Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @ yvette & patrieske: ja hoor, wij kunnen kiezen tussen éénpersoon of tweepersoonskamer in het zh. Er zijn zelfs luxe-éénpersoonskamers en 'gewone' éénpersoonskamers! Ik denk dat het komt omdat we in belgië bijna allemaal in het zh bevallen?
    Maar je moet wel geluk hebben natuurlijk, als alle éénpersoonskamers volzet zijn moet ik met twee .. Maar dat wil ik écht niet. Het is zoiets persoonlijks, dat wil ik niet delen met vreemde mensen!
    Wij blijven overigens 5 dagen in het zh na een gewone bevalling, en 7 dagen na een kezersnede!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moet je hem eerst in de grondverf zetten dan?

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Mmh weet iemand trouwens hoe het komt dat Iuno bij de december-mama's zit nu? Ik ging er net piepen en ze zit daar bij :D Terwijl ze 34 + .. dagen is?

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Oh, ze zit ook nog hier, haha :D
    Mja wie weet wordt een deel van ons idd december-mama's he!
    Moeten we dan naar een ander topic gaan of 'mogen' we dan hier blijven :) ?
    Ik hoop stiekem dat ik ook een (eind)december-mama word, haha :oops:

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ik hoop ook en eigenlijk denk ik ook dat ik een eind decembermama wordt maar wil toch wel hier blijven, wel zo gezellig

Tascha dat is luxe in belgie dat je voor een eenpersoonskamer kan kiezen lijkt me heerlijk

Yvette Valkenburg is zo leuk ben echt jaloers op je zou het ook graag willen wij zijn er in de vakantie een paar dagen geweest gewoon super.

6. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

?
    hahaha dan kan ik ook wel overstappen.....!

Heb trouwens een nieuwe zwangerschapskaart gehad bij de vk.... hier staat 2x op dat mn uitgerekende datum volgens echo 1-1 .... is....?!

Ik dacht dat de vk dit alleen zo berekend had... maar dus ook volgens de echo... ! misschien de datum dan toch maar gelijk trekken....

7. ramona0309

Tacha
    Hoe is het met je tattoo...?

Ik zag van de week "miami ink"... weet niet of je dat ooit ziet... maar daar was iemand die haar tattoo moest laten bijwerken/veranderen omdat de verhoudingen niet meer klopte door de zwangerschap...
    Was trouwens super mooi opgelost!
    Moest gelijk aan jou denken!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou ik vraag het gewoon in de trein of bus. Is echt absurd als ze dan nog niet willen opstaan en gelukkig doen ze het dan wel.

9. ramona0309

Tja weet niet waar je woont....
    maar ikzelf merk wel verschil met deze dingen tussen mijn geboortestad... Eindhoven en hier in Rotterdam...
    Heel de metro zat trouwens vol met "jongeren"... die te lam zijn om te staan...

Heb met ook erg geergerd aan deze personen die in de winkel niet eens een de trap... of ROLTRAP willen nemen....
    Daar sta je met je dikke buik en buggy te wachten op een lift waar je niet in kan... of ze kijken van : "sjeezis, moet heel die buggy erin...! :confused:

Ach voor de mensen die nog geen kinderen hebben.... pfff je ziet het echt vaak!

hahaha sorry voor mn geklaag....! Ben iig super blij dat ik nu alle spulletjes heb...
    Ze hadden trouwens bij kruidvat goedkope boxkleden 10,- van Winnie de Poeh....! !

10. ramona0309

Tjeetje wat is het rustig hier....

Spam ik het wel alleen vol......

Mn zoontje is nu net wakker geworden... dat wordt dus een lekker nachtje...!

