Goofychick: Dat geloof ik, dat het een stempel blijft drukken. Migraine is vreselijk en zeker als je het elke dag hebt! En ik zou ook denken dat het met rust nu toch minder zou moeten worden... Maar het was geen zwangerschapsvergiftiging toch?
Wanneer denk jij te bevallen? Yvette - 14 december of 9 januari Iuno - 23 december 2008 mamamakka - 26 december 2008 Tacha1987 - 26 december 2008 of 16 januari 2009 Mikmak 7 januari of 9 januari MerleQ - 8 januari 2009 Ramona0309 - 9 of 10 januari 2009 Nettie - 17 januari 2009 Mikki77 - 29 januari 2009 Sanne- 30 januari 2009 (lijstje staat op volgorde van "gegokte"data)
Patricia, fijn dat het beter gaat met je mannetje. Brandendmaagzuur, hier gelukkig nog geen last van. Wel even gehad, maar dat is weer weggegaan. Mikki, ohja dat boek heb ik ook ergens zien staan. Lijkt me erg leuk ja. Ik geloof alleen niet dat ik dat netjes bij zou houden Nettie, vervelend als het bij vrienden zo moeilijk moet gaan. Kan me voorstellen dat je je er dan niet prettig bij voelt. Ik merk dat op mijn werk al..als ik vrouwen moet helpen die bijv. spuiten ed komen halen voor ivf. Dan voel ik me niet erg op mijn gemak met mijn dikke buik...en die mensen ken ik dan niet eens persoonlijk. Tacha, is dat niet vreemd om je al aan te melden voor de bevalling? Komt wel erg dichtbij dan heh? Hoe gaat het zo eigenlijk met je? Heb je alles al een beetje een plaatsje kunnen geven? Yvette, hoe was het in Valkenburg? Lief van je mannetje Ramona, dat je dat zo durft te roepen in een winkel...lijkt me wel heerlijk zo ff afreageren Hier ook een mannetje wat weinig slaap nodig heeft vermoeiend is dat heh? ik wilde me in de lijst ertussen zetten, maar wist niet hoe ik dat moest gaan doen met die kleuren..vandaar dat ik het even vroeg Patrieske, hoe was het bij sinterklaas? Fijn dat het beter gaat met Noël. Derona, kinderfeestje? Is Delano jarig (geweest)? dan nog van harte gefeliciteerd Hoop dat het een geslaagde dag was. Mikmak, die zal zich toch wel geschaamg hebben of niet? Yvette, zonder internet is een ramp! dan merk je pas hoe verslaafd je eigenlijk bent. Maar het was wel lekker zo'n avondje samen zonder laptop. Sanne, dit is het laatste weekend van de Lama's Ah lief zo'n jasje met berenoortjes..vind die ook erg leuk maar manlief niet Mikki, ik ben meestal degene die met boodschappen met meer thuis komt Wel lief dat hij aan pepermunt heeft gedacht. Tacha, balen dat jullie meisje nog niet is gedraaid..ik duim voor je dat ze de volgdende keer netjes is gedraaid. Patrieske, fijn dat je dag zo geslaagd was. Wat vreemd van die vrouw Noël lekker verwend vandaag dus...die zal wel doodmoe zijn En is je was gestreken? Heb er hard mijn best op gedaan! Tis me gelukkig wel nog gelukt voordat Luca wakker werd..ik moest nog 1 spijkerbroek van manlief toen Luca wakker werd Mja morgen staat er weer een mand te wachten er lijkt soms geen einde aan te komen. Ik moet ook nog een aantal babyspulletjes wassen en strijken Ramona, daar doe ik het voor..dan ga ik mee gokken Goofychick, bij mij heeft de olie niet geholpen. Ik had sowieso een knip voor de vacuum, maar ook een scheur. Maar ik ga deze ker wel weer smeren...al is het maar om het litteken zachter te maken Yvette, jammer dat valkenburg niet is doorgegaan..heb je wel een leuk vooruitzicht voor morgen. Veel plezier alvast. De strijk is gelukkig weg...maar er hangt alweer nieuwe strijk te drogen voor morgen
