net even wat offertes opgevraagd voor geboortekaartjes, het scheelt behoorlijk (bijna 100 euri verschil tussen goedkoopste en duurste drukker in de buurt!) Verder nog een tegenvaller: auto nu bij apk en ze belden net dat er nogal wat aan moet gebeuren... dat gaat dus geld kosten... bah.
Ja kan je ook huren , maar ik vond het leuk om te maken, het bord is 110 cm bij 100m dus dat valt wel mee. Wil hem in een van de bloembakken naast de deur neerzetten en in de andere bak een bordje met de naam. Is een soort ontspannings therapie voor me
@ libra nee je hoeft je geen zorgen te maken ! volgens mijn gynaecoloog hoort het er gewoon bij zijn letterlijke woorden waren : het is een goed iets dat je dit hebt het betekend niets meer dan dat je lichaam zich aan het klaar maken is voor de bevalling . lijkt ,me dus niet nodig dat je je zorgen maakt , ik doe dat in ieder geval zeer zeker niet ! @ intake gesprek haha stelde inderdaad niets voor . Wel vind ik sommige dingen belachelijk .....of we wel een stofzuiger hebben met een slang die zo en zo lang is zo nogmeer van dat soort dingen hihihi. We wilde aanvragen voor 30 uur maar volgens haar was dat niet nodig omdat ik toch fles voeding wil gaan geven en ik me moeder en zusje heb om op terug te vallen kwa huishouden en boodschappen , dus ze advieseerde het minimale 24 uur ! heb het maar gedaan ,dacht 3 uur per dag is ook wel lekker als voor de rest me mams en zusje er zijn . wel vond ik het raar dat ze zo aandrong op het geld ze bleef maar zeggen dat we beter nu konden betalen dan strax , maar wij wilde dat niet want strax krijgen we het vergoed ( ander verzekering in jan.) en hebben we er dus ook geen omkijken naar . Tis gelukkig geregeld ! en we kregen leuke cadeautjes @ tacha veel beterschap meid ! en als het niet gaat gewoon thuis blijven morgen hoor ! @ yvet begin nu langzaam aan wel nieuwschierig te worden naar je bord Volgens mij houden ze me wel goed in de gaten hoor , moet nog steeds elke week naar de gyn op controle dus dat zit wel goed @ suiker had net de diabetsverpleegkundige aan de telefoon ( ze houd me suiker bij) had 1 waarde te hoog , zegt ze weet je hoe dat komt ? ik zo ja want ik heb al 2 weken mega keelpijn dus neem keelsnoepjes en thee met honing . Kreeg me daar toch ff de wind van voren ik mocht geen honing nemen want daar zit suiker in ik heb maar ja en amen gezegd maar tis toch belachelijk ? ben al ander halve week me stem kwijt ( iemand gevonden ?) en moet volgens haar gewoon thee drinken ..alsof dat helpt !
Jeetje, wat een rare reactie van die diabetesverpleegkundige zeg! Krijg je ook insuline of tabletten voor je suiker?
@yvette, jazeker gaat volgende week donderdag de vlag uit.... hihi ach weet je, als je je daar beter bij voelt zou ik ook gewoon het gehuurde afbellen hoor.... gewoon doen wat jij wilt! en dan maar pech voor het bedrijf, maar die zullen er toch geen boterham minder om eten hoor.... Balen van je kramp, hoop dat het snel wegtrekt @libra... geen idee of je je daar zorgen om moet maken.. de meeste van ons hebben toch al te kampen gehad met indalingsweeen, of voorweeen... denk dat dat gewoon een benaming is voor een verandering in de buik die niet geheel te benoemen valt als iets.... dus ik zou me nog geen zorgen daar om maken eerlij kgezegd.. maar goed nu maak ik me om weinig dingen druk.. behalve mn vervangster @re... das nogal een groot verschil zeg 100 eurie, strakjes de envelopjes ophalen van onze kaart.... hoop dat je auto niet een klein fortuin gaat kosten voor je...