Verder ook ff bij de Decembermama's gespiekt... denk dat Iuno beetje schippert... omdat ze denkt in december te bevallen....
    (ze eet een beetje van twee walletjes.... hahaha :))

Ik zag trouwens wel daar een lijst van data waarop mensen denken dat ze bevallen....,
    misschien wel een leuk idee omdat hier ook te doen?
    misschien ipv de afsprakenlijst....? Die wordt toch niet meer zo goed bijgehouden en dalijk moeten we toch allemaal elke week naar de vk....
    misschien dat alleen "bijzondere"afspraken ergens gemeld kunnen worden....

misschien een combi... gokdatums en echte bevallingsdatums....?
    Tja ik verzin ook maar wat.... :)

ga nu voor het eerst in mn verhoogde bed slapen... als ik dat morgenvroeg nog maar weet met uitstappen... :)

truste,....

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske,Fijn dat het wat beter gaat met NOËL.
    Pff erg het dat vroege wakker zijn,ik ken het dat je dan al weet dat je smiddags in een dip raakt,kun je s'middags niet gaan slapen dan meis?

Ten eerste nogmaals bedankt voor de super leuke kleren :D:D

Nou het gaat goed met hem,maar nu is moeders verkouden en hij nu ook,wij steken altijd mekaar aan hihihi,
    Het lekt gelukkig niet meer,waarschijnlijk is hun waterleiding kapot,hoop vandaag wat meer te horen erover,
    en ja ik ben ook blij hoor dat ze me extra onder controle houden,

Doe rustig aan meis he dikke knuffie

@Tacha,jaaa dat weet ik toevallig,zei denkt namelijk dat ze een Dec mama word vandaar :D:D

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona en heb je een beroerde nacht gehad?of gingje zoontje weer slapen?

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pfff hier word ik geroepen om kwart voor 6 door mijn man hij zou wel weer gedroomd hebben,dus ik wakker,hij moest plasssen,word Délano wakker,die kan niet meer slapen,nou ik ook niet meer,Pa ligt lekker te pitten,dus moeders maar uit bed,pfff vandaag een druk dagje want vandaag vieren wij het kinder feestje van Délano.

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    goedemorgen

beetje beter geslapen dan de nacht ervoor maar optimaal was het nog niet !

oh wat leuk derona een kinderfeestje .....wat gaan jullie doen ? ( tis een verrassing wat we gaan doen ,maar neem maar wel je zwemspullen mee ? zoiets ?)

@ ramona

ik vind dat wel een leuk idee hoor zon lijstje ! inderdaad straks moeten we toch allemaal even vaak naar de vk of gyn en pretecho's zullen er ook niet meer gemaakt worden denk ik !

ik had gisteravond me mannetje een kaartje gestuurd van metliefs.nl kreeg ik er net 1 terug zoooo lief dat ie trosts op me is en niet zou weten of hij het wel zou volhouden met zoveel lichamelijke ongemakken enzo en dat ik hem het mooieste geef wat een vrouw een man kan geven ! ahhhhh lief he

en dat wou ik even delen :D

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamamakka we; fijn dat je wat beter hebt geslapen,

we gaan Bowlen met ze,en daarna lekker pannenkoeken eten

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Daaag dames :D
    Woensdag ergens in de middag hield ineens ons modem ermee op :(
    Donderdag meteen gebeld toen ik tijd had en gistermorgen is het weer gemaakt..voedingskabel stuk! :rolleyes: )
    Gister de hele dag gewerkt en na mijn werk zijn we naar de Lama's geweest.
    Was echt geweldig! Hebben helemaal in een deuk gelegen :)

Vanmiddag kom ik even reageren (als Luca in bed ligt).
    Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd de afgelopen 2 dagen?

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Yvette: leuke uitstapjes voor vandaag dus :) Veel plezier en geniet er van!

Patrieske: Ja dat komt allemaal door het bekken.. En ik ben bang dat ik het dus zo ook niet kan, maar moet eerst wel gewoon proberen, ze kunnen er niet achterkomen, niet eerder dan de bevalling :(
    Heel normaal dat we ons gek maken toch, helemaal naar alle dingen die we hebben gehoord!

