Ik hoop het ook... Ik ga de oven zo even aanzetten. Mijn man had zin in witlof met ham en kaas... Ik lust dat niet, dus ik eet appelmoes. Als de oven aanstaat, ook even de aardappelen schillen en zometeen vast aanzetten. Kreeg net een smsje van mijn mannetje dat hij onderweg naar huis is, dus... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Zo daar ben ik ook even weer, heb even geen mogelijkheid om te reageren want ben alles kwijt en we gaan zo eten, zijn trouwens ook behoorlijk wat berichten waar ik niet zoveel mee heb, zoals over huisdieren en tatoos... Vind het niet erg hoor dat jullie daar over schrijven, begrijp me niet verkeerd, maar ben dan niet echt geïnteresserd aan het lezen dan en dna lees ik dus per ongeluk ook nog wel eens over andere dingen heen..... Mmmm verder hier alles goed, gaan lekker zuurkool ovenschotel eten....had geen ander recept en deze weet ik zeker dat ie lekker is, maar er werd hier wel eentje genoemd die ik zeker nog eens wil proberen....ben helaas vergeten van wie maar ik zoek het straks nog wel even terug, ik had alleen al boodschappen gedaan toen ik het las dus vandaar dat het vandaag nog gaat op mn "oude" manier. Verder lekker genoten van het weer, voordeur en voorste raam eens flink gepoetst want oei wat was dat nodig zeg! Belachelijk hoe vies dat word.... en dan nog wit kunststof.... echt niet ideaal maar stapte vandag de deur weer in na het boodschappen doen en vond het toen nodig tijd worden, dus bij deze weer gedaan....ben er zeer blij mee..... Zo en dan nu even tafel dekken alvast e.d. eventjes de was van de lijn halen kan dat straks opgevouwen de kast weer in, lekker echt nog even het mooie weer meegepakt vandaag, hoop op nog een paar van deze dagen, dan kan alle was nog lekker buiten drogen.....heerlijk! Okay ladies misschien tot vanavond, ga dna wel even kijken of ik nog wat reageer op sommige berichtjes, zal ik ook eindelijk eens een bestandje aanmaken die ik ernaast kan bijhouden zodat ik direct reageren kan als ik lees.....ben ik nog steeds niet aan het doen en is echt wel zeer handig... Eet ze voor degene die zo ook gaan eten, en tot vanavond
Ik ben eruit! Hoe ik de babykamer ga maken! JIPPIE Als mijn mannetje het nou ook nog goed vindt, dan zijn mijn oude ideeën nu overboord en gaat dit het worden! (Ik mocht mijn eigen gang gaan van mijn man, dus het zal wel goed komen ) @ Patricia: nou, eet smakelijk meid! Witlof met ham en kaas, dat vind ik ook niet lekker, dus hier komt het niet op tafel Je bent wel lief dat je dat voor hem wel maakt dan @ Nettie: Dat is zeker handig, anders kun je onmogelijk reageren op iedereen Zo doe ik het ook namelijk Heb je lekker gegeten meid?
@chantalk.. ik ga zeker wachten heheh.. werk is altijd leuk vooral als ze je missen ja bevallen gaat vanzelf he.. je kan moeilijk tegenhouden he! @iloveandres.. nee joh.. met zn alleen tegelijk een tatoo en dan op dezelfde dag maar dan andere shop/winkel om te laten zetten hoe is je plafond geworden? die stickers bestaan vast wel! moet je ff zoeken! jaja.. witlof met ham en kaas heerlijk.. maar ja me manneke eet het niet.. dus ik eet het al vijf jaar niet meer.. @merleq.. hehe eindelijk af! nu ff twee weken rust? @simplyme.. ja ik heb gekeken en je hebt idd gelijk! @derona hoe ver is deventer ? @joyce.. in deze noorden ook niet hoor! ik zit in het noordwest.. ik zit bij amsterdam in de buurt uhm.. ik ben zo van als je ziek ben.. je moet toch de deur uit om eten te halen.... dus ze kunne moeilijk verplichten om niet de deur uit te gaan.. maar als je koorts heb of zo dan is het andere verhaal vind ik.. kan je niet savonds boodschappen doen? ik ken dat.. mijn manneke houdt ook niet van de stapleven.. ik heb het ook verwaarloosd... en soms nog wel behoefte toe.. maar de meesten houden er niet van.. @ladyred ik heb het gevraagd via me manneke.. het kon 10 min duren.. uiterlijk 20 min @yvette.. super! joh.. welke tijd? en kan je ze snijden.. maak je zelf kleine dingen van foto foto(van