goedemorgen Kletskousen...ik kan niet overal op reageren.. dus.. ik doe dit in ieder geval wel.. ik ben kapot.. @yvette.. ja dat had ik gelezen hihi.. maar ja als ik ziekenhuis lees bij jou is er meteen paniek haha dank je wel.. het is goed gegaan.. ik moet in maart terug bellen.. dan gaan ze een aangepaste baan zoeken voor me zodat ik half april weer werk heb @female.. als je nog niet beter bent.. beterschap.. lief dat jurgen je weggebracht heeft @merleq.. dank je wel.. het is een algemene functie voor financieel.. het is een bemiddelingsbureau..die zoeken dan werk voor me doe je wel rustig aan? @mikki77 het is goed gegaan.. was zelf te vroeg aangekomen.. ik moest om 11 uur er zijn.. maar kwam om 10.15.. en wat denk je .. ik mocht meteen praten hihi.. @birthe.. dank je wel @iloveandres.. dank je wel.. je weet het al hoe het gegaan is hihi.. @jessica.. de gesprek is goed gegaan hihi.. @mirella.. ik ken dat .. ik voel ook niet altijd wat het is. .maar manlief is goed in voelen haha.. maar ik werk ook nog hoor.. ik moet zelfs nog drie weken werken! @patrieske.. het is goed gegaan.. dat moeten we nog maar maart/april maar afwachten he liefs mir ik kom vanaovnd wel weer online.. vanmiddag heel rustig aan doen.. ben kapot
En ik ben officieel 8 maanden zwanger! Wauw . Nou, ik ga even reageren, dan snel wassen en dan gaan we lekker naar Valkenburg! Daarna wil ik nog even naar mijn ouders, dus zal wel niet meer hier te vinden zijn voor vanavond of morgen! @ MerleQ: Hihi, dat valt dus nog wel mee Ik vond het zelf ook een beetje lastig, de kleuren weer veranderen, maar misschien gewoon iedereen zijn eigen kleurtje, dan is het probleem opgelost Wat vervelend van die maxicosi zeg! Dat zet me meteen aan het denken, want ik wilde hem namelijk ook op die plek zetten. Ik kan zelf niet achter mijn man zitten, omdat daar ook de stoel helemaal achteruit moet, dus nou moet ik onze uk dadelijk achter mij zitten en dan kan ik hem dus ook niet goed zien . Wij hebben trouwens wel zon easy base (en die dingen zijn inderdaad duur!) dus ik kijk wel even of dat misschien wel past (maar ik denk het dus ook niet ) Over die datum: 9 januari, daar heb ik van gedroomd heel in het begin van de zwangerschap, vandaar dat gevoel en 14 december, dat gevoel heb ik al een tijdje, mijn man ook en mijn moeder ook! (Zul je zien dat we het allemaal fout hebben en dat hij gewoon lekker een eigen datum uitzoekt ) @ Female: Wat fijn dat je beter bent meid, dat heeft ook lang genoeg geduurd! Ja, heb wel last van kramp, maar ik denk zelf meer een buikgriep-achtige kramp, ook omdat ik erg verkouden ben. Denk dus dat ik gewoon wat onder de leden heb. Harde buiken blijven aanhouden, maar ik maak me daar geen zorgen meer om, omdat dat al zo lang zo is Laatste controle in het ziekenhuis was redelijk, bloeddruk is hoog, maar ik mag wel terug naar de vk, dus dat is goed nieuws! Daar heb ik komende dinsdag alweer een afspraak @ re: Ja, wat gaat dat snel he? Ik bedacht me dat dus ook ineens Nog maar een maandje @ Derona: Succes met wakker blijven en veel plezier met de visite vandaag! @ Libra: Ik kan je niet helpen met dat gevoel . Echt krampen of steken? Toen onze uk aan het indalen was, had ik onder in mijn buik wel stekende pijn Je hebt toch niet al weeën he? @ Patricia: Veel plezier vandaag! @ Lotus: Haha, geen paniek meer! Als het goed is, hoef ik niet meer terug naar het ziekenhuis en doe inderdaad maar lekker rustig aan!
Yvette, ik heb ooit gelezen dat ... als je twijfelt of het een echte wee is of niet, dat het dan geen echte wee is. Het voelt als ongi pijn maar het straalt uit naar mijn benen en billen. Soms trekt het even weg en een tijdje later komt het weer terug. Ook mijn buik wordt dan hard.
