het was me al eerder opgevallen,maar vanavond helemaal, Dat ik helemaal niet zelf beslis en eigenlijk maar accepteer wat mijn man zegt, zoals dat hij niet wilt weten wat het word,terwijl ik het wel graag zou willen weten, Dat ik eigenlijk liever in het zh wil bevallen,maar hij vind dat ik thuis moet bevallen,vanwege als het niet medich is je zelf moet betalen. dat hij ook niet wilt dat mijn moeder bij de bevaling is,terwijl ze dat wel mogt toen Délano geboren werd pfff weet het ff niet meer
@ Lotus: Haha, ik ben je een beetje kwijt! Wat bedoel je met: kun je ze zelf snijden? En met: joh welke tijd? Sorry maar ik ben het even kwijt hoor! Wat fijn dat het eten zo goed lukt, zie je nou wel Ik vind koken op zich altijd wel leuk, maar ik vind het vaak zo moeilijk om te verzinnen wat we eten! Succes op je werk meid! @ Journey: Tjah, dat zul je altijd zien, met die dingen. Bij ons is geloof ik nog helemaal niets in één keer goed gegaan Maar jah, uiteindelijk, als alles dan wel goed is, is de ellende ook snel weer vergeten @ Mirella: Klinkt super mooi, jullie babykamertje! Wij zijn nog niet begonnen, maar ik zal zometeen even een korte beschrijving geven van hoe het gaat worden. Wat goed dat je 20 weken echo zo prachtig was, gefeliciteerd! Wij hebben al een pretecho laten maken en op 1 oktober gaan we nog een keer @ MerleQ: Oh nee he meid, wat erg Het zit ook gewoon niet mee zeg Ik hoop nog steeds voor je dat het tóch eerder af is! @ Mamamakka: gefeliciteerd met je mooie 20 weken echo meid! Voor de geïnteresseerden: DE BABYKAMER . Ik heb zon geweldig leuke muurstickers gezien van Dombo het olifantje en zó gaan we de babykamer maken! Wel met blauw beneden en wit erboven en in het midden van de muur zon borderrol, dus dat blijft hetzelfde. Het plafond wilden we heel lichtblauw maken met wolken erop geschilderd, of zon leuke wolken lamp. De meubeltjes zijn wit. Tjah, en dat moet het zon beetje worden
Derona: Oh meid, ik heb echt met je te doen... Misschien eens een goed gesprek hierover hebben met je man, want wat je nu vertelt is echt niet normaal... Als jij in het zh wil bevallen, dan heeft hij dat te accepteren en als jij je moeder erbij wilt hebben, moet hij dat ook accepteren. Dan van het geslacht weten vind ik een moeilijke kwestie, maar je kunt ook tegen hem zeggen dat jij het wel wil weten en dat je het hem niet zegt. Meid, we leven niet meer in de jaren 20, dus spreek aub gewoon van je af! Dat kan ook gewoon op een rustige manier, zonder verwijten te maken... Succes en sterkte ermee! Liefs
ja ik weet het,Bij Délano moest ik wel in het zh bevallen,terwijl ik eerst graag thuis wou bevallen,maar het zh is me goed bevallen,en ik denk zo van als er wat is met mij of de baby,dan is hij of zei wel gelijk in goede handen, Ja dat van mijn moeder er nu niet bij kan ik aan ene kant begrijpen,andere kant ook totaal niet,bij Délano bleef ze juist achter de schermen en kwam alleen op de voorgrond als ik er om vroeg En ja met het geslacht,ik denk dat hij bang is dat ik het tegen iedereen ga zeggen,maja verassing is ook leuk,maar wou het zoo graag weten
Hallo, zo ff gauw reageren en dan hup naar bed. @Patrieske hahaha heb ik ook zo'n man er is hier genoeg te doen en hij is altijd bij een ander aan het werk hij kn gewoon geen nee zeggen @Yvette wauw super mooie gordijnen alleen jammer dat het niet goed is gegaan zeg maar dat hoor je wel vaker dat het niet altijd meteen goed is @Simply me ja toevallig hebben de oudste twee een naam met een J en mijn man wauw nu dus ook graag een naam met een J en die was zo gevonden dus we hebben straks de drie J's hahahaha @Mirella en mamamakka gefeliciteerd met jullie 20 ween echo super goed dat alles goed is Zo en nu gauw brood smeren voor manlief en dan echt naar bed,ben ik wel aan toe nu......weltrusten meiden en tot morgen liefs Sjansie