je gordijnen)! mijnes gaan als het goed is als het huis meer af is.. richting de stomerij... hehe.. koken gaat idd goed.. eten is gisteren ook heel goed gelukt! en vanavond prei met gebakken aardappels met weer gehaktbal.. nee he.. niet nu he.. gaan ze het gauw oplossen? @meeting ik kan zoal niet de 20ste.. dan komt namelijk iemand voor de verwarming.. @patrieske.. wat erg voor je! hopelijk knapt de tijd beter op aankomende tijd.. ik hoop dat het lukt met de posters ophangen! geld levert idd op voor de mensen.. de meeste mensen zijn heel gierig erop.. @ben ik eindelijk uur thuis.. meteen achter laptop gerend om te gelijk ff reageren op iedereen.. want vanavond zal ik het ook niet laat maken.. moet morgen toch naar weesp.. dus ik moet morgenochtend weer om 5.15 eruit! pff... ik ga zo weer stoppen en komt later vanavond wel weer terug.. het ging goed op het werk.. binnenkort gesprek met de p&o ik hoop dat het morgen ook goed gaat.. en dan heb ik weer vrij daarna Liefs mir
pffffffff wat kletsen julli veel zeg kan het idd allemaal niet bijhouden als je even een dag moet werken Vervelend van de gordijnen yvette zulke dingen hebben wij nu dus ook altijd dat het fout ging. Ik weet ook niet of de meeting nog doorgaat en waar we het eventueel zouden doen? Moet zo weer weg dus effe gauw een reaktie van hier
@ Tacha: roze met lichtgrijs goeie combi lijkt me. Hardroze of lichtroze? Trouwens, wie is er nog meer bezig met de babykamer? Die van ons is al af! We hebben een thema: strand/zee en alles rustig met wit, creme en beige vloer. Commode wit (had ik nog van de 1e), tweedehands ledikantje helemaal opgeknapt en fris wit geschilderd met een hemeltje die nog boven mijn broertjes wieg heeft gehangen en een nieuwe kledingkast en witte luie fauteuil voor het voeden (AANRADER !). Verder had ik al een tijdje leuke accessoires verzameld (echt leuk om te doen!) zoals schilderijen van zee en strand en houten vuurtoren, whitewash houten haakjes, witte wasmand, zeepaardknuffeltje enzv. Ik zit er elke dag wel even in die kamer. Heerlijk lichte rustige kamer. Ben ik vroeg of hebben anderen de kamer ook al af?
Heb gisteren mijn 20 wk echo gehad. Alles zag er goed uit. De kleine meid lag helemaal dubbelgevouwen in een stuit met d'r voeten zowat tegen d'r voorhoofd! Ze keek zo recht in de camera, was echt bijzonder! Wil ook gauw een pretecho met dvd laten maken. Wie gaat dat ook doen en wanneer? Ik heb het bij mijn 1e dochter ook gedaan en vond het wel leuk, dus bij de 2e - en misschien wel de laatste moet het ook vind ik.
Wij wachten alleen nog op de meubeltjes en dan is ie bij ons ook al klaar de meubeltjes komen trouwens 2 oktober dus dat schiet ook al op
Heyhey, @ Yvette: ben nu toch wel benieuwd hoe je dan de babykamer wil gaan doen. Ja, ik ben heeeeeeeeeeeeeel lief voor mijn mannetje hoor. Hahahahahaha. @ Lotus: oooooooooow, zo bedoel je dat, hahahaha. Het leek me wel gezellig om samen een tattoo te zetten... Ik heb eigenlijk geen idee hoe het is geworden, want dan moet ik naar bovenlopen, dus ik zie dat vanavond pas... Ik zal morgen dan neerzetten hoe het geworden is goed? Waarom maak je het niet voor jezelf dan? @ Mirella: wij gaan dus maandag echt, echt beginnen aan de babykamer . Dan heeft mijn man vakantie en hebben we er echt de tijd voor. Ik kan helaas niets doen. Vandaag heeft m'n vader het plafond alvast gesaust in de kleur hemelblauw. Die van ons lag ook helemaal opgekruld, maar wij moeten/mogen terugkomen, omdat ze niet meer goed kon kijken... Wij hebben 16 oktober een 3d/4d echo ... Heb er al helemaal zin in ... Zow, nu even m'n kipfiletje opeten en dan zijn we er alweer doorheen. HIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Tjeetje stelletje typgeiten... Denk kom ff snel tussendoor kijken, maar dit is niet bij te houden...! lees/schrijf wel bij als ik meer tijd heb.... Zijn druk bezig onze kamer (zolder klaar te maken)... ofja.. ik geef aanwijzingen... hihi.. en houd onze zoon wat bezig.....
