wij hebben net even lekker ontbeten, mannetje had weer croissantjes gehaald bij de bakker, heerlijk, doen we eigenlijk altijd op zaterdag morgen. Ik ga nu ff douchen en wat wasjes draaien, dan boodschappen doen, hondjes bij mijn ouders uitlaten (die zijn naar Groningen vandaag, naar het Nederlands Brassband Kampioenschappen, mijn zusje speelt) en daarna gaan we lekker naar Valkenburg Denk dus niet dat ik hier vandaag nog te vinden ben! Liefs
@ Derona: heel veel plezier vandaag met het feestje..ook veel sterkte, haha...je zult straks wel hartstikke moe zijn van die uitgelaten kids! @Mikmak: hihi, lekker bijdehand in de supermarkt, goed gezegd! @Yvette: hele fijne dag! @Joyce: groetjes aan Sint! @Chantalk: gelukkig kun je nu weer meekletsen, leuk dat je naar de lama's geweest bent, dacht dat dat al afgelopen was, maar niet dus @Ramona: leuk idee dat "goklijstje", afsprakenlijst heeft nu idd niet zoveel zin meer. Hoop wel dat de meiden die denken dat ze in december gaan bevallen wel hier bij de januari mama's blijven! @Mamamakka: achhh...dat is lief van je mannetje! @Goofychick: hoe gaat het nu met je meid? @Patrieske: hoe gaat het met het kamertje? ben zo benieuwd, had nog geen foto's ontdekt op hyves.. Hoezo nieuwsgierig..? Over die kleertjes kopen: kun je je wel zo voornemen om de "oude" kleertjes weer te gebruiken voor de 2e,3e enz...dat je dan inderdaad toch wel weer iets nieuws wilt...het is ook allemaal veels te leuk he? Hoop dat mijn pakketje van Name It! snel komt, heb gisteren nog een creme babyjasje daarvan gekocht, met van die berenoortjes aan de capuchon..hihi! is heel zoetig, maar daardoor ook wel grappig! Vandaag druk programma: boodschappen doen, gordijnen kopen, wasjes doen, nieuwe buikfoto's maken, naar de Hema, Praxis zucht...ben nu al moe Trouwens eindelijk een lampje gekocht gisteravond voor het kamertje, je ziet ze nu wel vaker met allemaal bloemen die naar beneden hangen, staat heel grappig, ik zal binnenkort even een nieuwe foto van het kamertje plaatsen, is bijna af! Fijne dag iedereen!
@Tacha: suc6 met de Moxa! houd me op de hoogte Ps. wel stoer dat je zelfs een natuurlijke stuitbevalling overweegt !
Dat is wel een leuk idee, van die gegokte bevallingsdatum Ik heb zelf al vanaf het begin 29 januari in mijn hoofd als bevallingsdatum (ben de 25e uitgerekend). Ik weet niet waarom, maar goed...mijn gok is dus de 29e!
Ramona: Met mn tattoo is alles tot hier toe nog goed hoor! Dus lets hope dat dat zo blijft ! Ja dat lijstje zag ik ook al! Vond het ook wel leuk hoor! Ik gok op.. 26 december OF 16 januari hahha Ik denk dat jij in december gaat bevallen hoor! Maar ik blijf lekker bij de januari-mama's (als ik vroeger beval), jij? Yvette: Veel plezier vandaag! Sanne: Ze zijn nog niet aangekomen die moxa-sticks, ik hoop dat ze vandaag komen hoor!
Ik heb ook al vanaf het begin het getal 16 of 26 in mn hoofd Maar omdat 26 januari wel érg laat is voor mij (9jan uitgerekent) neem ik maar 26 december of 16 januari haha Wie gaat de lijst maken ?
@mikmak: Wauw! Goeie opmerking! Had ik wel bij willen zijn en die kop van dat mens willen zien! Echt super van je, je hebt ook zóó gelijk!
@lijstje: lijkt me erg leuk. Ik ben 16 januari uitgerekend (volgens de echo 15de maar dat ging de vorige keer mis (was 8 dagen overtijd, als ik mn eigen datum had gehouden waren dat er maar 4 geweest...) dus houd nu maar mn eigen datum aan) en gister hadden we het er samen over dat we 17 januari eigenlijk wel een mooie verjaardagsdatum vinden.... Nog niemand uit de fam of vriendenkring die dan jarig is en het is op een zaterdag en dat lijkt me wel fijn, klinkt ook leuk vind ik 17 januari..... Dus ik denk dat ik daar maar op ga gokken....
Wanneer denk jij te bevallen? Tacha1987- 26 december 2008 of 16 januari 2009 Ramona0309- 9 of 10 januari 2009 Nettie- 17 januari 2009 Mikki77 - 29 januari 2009
Hey, Heb maar even een beginnetje gemaakt... van de data die ik uit de berichtjes heb gehaald..... Ik ben niet zo handig als sommige mensen hier.... dus wie het overzichtelijker kan opstellen.... graag... Zelf denk ik dat ik "overtijd" ga.... ik ben natuurlijk een beetje "raar" zwanger geworden.. direkt na een mk... en met een veel kortere cyclus.... dan normaal.... Mijn moeder is er trouwens van overtuigd dat ik een decemberbaby krijg.... (29 dec)... Tja even afwachten.... Tuurlijk blijf ik gewoon bij de januarimama's.... Dan ben ik gewoon een januarimama met een decemberbaby...! toch?! Vind zelf (mijn mening en niet rot bedoeld) overstappen een beetje raar hoor.... oja... mensen met een geplande keizersnede... sorry... maar jullie kunnen niet meedoen....! Ook hier is handelen met voorkennis strafbaar... @mezelf Zoontje is na lang huilen in slaap gevallen.... (eerst getroost, maar daarna zat hij gewoon te jengelen dat hij niet in zn bed wilde)... pfff snap niet dat dat kleine mannettje zo weinig slaap nodig heeft.....