Hey meiden, @ Mikki: ow meid, superfijn dat je zo goed hebt geslapen meid! Ik heb ook al sinds vorige week van de menstruatiekrampen/ buikpijn. En mijn buik is ook stuk lager als normaal... @ Yvette: jij hebt zeker een gezellige dag gehad gisteren zeg. En wat is je mannetje weer lief voor je. Cranberrysap lust ik niet, helaas... dus dat word hem niet... Ik heb ook gehoord, dat je cranberrypilletjes kunt kopen... dus ga dat woensdag even navragen bij de VK. @ Nettie: balen meid, dat je weer zo slecht geslapen hebt. Die keelpijn heb ik ook 's nachts gekregen en 's avonds was ik zwaar verkouden... Super dat alles weer goed was bij de VK. Ik mag woensdag weer. @ Merleq: dit is gewoon echt ronduit belachelijk wat daar bij dat kraambureau gebeurd zeg.... Ik heb er geen andere woorden voor... @ Tascha: hoop dat je je snel weer beter voelt meid! @ Libra: volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor. Ik heb ze ook... het is vervelend, maar hoort erbij volgens mij... Hier vanacht weer slecht geslapen en vanmiddag aardig lang op bed gelegen met kruiken in m'n rug en bekken. Heb vandaag zoveel last dat ik bijna niet kan lopen... bah... Zometeen maar even vast aardappels koken, dan duurt het niet zo lang voor ze gaar/warm zijn als ik ze ga bakken. Ga ijsbergsla eten met een stukje vlees. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@iloveA, ja dat klopt je kan ook cranberrypilletjes halen, maar je kan ook cranberrysap extra krijgen, die is gemengt met wat bosbessensap... en dat schijnt volgens de verpleegster van mn vader in italie weer goed te zijn tegen blaasontsteking.... dusss das mindewr vies... en de cranberrysap light is nog enigszins te drinken trouwens.. verder kokosmelk drinken is ook goed tegen de blaasontsteking... spoel je goed schoon hoor...
Hoi Meiden, @alle zieke meiden: beterschap en snel weer opknappen! @Mikki: jammie! klinkt heel lekker wat je gaat maken! @Derona en Journey: dat van jullie ook, ik vind gebraad vlees zo lekker ruiken, mmmmmmm! Krijg er spontaan trek van.. Even een rectificatie...dit was NIET mijn laatste werkdag...maar mijn laatste MAANdag..hihi..moet nog 3 halve daagjes... Grrr...heb net nog zo'n Difrax S-fles bijgekocht, en nu zit dat dopje die je over de speen "klikt" heel los, kortom het "klikt" niet dus als ik ermee zwaai valt die dop eraf...nu heb ik hem natuurlijk al uit de verpakking gescheurd...maar goed...morgen maar proberen een nieuwe mee te krijgen bij de Etos.. Heb ook nog felroze textielverf gekocht om mijn witte hydrofielluiers roze te verfen...dat moet in de wasmachine dus ik moet dat morgen maar even stiekum doen als ik alleen ben en lang de tijd heb..denk niet dat mijn vriend het ermee eens is dat ik felroze verf in de wasmachine gooi..
jemig mamake wat raar dat ze zo uit haar dak ging.... Wij krijgen trouwens 49 uur kraamzorg weet alleen niet wat ze hier al die uren komen doen maar ja gaat verder via de zorg vezekering. Ga zo ook vast ardappels schillen vriendlief zal zo wel thuis komen hij zou lekkr de boodschappen doen
@Mikki Fijn dat je weer goed hebt geslapen,en vervelend van de steken in je borstkast en het benauwd zijn,gelukkig is het over las ik,dikke Owwwwwh enne ik kom bij jou eten,hoelaat eten we? @Yvette fijn dat de kerstmarkt zo geslaagd was,en dan idd fijn dat het binnen was Leuke droom had je,en idd daar magje zeker voor tekenen Vervelend meis van de waas voor je oog,heb je ernog last van? Hoeveel ben je nu weer aangekomen dan? @Mikmak heey meis fijn dat je een week eerder verlof krijgt,vervelend dat jij en je vervangster het niet samen kunnen vinden, @Nettie Owh dus jij bent nu ook verkouden iel,lekker he ik heb er ook nog steeds last van,je word erook zo moe van he Lekker zeg Gourmetten, en dan Zondag de verjaardag van je Dochter vieren pfff lekker druk weekend dan dus ook dure maanden voor jullie FIjn dat jullie weer goedgekeurd zijn bij de vk @Merleq haha ja moeders die weten als geen ander hoe en wat he, ik hoop dat je wat aan de tips van ons hebt Nou gisteren had ik dan de verjaardag van Délano maar niemand die wat erover zegt hoor,maja dat is weer familie van Roel zijn kant hahah @Journey bij mij zitten ze ernog niet aan,ja mijn moeder alleen als ze me ziet maar die zie ik niet elke week,en ja laatst mijn schoonzusje lieve meis maar soms zo muts,zat daar visite binnen,dus ik kom binnen vraagd ze en is je buik nu nog harder geworden,gaat ze voelen,jaaa zegt ze pfffffffff echt somigge @Tacha Owh Tacha meis vervelend dat je ziek bent op je vrije dag,beterschap,maar wanneer heb jij verloff dan/>?