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier snel de rekeningen over maken, dan gaan we een broodje eten bij broodjes huis.. EINDELIJK weer een keer.. En dan ook nog de auto leeg halen, zit nog fris drinken enz in.. dus dat moet er even uit.. En dan naar Sneek, daar is mannetje zijn oom sinterklaas aan 't spelen bij m'n baas in de winkel.. Dus gaan we even kijken :)

Iedereen fijne zaterdag!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @ramona, nou lekker dan dat ze gewoon niet effe willen opstaan.. is zo irritant.... en in de winkel.. als ze gericht op jou mopperen, zou ik me echt wel omdraaien om te vertellen hoe de wereld in elkaar zat hoor.. grrrr kan daar zoooo slecht tegen....

had het vorige week donderdag in de winkel.. ik laat iemand voor omdat ze maar 2 tubes tandpasta had....maar uiteindelijk waren die niet in de reclame dus ze wil ze terugleggen en duwt me met mn buik tegen de band aan.... dus ik pak haar arm vast en vraag of ze misschien ook rekening met anderen wil houden.... ben gvd 32 weken zwanger.. een beetje sociaal gedrag kan geen kwaad.. zegt ze ook nog.... oh had ik niet gezien.. ik zeg das nu precies hoe de wereld in elkaar zit.. ik hou wel rekening met u en uw 2 tubes, maar u bent nog te aso om op een ander te lette.n... al die mensen in de rij lachen natuurlijk.. kassajuf ook lachen....

maar ja..

@patrieske, ja hahahaha maar het is wel.. aloewel ik sinds gisteren toch ook wel last van de rug begin te krijgen.... en behoorlijk stijf in de heupen begin te raken..... das wel irritant...

fijne dag allemaal

20. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ MikMak: Dat wil ik ook ;) Een luizenbaantje en beter betaalt krijgen dan nu…. Ik ga na mijn verlof ook op zoek naar iets anders, want dit is toch gewoon niet mijn ding. Ben een hypothekenmens, maar geen verzekeren- en beleggen mens…

@ Derona: We hopen gewoon met zijn allen voor je dat het meevalt! Dat je nu geen zw. vergiftiging krijgt! (Is bij een tweede toch al veel kleiner, de kans)

@ Patrieske: Ja, mijn vk is gelukkig heel allert, dus ik maak me ook geen zorgen :) Het zal vast allemaal wel goed komen. Er is nu zelfs gezegd dat niets er nog naar uit ziet dat hij eerder zal gaan komen, dus dat is goed nieuws :D
    Hoe was het vandaag bij Sinterklaas?

@ Tacha: Dat gaat in België dan echt heel anders dan hier! Hier lig je eigenlijk nooit op een éénpersoonskamer, als je bevallen bent lig je zelfs met 4 vrouwen op één kamer!

@ Goofychick: Ja, als het hout nog niet gegrond is, moet je hem wel eerst gronden. Dat bord komt buiten, anders is het na die 6 weken (of hoe lang je hem buiten laat) helemaal verpieterd… Ik grond hem 2 keer (dan dekt de verf ook mooier) dan verf ik hem, dus echt dombo en het water zeg maar en daarna lak ik hem 2 keer af, gewoon om hem mooi te houden!

@ Journey: Ja, ik ben ook helemaal gek op Valkenburg, het is hier maar een half uurtje vandaan, soms gaan we er ook op de motor naar toe, lekker terrasje pikken, door het heuvelland rijden en dan weer terug ;) Is het voor jou ver rijden?

@ Derona: Veel plezier vandaag met het kinderfeestje van Délano!

@ MamaMakka: wauw, wat een super lief kaartje zeg!

@ Chantal: Welkom terug meid ;) Erg he, als internet er een keer uit ligt, kun je niets meer…

@ Joyce: Dankjewel :) Wat leuk, dat je mannetje sinterklaas speelt ;) Veel plezier vanmiddag!

Deel Deze Pagina