@geboortekaartjes: erg he, al die keuzes! Ik zit hier ook weer met levensgrote dilemma's over het kaartje Misschien heel overdreven allemaal, maar ja...het blijft een klap geld, dus ik wil wel dat het mooi wordt! Ook bleek gisteren dat ik de halve familie van mijn vriend vergeten ben op te schrijven, dus het worden nog veel meer kaartjes dan verwacht. Dus nog meer kosten..... En meer kraambezoek...... Maar ook meer kraamcadeautjes..... p.s. ik vind zilveren enveloppen onwijs leuk! Maar moet wel bij de kleur van je kaartje passen natuurlijk...
@Mikki: Hihi, ja, precies...elk nadeel heeft zijn voordeel... Zilveren enveloppen vind ik ook mooi, zijn natuurlijk de duurste daar...aan de andere kant heb ik zoiets van zonde...mensen zien zoiets helemaal niet, kaartje wordt eruit gescheurd...(tenminste...zo doe ik het zelf altijd.. ) en envelop gaat in de prullenbak...! maar ja...je zit er nu zelf met je neus bovenop..en dan maakt de kleur van de envelop ineens wel uit..! @Patrieske: bedankt voor je slimme tips! Ik laat nog wel weten of mijn vriend miv overmorgen roze boxershorts draagt... !
@mikki, ja das een mooie meevaller ja... ben er ook blij om... maar ben ech heel erg.. vrijdag naar het ziekenhuis voor een groei echo, en ga kijken om op basis van medische indicatie per direct te moeten stoppen met werken.. want ben echt kapot....en wil mn 12 weken erna gewoon houden..... en hiet liefst mn vakantiedagen ook nog.... @Sanne, ja das een irritante vrouw hoor..... maar misschien ligt het ook wel een beetje aan de hormonen..... zeker op sommige gebieden, op andere is ze idd gewoon een muts...... en nee das niet vol te houden, vandaar dat ik al vroeger met verlof ga, want IK kan he niet volhouden, IK heb geen zin om met haar te praten, want vind het ververvelend en vermoeiend...... dusss het mes snijd misschien ook wel aan 2 kanten... snappie, ondanks dat zij ook dr dingetje heeft... en nee kom niet voor dr op.. maar he... ik ben ook niet heilig.... @patrieske, ja ben echt super blij met de badkamer.. kwam vanavond thuis en hij is echt gewoon al super ver... en jodokus nog steeds niet in velden en wegen te bekennen!
Hai sanne...............Hahhahaha dat is goed meid,maar roze is in voor mannen Hia Mikmak..........Wauwwwwww wat lekker dat hij zo snel en al zo ver is,een supervent
@Mikmak: nou, dat komt vast wel goed met regelen dan vrijdag! Gewoon op je strepen blijven staan, is jouw gezondheid! @Patrieske: hihi, ja, is in, maar hij wil vast niet alles in het roze hij is die felroze invasie hier in huis nu al zat
Ik heb begrepen dat als je 6 weken van te voren met verlof gaat (ook als dat het gevolg is van ziekte), je na de bevalling nog 10 weken hebt. Hoe ga jij dat doen dan? Ik ga ook 6 weken van te voren (dat wilde ik zelf al, maar ik móet nu zelfs, omdat ik ook in de ZW zit), en ik heb nog 2 weken vakantie aan mijn verlof geplakt, zodat ik na de bevalling ook nog 12 weken heb. En dat vind ik nog steeds te weinig
Hoi Mikki, Dat doe ik ook, ik plak er nog 2 weken vakantie achteraan zodat ik toch op die 12 weken kom, belachelijk kort..10 weken...tenminste ze is dan ook nog zo'n klein propje om bij het kdv af te leveren...
Echt he... Mijn vriendin moest haar dochtertje ook al met 10 weken afleveren bij het kdv. Een compleet drama was het Nu is dat natuurlijk in het begin altijd zo, maar 10 weken...jeetje, dan zijn ze écht nog heel klein. Ik zie nu al tegen dat moment op. Ik wil hem helemaal niet achterlaten bij vreemde mensen!
Nee, vreselijk, dat lijkt mij ook een drama...dat kleine poppetje..kan ik me nu al druk over maken..dat wordt nog wat...