Hier wou Délano om 11.00 uur weer naar bed,hij was zo moe zei hij,en hij heeft tot kwart voor 3 geslapen,kun je nagaan hoe ziekjes hij is,hij ligt nu ook alleen maar op de bank,en hij is zo warm als een kacheltje, Moeder heeft natuurlijk ook ff bij geslapen,dat was echt ff lekker zeg,
@re, nou das lekker dan zeg... altijd balen om zo'n tiet met geld weg te brengen voor een auto.... aan die van mij moet ook nog wat gedaan worden, maar hoef nog maar 9 dagen te werken... en daarna hoef ik er alleen nog maar boodschappen mee te doen.. en dan begin januari komt de andere auto... dus ga er echt geen geld meer inpompen... @derona, och gerum dat je mannetje nog zo ziekjes is... in mn vervangster... daar hoef ik niet mee overweg te kunnen.. ik ben er zo vanaf.... maar ik vind het redelijk sneu dat ze van een loze opmerking wat tussen mij en 1 vand e transporteurs ging.. en direct met hem en mij te maken had en indirect met haar te maken had, een enorme olifant bij mn baas maakt, terwijl ze bijna van me af is... daarbij claimt ze logisch te zijn en super leidinggevend.. nou dan vraag ik me af oh ja waar dan, want iemand die 43 is en zo bekrompen, en niet direct met mij praat, terwijl ik niet bijt, kan geen krachtige leidinggevende zijn geweest... daarbij heeft ze deze baan nodig omdat dr eigen bedrijf niet van de grond afkomt... ik vraag me af hoeveel kracht en intelligentie ze heeft dan..... mijn baas heeft gelijk om mij op mn gedrag te tikken tuurlijk, want ben ook best kattig naar haar.. heb ik ook tegen baas gezegd...wat zou ik dat ontkennen... liegen dat het niet zo is... dacht het niet... vind haar discussies alleen onnodig en vermoeiend... daarbij ben ik een beetje klaar met de zwangerschap, dat alles zeer doet, vocht overal, koppijn, en dan ook nog de auto in en uit moeten rollen om ergens naar toe te gaan.. redelijk korte nachten... enz enz enz... nou ja kan nog wel doorgaan met mn gezaag maar zet de zaagmodus nu maar effe uit
@Yvette: is het nog gelukt met het geboortebord? @Mikmak: wat lekker dat je eerder verlof hebt! Dat is een mooie meevaller 8) @Nettie: het klinkt niet lekker, maar het is het wel, geloof me....hahaha Maar je moet natuurlijk wel van buitenlands eten houden. Het zijn balletjes van kabeljauwfilet, met allerlei kruiden en peper, en gebakken in olie. @MerleQ: hier ook geobsedeerde figuren om mijn buik Vrijdag gingen we uit eten in zo'n wokrestaurant, waarbij je dus steeds moet opstaan en het hele restaurant doorlopen. En wij zaten helemaal achterin Ik heb me toch een bekijks gehad met die buik! Ook echt van die vertederde, bewonderende blikken van oudere vrouwen enzo...zo lief Ik was supertrots! Alleen dat vreemde mensen soms mijn buik ook aanraken vind ik iets minder...maar goed. @Tacha: beterschap