Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Meen je dat? Zijn die kleine wurmies echt zo sterk?

2. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Patrieske, donderdag komt voor het eerst huishoudelijke hulp ;)
    Lijkt me straks met twee kleintjes ook ideaal. Ben benieuwd.
    Houd jij het nog een beetje vol?

Voor de meiden met harde buiken die zich zorgen maken: mijn verloskundige zegt ook altijd dat ik moet bellen bij twijfel etc. Dus gewoon echt doen hoor!
    Doe het zelf ook niet zo snel, heb paar keer op het punt gestaan, maar ging dan net weer beter.
    Vorige keer ben ik ingeleid. Weet dus wel hoe weeën voelen, maar zijn bij mij nooit spontaan op gang gekomen. Weet dus ook niet goed hoe het dan voelt. Bij de inleiding herkende ik het eerst niet eens als weeën terwijl ik al aan het infuus lag...Dacht dat ze heel hard tegen mn ribben aan het trappen was en ik daardoor zo'n strakke band gevoel had. Tot de verpleegkundige me zei dat het weeën waren. Even later was het wel erg duidelijk.

xx Sophie

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Sluit me bij jou aan.. Ik heb niet zo zeer heel erg veel last van harde buiken dan.. Maar wel pijn :( Als ik shop, te veel loop, buk of wat dan ook maar is het eigenlijk al mis :(

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Beweegt je beeb nog zo weinig? Bij mij is het nu gelukkig beter geworden, ik voel haar en zie m'n buik ook regelmatig bewegen.. De VK had tegen mij gezegt, toen voelde ik haar net.. Dat als ik rustig op bed lag ze toch zeker tussen een half uur en een uur zou moeten laten weten aanwezig te zijn.. En anders dan moest ik even gaan douche en dan nog eens wachten en anders bellen..

Logisch dat je niet kan slapen, veredr is alles toch wel goed?

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ze zijn er voor om je te helpen.. Dus waarom zou je niet bellen? Als hun denken dat het niets is, dat is dan jammer voor hun.. Het is jou kindje en jij wil toch weten dat alles prima is.. Dus gewoon bellen, en niet denken ik zeur of ze ziet me aankomen..

Welke vk heb jij eigenlijk?

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Bij mij beweegd de beeb ook meer dan de ene dag dan de andere dag,
    Délano voelde ik ook amper,deze is veel drukker

7. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Joyce: Ik zit bij het Bonnehus.

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Libra..........als ze er maar een slekker voorliggen dan kunnen ze er wat van :confused:

Hai Sophie.....dat is wel fijn dan dat je in ieder geval wat hulp krijgt,maar dat je dat nu pas voor de eerste keer krijgt,of heb je dat zelf laat aangevraagd?
    Ow ik begrijp het al,je hebt het zelf geregeld als ik het zo lees?
    Jawel hoor,ik begin gewoon zenuwachtig te worden omdat ik nu de datum weet :( ,maar het komt allemaal wel goed dat vertrouwen moet ik gewoon hebben,meer kan je helaas niet doen toch?

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mwah, ik heb wel bij m'n navel dat het zeer doet.. Komt door dat zachte plekje maar verder niet echt als ze beweegt dat ik dan denk kindje beweeg maar liever niet ;) behalve als m'n mannetje zijn arm om me heen doet, dan duwt ze zo enorm, dat ik wel eens wil zeggen haal je hand maar weg :(

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oh, beetje leuk daar? Ik zit bij Dochter & ZN..

11. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Gefeliciteerd Tacha!!! We zijn allemaal mega trots op jou en je mooi kleine meid Nona! Over 7 dgn gaat de snoepwinkel open... :)

@ Mikmak: Stomme collega's... :S Zal ik mijn vriend molotov op haar afsturen? Of haar bureau stoel prepareren..
    Hoe is het met de super badkamer?

@ Ramona: ohw ja, daar ben ik heel bang voor, dat ik ontlasting moet krijgen tijdens de bevalling met al dat gepers. je hoort het regelmatig.. Vooral voor jezelf een bloos moment denk ik. Ik ga mijn darmen wel schoonspoelen bij de eerste wee denk ik, haha.

@ Joyce: Dat is niet gemakkelijk met je vader. wel of geen contact, bij beide heb je verdriet. Succes meis.

@ Yvette: Heerlijk he, dat geschilder aan het geboorte bord! Ontspanning ook, fijn. Leuk dat jouw ventje bij de grondverf al geniet haha! Mijn manneke vindt het ook prachtig. Ik neem de mijne morgen mee naar m'n pa, die gaat zagen, en 2 losse bordjes voor de namen. Maak ik met ringen eronder vast. Vernis erover en het is klaar! :)

@ Iloveandres: het is leuk hoor om zo'n bord te maken! En echt veel inspanning is het niet hoor, denk dat je dat wel gaat redden.

@ Sanne: Is de wasmachine nu ook roze? hihi, leuk he die mannen. ben heel erg benieuwd hoe ze worden! En de onderbroeken.. Moet je eigenlijk voor de gein 1 onderbroek van jezelf roze laten kleuren, en dan zeggen dat hij maar in het donker een schone onder broek aan moet doen van hem. Dan breekt bij hem paniek uit.