Mikmak, ook als je op medische indicatie moet stoppen gaat je verlof vanaf zes weken in. Ik heb het ook en daar maken ze geen onderscheid in. Nu hoor ik ook van mijn schoonzus en vriendin dat die 2 weken dan echt niet meer uitmaken, en zij beiden volgende keer ook zes weken nemen,want ze waren kapot. Je schijnt het voor die tijd harder nodig te hebben, dat is de reden gewees waarom ik het dus ook heb gedaan. Eerst twee weken ziektewet en vanaf volgende week maandag mijn zes weken voorverlof in zeg maar.
Als het om je kleintje gaat is het altijd te weinig.....maar tis niet anders. En je went er ook wel snel aan lijkt me. Maar ik ga er nu nog niet druk om maken, heb eerst nog vier maanden om te genieten (ongeacht hoe ik me nu voel 8)
Hier weer een lekker druk weekend gehad. Vamorgen zijn we met Luca naar een paranormaaltherapeut geweest..ik hoop dat het helpt. Yvette, is het gelukt met de strijk? Ik heb 3 dagen achter elkaar gestreken Zaterdag de strijk van de afgelopen week, zondag de strijk van zaterdag en vandaag heb ik nog wat babyspullen gestreken die ik gister had gewassen..ben het nu wel een beetje zat Merleq, er zijn ook spiegeltjes voor in de auto zodat je he baby kunt zien. Patricia, balen dat alle broeken in jouw maat uitverkocht waren. Female, fijn dat je je wat beter voelt. Ramona, hoe gaat het met je harde buiken? Re81, gaat echt snel heh? Over een weekje (geloof ik) mogen in principe de eerste beebjes al geboren worden Kom zo weer verder reageren...even bink naar bed brengen.
@Chantalk, drie dagen achter elkaar strijken....pfffff.....knap hoor, mij lukt het niet meer, heb laatst de ziekenhuis kleertjes voor de kleine gestreken maar naar een kwartier staan heeft mijn rug het gehad. Gisteren de spullen van de kinderwagen gewassen in bad maar dat was ook geen pretje, maarrrrrr ziet er uit als nieuw en ruikt nu naar ons eigen. (was een tweehands)
Libra, haha zo ben ik ook van mijn naaldenfobie afgekomen Hoe gaat het met je krampen? Kunnen indalingsweeen zijn..als je het niet vertrouwd zou ik ff de vk bellen als ik jou was. patricia, mooi buikje. Chantal, goed dat je mannetje je zo goed verzorgt. Laat je maar lekker verwennen Derona, hoe gaat het met Delano? Sanne, wij hebben Luca bij manlief op de polis staan omdat hij uitgebreider is verzekerd. ik weet niet waar uk bij gaat...als het kan ook bij manlief. Lekker verlof! geniet ervan. Anoniempjuh, nee toch meid wat een k*t nieuws Hele dikke knuff voor jullie. Sterkte. Mikmak, nee daar heb je helemaal gelijk in kon ik me soms maar eens zo lekker uiten..zou soms wel eens opluchten haha! Vermoeiend zo'n vervangster..gelukkig heb je straks niks meer met haar van doen Mamamakka, vervelend zo'n aambei. Ik heb weleens gehoord van iemand die ook een mega aambei had. Bij haar hebben ze tijdens een wee de aambei opengesneden. Dan voel je er toch niks van en daarna was ze er wel vanaf Yvette, fijn dat de kerstmarkt zo leuk was. Balen dat je weer bent aangekomen. Mss een idee om niet meer zo vaak op de weegschaal te gaan staan? Dat kan ook behoorlijk frustrerend zijn. Ik ga bewust maar heel af en toe op dat ding staan..was nu alweer weken geleden Nettie, fijn dat alles goed was bij de vk. Buik, hier valt het gelukkig wel mee. Ook met het aanraken van mijn buik. Zieke dames, allemaal veel beterschap. Re81, 100 euro? Das wel veel zeg Mamamakka, wat een vreemde vragen. Die heb ik niet gehad. En beetje lomp van die diabetesverpleegkundige..kan ze toch ook op een normale manier zeggen? Sanne, hihi zie nu dat het niet je laatste werkdag is...nja duurt nu niet lang meer Gaaf idee om je luiers te verven. Ik heb allemaal witte. Voor Luca had ik allemaal gekleurde...mss deze gaan verven in de kleur van het kamertje Re81, jeetje zoveel geld om je auto te maken? Pijn geld is dat altijd Patrieske, haha dat is nog eens lekker wakker worden arme Noël en domme papa Sanne, Luca was ook 10 wkn toen hij naar het kdv ging..hij was toen de jongste die ze hadden gehad. Vond het ook vreselijk Hoop nu echt die 4 weken nog vol te maken zodat ik 12 weken erna heb. Goofychick, je wil ook niet weten hoe mijn rug nu aanvoelt Ik ga meestal op de tafel zitten met strijken of leun er tegen aan Heerlijk is dat als die spullen gewassen zijn en vertrouwd ruiken..vind het niks als ze naar anderen ruiken alsof het niet van jezelf is.