meid! @Libra: gek idee he, dat het bijna voorbij is... Van mij mag het wel veel langer duren, ondanks alle ongemakken. Ik vind het zo gezellig met dat spartelende kaboutertje in mijn buik, dat gevoel wil ik niet kwijt! Maar goed...als hij er straks echt is, is het waarschijnlijk nog veel leuker allemaal. @Re: een heel maandsalaris voor die reparatie... Oh wat zou ik balen van zoiets zeg! @Sanne: hahaha...snel die luiers gaan verven als je vriend niet thuis is Zoiets zou ik nou ook doen... Waarom al dat commentaar op je hals halen als je het ook 'stiekem' kan doen ? @Journey: hier komen ze ook 49 uur, en ik vroeg me ook af wat ze in al die uren komen doen, maar volgens de mevrouw van de intake zijn die 6 uur per dag zo om. Ze zijn sowieso al 3 uur bezig met jou en de baby, en dan het huishouden er nog bij, visite ontvangen etc. Dus ik vind het eigenlijk wel lekker ook, dat ze zoveel uur per dag komen. @Derona: het eten staat al klaar, dus opschieten! Maarre...je moet wel van pittig houden hoor En wat zielig dat Délano zo ziekjes is
@re81: blehhhh! Dat is echt zonde van je geld @Derona: beterschap voor je zoontje, wel fijn dat jezelf ook even hebt kunnen liggen @Mikmak: wat een irritante vrouw joh die vervangster..! Nog ff volhouden @Yvette: veel plezier vanavond bij de gym! Ik heb morgen alweer mijn laatste les voor de bevalling.. gaat echt hard! Heb net weer een digitale druk voor ons kaartje ontvangen, ziet er goed uit en ik ga nu een papieren druk aanvragen, maar ik vind het zo moeilijk om een papiersoort aan te geven...word er helemaal gek van..mat of glans, extra mat, extra glans, extra dik papier...grrrr.... Witte enveloppen, zilveren enveloppen, roze enveloppen...dat zijn moeilijke keuzes voor een zwangere...begrijpen ze dat dan niet...?
hihihi, Sanne, ja wat een keuzes he! En dat in je zwangerschap. Ze zouden zwangerschaps-kies-coaches in moeten stellen, vind ik. Ben zo slecht in kiezen de hele tijd nu.
@Mikki: hihi..ja, erg he? maar weet zeker dat er gezeur komt over die verf dus morgen als ik thuis ben ga ik gelijk de wasmachine aanzetten, moet een keer of 3 door de machine.. Mag ik ook mee-eten? Ik heb woensdag die intake voor oa het aantal uren kraamzorg, als je zegt dat je flesvoeding en geen mantelzorg hebt dan krijg je het minimum aantal uren, bij ons op de gym adviseerde ze daarom ook om altijd te zeggen dat je borstvoeding wilt gaan geven en geen mantelzorg hebt..je kunt de kraamzorg dan altijd nog eerder naar huis sturen op een dag, maar dan heb je in iedergeval de uren als je ze wel nodig zou hebben...
Ja, erg he, dat kiezen...? Maar ik weet het echt niet meer... Het liefst bestelde ik van elke papiersoort en kleur een proefdruk, maar dat wordt dan een dure business...kost 6,- per proefdruk..