@ tacha heb jij je buik al ingegipst ? ik heb gister mijn pakketje binnen gekregen weet alleen nog niet wanneer ik het zal gaan doen ?! ohja ik denk dat ik 26 december zal bevallen zo ga ik nu de keuken schoonmaken mega bende mannetje heeft alles geschuurd en geschilderd en nu mag vrouwtje alles schoonmaken hahaha maar niet op een trap staan dus denk dat ik dan maar heel hard ga schreeuwen tegen het stof wat OP de kastjes ligt dat het heeeel snel naar beneden moet komen anders zwaait er wat !
Haha! Wat ben jij alert Tacha! Ik ben morgen 'pas' 35 weken (volgens de gyn. met z'n ouderwetse apparatuur zelfs 'pas' 34 weken vandaag), maar schrijf idd ook bij de dec. mama's mee, met name omdat mijn zoontje zonder (aangetoonde) reden prematuur geboren is (met 34w5d) en ik al vanaf het begin van deze zwangerschap heel sterk het gevoel heb deze keer de 40 weken weer niet te gaan halen. Toendertijd, bij mijn zoontje, was ik goed half oktober uitgerekend - en schreef dus ook met de okt. mama's mee -, maar ben na de bevalling uiteindelijk naar de sept. mama's overgestapt, omdat die 'paar weken' zeker in het begin toch heel veel uitmaken (vond ik iig). Vond het alleen héél jammer dat ik de sept. mama's niet al uit de zwangerschapsperiode kende... dus vandaar dat ik deze keer maar gelijk al begonnen ben met 'dubbelen'.
Iuno Een paar weken verschil kan idd veel schelen.... en als je kind prematuur geboren wordt dan tellen die weken zeker dubbel...... (in dat geval kan ik het wel begrijpen) Verder vind ik dat je dat "probleem" altijd wel een beetje heb (als je met 40w bevalt).... want tussen 1-1 en 31-1 zitten toch ook wel een hoop verschil.... Ik hoop voor je dat je kleine nu langer blijft zitten.... en is ook weer duidelijk waarom je van twee walletjes eet . (Dat je het bij kan houden trouwens, vind het hier soms al zo druk..!)...
Wanneer denk jij te bevallen? Iuno - 23 december 2008 mamamakka - 26 december 2008 Tacha1987 - 26 december 2008 of 16 januari 2009 Ramona0309 - 9 of 10 januari 2009 Nettie - 17 januari 2009 Mikki77 - 29 januari 2009 (lijstje staat op volgorde van "gegokte"data)
Ik ben ook niet zo handig met lijstjes dat is wel te zien, maar goed..heb mijzelf in het lijstje van Ramona erachteraan geplakt. Mocht het een keizersnede worden ben ik natuurlijk veel eerder aan de beurt, begin januari, maar als ze nog gaat draaien dan denk ik dat ze tot zo lang mogelijk blijft zitten vandaar 30 januari!
Leuk een lijstje met verwachte bevaldatum Alleen staat het op volgorde van datum..moet je dan steeds de kleuren opnieuw aanpassen?..wil me er nml tussenzetten Ik wilde uitgebreid gaan reageren, maar er staat een grote mand strijk op me te wachten Bah heb ik nu echt geen zin maar de wasmachine draait ook weer volop dus er komt alleen maar meer bij Oja donderdag bij de vk geweest...ukkie heeft zich gedraaid!
@yvette, als je nu even op mij wacht... ik ben op zoek naar een baan in Maastricht... dan neem jij die van mij over in herten.. hahahaha... wat dat betreft kan ik zelf inbrengen van hoe of wat.... en iemand aandragen.... daarbij geven ze bij ons vaste contracten af.... @bijdehand.. ja dat moet je soms zijn ja..... want mensen zijn gewoon ego ingesteld... maar verwachten dat niet van een ander.. ze er op wijst haha
Zucht....waarom is het altijd zo dat als je man boodschappen gaat doen, hij 2x zoveel geld uitgeeft als jij? Meneer heeft net voor maar liefst 70 euro boodschappen gedaan, en denk maar niet dat daar groente en vlees voor de hele week bij zit of zo. Neeejj...maar wel zalm, 2 soorten kruidenboter, duur doucheschuim, 3 soorten pateetjes voor de kat, en een bodylotion voor hemzelf. Alleen heeft 'ie niet goed op het flesje gekeken, want het is een bodylotion met zelfbruiner Dus ik vraag: heb je de bon nog, want dan ruil ik hem wel. Euh...nou, hij was dus vergeten om een bon te vragen. ZUCHT.... Wat dan wel weer onwijs lief is, is dat ik al een week loop te roepen dat ik zo'n vreselijke trek in pepermunt heb (ik kan de tube tandpasta bij wijze van spreken helemaal leegsmikkelen momenteel), en dat hij dan ook echt gelijk 3 soorten pepermunt voor me meeneemt Ik hou wel van 'm hoor