Wanneer denk jij te bevallen? Yvette - 14 december of 9 januari Iuno - 23 december 2008 mamamakka - 26 december 2008 Tacha1987 - 26 december 2008 of 16 januari 2009 Mikmak 7 januari of 9 januari MerleQ - 8 januari 2009 Ramona0309 - 9 of 10 januari 2009 Naomiadaeze - 12 januari 2009 Re81 - 13 januari (op mijn verjaardag ) Nettie - 17 januari 2009 Mikki77 - 29 januari 2009 Sanne- 30 januari 2009 (lijstje staat op volgorde van "gegokte"data)
Ehhh als ik kijk naar mijn schoonzusje die was binnen 3 weken bijna al haar kilo's kwijt, ze gaf borstvoeding en dan schijnt het snel te gaan. Ze kon ook vrijwel direct haar eigen kleren weer aan.....ruim 18 kilo aangekomen. Dus probeer je nu nog niet druk te maken meis.
Die aanvullende verzekering is niet alleen voor brillen, maar (afhankelijk van je pakket) ook voor bijv. een vergoeding van een ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie. Dus in dat geval kan het voor jou misschien wel lonen om nog een jaartje aanvullend verzekerd te zijn. Ik ben dit ook aan het uitzoeken momenteel, want wij moeten volgend jaar 249 per maand gaan betalen aan VGZ...wat een smak geld zeg Maar ik ben dan wel verzekerd voor extra kraamhulp, de eigen bijdrage van kraamzorg wordt vergoed, en ook de ziekenhuisbevalling. Als ik optel wat dat allemaal zou kosten als ik het uit eigen zak moest betalen, ben ik goedkoper uit als ik aanvullend verzekerd blijf.
Ahhhh hubbie heeft het geboortebord uitgezaagd, echt heel mooi geworden, staat nu te drogen en straks gronden. Echt leuk om mee bezig te zijn. Kleine van ons werkt nu al met de ellebogen....hahahaha! Female, lekker is dat he dat je weer het leven een beetje hebt.
@ goofychick: oh dat biedt nog wel hoop dat het blijkbaar ook heel snel kan gaan met die kilo's Naja, we zullen wel zien! Op dit moment is het in ieder geval echt een verschrikking om in een pashokje te staan Ik ben benieuwd naar je geboortebord als die af is! Echt een leuke klus zeg! @ Mikki: ja ik ben nu net niet uitgebreid genoeg verzekerd om die eigen bijdrage voor kraamzorg en dergelijke terug te krijgen (1 na uitgebreidst verzekerd). En ik ga ook niet voor een jaar toch maar mijn verzekering verhogen terwijl de kans er ook nog steeds inzit dat ik in december beval. Dat vind ik dan een beetje onzin... Dus wat dat betreft heb ik er niet zoveel aan. Het voorbeeld van mijn bril haalde ik aan omdat dat het enige is waarvoor ik die aanvullende verzekering op moment gebruik (oh ja en het kraampakket natuurlijk ). Maar dat is momenteel, wat, 75 euro per 3 jaar ofzo? Slaat echt helemaal nergerns op...
Hey meiden, zow ik ben er weer. HIHIHI. De hemel staat inmiddels om het bedje heen en Andres heeft de hanger voor het gordijn opgehangen. We morgen alleen het gordijn nog even iets inkorten. Hij hangt over de grond. Nu zit er zo'n ding bij, waardoor je hem dmv de strijkijzer in kunt korten... De mobiel hangt, dus ik zal morgen even een foto maken van het bedje @ Lotus: ik weet idd hoe het gegaan is. LOL @ Yvette: dankjewel meid. Hoop dat jij ook een superdag heb gehad in Valkenburg. @ Mikki: dat heb ik dus ook. Ik ben 4 sterren aanvullend verzekerd, en daar zit dus ook de eigen bijdrage voor kraamzorg en de vergoeding voor de eigen bijdrage van de ziekenhuisbevalling bij. Ook voor mij is het heel belangrijk om zo hoog verzekerd te zijn, omdat ik onbeperkt fysio nodig heb... Nu ga ik dus echt niets meer doen. Morgen de was opvouwen... dus hoop dat mijn man niet vergeet de wasmand mee te nemen naar beneden vanacht... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Nieuwe buikfoto is geplaatst! :d Vinden jullie ook niet dat mijn buik heel erg gezakt is? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Wanneer denk jij te bevallen? Yvette - 14 december of 9 januari Iuno - 23 december 2008 sjansie28 - 25 december of 17 januari mamamakka - 26 december 2008 Tacha1987 - 26 december 2008 of 16 januari 2009 Mikmak 7 januari of 9 januari MerleQ - 8 januari 2009 Ramona0309 - 9 of 10 januari 2009 Naomiadaeze - 12 januari 2009 Re81 - 13 januari (op mijn verjaardag ) Nettie - 17 januari 2009 Mikki77 - 29 januari 2009 Sanne- 30 januari 2009 (lijstje staat op volgorde van "gegokte"data)
