Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Tacha, wat schrikken zeg. Ook namens deze januarimama heel, heel erg veel sterkte en ook ik duim voor je. Denk aan jullie.

Liefs, Sophie

2. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Mikmak

Misschien oppervlakkig gedacht van mij, maarre ...Is ze soms onaantrekkelijk? Die van mij lijkt bijvoorbeeld op tante Sidonia, hahaha! ;)
    Vaak is het toch op heel kinderachtige redenen gebaseerd hoor, als het niet klikt tussen mensen.
    En vrouwen zijn helemaal erg wat dat betreft.

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mirella, whahahahahahahha *proest* lig in een deuk.. maarre als je dr wilt zien, op pagina 322 van militairs vrouwen staat ze.....

lelijk, lelijk.. nou ja ze is in iig op haar manier verzorgd en over smaak valt te twisten...... ik vind aan haar niet zoveel...... en vind het echt een hittepetit.... zo'n madammeke.... en jep dat klopt de meeste reden zijn op niets gebasseerd.... wel en dat moet ik eerlijk zeggen, maar daar heb ik hier ook nooit een geheim van gemaakt, is dat ik het wel lastig vind iemand te moeten begeleiden die op "jouw" plekje moet komen te zitten...

@yvette.. precies.... och kan zo'n bloedhekel hebben aan vrouwen he.... ben eerlijk of hou je mond ofzo als je niets te melden hebt.....

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    pffffffff nog geen nieuws.........

Wilde net de ramen gaan zemen staat de trap hellemaal achterin de schuur waar ik dus niet bij kan dus dan vandaag maar geen ramen ga maar niet meer klauterren ben al zo vaak gevallen :D

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

jeetje wat hebben jullie veel gekletst sinds ik er gisteravond niet ben geweest ivm verjaardag....pfffff.
    Ben wel alles beetje doorgelopen, maar is te veel om op te reageren... sorry meiden...

@ Tascha: het is vroeg, maar gaat helemaal goedkomen meid. Als je het zo bekijkt, hoefde je nog maar 5 weken... Ik denk echt dat je nergens bang voor hoeft te zijn.
    Succes meid en hele dikke knuffel.

@ Blaasontsteking: ik ben er blijkbaar inderdaad heel erg gevoelig voor... morgen moet ik naar de VK en zal eens vragen hoe het kan dat ik er zo gevoelig voor ben dat ik er nu alweer 1 heb (ookal zit ik op het randje).

Ow bah, m'n moeder belt net af. Ze komt niet schoonmaken, maar ze komt zondag. Dit omdat ze zich niet lekker voelt. Kan me dan goed voorstellen dat ze niet komt, maar de vloer hier is nu zo vies, dat ik bijna in staat ben om zelf te gaan stofzuigen... maar als ik dat doe, dan ga ik enorm op m'n flikker krijgen van mijn mannetje...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patricia ja of als je het zo bekijkt nog 2 weken voordat je thuis mag bevallen :D:p

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahahaha nou dan zal ik het maar laten, mannetjes die bezorgd zijn om hun zwangere vrouw kunnen "gevaarlijk"zijn.

Die van mij zat gisteren helemaal te glunderen omdat ik zo lekker bezig ben met dat geboortebord, vindt hij helemaal leuk als ik dan zo aan het freubelen ben ipv druk zijn met dingen die me geen ontspanning geven.
    Lief he!

8. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ MikMak: Precies, ik heb een aantal jaar terug ook zoiets meegemaakt… wat een k*twijven zeg… ik was toen pas 20, dus kon er niet mee omgaan en ben opgestapt, dat zal me nu niet meer gebeuren. Het opent wel je ogen hoor!
    En dat is ook precies wat het is met vrouwen wat mannen volgens mij nooit zullen begrijpen, ze zijn achterbaks en onberekenbaar (niet allemaal natuurlijk, maar toch)

@ Patricia: Dan moet je dat gewoon niet doen ;) Mijn mannetje moet vandaag ook stofzuigen, ik laat het wel uit mijn hoofd ;)

9. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    goofychick: Kijk en dát vind ik dan weer zo lief van onze mannetjes, dat ze het zo leuk vinden voor ons als wij iets om handen hebben waar we echt lol aan hebben :)

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hahaha patricia ik belde net ook al naar vriendlief en die zei ook al je gaat niet die trap uit de scuur halen, schattig he :D

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Derona: hahaha, ja dat is ook weer zo.

@ Goofychick: ja mijn mannetje is daar idd soms ook "gevaarlijk" in, omdat hij het mee naar zijn werk neemt. Als dit gebeurd, dan kunnen er ongelukken gebeuren of dingen stuk gaan en dat kan hem zijn baan kosten.
    Gelukkig gaat het nu weer stuk beter nu hij weer gewoon met zijn oude vertrouwde collega werkt. :D

@ Yvette: doe ik ook niet hoor. Maar is wel moeilijk gezien het feit de hele kamer vol ligt met kleine pitjes van het pittenkussen in de bench... Angel is net loops geworden (althans echt gaan bloeden) en ik heb het idee dat ze uit verveling en pijn in de buik het kussen is gaan slopen. Gisterern een bot gekocht, waar iets lekkers inzat en gisteravond en vanacht heeft ze niet aan het kussen gezeten...

@ geboortebord: ik zou ook heel graag een geboortebord willen maken, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen en gezien de tijden dat ik moet rusten, ga ik daar ook maar niet aan beginnen.
    Wat ik wel na de bevalling wil gaan maken is een lengtemeter voor aan de muur van forever friends. :D

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Journey: ja onze mannen kunnen best schattig en lief zijn, als ze maar willen :)

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik mag zelf van Roelof Délano niet meer optillen hij zegt hij is te zwaar voor je,ik zou niet weten of dat ehct zo is

14. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Daar heb je, ook al moet je zoveel rusten (ik moet het ook ;) ) echt wel tijd voor. Je moet wel je mannetje het hout laten uitzagen, want dat is te zwaar. Maar verven is elke dag of om de dag een klein beetje, het moet namelijk steeds heel goed drogen en iedere keer dat je verft, ben je niet langer bezig dan 20 min. tot een half uurtje. dus als je echt zo'n bord wil maken, kun je dat rustig doen :)

15. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Derona: Ik denk dat Roelof daar best nog wel eens gelijk in zou kunnen hebben hoor... ze zeggen toch dat je niet méér dan 5 kilo mag tillen op het eind van de zwangerschap? (dat vind ik weer zwaar overdreven, een baby van 2 maanden weegt al 5 kilo)

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Poeh ja dat had ik ook wel ergens gelezen maar of dat echt zo is,
    weet wel als je net bent bevallen dat je dan echt niet zwaar mag gaan tillen

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hahaha ik mag nu ook geen boodschappen meer doen dat doet vriendlief ook gister uit zijn werk met 2 grote tassen, schattig he

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wat zijn onze mannen toch weer lief en bezorgd :D:D

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik mag al weken geen boodschappen meer doen. :)
    Althans niet alleen. Ga altijd wel met hem mee. Nu met de krukken, maar duurt niet lang denk ik, voor ik met de rolstoel met hem meerol...
    Ik ga liever mee, omdat hij nogal eens verkeerde dingen meeneemt (ondanks dat je het nog zo goed hebt opgeschreven)...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

20. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    wat hebben we inderdaad toch een lieve mannen... ik ben eens benieuwd hoeveel liever hij nog wordt als hij op de partneravond straks die geboorteatlas ziet.... Zelfs IK had gisteren zoiets van: Slik, dat kan toch nooit?

(iedereen kan het, dus ik kan het ook, maar ik dácht het wel!)

Deel Deze Pagina