ook! Super hoor meid! Geluksvogel, dat jij met zon bekkenband geen pijn meer hebt! Super hoor meid! Ja, dat boek heeft een vriendin van mij ook, die wil ik ook gaan halen,omdat het helemaal doorgaat tot in zijn pubertijd Heerlijk dagje heb je gehad, niet dan?! @ Nettie: Ach, er zijn ergere dingen Als ik niet zwanger was geweest, was ik waarschijnlijk ook al weggeweest bij dat bedrijf dus ik geef mijn manager groot gelijk eigenlijk En die zielige chauffeur was hier om half vier, dus inderdaad bijna de hele dag aan huis gekluisterd, maar goed, hij is omgeruild en nu maar hopen dat deze niet defect is! Toch veel plezier met het bezoek vanavond! En niet schuldig voelen meid, zij zijn vast heel blij voor jullie dat je weer zwanger bent! @ Tacha: Goh, kun je daar in België gewoon voor kiezen dan, een éénpersoonskamer? Wel luxe!
En mijn mannetje is de liefste! We zouden eigenlijk naar de thermen gaan morgen, maar ik wilde toch niet meer,omdat ik het nooit heel lang uithoud en het zonde vond van ons geld (60 euro om alleen al binnen te komen) omdat we het nu toch al niet zo goed kunnen missen... Ging hij zoeken voor andere uitstapjes en we gaan morgen naar een kerstmarkt in Valkenburg en misschien nog even naar winter wonderland in Maastricht Leuk hoor!
@yvette: tja ik weet wel dat ik niet schuldig hoef te voelen maar het is soms echt heel erg lastig. Zoals nu, ze hebben een huis gekocht en uiteraard was ik enorm blij voor hen, maar stiekem toch ook wel wat jaloers, wij zijn ook al een tijdje naar op zoek nl. Dus ik zeg dat gewoon eerlijk zo van: moet eerlijk zeggen dta ik best een beetje jaloers ben hoor.....zegt zij: tja maar jij hebt iets wat ik heel erg graag zou willen hebben..... Ze gunnen het ons ook echt wel hoor daar niet van, maar dit soort dingen geeft toch dat ik erg voorzichtig ben in wat ik doe of zeg, het lijkt er soms op alsof ik geen jaloerse gevoelens mag hebben of mag klagen want ik heb toch dát wat zij graag willen..... Zo komt het soms over ook al doet ze dat misschien onbewust... Ik vind het een schat echt! Maar dit soort dingen maakt soms wel dat ik me niet helemaal kan uiten zoals ik wel eens zou willen bij haar, dat waar vriendinnen voor zijn zeg maar.... Lang verhaal weer....maar goed. Heb er verder wel erg zin aan hoor, moet alleen ff oppassen met dat ik niet alleen maar over dochter en zwsch praat.... terwijl dat op dit moment mijn hele leven inhoud.... ga ik me dus even op instellen... @mamamakka: aha ja das idd dikke kans dat het nog wel kan na de bevalling.... en zo niet, tja idd dan geen rib uit je lijf iig!
@yvette: lief! Fijn dat het weer goed gaat tussen jullie, heb je wel anders oveer hem gehoord maar ben enorm blij dat je nu weer zo over hem praat!
Nettie, ik kan me wel voorstellen wat jij bedoelt hoor. Als je zo'n opmerking krijgt, of ze het nou zo bedoelt of niet, dan durf je toch niet meer eerlijk te zeggen dat je ook graag iets hebt wat zij heeft... Toch, wens ik je veel plezier vanavond!
Hey dames.... Ff snel snel wat doorgelezen.... Merleq... goed dat het weer wat rustiger is....! Derona... Ik had je gisteren nog willen krabbelen.. om te feliciteren... maar vergeten.. dus beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je zoontje! Hier nog wat dingetjes in huis gehaald... en ben nu echt helemaal klaar...! Mn bed staat ook omhoog...! Heb voedingsbeha's gekoch bij H&M..... nou volgens mij hanteren die heel andere maten daar... heb cup E moeten kopen.... Heb wel 85 gekocht... ook al zat die wat aan de krappe kant... zet er nu zo'n stukje tussen... want volgens mij gaat dat na de bevalling snel weer terug....(vorige keer wel..) terwijl de cup nog wat groeit..... Na de bevalling anders nog maar bijkopen.... en kijken wat dan lekker zit! Verder heb ik ook bij de Etos van die Avent Lek- schelpen gekocht... die kun je in je beha doen.. en die vangen dan melk op die kun je bewaren... want als je een kant "voeding"geeft begint de andere vaak als een gek te lopen en is toch zonde als je die melk weg moet gooien.... Gelukkig had deze Etos ze nog liggen... want ze schijnen eruit te gaan.... dus mensen die ze nog willen kopen... opschieten..!
oja weer nodige irritaties gehad vandaag.... pffff.... Niemand die in een volle metro opstaat.... allemaal wegdraaien of ze je niet zien.... dus tja dan maar staan... en in een winkel hoorde ik nog gemopper achter me.... dat ik niet hard genoeg liep......! Pfff..... riep hard door de winkel..... tuurlijk jaag ff iemand op die 35 weken zwanger is.... ik ga al harder waggelen hoor.....! Sommige mensen... pffff..... maarja kan nu al niet zoveel hebben, omdat ik mezelf in de weg zit... ik wil nog zoveel maar kan niet...