Jippie! Ik kan morgen de doos van felicitas ophalen bij de Etos! Ga ik echt wel doen morgenochtend! hihihihihi Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hmz ze hebben de oplevering weer 3 weken uitgesteld waarschijnlijk Dat betekent dus voor ons halverwege december... En dan vraag ik het me af of het dan nog wel dit jaar wordt aangezien bouwvakkers over het algemeen niet veel doen in de maand december (en al helemaal niet tussen kerst en oud & nieuw). Dus dat zou betekenen dat het wordt opgeleverd als ik aan het bevallen ben
@ Merleq: nou lekker dan! Kun je niet eisen dat ze gewoon opschieten en het optijd afkrijgen? Dat kan toch niet gebeuren dat jij aan het bevallen bent en het huis dan pas opgeleverd gaat worden? Succes meid! Liefs en dikke knuffel, Patricia
Gefeliciteerd met jullie goede echo. Wat je schrijft komt me bekend voor. Die kleine van ons lag ook met de voetjes tegen het voorhoofd. Onze babykamer is ook al bijna klaar. Alles wat we zelf konden hebben we gedaan. We zitten nu alleen nog op de levering van de meubeltjes te wachten, ze zetten het dan ook gelijk in elkaar, dus dan is het alleen nog maar schoonmaken en inruimen. Yvette, mooie gordijnen. Alleen jammer dat het nog niet helemaal naar je zin is. Groetjes Tamara.
Hoi Meiden, Ik kan het deze week weer niet bijbenen, haha! wat een kletsmajoren! Heb deze week weer van alles 's avonds ook nog voor mijn werk... Leuk dat er veel meiden bezig zijn met de kamertjes, ook heel leuk om te lezen hoe het allemaal wordt bij iedereen! Wij hebben de accessoires wel al, de meubeltjes komen pas begin nov. maar misschien kan ik dat nog wel vervroegen. Er moet nog wel geverfd worden, maar ben er nog niet helemaal uit qua verf en/of behang. Ik zoek eigenlijk nog iets met zilveren sterren of een sjabloon ofzo dan kan ik zelf een rand stempelen. @Tacha: grappig! Wij doen ook wit, grijs/zilver met felroze! Nou, ik lees dus echt wel mee, tenminste dat probeer ik, maar deze week is het weer zo druk! Sorry! X
@ Mirella: Hard roze Heb net de twee roze muren gedaan, zaterdag doen we de rest, dan moet het af zijn want maandag gaan we het kamertje halen (witte meubeltjes) .. Dan hebben we rustig de tijd alles goed te instaleren en dan kan ik eindelijk alle kleertjes weghangen Daar kijk ik nog heet meest naar uit hahahah
oh dames wat kletsen jullie gezellig zeg ! haha tis niet bij te houden dus vertel ik maar gewoon even wat ik kwijt wil . Gister zou ik volgens mijn eigen agenda naar de verloskundige toe moeten , omdat man lief niet kon ging me mamsie mee . Eenmaal daar wij wachten wachten en nog eens wachten , uiteindelijk ben ik maar eens gaan vragen hoe het zat , en wat bleek had ik die dag er voor daar moeten zijn ohho helemaal verkeerd opgeschreven dus ......... ( ook wel stom dat hun mij niet ff gebeld hebben vind ik hoor ) maar goed nu kan ik dus als nog morgen even terecht ! En vandaag hebben we onze 20 weken echo gehad ! Ondanks dat het dus echt medisch is blijft het natuurijk leuk om je beebje weer te zien ! Gelukkig is het helemaal gezond voor zo ver ze zo kunnen zien natuurlijk ! Zo lief he als het dan gaapt of in de oogjes wrijft , wij zijn helemaal verliefd !
@iloveandres.. omdat ik dat weer te veel werk vind.. hihi.. er zijn geen groente die hij lekker vind en ik niet ben benieuwd ik wacht wel morgen af @blije doos weet niet eens meer of ik hem al bij etos had aangevraagd @merleq.. nee he.. laten we het niet hopen voor je.. @mirrela.. feliciteerd met je 20 weken echo @mammamakka.. handig.. pfff... nou dan morgen maar he! gelukkig was je echo goed! en tuurlijk altijd genieten he.. @ik ga vanavond maar eens op tijd naar bed.. misschien dat ik morgen ff tijd heb op me werk om te gluren.. maar denk t niet.. anders kom ik morgenavond weer Liefs mir