Hey meiden, Heb mezelf even tussen het lijstje gepropt maar dan kloppen de kleuren niet meer HELLLUUUPPP. Zo even over ons tja het gaat wel goed eigenlijk. Hij beweegt goed ik voel me goed alleen errug moe maar dat mag de pret niet drukken. Ben blij dat ie er nog in zit hahaha. Maar mag nu helemaal niets meer en sta onder strenge toezicht van mijn man hahahaha. Probeer nu wat meer te komen hier heb nu toch tijd genoeg. Hopelijk heb ik niet al teveel gemist anders hoor ik het graag van jullie. @Derona wou je even bedanken je bent een lieve buddy fijn dat je zo snel hebt gereageerd op mijn smsjes @Yvette heb je een pb terug gedaan Nou dames ik ga ff rond surfen ik ben er of later weer anders morgen liefs Sjansie
Zoo hier de verjaardag achter de rug,pff ben er blij van,Délano heeft zowat de hele dag bij mij gezeten want die is echt ziekjes zo sneu.hij is goed verwend, wij halen altijd teveel taart etc,dus nu hadden we een keer minder gehaald,komen er toh nog 6 mensen niet,dus zit nog met 1 slagroomtaart en paar stukjes andere taart naja,hebben we straks nog wat en morgen haha
Nog gefeliciteerd meid, Tis dat ik niet weg kan anders kwam ik wel even een stukje taart eten hahaha. liefs Sjansie
@ Derona: ik lust wel stukje taart hoor. Hahahahaha. Balen meid, dat je mannetje zich beetje ziekjes voelt... LIefs en dikke knuffel, Patricia
@ Derona: beterschap meid. En slaap lekker. Hoop dat je je morgen wat beter voelt. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@yvette.. en wat heb ik toch een rust gehad! vandaag werden we gebeld dat de gordijnen binnen waren dus ik manlief lief aangekeken! hihi.. en toen meteen de babykamer grote deel afgemaakt @forum.. wat is het rustig vandaag hier! @derona.. lekker he.. verwennerij voor delano.. ondanks dat hij niet lekker is.. @babykamer.. is bijna klaar! vanavond gaat als het goed is manlief ff fotos maken.. ik moet alleen de wieg nog klaar maken.. maar daar ga ik me moed voor verzamelen.. hij moet nog bekleed worden.. ik hoop dat ik het haal voordat de kleine geboren is hihi...
@Sjansie: welkom terug meid! @Derona: beterschap ! @Merleq: leuke website Koterkado, heb me nog even kunnen inhouden, even wachten tot mijn pakket van Amazing Kids binnen is.. @Lotus: fijn dat het kamertje nu bijna klaar is! @IloveA: Heb je de laatste spullen voor het kamertje nog kunnen halen? @Goofychick: erg leuk dat geboortebord! @Yvette: van harte met je 8 maanden! Ik zou vandaag nieuwe foto's maken van het kamertje, maar de klamboe en gordijnen hangen NOG steeds niet..vriendje moest studeren vandaag dus heeft weinig zin om nu al een foto te plaatsen.. Ook geen tijd voor een nieuwe buikfoto gehad dus dan maar even na as. donderdag, want dan is er weer een weekje bij op de teller! Ik ben vandaag ook even in de verzekeringspapieren gedoken, het lijkt me idd een behoorlijke gok om me per 1 jan. uitgebreid te laten verzekeren en dan de kans hebben dat ik in december beval...ik ben er nog niet uit.. is een behoorlijke kostenpost.. Weten jullie dat trouwens, als jullie beebje geboren is, waar schrijven jullie het kindje dan in, bij welke ziektekostenverzekering? bij jezelf of bij je man/vriend? Wij hebben hier namelijk alles apart, maar dat heeft te maken omdat mijn vriend allerlei regelingen via Defensie heeft lopen. Ik denk dat ik haar maar bij mijzelf inschrijf.