@Yvette als het zo gaat als bij Délano dan vind ik het niet zo ramp.voelde eigenlijk niks,gelukkig, Wat lief van je mannetje,gezellie @Ramona.maakt toch niks uit gekkerd,thnx Owh somigge zou je echt recht op de bek willen slaan he
@ Ramona: Oh, goede tip van je! Ik ga ze morgen meteen even halen dan . Hehehe Zeg het ze maar! wat denken ze wel niet
@allemaal, ik heb bijgelezen, maar ben het ook al weer kwijt haha fijn weekend iedereen... en tot een dezer... hebben het een beetje druk dit weekend, dus weet niet of ik er ben of veel ben dit weekend! @yvette, duidelijk.. en die crisis, maakt het er helemaal al niet makkerlijker op..... kan me voorstellen dat bij frustratie de manager eieren voor zn geld kiest... heb ik ook al eens gedaan...... en nu een luizebaantje waarbij ik beter betaald krijg en echt niet overwerkt raak....
@Yvette ik zeg wel vind ik het geen ramp,dat vind ik wel,want wil echt niet in het zh komen,want ik kan echt niet zolang zonder mijn zoontje,maja wat moet moet,maar toch maar we gaan van het posi uit,
Hai allemaal Zo vannacht gelukkig wel weer goed geslapen,Noël hoest gelukkig al niet meer zo veel dus dat scheelt ook,ik was alleen al om 5.15 wakker en heb klok liggen kijken tot Noël wakker werd,dus dat word vanmiddag weer in een dip raken,daar baal ik dan wel van,je weet dat je dan erg moe gaat worden ;-(,dus heb ik maar gezorgd dat ik wat bezig ben. Om 11.30 naar de logo geweest en dan maar meteen boodschappen gaan doen,ik ben nu alleen dus ik doe daar nu ook wat langer over dan alles uitlaaien dat duurt ook een uur ;-((,en ik heb met Noël samen geschilderd,kadootje van sint en piet Morgen is hier op het plein een groot sinterklaasfeest met draaimolens en van alles te doen daar ga ik met mijn manneke heen,Noël dan he Hai Sanne........Hou me wel op de hoogte he meid als je het gaat proberen met een draaipoging? Ja ik kan ook niet op de natuurlijke manier bevallen dus dan mag je blij zijn dat ze het zo kunnen natuurlijk. Ja ik ben heel erg geweest net toen Noël was geboren echt niet normaal,en nu had ik mijzelf voorgenomen dat niet meer toe doen en heb weer bergen gekocht ;-( Hai Mikki............Dat is ook moeilijk en dat begrijp ik ook,maar goed als ik het zo lees verg je echt het uiterste van jezelf,misschien kan je andeet een collega afspreken dat die je ophaalt bij de trein dat scheelt 2 keer fietsen of is dat geen optie? Is het allemaal gelukt bij de drukker?,ik lees het al,dus wel dat is echt super toch Super dat die band zo goed werkte. Veel plezier met wokken Hai Yvette..........Ja ik weet het niet ik denk misschien door de zenuwen of angsten ofzo,ik ben gewoon het liefst nu met Noël ook met Mart ben ik stil en dan trek ik mijzefl terug dus we leven nu dus ook erg langs elkaar heen ;-( Ja ik had zoiets van ik ga het gewoon vragen en zeggen dat mijn bed echt stuk gaat ze deed ook echt totaal niet moeilijk dan alleen het bed verschonen ,datw e dat dan echt zelf moeten doen,nou dat kunnen we zelf wel Dat hoop ik ook niet voor je meid......maar je kunt gewoon niet in de toekomst kijken,ook niet als je kids 16 zijn of ouder snap je. Daar ben ik blij om meid ,lekker dat alles goed was dan ik zal het verslagje nog wel tegen komen. kijk daar is het al Jeetje je bloeddruk is ook flink gestegen meid,maar het is nog net binnen de beperken,85 gaat nog net zei mijn gyn. Dat is inderdaad heel goed nieuws meid,en dan wel 2 keer in de week voor de ctg voor de zekerheid dan als ik het goed begrijp? Je hebt een heel scherpe vk dat is echt super goed joh,en let er ook op ook al denk je van tja het is maar een hoofdpijntje toch aan die bel trekken hoor meid. Balen is dat he als je de heel dag moet wachten ;-( Heb je je manager nog gesproken? Ik lees het al Wat rot dat hij opstapt,wel fijn dat hij even belt om het persoonlijk te vertellen,natuurlijk baal je meid,dan kom je daalijk weer werken en zit er ene nieuwe ;-( Veel plezier morgen meid. Hai Ramona...........wat een super neiuws zeg dat die kleine al wat gaat indalen,nu is het toch nog maar een kleine kans dat ze er uit kan schieten toch? Verder