nou hier schiet de badkamer al ardig op.. bad erin, vloer er in, de halve badkamer muren zijn betegeld.... leidingen netjes weggewerkt... stopcontacten gekocht... al met al, zit er goed schot in de klus Gisteren effe bij de vader van manlief geweest... effe gewoon gezellig en 's avonds burrito's gemaakt.. ook lekker en een dvdtje gekeken.... Vanmorgen door mn baas op het matje geroepen, dat ik niet zo aardig ben voor mn vervangster... hij vroeg me wat ik van dr vond.. hahaha, nou dus heb gewoon gezegd dat ik haar vermoeiend vind en dat alles een ja maar is duscussie is.. dat ze van niemand niets aanneemt.. en nogal wat voorbeeldjes genoemd dat ze bij voorbaat al er vanuit gaat dat wij het fout hebben en de klant het goed... en dat ik er zowiezo moeite mee heb dat ik haar moet inwerken op mn eigen plekje.... en dat als ze idd zoveel leidinggevende ervaring heeft dat ze dan echt wel een ander soort gedrag mocht hebben... maar dat ik ook vind dat ze het best wel kan..... maar gewoon niet begrijpend leest... heb hem ook gezegd dat het terrecht is dat ie me hierop wil aanspreken, en dat ik niet zo stom moest doen en gewoon moet in en uitademen omdat ik haar nog een paar weekjes zie en dan niet meer! hij was het daarmee eens.. en mond gesnoert...
zo dames ik ben er ook weer , gister heel ff snel geweest maar was zo slecht in orde dat ik het snel voor gezien heb gehouden. ben vanochtend eerst naar de huisarts geweest , heb al 5 nachten niet geslapen van de pijn van die aambeien kan niet lopen niet zitten niet liggen alles doet mega zeer ! nu heb ik gelukkig een gel voorgeschreven gekregen die ze doet laten krimpen ! kan ik vanmiddag ophalen dus ben benieuwd . vanmiddag om half 2 hebben we de intake van de kraamhulp , ben benieuwd . heb trouwens s nachts echt veel voorweeen zeg , sommige doen ook echt zeer dan moet ik echt me bedje uit kan niet blijven liggen dan. hebben jullie dat ook ? zo ga ik nu ff beetje opruimen , dan nog een klein tukkie doen en dan zal ze zo wel komen.
@Sanne, geniet van je laatste dag, vooral dat je straks de deur dicht doet! Voor vier maanden...hehehehe! @Female, goed dat alles goed was. Hier nog niet top helaas. @Merleq, welkom bij de zuur dames......vanilla vla savonds, warme melk, rennies, en het schijnt dat mijn vriendin van de gynaecoloog een drankje heeft gehad wat erg goed hielp. En je hoofeinde iets omhoog doen. @ikke: migraine aanvallen zijn helaas niet weg, blijven komen. Als het zo door gaat ga ik helemaal verrot mijn bevalling in. Snap er niks meer van. Verder moet ik maandag een glucose tolleterantie test laten doen in het ziekenhuis....moet nuchter zijn, maar wat nog erger is ik mag drie uur niks eten die ochtend. En je moet drie uur lang op een plastic stoeltje in de wachtkamer blijven zitten. Hoe hebben andere mensen dit volgehouden? Tips? Kan niet eens zelf naar het ziekenhuis, hubbie moet wat regelen met zijn werk en ik voel me daar zo schuldig over. Raar he?
@Anoniempjuh: wat vreselijk, meisje...ik had het jullie zo gegund. Het is niet eerlijk. Heel veel sterkte xxxx
@Sanne: de laatste uurtjes meid! Jeeeuuujjj! @MerleQ: ik gebruik sinds kort Antagel tegen het zuur, en dat is het enige dat mij helpt! Misschien een tip? Is een pepermunt-achtig drankje dat je bij de apotheek kunt halen (zonder recept).
