@Libra: Als je het niet vertrouwd zou ik toch even bellen hoor voor de zekerheid! Nadat ik 2 weken geleden halve dagen ben gaan werken heb ik haast geen harde buiken meer gehad, voelt wel prettiger nu, voel me wel een oud besje dat dan weer wel
Tsja, ik werk ook al ruim 2 weken halve dagen. De bekkenpijn is beslist draaglijker geworden maar het gerommel in mijn buik is er nieuw bij gekomen. Het is echt van de laatste dagen. De beeb is ook superdruk. Misschien dat dat er ook mee te maken heeft? Ik zie mijn buik gewoon de hele tijd golven... Het lijkt wel alsof ik' m voel indalen soms. Echt heel raar...
toen ik nog werkte had ik ze haast niet was wel moe maar nu ik vrij ben kan misschien beter weer gaan werken
@ Libra: haha, oud omaatje Hmmm, vertrouw je het zelf nog wel dan? Ik zou dan meteen weer schrik hebben (maar dat zou ook kunnen komen door mijn eerdere weeën) @ Sanne: Ik ben benieuwd hoe het wordt, dan heb je wel echt een mooi kleurtje
Geen idee of dat ermee te maken heeft, indalen doet de mijne namelijk niet , mijn beeb is juist heeeeeel rustig, ook irritant, want nu moet ik elke avond even haar hartje luisteren anders kan ik niet slapen... Zou dan toch even bellen hoor!
Patrieske, wat ben je toch een ontzettend lieve schat. Ik post hier nauwelijks, al lees ik wel vaak mee en toch vraag je nog naar me hoe het gaat. Ik ben aan het aftellen. Deze zwangerschap is mijn vorige niet Begon met schouder- en nekklachten, toen bekkenpijn en zenuwpijn uitstralend naar been/voet en dit weekend twee keer bij spoedtandarts geweest met als slot gelukkig afgelopen maandag behandeling eigen tandarts onder verdoving gelukkig. En tussendoor constant verkouden, buikgriep, veel harde buiken etc. Kortom, het kan veel erger maar fit voel ik me niet. Maar zoals ik hier vaker lees, ben ik niet de enige helaas. Met de kleine meid in mijn buik gaat alles helemaal goed, dus nog steeds wel happy zwanger! Voor iedereen veel knuffels en sterkte met de laatste loodjes en hopelijk ook genieten! Liefs, Sophie
@Yvette en IloveA: ja, ben ook heel benieuwd...ik ga expres nog niet kijken nu...programma duurt nog 2 uur...moest uitgebreid programma zijn.. @Yvette: bij ons gebruiken ze de geboorte atlas ook en nog een ander klapding met enge plaatjes..
Tsja, ik ben wat voorzichtig met steeds bellen... Ik heb al een keer gebeld toen ik plots om de 10 minuten pijnlijke harde buiken had en toen was er ook niets aan de hand... die vlos ziet me aan komen. Ik wil ook niet om elk wissewasje bellen. Als ik straks klaar ben met werken ga ik wel even onder de douche... en hopelijk gaan ze dan over. Even met een kruikje op de bank helpt ook wel eens geloof ik...
Dit heb ik ook allemaal: een drukke beeb en daardoor veel harde buiken, en het gevoel dat hij aan het indalen is. Vooral als ik op mijn werk zit, zoals vandaag, voel ik hem continu tekeer gaan. Wat hij allemaal doet mag joost weten, maar het is volgens mij één groot feest daarbinnen. Dan voel ik het kontje links, dan weer rechts, dan golft mijn hele buik weer op en neer, en dan ligt meneertje zich weer heerlijk comfortabel uit te strekken, bovenop mijn blaas Met als gevolg een keiharde buik, en ik kan me dan voor geen meter op mijn werk concentreren. Ik wil eigenlijk alleen maar zwijmelend uit het raam staren...zucht.... En 's avonds zit hij telkens met zijn koppie op mijn blaas te drukken, althans zo voelt het. Vandaar dat ik denk dat hij aan het indalen is. Ik zit dan om de 5 minuten (echt waar!) op de w.c. Gekkenwerk
Hihihi komt me bekend voor, wij moesten altijd 2 eteages hoger naar een gymzaal, sporthal, deze juf ging de laatste twee weken met de lift...hahaha!
@ Mikki: hee, een lotgenote! Nou zo zit ik dus ook op mijn bureaustoel... en maar naar het toilet lopen he. Ik overweeg haast om mijn computer maar mee te nemen naar het toilet. Volgens mij doet mijn kleintje Judo met de navelstreng of zo.
Hahaha dat golven ken ik, het was net laatst een golfslagbad in bad.....hubbie en ik hadden er de grootste schik om. Ga nu lekker film kijken en plat... (en mezelf verschonen want had zonet een niesbui....gloeiende....)
bij mij doet het zo zeer als de kleine beweegt hebben jullie dat dan niet lijkt wel of heel mijn buik beurs is. Ga effe lekker plat ben moe van het niks doen
Hai Libra Meid als ze echt pijn gaan doen je harde buiken toch even aan de bel trekken hoor. Hai Yvette Ja goed dat maakt ook niet uit,dat kan je niet weten natuurlijk,maar goed harde buiken hoeven geen ween te worden en ik heb er niet zo overdreven veel last van,niet zoals ik het bij zoveel mensen hier lees,maar ik hou me wel rustig hoor,maar goed met Noël is dat soms ook erg moeilijk,die heeft ook veel therapie enzo. Ja dat is ook zo dat wil niets zeggen,maar Tacha heeft wel altijd veel last gehad van pijnlijke harde buiken en vooral op dat werk,waar ze gewoon tot het uiterste werd gedreven in mijn ogen,maar goed de dochter heeft een mooi gewichtje al,dus nu hopen dat ze goed blijft eten en zelf goed blijft ademen dat tacha daalijk komt vertellen over een weekje dat ze heerlijk thuis zijn Ja ik ben ook super blij,een mama die haar kindje verloren heeft hier is al veel te veel,moet er niet aan denken,en dat doen we ook niet we blijven allemaal heel positief Nou ik ben heel benieuwd met de datums meid Hai patricia Ja dat moet ik dus ook met mijn suikers 6 keer per dag kleine beetjes maar ik trek het gewoon echt niet,net ook met zulke lange tanden zitten eten ;-(,en dat drinken ja ik ken het dat heb ik dus ook,en dan mag je dus ook lekker veel naar de wc daar zijn we zo blij mee vooral de nachten hahaha Hai Sanne .Laat je straks weten hoe ze zijn geworden Hai Sophie natuurlijk meid,je hoort toch gewoon bij ons,achhhhhhh meis dat is niet lief ik wil gewoon graag horen hoe het met jullie gaat,vooral als ik dan een berichtje lees dan duik ik er meteen boven op Gelukkig is met de kleine meid alles goed,dat is het allerbelangrijkste .maar al je pijnen en ziek zijn wat je erbij hebt dat is gewoon erg zwaar meid,en dan kan je wel zeggen ja goed je moet door,maar fijn is anders he meid,en zeker als je nog zon kleine dreumes rond hebt lopen ..Heb je wel iemand die je helpt dan?
Hihi, mijn beeb trapt de hele tijd tegen de onderste ribben aan de rechter kant aan. Ik heb echt het gevoel alsof ik daar een blauwe plek van binnen heb...
Hai Libra Dat kan best,ik heb weleens gehoord dat een mama gekneusde ribben had van haar kleintje ,de mijne ligt nog altijd met zijn rug tegenmijn ribben dus daar ben ik wel blij om