@ Boodschappen: ik heb ook zo'n vent die dan met heel veel onzin thuis komt, zeker als hij honger had tijdens boodschappen doen. Liggn die kasten al vol en dan wil hij nog net 6 andere soorten chips drop of weet ik veel wat erbij. Wat we nodig hebben neemt hij iig nooit mee. hij is van de voorraden opbouwen. dus mocht er oorlog komen redden wij het wel even hier. Geen geintje: in de kelder staan 52 pakken ice tea van 2 liter. 6 familie pakken wc papier en wederom 6 pakken keukenrol.. En zo ook koffiemelk, koffie, enz enz.. Ik kan alleen maar zeggen: het went.
    Kan een winkeltje beginnen haha.

@ KDV en verlof: ik ben fijn thuis en hoef straks gelukkig niet mijn kleine hummeltje van 10/12 weken naar het kdv te brengen. Dat is echt fijn, want daar zou ik het toch wel moeilijk mee hebben hoor.

@ Nesteldrang: net als je denkt dat het niet erger kan ga je poetsend aan de slag met wattestaafjes en sateprikkers om alle kleine hoekjes schroefjes en spleetjes schoon te maken. Aaargh.
    En nu moet alles opeens af zijn. Dus geboortezegels gehaald en dit staat allemaal op de planning voor dekomende dagen: enveloppen schrijven, kinderwagen box en maxicosi in huis halen (stonden in magazijn van mannetjes zaak) Begonnen met wat wasjes en strijken. vluchttas spullen klaar leggen. Klossen en po halen en bed met zeiltje opmaken..
    Ramen wassen! Alles moet netter dan net zijn.

Heb de intake met kraamverzorging gehad gelukkig. Nog een kleine 2 weken en dan mag ie komen. heerlijk. Nu Tacha een mooie dochter heeft is het allemaal echt aan het worden hier! Spannend.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    whahahahahaha *proest*

**lachbui uit**

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske: Ze hebben tijdens en na het eten niet naar ons omgekeken.. Ik dacht eerst als ik langs loop zeg ik 'hoi papa' maar dat heb ik niet gedaan.. Het leek wel of iets mij liet door lopen.. Ben aan tafel gaan zitten, ze waren al aan het eten omdat wij wat later waren en heb heerlijk opgeschept en gegeten.. Toen we weg gingen dacht ik loop ik dan even naar hem toe, maar ze ging zo snel achter hem aan dat ik dat stukje ook heb overgeslagen.. Tot dat ik bij de wc kwam en zij daar breedgrijzend stond.. Zelfs m'n zusje heeft haar genegeerd! Buiten stond m'n vader alleen aan de overkant van de straat, en ik dacht zal ik nu naar hem toe lopen? Maar ja ooms en tante's waren aan het vragen over de baby enzo.. Dus liep ik met hun.. En m'n opa en m'n mannetje hadden het over de auto.. En hij liep daar nog steeds alleen, zij liep vlak achter mij, want stel je voor dat ik iets zou zeggen wat ze niet weet.. Ik baalde er zo van.. Maar was blij dat ik ben gegaan.. En was zo blij dat m'n batterij van de telefoon leeg was.. En kreeg ik pas gister een smsje bij m'n moeder..

Het is niet anders.. Ik moet het weer naast me neer leggen, maar dat lukt me weer eens niet zo makkelijk!

14. winter15

winter15 Niet meer actief

@Joyce: ja, verder alles ok hoor, en ze beweegt ook wel, inderdaad als ik op mij zij ligt, trapt ze tegen mijn ribbenkast en gaat mijn buik ook heen en weer, vorige week was ze heeel druk dus het verschilt nogal..ik probeer me er ook niet druk over te maken, maar ik betrap me er deze week op dat ik toch de Angelsounds nodig heb... als ik tegen mijn vriend aan kruip dan voelt hij het geschop in zijn rug..dus het zal allemaal wel goed zijn :D

15. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Journey: MIjn stuitje is helemaal beurs heb ik het gevoel..laatste loodjes!

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Birthe: Dankje wel.. Het is ook moeilijk.. maar de feestdagen komen er aan, en dan willen ze natuurlijk onze leuke dagen verpesten.. Zij had ook alweer tegen haar dochter (mijn schoonzusje) gezegt dat ze zouden gaan trouwen.. Alweer! Vorig jaar ook maar dan eind van de maand.. Zo jammer, dat ze elke keer zo hun best doen om een ander z'n leven te verpesten..

Ja, het wordt zo echt he.. Nou ik zit met smart op die van mij te wachten.. Nog 2 weekjes dan mag ze thuis komen.. Hoop dat ze daar nog even veilig blijft!

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Patrieske, ja het komt nu echt dichtbij heh! En dan heb je je mooie wondertje in je armen. Ik vind jou zoveel positiviteit uitstralen. Dat bewonder ik enorm.

xx Sophie

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik deel die zorgen met jou hoor.. Als ik haar niet voel dan wordt ik heel gestresst.. En gelukkig dat je dan de Angelsound in huis hebt.. Dat is natuurlijk wel fijn, kan je je niet prettige gevoel even weg helpen..

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Voor alle meiden nogmaals een knuffel. Ik ga er weer even vandoor en houd zeker het babynieuws deze en volgende maand in de gaten!

veel liefs,
    Sophie

20. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Joyce: Ja, Bonnehus is wel OK. :) Superaardige mensen daar.

Deel Deze Pagina