Zo...ik heb vannacht voor het eerst sinds dagen weer eens lekker geslapen Een paar dagen geleden kreeg ik 's avonds ineens onwijs pijnlijke steken in mijn borstkas, en een heel benauwd, kortademig gevoel. Die pijn zit aan de linkerkant, en daardoor kan ik alleen maar op mijn rechterzij slapen Maar goed, gisteravond was ik zo moe dat ik zelfs in handstand nog kon slapen, en dat is dus goed gelukt! De pijn in mijn borst is nu ook iets minder...denk dat het gewoon stress/hyperventilatie was. Of misschien heeft die kleine me wel een beurse rib geschopt Vandaag ga ik weer eens lekker uitgebreid Surinaams koken...bakkeljauw-frita's (wat zeg je?) met rijst en snijboontjes...jammieieieie
Fijn, misschien ligt de kleine iid wel een beetje tegen je longen aan te duwen, bij mij iig wel het geval. Ligt met zijn kontje vrij hoog, en regelmatig dat ik het benauwd heb snachts, gelukkig komt mijn zwangerschaps yoga wel van te pas. Kook ze he!
Hee meiden! Gisteren naar de kerstmarkt geweest, was heel leuk en gelukkig maar dat het overdekt was, toen we naar buiten kwamen regende het! Daarna naar mijn ouders geweest, daar meegegeten en koffie gedronken, gezellig Vannacht over ons kleine mannetje gedroomd, dat hij al geboren was en dat de bevalling heel snel en goed ging! (Nou, daar teken ik voor!) Vandaag heb ik al de hele tijd een waas voor mijn ogen, alsof je lenzen in hebt die net een sterkte te weinig zijn, zeg maar lekker irritant. Heb een hele lijst staan met dingen die ik wil doen vandaag en deze week (ik kan niet alles op één dag doen ) Mannetje heeft al aangeboden om de ramen te wassen, als ik nu te veel ga doen, tart ik zo meteen weer het lot Lief van hem he En ik wil tóch even klagen, ben alwéér aangekomen! Het helpt gewoon allemaal niet, zoutloos, knoflox, voeten hoog wat is mijn lijf toch met me aan het doen!?!
@ Libra: Hoe is het nu meid? Oh, ik lees het al, hou je het wel goed in de gaten? Vind het niet echt goed klinken . @ Goofychick: Dat zijn berichten die ik graag wil horen Veel aankomen en toch snel weer in je eigen kleren passen! Super van je geboortebord, echt leuk om mee bezig te zijn he?! Heb je hem al gegrond? Nog een tip: Marco heeft gisteren de randen van het bord nog eens extra met overschilderbare kit afgesmeerd, gewoon een dun laagje, zodat er geen water in het hout kan lopen als er ergens een gaatje zit. Anders kan het bord van binnenuit gaan splijten door het water. Misschien is het helemaal niet nodig, omdat het ook nog afgelakt wordt, maar ja Wat ontzettend vervelend van je migraine, vind het heel raar, en de eiwitten zijn nog wel gecontroleerd? En niet schuldig voelen tov je man, hij zal het vast niet erg vinden dat hij wat op zijn werk moet regelen voor jou. Ik kan je gevoelens wel voorstellen, die had ik in het begin ook, maar mijn man vindt het helemaal niet erg dat hij regelmatig dingen moet regelen op zijn werk en zo is bij mij dat schuldgevoel ook weggegaan Oh, hoogglans voor het bord (Zijn mooiere kleuren ) @ Patricia: Oh heerlijk, jullie hebben dus ook een leuke dag gehad gisteren ! Je buik is inderdaad iets gezakt, maar op de fotos kun je het niet heel goed zien omdat je echt steeds alleen je buik erop hebt (niet een stukje erboven en eronder zeg maar) Oei, maar goed veel drinken dan! Cranberry sap helpt erg goed en mag je gewoon nemen tijdens je zwangerschap (als je dan maar wel die van Ocean gebruikt, kun je bij de AH kopen)
@ Sjansie: Welkom terug meid! Ik heb je PB gezien en je ff terug gePBt @ Derona: Je hebt het weer overleefd! En dat met die taart, dat zul je altijd zien! Wij hebben ook altijd over, maar dat vind ik niet zo erg, inderdaad de dag erna nog lekker smullen Arme Délano hoe is het nu met hem? Oh, ik lees dat hij nog steeds ziek is beterschap met je mannetje zeg! @Lotus: Super dat de kamer bijna af is zeg! Dat geeft een lekker gevoel, toch?! Heb je al fotos ? @ Sanne: Dankjewel! Over die ziektekosten verzekering, ik heb geen idee waar we hem gaan inschrijven Een kind kost niets toch? Mijn man is uitgebreider verzekerd, dus kan ik hem misschien beter bij mijn man op de polis laten zetten Pfff, weer iets om over na te denken. Jammer dat de klamboe en het gordijn nog niet hangen, ben wel benieuwd naar jullie kamertje! Jeej, het eind komt in zicht, op naar je verlof!