Hai allemaal dit is van zondag,ik was gisteren al begonnen Zo wij hebben lang geslapen,Noël ging pas na het lezen rond 22.00 slapen en ik was vanochtend al m 5.00 wakker om te plassen en dan kom ik met geen mogelijkheid meer in slaap en ben ik maar tv gaan kijken tot een uur of 7.00 en ben toen weer in slaap gevallen om 10.30 schrok ik wakker omdat ik kou voelde,Noël lag dus op zijn gemak te plassen ;-(,Mart was hem gisteren vergeten een pamper aan et doen sukkel!,dus uit bed gesprongen en alles geschrobd en schoongemaakt,dus was meteen goed wakker Vandaag gaan we de babykamer helemaal inrichten,mijn moeder is een heel eind opgeknapt en komt me gezellig helpen ,dan kan Mart het laatste stukje van de voorzolder texen,en dan kan misschien vandaag ook alles naar boven,eindelijk die bende uit de huiskamer weg. Bij Zoë* heeft het geen nut om te gaan schoonmaken,het regent dat het giet hier. ;-(( Vandaag was ik helemaal niet zo lekker,weer erg veel last van de gal ;-((,hebben Jullie hier ook nog last van tussendoor. Het boekje dat ik voor Cindy heb gemaakt is op de bus,ik wil iedereen erg bedanken voor de berichtjes die jullie gemaild hebben. Hai Yvette ..Oke ik ben niet zo goed in merken onthouden en zo,dat is die van de tv dan?...Is het wat de telefoon? Ik had vannacht ook van die krampen,ik denk misschien toch iets dat erbij hoort ofzo,ik kan het me niet meer herinneren van Noël zijn zw,vannacht werd ik ook bang omdat ik geen weeën mag krijgen en ik ook niet weet hoe een wee voelt omdat ik altijd een ks snede heb gehad,maar goed ik denk niet dat het een wee was,dat voelt wel anders denk ik. Ik ben daar toch een watje in,hij is ook gegaan maar er was niet veel aan,hij is naar een uurtje naar huis gekomen,ja weet je dat hij naar zijn broer gaat vind ik niet zo erg,maar daar zitten altijd van die lellebellen binnen die al meerdere relaties stuk hebben gemaakt\,en dan vind ik het niet zo tof dat hij gaat,maar goed het is aan zijn eigen of hij daar wat mee doet,maar hij kwam thuis omdat hij vertelde dat iemand die wij kennen dus met zon griet nu heeft een relatie van 13 weggegooid voor zon sletje,Mart kon dat niet begrijpen en irriteerde zichzelf daaraan en is daarom gegaan,dus dat vond ik dan wel weer mooi dat hij dat zelf inzag. Ja gek he,maar ik heb het idee dat jij ook wel rond die tijd komt misschien nog wel eerder Ja het klinkt heel kort,maar voor mij is het nu net of de tijd stil staat,dat de dagen niet opschieten nu ik een datum weet maar goed dat ligt gewoon aan mijzelf denk ik ;-( Gefeliciteerd met je officiële 8 maanden meid,echt een hele mijlpaal Inderdaad erg lief van hem meid,super die vent van je,dat mag ook gezëgd worden toch Veel plezier vanavond meid Hai Chantalk Nou ik ben niet meegegaan naar mijn moeders school dat mocht niet,anders doet iedereen dat,dus ik heb de fotos mogen bekijken en het zag er heel gezellig uit en hij heeft veel plezier gehad zei mijn moeder,en hij is erg verwend,een prachtig kado gekregen waar papa mee speelt hahahah. Hier op het plein was ik er wel bij maar hij had er toen geen interesse in want tja ene trein en een zweefmolen is ook veel leukerder Ja had het ook echt nodig zon dag er tussen,heb echt genoten,ook fijn om je manneke zo te zien vind i dan Ja gelukkig heb ik het wel los kunnen laten,mijn andere vriendin zei al,ik zei toch dat hun gek zijn ,maar jij houd altijd iedereen het hand boven het hoofd nu zie je het zelf,ze heeft nog gelijk ook ;-( Nou juist omdat hij zo moe was ging hij dus echt niet slapen ;-( Nee moet me schamen ben er geen eens aan begonnen,dus dat doe ik morgen als hij naar de creche is,en moet het dan echt doen want de babykleding moet ook gedaan worden Wauw netjes hoor dan heb je wel tijd voor de mijne hahaha .oke doe dan maar niet gaarum