Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lotus: ow meid, wat fijn dat jullie kamertje bijna klaar is. Straks ben je nog eerder klaar als ik. HIHIHIHI.

@ Sanne: ja, we hebben nu alles en zijn ook bijna klaar gelukkig. Alleen het gordijn nog even inkorten en de lamp ophangen en dan zijn we klaar!
    Bij ons komt ons kleintje bij mij op de polis te staan. Dit alleen puur, omdat ik 4 sterren heb en mijn man 3 sterren heeft. Zo lift ons kleintje dus mee op de duurste verzekering.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. winter15

winter15 Niet meer actief

@IloveA: Hoi! waar ben je geweest in Utrecht, daar bij de meubelboulevard?, babydump, babyplanet en prenatal? dat rondje maak ik zelf ook vaker ;)
    Ok, jij schrijft hem of haar bij jou bij, ik moet nog maar even kijken..is moeilijk in de toekomst kijken he of je zo'n uitgebreide verzekering nodig gaat hebben..

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sanne: we zijn bij mensen thuis geweest, omdat je in de winkels geen forever friends spullen meer kunt kopen voor de babykamer. We hebben van hen het hele zooitje overgenomen ter waarde van bijna 400 euro voor 125 euro. :D
    Ik heb zelf sowieso zo'n uitgebreide verzekering nodig, omdat ik vaak naar de fysio moet. (heb nogal eens wat met m'n enkels en m'n rug zit scheef, dus als ik last heb, dan moet ik langskomen). Ik heb dus die uitgebreide verzekering ivm de onbeperkte fysio.

4. winter15

@IloveA: aha op zo'n manier, dus forever friends is nu compleet?

Ja, dan is het logisch dat jij in 4* zit! Ik zit even te kijken op Zilveren Kruis, maar ook de huur van de geboortetens wordt vergoed..vanaf 3*weliswaar...mocht ik dus wijzigen naar 3* ..dan moet ik heeel snel aanvragen op 2 januari...;) ook zo'n sensormatje ter voorkoming van wiegendood wordt dan vergoed...

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

helaas geen goed bericht hier..
    heb gister me 5e echo gehad en helaas weer geen kloppend hartje...en dat na 4 goeie echo's
    snap er echt niks meer van....
    vorige week was alles prima, groei, hartslag, beweeglijkhied, en nu dit.....
    voel me echt zwaar kut.....
    wou het jullie toch even laten weten...

xxx

6. winter15

Ach lieve meid toch, wat vreselijk! weet even niet wat ik moet zeggen! in iedergeval een hele dikke knuf*

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ anoniempjuh
    jeetje meid wat verschrikkelijk ! weet nietwat te zeggen behalve heel veel sterkte !

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow lieffie toch... wat vind ik dit erg voor je. Ik heb je PB gestuurd.
    Ik geef je een hele dikke knuffel en wens je veel sterkte voor de komende tijd.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja klopt, er word heel veel vergoed als je 4 sterren hebt. Ik heb begin dit jaar bril gekregen en hoefde zelf maar 50 euro bij te betalen voor 2 brillen...
    De geboortetens, daar doe ik denk ik niets mee... wil het er nog even over hebben met de VK (want de VK moet dit wel aanvragen). Ik wil namelijk ook vragen of je in het ziekenhuis ook in een bad kan bevallen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom back! Enne dat strenge toezicht ken ik hier

11. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    nee he.. niet weer.. meid.. ik wens je heel veel sterkte.. dikke knuf van hier!

Liefs mir

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @sanne.. ik hoef maar in een polis te schrijven.. wij hebben verzekering samen.. ondanks de verschillen tussen hem en mij.. maar zal wel niks uit maken.. kinderen zijn toch altijd gratis meeverzekerd?

@iiloveandres... ik hoop van wel.. want.. ik moet ook eerder bevallen dan jij :p hihi.. maakt niet uit.. ik ben zo opgelucht dat het al zo ver is.. misschien dat we vanavond ook nog geboorte kaartje gaan afmaken :) hihi.. me manneke merkt het aan me dat ik jammer vind dat het niet allemaal af is zoals ik wil :)

@sjansie welkom terug! :)

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverd, heb je een pb gestuurd.....heb er geen woorden voor!