Ja dat idee heb ik ook een beetje. De avond waarop ik die pijn kreeg was hij ook heel druk aan het spartelen. Ergens heb ik ook het idee dat hij pogingen doet tot indalen, want ik heb ook af en toe zo'n menstruatie-gevoel, en sinds 2 dagen zit mijn buik ineens een stuk lager. Hij lijkt wel kleiner ook :-k Het rommelt dus lekker daarbinnen
@ Female: Nou, ik denk dat het hier niet doorzet gelukkig! En dan mag het voor mij gewoon helemaal weg blijven hoor! Want nee, ik moet er inderdaad niet aan denken dat ik straks met griep moet bevallen! Daar heb je dan toch helemaal geen puf voor? Dat het bij jou nu in ieder geval maar lekker lang weg blijft! Wat goed dat bij jullie alles goed was, bij de laatste echo! Super hoor Ik heb wel een ideetje wat jullie krijgen, ben heel benieuwd straks! Oh wat vervelend zeg, dat Jurgen toch weg was Heb je hem nog wel gezien vannacht? @ MerleQ: Meid, gefeliciteerd met je 34 weken! En dat maagzuur, ik word er ook gillend gek van, ik ga morgen écht even aan mijn vk vragen of ik er iets voor mag pakken en wát ik dan mag pakken @ Journey: Oh, dat is inderdaad niet echt om de hoek! Een hotelletje daar is ook super leuk En doe maar rustig aan vandaag! @ MikMak: Wie weet Als jij er echt over denkt om daar weg te gaan, iets anders gevonden hebt en iemand kunt aandragen, dan ben ik wel verder geïnteresseerd Commerciële binnendienst is heel divers, dus tegen die tijd wil ik wel wat meer info De badkamer schiet echt op bij jullie! Wauw! Oei, nou ja, je hebt je zegje kunnen doen bij je baas Hehehe, wat goed dat jij meteen ook hem de mond gesnoerd hebt, door je fouten toe te geven @ MamaMakka: Oh meid, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt zeg! En die voorweeën, die heb ik nog niet zo erg gehad, wat zegt je vk daar van? @ Mikki: Een echt kooktalent dus Het klinkt goed, al heb ik geen idee wat je gaat maken Vervelend van die pijn, maar wel fijn dat je vannacht eindelijk goed hebt kunnen slapen!
@ Anoniempjuh: Oh meiske, wat vreselijk, heb er geen woorden voor Heb je even gePBt Sterkte voor jou en je mannetje.