Klopt, niet erg handig inderdaad, maar hij stond al steeds in die kleuren... Anders zet iedereen toch het kleurtje erin dat ze leuk vindt? Dat is wel zo handig
Chantal, ja heerlijk is dat he, die strijk steeds... Ik doe zoveel mogelijk was in het weekend (vanwege de nachtstroom) en er staat voor mij dus ook alweer een mandje te wachten... Vanmiddag ook al een weggewerkt, maar deze wacht maar lekker tot morgen
oh niet gezien dat die kleuren er al stonden! Ik dacht dat jij de boosdoener was hihi Oh onze maxicosi past niet in onze auto De gordel is te klein en ik wilde m graag links op de achterbank (zodat ik onze kleine kon zien als ik op de bijrijdersstoel zou zitten) maar dan kan mijn man niet helemaal naar achteren! Lekker irritant dus... Nu moeten we zo'n ding gaan aanschaffen waar je hem in kan klikken, maar ik vond dat zo zonde omdat we de auto helemaal niet zo vaak gebruiken. Daarbij denk ik dat ie dan al helemaal niet meer achter de stoel past, grr... Dan moet ie dus achter de bijrijdersstoel maar dan kun je tijdens het rijden de kleine helemaal niet goed zien
Hey meiden, nou zo'n mazzel had ik niet in Emmeloord... alle broeken die ze daar hadden en die ik dan leuk vond, waren niet in mijn maat... dus heb vandaag 2 joggingbroeken besteld bj de Wehkamp... Het zijn aardig nette joggingbroeken, dus ik kan ze gewoon aan... Jeetj wat hebben jullie veel gekletst... Is me nu echt teveel om bij te lezen meiden... Ik hoop dat ik vanaf morgen (waarschijnlijk 's avonds) weer kan reageren. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hoi mensen Ik kan weer een beetje menselijk op deze aarde wandelen Voel me een stuk beter! Eindelijk, na 1,5 week ziek zijn kan ik geen bed- bank meer zien Ik lees iets over peri/nogwat/olie... Ik heb dat nooit gebruikt. Ben bij Kynan niet gescheurd, geknipt of gehecht. Ga gewoon hard duimen dat hjet deze keer weer goed gaat . Over het lijstje..... Daar hoef ik niet perse op. Ik heb nl geen idee over bevallingsdatum, ik zie het wel @ Merle Wat voor auto hebben jullie, dat hij niet past? Vreemd zeg @ Yvette Ik las dat je last hebt van kramp? Hoe is het nu verder op controles geweest, alles nog rustig in je buik?
Nee, anders had mijn bloeddruk veel hoger moeten zijn, en die was afgelopen vrijdag weer goed. We wachten weer af. Blijf iid onder controle van de VK en over twee weken naar de gyn. Zal niet overtijd gaan lopen zei de VK, omdat het kindje al volgroeid is dan. Leven met de dag!
Zo heb toch ff harde buiken... (mn buik lijkt opeens smaller en meer voor te zitten) en steken in me muts.... misschien weer een stukje verder aan t indalen... (?)
Wanneer denk jij te bevallen? Yvette - 14 december of 9 januari Iuno - 23 december 2008 mamamakka - 26 december 2008 Tacha1987 - 26 december 2008 of 16 januari 2009 Mikmak 7 januari of 9 januari MerleQ - 8 januari 2009 Ramona0309 - 9 of 10 januari 2009 Re81 - 13 januari (op mijn verjaardag ) Nettie - 17 januari 2009 Mikki77 - 29 januari 2009 Sanne- 30 januari 2009 (lijstje staat op volgorde van "gegokte"data)
de laatste dag van november alweer... morgen nog 1 maandje en dan begint "onze" maand al! Wat gaat de tijd toch snel!
