@ Female: ja hoor. Alleen helaas niet geslaagd voor broeken, maar voor de babykamer zijn we nu helemaal klaar.
Vaak is er één gordel op de achterbank korter, dacht idd meestal die achter de bestuurdersstoel. Zijn dan een paar opties: langere gordel laten installeren (is geloof ik wel p*kkeduur), zo'n Iso-Fix systeem waar je het stoeltje in 'klikt' (ook niet goedkoop en dan kan de bestuurdersstoel alsnog niet te ver naar achteren staan), een andere auto 8) ( - is ook niet goedkoop ), of het stoeltje toch gewoon achter de bijrijdersstoel zetten. Aangezien het stoeltje tegen de rijrichting in staat, kun je er trouwens zowieso niet goed in kijken, hoor, ook niet als het op de plaats achter de bestuurder staat!
Goedemorgen! Joehoeeee laatste maandag werken voor mijn verlof! @Female: fijn dat alles goed gaat met de baby! hihi...nu ben ik nieuwsgierig...had je al verteld welk geslacht ze gegokt had ? Hoop dat je man een beetje vroeg thuis was nog gisteren, kan me voorstellen dat je je dan weer alleen voelt na zo'n week! Fijne dag allemaal!
Oh haha, we hebben de andere kant nog niet eens uitgeprobeerd maar wel al een easybase gekocht De verlengstukken voor de gordels schijnen niet aan de veiligheidseisen te voldoen trouwens. Maar kan zijn dat er inmiddels wel van die dingen bestaan die daar wel al voldoen. Wat ik me afvraag he, is zo'n base en de maxicosi inbraakgevoelig? We halen nu de maxicosi voor de zekerheid er wel steeds uit, maar die base natuurlijk niet. Alleen wordt hier echt zodra je iets waardevols in je auto laat liggen, direct je ruit ingetikt (lang leve Amsterdam) dus nu vroeg ik me dit af... Straks hebben we gelukkig een parkeergarage, maar voorlopig zitten we nog 2 maanden hier vast @ Sanne: ik laat de kleine bij mij bijschrijven. Ik heb namelijk een collectieve korting bij zilveren kruis. Mijn man kan een collectieve korting krijgen bij avero achmea, maar dat is een ongelofelijke dure verzekering en we hebben daar beide al eerder gezeten en waren daar niet tevreden over. En vooralsnog neem ik geen hogere eigen risico dus dan is het ook voordeliger om de kleine bij mij bij te schrijven @ anoniempjuh: jeetje wat ontzettend vervelend nieuws zeg! Ik heb het echt met je te doen... Ik hoop dat het je snel weer gegund is en dat het dan wel goed blijft gaan. Dit is echt een domper na al die goede echo's Ooh ik weet nu eindelijk wat brandend maagzuur is! Ik heb er vannacht tot half 4 van wakker gelegen! Jeetje wat ongelofelijk irritant is dat zeg! Nog nooit ervaren en nu direct zo extreem... Heb het nog steeds een beetje dus jottem... Wat is het wondermiddel? En vandaag 34 weken! Nog 3 weekjes en dan mag ie komen... Oehh!
@Anoniempjuh wil eerst even op jou reageren,owh echt zit hier gewoon te huilen,pffff ben zo geschrokken van je bericht dit kan gewoon niet, meis ben er voor je,sterkte
@female.kan me voorstellen dat dat niet leuk is dikke knuff, Enne fijn dat alles goed is met de beeb en jou
@Merleq ja je word gewoon gelijk goed gestraft voor brandend maagzuur,hihihih nee grapje ja ze zeggen vanille vla eten,en kleine beetje slokjes melk drinken, je mag rennies,nemen dus keuze zat zou zeggen ga wat proberen
Nou hier goed geslapen vanacht,Délano is nog wel ziek echt sneu,maja op school waren er ook al 13 kinderen ziek in zijnklas,dus ze steken mekaar aan, Hopen dat hij Vrijdag is op geknapt wat dan komt Sinterklaas op school,
Oooooh, ik ben helemaal beurs... mijn rug doet pijn, mijn ribben doen pijn, mijn benen doen pijn, mijn buik doet nog steeds pijn.... heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden. en nou moet ik nog aan het werk ook... *klaagmodus uit...*
@Libra hou jij de klachtjes goed in de gaten,en doe je rustig aan,je werk loopt niet weg,jou gezondheid gaat voor
Ramona leuk idee om een lijst met gok datums te doen ik ben 7 januari uitgerekend en ik denk 25 december ok 5 janurie Yvette Ja wij rijden er ruim 2 uur op, kom uit de buurt van Rotterdam, maar wij hadden toen lekker een hotelletje zo ben je er effe een weekendje niet jemig kan het niet misswn, wij hebben het echt te druk gehad en moet echt bij komen heb mega dikke voeten dus vandaag alleen wat in huis en verder lekker niks, zit lekker in mijn huispak zo even de hond uitlaten en ik hou me mak verder
Hey meiden, @ Libra: denk jij aan je klachten? Dit klinkt niet helemaal goed... @ Derona: beterschap met je kleine grote vent. Hier net terug van de huisarts en kleine boodschapjes halen. Ik zit op het randje van blaasontsteking. Ik heb dus nog geen medicijnen meegekregen. Ik moet nu extra veel gaan drinken. (nog meer als ik al doe...) Zijn mijn klachten dan nog niet weg, dan moet ik van de week opnieuw weer even m'n urine wegbrengen... Het is dus nog even afwachten. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Zo ga zo eens wat doen vlees voor vanavond braden en stofzuigen en dweilen heerlijk zo lekekr thuis............
@yvette, werk voor een MDF producent, op de commerciele binnendienst... fabriek in Ierland en het verkoop kantoor voor continent europa staat in herten.... hahahaha.. zal je wel tippen als je wilt hahaha *lol* @chantalk.. denk wel dat ze zich schaamde ja.... maar he... men hoeft niet alles in het leven te slikken van een ander... @IloveA, mooie gfoto weer geplaatst hoor! super...