fijn om te lezen dat alles goed is meid. ja dan komt alles echt heel dichtbij he meid,hoe gaat het met je spanningen? Lekker is dat zeg dat ze niet voor je opstaan ;-( Ja dat herken ik dus,dat had ik dus van de week,ik kreeg gewoon ruzie,die man die gooide me nog net niet op de grond om over me heen te lopen en ik zei dat,moest ik maar doorlopen zei die nou toen ging ik gewoon stil staan! hai Birthe......Ik herken het helemaal meid,ik zit nu ook al weer een tijdje te wachten dat de kleine zich meld,maar heb al een paar uur niets meer gevoeld,maar goed dat is wel vaker zo,ik ben nu ook erg druk bezig geweest dus ik wacht even met misschien wat rust dat het weer goed komt en hij zichzelf even meld. Hai Lotus...........Ik hoop dat je gesprek goed was meid,en dat je word aangenomen. Jij ook een prettig weekend meid. Hai Female..........Meid echt heel veel beterschap ik hoop dat je snel weer opknapt meis,want zo ziek zijn de hele tijd dat is niet niks. Hai Goofychick...........ik ben dus iemand die zw diabetes heeft en mijn kleintje loopt 2 weken voor en het buikje zelfs 7 weken,ik heb daarom ook een streng dieet dus ik zou mezelf wel even laten testen omdat je kans hebt als je kleine word geboren dat het in de couveusse moet dat hoeft niet altijd,maar dan moeten ze de kleine wel zijn/haar suikerspiegel nakijken.............En als je ergere hoofdpijn krijgt meid meteen aan de bel trekken hoor. Dat van je benen herken ik niet,maar laatst zei iemand anders dat ook volgens mij hier. Goed dat je bent gegaan meid,en laat ze het allemaal maar goed in de gaten houden,gelukkig was je bloeddruk wel wat gezakt meid,dikke knuf Hia derona...........Hoe gaat het inmiddels met delano is hij wat opgeknapt? Nou lekker is dat he ene lekkage van de boven buren ik had dat op de flat ook zo vaak,zij liet altijd der bad overlopen,maar goed heb je haar al gesproken?...Ik lees vanw el wat je zegt je kan er ook niets aan doen,maar ik zou wel balen ;-( Ook veel beterschap meid. Fijn dat alles goed is met de kleine,en hopelijk blijft,hij /zij zo liggen ..toch ook met die bloeddruk is alleen maar goed dat ze het extra in de gaten houden hoor. Hai Nettie .Fijn dat het geen blaasontsteking is meid Hai Mamamakka Ik heb er gelukkig geen last van maar vraag het even aan je VK wat je ervoor kane n mag gebruiken,veel beterschap ermee. Leuke dingen heb je gekocht zo te lezen ..en was het lekker wat heb je gekocht? Hai Joyce Dus het is bij jou ook erg spannend met de bevalling,mag ik vragen wat er is dat mensen uit je familie niet natuurlijk kunnen bevallen?....of allemaal door de bekken? Heb je het wel al gezegd van de bevallingen in je fam? Zenuwslopend is dat he meid als je de kleine niet voelt,ik heb dat ook de hele dag gehad ben van ellende net in bad gaan liggen en gelukkig kwam ie meteen alleen ademt hij nu heel snel dat lieten ze toen zien op de echo een soort oefening is dat en dat schijnt goed te zijn,maar het gaat zo snel en lang dat ik daarw eer panisch van word,wat kennen we ons gek maken he ;-( Hia patricia .Ik heb er bijna geen last van eens in een half uurtje misschien een uurtje dus dat is te overbruggen,maar als ze pijnlijk gaan worden moet je aan de bel trekken. Veel beterschap meid. Gewoon nog ene keer heel goed navragen anders bij je therapeut in het zkh. Lekker zeg dat het allemaal net nieuw is Ik had dat bij Noël en dat scheen het indalen te zijn. Fijn dat het stukken beter gaat met je man Hai Mik mak ..Heerlijk zeg zon baas dat is gewoon heel fijn of niet dan . Gelukkig waggel je weer normaal dan hahahahah,moest zo lachen om je zin Leuk dat je avond zo leuk was meid. Hai Mirella 28 .ik kan dat echt niet telkens als ik denk het ligt zo,en ik kom bij de gyn en krijg een echo ligt ie totaal anders. Ik zit thuis al in het begin van mijn zw ik mag sowieso niet werken omdat ik zwaar moet tillen en ik ben dan ook ontslagen tijdens mijn zw. Hai Tacha ..Kunnen jullie daarvoor kiezen dat je een eenpersoonskamer kan kiezen,ik wilde dat ook maar zelfs mee een ks snede moeten we met zijn 2 en of misschien nog wel meer op 1 kamer.