het gaat maar door he ik ken het,hier ook altijd ;-( Hai Patricia ..Wat rot meid dat ze ze niet in jou maat hadden zeg,dan kan je altijd zo balen he ;-( Als ze net zijn is het toch goed,en bij Prenetal en Miss etam daar hebben ze grote maten en nette zwarte broeken dus altijd goed toch of zocht je iets anders? Je hebt ook zon outlet van miss etam daar heb ik laatst een simpele zwarte broek voor 20 euro gekocht. Hai female Fijn om te lezen meid dat het wat beter met je gaat,je bent echt flink beroerd geweest ;_( Fijn dat je controle zo goed was meid Meid geen sorry zeggen ik begrijp dat heel goed,het is niet leuk dat je dan alleen bent ;-( Hai ramona ..Nou meis hou het maar in de gaten want jij bent er ook 1 van de snelle bevalling toch,misschien daalt ie wel in en is hij er daalijk al helemaal klaar voor Hai Re -81 ..Het gaat inderdaad snel,al heb ik zelf het gevoel dat het voor mij even stilstaat. Balen van je auto meid ;-( Hai Derona,hoe is de dag gegaan meid,is je kleine man nog zieker geworden? Hai Libra,,,,,,,Dat vroeg van de week ook iemand anders,ik denk dat het erbij hoort bij deze tijd. Hai patricia ..Is de kamer nu af? Hai Lotus .Fijn om te lezen dat het goed is gegaan,maar hoor je dan pas dat je bent aangenomen? Lekker dat alles af is,hier ook bijna,ben nu alles aan het wassen en strijken en dan is echt alles klaar,ik maak straks even fotos. Hai Sjansie .Goed dat je man goed oplet en wij zijn ook streng hoor ! Hai Sanne Ik moest Zoë* toen bij Mart laten inschrijven hij is de kostwinnaar hier in huis en daar moet het kindje bij geschreven worden,nadat dit bij Zoë* gebeurde en wij met een torenhoge zkh kostenplaatje zat weigerde de VGZ haar bij mij in te schrijven dus ik zou even goed informeren,je weet het nooit he,nu hebben we een gezinspakket. Maar meid je moet het toch uit de verpakking scheuren anders weet je ook niet dat hij stuk was,ze doen niet zo moeilijk denk ik hoor. Als je daarna je wasmachine op een lang programma zet en hem goed laat naspoelen kan het geen kwaad,en flink heet dan ..Ik adviseer wel daarna de handdoeken apart te wassen,niet bij andere kleding of washandjes of zo te doen. Hahhaha sorry hoor dat ik moest lachen om je keuzes hahahaha Hai Anoniempjuh Ik heb je gebpt meid. Hai Mikmak .Lekker dat de badkamer zo opschiet Nou het lijkt me wel moeilijk om zo iemand in te werken,hou je dat nog wel vol? Hai mamamakka Jeetje meid wat lijkt me dat pijn doen,ik hoop dat die gel werkt .. Hoe was de intake? Je mag dat wel nemen hoor meid maar dan moet je het verdelen,dus dan moet je iets van eten laten staan je fruit ofzo. Hai Goofychick jeetje meid en acupunctuur mag je dat niet dan? Ik heb een babyboek gekocht en ben lekker aan het schrijven en plakken gegaan,misschien vind je dat wat? Ja ik snap dat best meid,maar je man heeft dat er graag voor over toch? Hai mikki .Lekker dat je een keer goed hebt geslapen meid dat is echt super toch Het kan hyperventilatie zijn,ik had dat ook,maar het was alleen echt een drukkend gevoel,en bij jou doet het ook echt pijn dus wie weet heeft de kleine voetballer je inderdaad een pijnlijke rib geschopt ;-( Sjammieeeeeeeeeee de zever loopt uit mijn mond. Hai Nettie .Ja kletsen kunnen we als de besten,en dan moeten de meesten nog verlof gaan krijgen Jeetje jij ook al geveld door de griep meid,veel beterschap. Fijn dat alles goed was bij de vk,alleen wat minder dat de kleine je zon benauwd gevoel geeft,dat heb ik ook heel erg niet altijd hoor gelukkig. Hai Journey ..Vreemde mensen dus ik gewoon weg,die laat ik echt niet aan mijn buik zitten. Hai Tacha meis jij ook al,veel beterschap. Ik heb ook erg last van mijn darmen,moet ook vaal naar het toilet,ik hoop niet dat het een buikgriep word ;-( Ik hoop dat je wat opknapt meid dat je vanavond toch kan gaan.