14. winter15

@IloveA: ligt aan het ziekenhuis waar je bevalt of je in bad mag bevallen, niet ieder ziekenhuis beschikt daarover volgens mij. Dat van mij is ook allemaal nog afhankelijk van of het meisje nog gaat draaien..dus kan eigenlijk nergens rekening mee houden..grrr...
    Ze vergoeden ook babymassage vanaf 3*, dat wil ik ook gaan doen, ik ga denk ik gewoon voor 3*.

@Lotus: ja, tot 18 jaar gratis inderdaad, maakt volgens mij ook niet zoveel uit, maar dat zijn even praktische dingen waar ik nu tegen aan loop, ben een lijst aan het maken, wat ik allemaal moet regelen namelijk..
    Zelf met het kaartje aan de slag? Toe maar! Schiet lekker op bij jullie!

15. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

sjeetje.... was zo blij voor je dat alles goed was vorige echo....
    Begrijp goed dat je je eigen K*T voelt.... heb je eindelijk hoop dat het goed zit en krijg je weer een trap na van moeder natuur...!

Heel veel sterkte meid.... en een dikke knuffel...
    :cry:

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sanne: ja als je daar genoeg aan hebt, moet je dat zeker gewoon doen meid. Zoveel komt er vaak per maand niet eens bij op...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

17. Female

Female Niet meer actief

@ Merle
    Thanks ;) . Hoop dat ik nu idd heeeel lang niet ziek word, portie wel gehad...
    Idd heel vreemd dat de maxi-cosi niet past :(
    Bel/ mail anders even naar fabrikant oid om navraag te doen, zij zullen er toch wel meer over kunnen vertellen?
    Over gewicht; je voelt je vast niet onaantrekkelijk na de geboorte hoor. Sterker nog; ik heb me nooit eerder zo vrouwelijk en goed gevoeld na het baren van een kind, en dan helemaal met dat kleintje aan je borst!
    Ik was bij Kynan trouwens meer dan 20 kg aangekomen, en voor ik weer zwanger raakte had ik (op 1.3kg) mijn gewicht terug.
    Komt vanzelf goed hoor!

@ Deona
    Beterschap!

@ Libra
    Nee ik ken dat ongesteldheidsgevoel niet zo.
    Maar de laatste maandjes zul je veel voelen hoor, is bij iedereen verschillend. Gaat toch in de weg zitten en zwaar worden ;)

@ Iloveandres
    Lekker wezen shoppen?

@ Lotus
    Thanks ;)

@ Yvette
    Gefeliciteerd met je 8 mnd, wat een mijlpaal! :D
    Hoop niet dat je ziek word dan!
    Aan de andere kant, beter nu als straks rond de bevalling denk ik...
    Een kennis is nu een paar dagen overtijd en heeft flink griep, daar moet je toch niet aan denken, met griep bevallen :(

@ Goofychick
    Idd beter om je weer fit te voelen.
    Hoe is het met jou, omdat je zo'n last van migraine had?

18. Female

Female Niet meer actief

@ Anoniempjuh
    Wat vreselijk voor jullie meid, dat gun je toch niemand...
    Heel veel sterkte.
    Ik hoop toch zo dat het de volgende keer helemaal goed mag gaan bij jullie...
    Nogmaals, sterkte.
    Liefs

19. Female

Female Niet meer actief

Ik heb trouwens ook een echo gehad afgelopen week, dinsdag.
    Alles was helemaal goed Bloeddruk, urine, gewicht etc.
    Kindje gezien, alles zag er helemaal goed uit (en ja, we weten nu zeker het geslacht! Ze had het goed gegokt de vorige keer! :) )
    Kindje ligt al helemaal goed, koppie naar onder.
    Super goed dus. ;)

Verder baal ik een beetje.
    Ben vandaag teruggekomen van mijn ouders, en Jurgen zou maar tot 18.00 uur werken, maar nu is ie toch gewoon gaan koken. Kynan ligt al in bed dus die ziet hij ook weer niet vanaaf. (Hebben Jurgen woensdag voor het laatst gezien :( )
    Dus zit nu toch weer in m'n eentje thuis :(
    De hele week een hoop mensen om me heengehad en nu weer alleen in het grote huis, echt wennen, niet leuk. Hopelijk is ie snel thuis.
    Sorry moest het ff kwijt...

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden bedankt voor jullie lieve reacties...
    heb even geen puf om op alles te reageren, maar vind t heel lief ook de pbtjes, kga er nog op reageren hoor...maar ben echt moe..gewoon moe van alles..
    wens jullie goeie laatste weken toe, kom af en toe nog wel spieken hoor...

Deel Deze Pagina