ja dat is het ook.. het is super vermoeiend... roll on.. roll off... echt ik rol overal in en uit... en waggel een end in de rondte.... maar weet je, ik ga nu zowiezo al een week eerder door een extra vakantie week...... dus dan wordt het 5 weken van te voren.. de gulde middenweg..... dus dan maar niet op medische indicatie.... dan hou ik ook nog wat dagen over/./ en dan gewoon hard in en uit ademen... en gewoon geen enkele discussie opzoeken.....pffffff gewoon stil mijn tijd uitzitten.. tjonge dat klinkt wel als een gevangenis he....
hey... Ziekenhuis heeft vandaag gebeld... mannetje heeft het " geluk "om 14.30 uur geholpen te worden... en dan moet hij vanwege algehele narcose ook nog nuchter zijn ook.... Eten is niet zo'n probleem... (vindt hij) maar mijnheer mag ook niet roken... Hij is nu al chago aan t worden... hij blijft vandaag tot 0.00 uur zeker beneden dat hij om 23.55 uur zijn laatste peukkie kan roken..... Pfff... nu begrijp ik ook waarom mannen niet zwanger worden... als je kijkt wat WIJ allemaal moeten laten... (en dan heb ik het niet over t roken...)... Verder is mn kleintje volgens mij goed aan t indalen... geregeld steken in mn vagina.... soms periode van harde buiken/ losse weeen.... en dames... ik moet toch opeens vaak naar het toilet... niet alleen om te piesen.. dat is ECHT weer belachelijk vaak.... maar ook 3/4 keer voor de grote boodschap Ben benieuwd naar morgen.... hoe dingen verlopen.... en dat we eindelijk weten hoelang het herstel is....en of ik met de metro naar het ziekenhuis moet om te bevallen.... (bij wijze van spreken dan...)
@chantalk, Waarom zou je dat niet doen.... gewoon eens ongegeneerd uitten met frustraties...... maak van je hart vooral gen moordkuil.... dat doen mensen al vaak genoeg... en ik denk dat we allemaal civiel genoeg zijn om alles... bespreekbaar te maken... niet dat je alles met iedereen bespeekt of vertelt.... voor alles is wel een persoon waarmee je dingen bespreekt of vertelt..... doen mensen tegenwoordig veel te weinig... en heel eerlijk gezegd, ik denk dat dat ook een hele grote reden is waarom mensen zo veel uitelkaar gaan tegenwoordig.. er wordt gewoon niet meer gesproken, en mensen houden het vaak dan maar vor gezien... terwijl ik denk dat dat niet nodig is...... ik zeg tegen manlief altijd... alles is bespreekbaar hoe moeilijk dan ook.... nou moet ik wel zeggen uitzonderingen daargelaten hoor! maar goed... dat ben ik..... een betje off topic misschien maar ja
he zijn steken in de vagina een teken van indalen? had dat vanavond tijdens het lopen naar de winkel.... echt ik dacht dat er een speld in het bot daar zat
Tja.... schijnt een teken te zijn.... volgens de dingen die ik gelezen heb.... "het feit indalen"... en alles wat daar bij hoort is ook nieuw voor mij.. ook al is het mn tweede zwangerschap.... oudste was niet ingedaald.... zo zie je maar weer elke zwangerschap is anders....