Even een rot berichtje van mij, heb geen tijd / zin om alles terug te lezen. Ben een beetje verdrietig. Opa schijnt longkanker te hebben, uitgezaaid naar de rug en in de keel. Hij heeft nog maar 2 maanden te leven aldus de artsen. Ik was er vanavond heen gegaan, aangezien we morgen op vakantie gaan. Hij knuffelde me helemaal, huilen en zei; meiske, ik ga het niet meer meemaken... Snif. Opa is 86 en heeft een mooi leven gehad, maar toch is heel erg hard. En er zijn veel meiden hier die recent een overlijden van een naaste hebben meegemaakt dus jullie begrijpen het wel een beetje. hoop dat ik na de vakantie nog fijn met hem kan praten en hem kan vragen of hij straks goed op onze kleine wil letten en altijd welkom is om te komen knipperen met onze lampen en tv.. Sorry voor het ego bericht, ik weet niet of ik morgen nog online ben, denk het niet. Dus ik spreek en lees jullie pas over 2 weken weer. Prive berichtjes zijn altijd welkom, dan kan ik een beetje lezen wat er bij jullie gebeurd is als ik thuis kom. Fijne 2 weken! Knuf Birthe
@Ramona; het maakt me een beetje boos als ik lees hoe jou hubbie zich aanstelt! En er totaal geen begrip voor heeft! Een kind krijg je met zijn tweeen hoor en omdat jij het in je buik draagt betekent niet dat jij ALLES moet doen. Beetje ego vind ik het wel, sorry! @Merleq: lubberende zwangerschapsbroeken heb ik geen last van, maar heb tot nu toe alleen maar wat van mama licous aangehad of noppies, misschien komt dat daardoor. Bij andere merken slaag ik niet en voel ik me doodongelukkig. He met al dat gezwets over die tatoos kan ik het allemaal niet meer bijhouden als ik een dag niet achter de pc heb gezeten, sorry dus als ik wat gemist heb. @Yvette, zeker geniet ik van ons kleine petekindje.....maar maak hem bijna niet wakker mee....ga een keer snachts langs denk ik hahaha. @iloveanders: ik wilde ook naar marco gaan maar het mocht toen al niet meer van mijn hubbie, hij zei, wat denk je nou zelf lieve schat. Verder hier ook last van harde buiken gehad nadat de kinderen in de klas weg waren. Probeer al zo rustig mogelijk aan te doen maar is echt moeilijk in het onderwijs. Vandaag bij schoonmoeders langs geweest, hehehehe.......lekker op een verkeerd spoor gebracht...hehehehe....... Veel last van mijn rug snachts en sochtends word ik wakker van de pijn. Maar ben nu bij een bekken fysio. Ga mijn mandje in, is eigenlijk al veel te laat maar goed. x
Sterkte Birthe, dat is nooit leuk als dat met je naaste gebeurd. Probeer toch lekker van je vakantie te genieten want jij en de kleine zijn ook belangrijk, om rust te krijgen.
Hey meiden, ben ik even snel weer. Was op bezoek bij de buren . @ Lotus: ok, ja dat kan ook nog he? Te veel werk. HIHIHIHIHI. @ Mamamakka: hahahahaha, zoiets zou mij ook heel makkelijk kunnen overkomen hoor. Ook als ik niet zwanger ben. LOL... Super dat alles goed was met je kleine! @ Sanne: ja er word veel afgekletst hier. Hahahahahah. @ Derona: je kunt ook gewoon een 4 sterrenpolis nemen (aanvullende verzekering, als je bi j Achmea zit) en dan worden de kosten van in het ziekenhuis bevallen, volledig vergoed! Ik ben het echt helemaal eens met wat Yvette al tegen je zei. Ik kan me goed begrijpen dat je het even allemaal niet meer weet meid! Hele dikke KNUF van mij! @ Yvette: klinkt leuk hoor zo'n babykamer! Ben zeer benieuwd hoe het eruit komt te zien! @ Sjansie: slaap lekker meid! Ik ga ook zo... @ Birthe: Ow meid, wat erg! Ow ik zit hier gewoon met tranen in m'n ogen! :'( Ik wil je heel veel sterkte wensen meid. En ik weet zeker dat je opa op je kleintje zal passen, als je kleintje er straks is... Het is misschien een hele rare opmerking, maar toch wil ik je wel een "fijne" vakantie wensen... Dat zal nu moeilijk worden, dat weet ik, maar toch... HELE DIKKE KNUF VAN MIJ! Nu ga ik lekker slapen. Morgen moet ik er ook beetje optijd uit, omdat ik om 10.30 uur bij de fysio moet zijn... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Goofychick: toen mijn vriendin de kaartjes bestelde was ik nog niet zwanger en wist ik dus ook niet dat ik nu zo'n last zou hebben... Maarja we zullen zien hoe het volgende maand gaat. HIHIHIHIHI. En nu ga ik echt naar mijn bedje toe... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Goede morgen, Even gauw een berichtje het is weer donderdag en een super drukke dag vandaag tot 5 uur en dan rust hahaha. Hier gaat het allemaal goed en hopelijk blijft dat vandaag zo [-o< @Birthe meid ik lees het net heel veel sterkte maar ondanks alle ellende probeer toch te genieten van jullie vakantie. Ik weet zeker dat met de tijd je lieve opa heel goed op jullie en jullie kleintje zal letten. Maar geniet tot die tijd lekker van elkaar. Nou ik ga ik moet de oudste naar school brengen zo dusss tot vanavond. (niet teveel kletsen anders moet ik weer zoveel bij lezen ) Liefs Sjansie
@ Birthe: sterkte meid @ Goofychick: hmmm misschien dat ik dan toch maar nog eens een andere zwangerschapsbroek ga proberen. Volgens mij heb ik er wel al 1 van mamalicious, maar had ik met gemak een maat kleiner kunnen pakken. Ik was alleen bang dat ik er dan zo uitgegroeid zou zijn Maar dat blijkt dus helemaal niet het geval... Oh ja, ik zal je nog even pb'en over je kamertje! @ Yvette1983: oh jullie kamertje klinkt ook leuk Ben ook heel benieuwd naar de foto's! Ik heb straks om kwart voor 9 mijn afspraak met de vk! Wel leuk om weer even het hartje te horen
@Female Veel plezier meis met jullie 20 weken echo, @Yvette jij veel plezier bij de vk @MerleQ en jij ook veel plezier bij de vk
Goedemorgen! zit op me werk dus vluuchtig reageren vanavond meer! @yvette.. ik ben het ook kwijt.. ga wel vanavond ff kijken wat ik ook al weer bedoelde welke tijd.. jij zegt qua muziek niet van deze tijd? welke tijd avondeten bedenken is bij ons ook altijd pas vijf min voordat we gaan eten @bithe.. sterkte de aankomende tijd.. @iloveanderes.. jaja teveel werk Liefs Mirjam
@ SimplyMe Oh das een goed teken dat je HA positief was. Zal vast goedkomen joh. Houd je ons op de hoogte als je meer weet? @ Yvette Leuk dat je bij Lionel Richie bent geweest! En wat, nu al pepernoten gebakken?! Haha jij bent er snel bij! Wel lekker trouwens, kan ik over een poosje ook wel weer eens doen! En vrije dagen samen waren heerlijk! @ mammamakka Gefeliciteerd met je goede echo! @ Derona Ik vind echt dat JIJ moet bepalen waar je bevalt hoor! En ook of je moeder er wel of niet bij is. Tenslotte is hij erbij, maar jij moet het doen! En het is het belangrijkst dat jij je het best voelt bij de situatie! Hem gewoon duidelijk uitleggen hoor, daar heeft ie toch niet veel over te bepalen lijkt me... (Enne, thanx voor je veel plezier-wens! ) @ Birthe He bah, das slecht nieuws zeg. Heel veel sterkte!
Birthe, heel veel sterkte meid. Zit het bericht met kippevel op m'n armen te lezen. Derona, toch maar even met manlief erover praten denk ik. Want hij kan niet uitmaken of dat jij thuis of in het ziekenhuis gaat bevallen, die keus maak je altijd nog zelf. Over het geslacht wel of niet weten, tja dat is moeilijk maar daar moet je toch ook samen over uit zien te komen. Praat maar eens met hem. Succes. Groetjes Tamara.
Haaai Oké, wij hebben ook een druk weekje voor de boeg Vandaag moet ik nog een hoop in huis doen, en geld betalen voor de puppycursus. Vanmiddag om 13.00 uur de 20 weken echo! Ben erg benieuwd! Vanavond gaan we naar pap en mam, komen dan zaterdag terug. Van zondag op maandag naar het Kurhaus en dinsdag al Levy halen Alle leuke dingen in 1 week gepropt! Kijk er echt naar uit! Ik zal nog iets laten weten over de echo!
Goedenmorgen meiden, @ Female: veel plezier met de 20 weken echo vandaag... @ Sjansie: we zullen ons best doen om niet te veel te kletsen, hihihihihihihihihihi. @ Lotus: ach ja, maakt niets uit toch? Wel jammer dat je het dan niet meer eet... Hier weer eens slecht geslapen...Pfffffffff. Over een uur weer naar de fysio en daarna ga ik de doos bij de Etos ophalen. Liefs en dikke knuffel, Patricia