Mikki: Oh, dus die van jou is ook al goed aan het indalen?! Mijn man zei gisteren: Huh, je buik lijkt ineens een heel stuk lager!?! Dus nu begin je het hier ook te zien Pfff, het heeft me gewoon 2 uur gekost om te reageren, ik ben er niet bij vandaag, dus mijn plannen lopen lekker in de soep, maar ik vind het niet erg, morgen weer een dag
Wat gek om te zien he? Hij is echt veel kleiner ineens, omdat dat koppie nu dieper in het bekken zit natuurlijk... Ik kreeg gisteravond op visite voor het eerst te horen dat mijn buik helemaal niet zo groot was voor 32 weken. Toen dacht ik: zie je wel, dan is er dus toch iets veranderd :-k En dat wazige gevoel ken ik...gewoon een dagje lekker niks doen dus! Relax ze
Mikki: Hihi, leuk he, dat mensen je buik klein vinden (Dat vind ik tenminste leuk ) Ja, ik ga ook niet te veel doen, misschien alleen nog het geboortebord aan één kant gronden, dan hoef morgen de andere kant nog maar één keer en dan kan ik daarna beginnen met lakken... verder gewoon lekker niets vandaag
@yvette, ja ben zeker bezig met wat anders....gewoon lekker in de buurt en niet meer 50km verderop.... is goed... ik zal je op de hoogte houden over het reilen en zeilen.... en jaja, die badkamer gaat als een trein.. ben benieuwd hoe deze er strakjes bij ligt als ik thuiskom..... en heerlijk ipv 19 december hebik mn verlof een weekje naar voren geschoven.... 12 december is mn laatste dag...heb een weekje extra nu.... beter voor mij... beter voor die vervangster en kantoor.. want ik lust er niet, en heb geen zin om nog 3 weken de schijn op te houden.... dus deze week en volgende week nog.. heerlijk... kan niet wachten
eerst even een berichtje en dan even kijken of ik puf heb in reageren... heb nog niet alles bijgelezen dus als ik iets naars doorkruis mijn excuses.... Zag net dat we op 526 pagina's zitten en ons vorige deel is dichtgegaan op 526.... 1052 pagina's dus nu in totaal.... Als je kijkt naar de december 08 a.s.moeders....is dat nogal een verschil wat een kletsmiepies zijn we toch met z'n allen.... Hier een slechte nacht gehad doordat ik nogal last van mn keel had, nu flink verkouden en erg moe maar verder wel redelijk. Drukke week voor de boeg, vrijdagavond gourmetten met hubbie's ouders en zijn zus en zwager en dan zaterdag voorbereidingen doen voor zondag dan vieren we dochters vejaardag, maandag is ze dan jarig en er moet dus ook nog wat voorbereid worden voor de traktatie op de psz... Drukdrukdruk dus... maar goed wel gezelllig al zou ik blij zijn als het erop zit. Daarna komt kerst en oud en nieuw maar we hebben niet veel gepland... t.n.t. alleen nog maar een afsrpaak op 2de kerstdag dus voor ons komt er wel een rustige periode aan, vind ik ook wel prettig. Nog even lekker genieten nu we nog met z'n drietjes zijn, gezellig maken met dochter, dáár heb ik echt erg veel zin in. Net bij de vk geweest, alles was prima, heb een doof gevoel rechts bij mn ribben omdat mn baarmoeder echt enorm hoog zit en dus drukt dat tegen bloevaten aan die bij de ribben zitten, het is het beste als ik dus lig want dan heb ik de meeste ruimte... moet ook vaak even veel lucht opzuigen om ruimte te maken, heb ik even bloedtoevoer in het ribbengebied, voelt altijd opgelucht. Verder leek het al ietsje dieper in het bekken te zijn gaan liggen volgens de vk. Hartje klonk prima, mijn bloddruk was goed, dus al met al was ik zo weer klaar daar. Ga ik nu even lekker bijlezen en dan even op de bank liggen, ws even slapen en daarna wacht er nog een wasmand vol strijkgoed op me...bleh...heb het zo lang mogelijk uitgesteld maar moet nu toch echt gebeuren... Tot later