@ female: eindelijk weer wat beter! En nu niet weer ziek worden he? We hebben een seat ibiza en die is niet belachelijk klein of iets dergelijks. Dus het valt me ook behoorlijk tegen. Hoe kunnen ze nou gordels maken die niet eens om een autostoeltje past? Tssssk... Veel gegeten het weekend en gelukkig is er op de teller maar 1 kilo bijgekomen. Ik durfde bijna niet meer op de weegschaal te gaan staan Maar het valt me dus mee. Zit nu op 12 kilo extra. Ik denk wel dat ik me de eerste paar weken/maanden (afhankelijk van hoe snel die kilo's er weer af gaan) ontzettend onaantrekkelijk ga vinden. Zeker omdat ik mijn oude kleren absoluut niet meer aan kan en ik dus een tijdje in mijn zwangerschapskleding moet blijven lopen En dat gaat natuurlijk helemaal niet werken... Waarom denken jullie trouwens dat jullie op die bepaalde datum gaan bevallen? Bij mij is het echt gewoon een gevoel. Ik heb het idee dat ie ietsje eerder zal zijn dat de uitgerekende datum en mijn man heeft dat gevoel ook. Hij denkt overigens iets later, 10 januari ipv 8 januari. Maar het is ook een beetje wishfull thinking want ik wil helemaal niet over de 40 weken heen
@Merleq in het begin heb je nog wel even een buikje,dan is het net of je 3 a 4 maanden zwanger ben hihihi, En ik heb geen flauw idee wanneer ik ga bevallen,dus kan daar ook geen uitspraak over doen hihi,
Pfff hier ging ik al om 20.30 naar bed maar sliep pas om 1.00 uur Délano nog paar keer wakker geweest,ik had echt een prive kacheltje naast mij liggen, en om 6,00 uur was iedereen hier al weer wakker,straks rond half 11 komen de eerste visite al,en vanmiddag de rest,*Gaap* hihihi,
@ MerleQ: Dat probleem hebben wij ook. Op de voorbank past het wel. Ook wij gaan dan maar de cabriofix halen. Vind het idd ook wel een nadeel dat ze met het hoofdje naar voren moeten liggen. Heb het liever andersom, zodat je het kan zien. @ Stuitligging: De keizersnee doen ze toch inplannen ongeveer 2 weken voor de uitgerekende datum, dit ivm dat het lichaam toch een natuurlijke bevalling wil.
Hm mijn man en ik zijn aan het uitzoeken of we gaan overstappen op een andere zorgverzekering. Momenteel zitten we allebei ergens anders. Ik heb een collectieve korting en hij niet. Mijn man heeft dus al jaren geen aanvullende en geen tandarts verzekering en een vrijwillige eigen risico van 500 euro. Dat scheelt hem dus al snel zeker 800 euro per jaar, keer 10 jaar (zolang doet ie dat al) is 8000 euro... En hij heeft dus al die jaren alleen wat voor zijn tandartscontroles moeten betalen (max 100 euro per jaar). Dat betekent dus dat hij het niet betalen van deze zaken er al ruimschoots uit heeft (als hij aankomend jaar iets blijkt te hebben, komt dat nooit boven het bespaarde bedrag uit en kan hij altijd die eigen risico nog schrappen voor de jaren daarna). Dusss... Nu zit ik te twijfelen wat IK zal doen Maar aankomend jaar moet mijn verstandskies waarschijnlijk getrokken worden dus dat zal niet zoveel zin hebben nog... Voor de zaken omtrend de zwangerschap hoef ik het niet te laten want dat valt allemaal buiten de eigen risico. En hoe zit dat met ons kind? Hahaha, lastig lastig... Ik weet het gewoon echt niet Het voelt zo eng om die aanvullende verzekeringen los te laten terwijl ik zelf dondersgoed weet dat het alleen maar in je voordeel kan uitpakken over de jaren heen. Ik bedoel, voor die paar euro die het mijn bril/lenzen nog vergoed hoef ik het ook niet te doen
Hee stelletje kletskousen! Ben even een paar daagjes wat minder online en direct twintig pagina's extra! Zal vanaf nu weer bij lezen. Hoop dat ik niet te veel gemist heb. Heb in elk geval vrijdag bloed laten prikken. Voor de tweede keer deze zwangerschap in verband met mijn HB. Begin langzaam aan mijn naalden fobie te overwinnen. Verder heb ik steeds krampen in mijn buik... het gevoel alsof ik heeeeel erg ongesteld moet worden. kennen jullie dit?
Goedenmorgen meiden, @ Re81: ja snel gaat het he? @ Female: ow meid, wat super dat je je weer beter voelt! @ lijstje: ik heb echt geen flauw idee, dus ook ik ga niet gokken... heb al wel paar keer gehoord van mensen dat ik de 40 weken niet vol ga lopen of ik nou ga vragen voor inleiding of niet... @ Derona: fijn verjaardagsfeest meid! @ Merleq: helaas kan ik je niet helpen een keus te maken meid... Succes met je keuze. Hier gaan wij zometeen al naar Utrecht om de laatste babykamerspullen te halen. Ik wilde eigenlijk ook nog naar m'n schoonouders toe, maar Andres gaat liever naar huis en dan de babykamer afmaken. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ iloveandres: oeh leuk! Veel plezier! Ja hoor, we hebben gewoon last van schimmelvorming op de ramen van de slaapkamer Lekker huis is dit toch ook... Ben blij als we hier weg zijn want de ventilatie van deze woning is echt zwaar ruk. De badkamer ziet er daardoor ook echt niet uit.